Книга Квантовий маркетинг. Новий спосіб мислення

Категорія
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Стрімкий сучасний світ кладе традиційний маркетинг на лопатки. Класичні теорії, стратегії і практики перестають працювати. Що робити маркетологам, керівникам, власникам компаній? Іти за змінами, на п’яту стадію маркетингу — квантову.

У цій книжці ви дізнаєтесь:

  • Чому квантовий маркетинг — це не еволюція, а революція і як бути в її авангарді.
  • Які маркетингові стратегії й тактики варто використовувати в мінливих умовах.
  • Як подбати про лояльність клієнтів, спорідненість і «хімію бренду».
  • Як мислити інноваційно й залишатися конкурентними.
  • Як користуватися перевагами технологій і водночас заохочувати креативність.
Код товару
1480734
Опис книги

Стрімкий сучасний світ кладе традиційний маркетинг на лопатки. Класичні теорії, стратегії і практики перестають працювати. Що робити маркетологам, керівникам, власникам компаній? Іти за змінами, на п’яту стадію маркетингу — квантову.

У цій книжці ви дізнаєтесь:

  • Чому квантовий маркетинг — це не еволюція, а революція і як бути в її авангарді.
  • Які маркетингові стратегії й тактики варто використовувати в мінливих умовах.
  • Як подбати про лояльність клієнтів, спорідненість і «хімію бренду».
  • Як мислити інноваційно й залишатися конкурентними.
  • Як користуватися перевагами технологій і водночас заохочувати креативність.
Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
429 грн
Немає в наявності
Паперова книга