Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Безкоштовно по Україні
Без вихідних, з 9 до 20
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
У посібнику аналізується психологічна природа кризи 7 років як важливого закономірного етапу вікового розвитку особистості. У контексті культурно-історичної теорії Л.С. Виготського з’ясовується феноменологія поняття «вікові кризи», і зокрема «криза 7 років». Виокремлений типовий симптомокомплекс цього вікового періоду як системний показник внутрішніх перетворень особистості. З’ясовані типові чинники ризику в особистісному становленні дитини. Визначаються перспективи подальших досліджень кризи 7 років, інших вікових криз, особливо переходу від молодшого шкільного до підліткового віку та кризи 17 років.
Посібник призначений для студентів гуманітарних, педагогічних університетів, педагогів, психологів.
У посібнику аналізується психологічна природа кризи 7 років як важливого закономірного етапу вікового розвитку особистості. У контексті культурно-історичної теорії Л.С. Виготського з’ясовується феноменологія поняття «вікові кризи», і зокрема «криза 7 років». Виокремлений типовий симптомокомплекс цього вікового періоду як системний показник внутрішніх перетворень особистості. З’ясовані типові чинники ризику в особистісному становленні дитини. Визначаються перспективи подальших досліджень кризи 7 років, інших вікових криз, особливо переходу від молодшого шкільного до підліткового віку та кризи 17 років.
Посібник призначений для студентів гуманітарних, педагогічних університетів, педагогів, психологів.