Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Безкоштовно по Україні
Без вихідних, з 9 до 20
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Монографію адресовано студентам-філологам та викладачам східних мов. Їі мета — розкрити питання теорії та практики навчання японського академічного мовлення у ЗВО України, ознайомити з головними компонентами теорії навчання японського академічного мовлення і на цій основі навчити використовувати теоретичні знання для вирішення практичних завдань викладання та навчання японського академічного мовлення, виявити сучасні тенденції в навчанні японської мови як у нашій країні, так і за її межами, допомогти зрозуміти специфіку формування компетентності японського академічного мовлення в процесі навчання японської мови у магістратурі ЗВО.
Наведено концепцію інтегративної за змістом і методами системи навчання японського академічного мовлення у вищій школі. Подано результати впровадження інтегративної системи навчання японського академічного мовлення у магістратурі.
Монографія зацікавить фахівців у галузі лінгводидактики вищої школи, педагогів-практиків, усіх тих, хто цікавиться проблемою навчання японської мови студентів мовних спеціальностей.
Монографію адресовано студентам-філологам та викладачам східних мов. Їі мета — розкрити питання теорії та практики навчання японського академічного мовлення у ЗВО України, ознайомити з головними компонентами теорії навчання японського академічного мовлення і на цій основі навчити використовувати теоретичні знання для вирішення практичних завдань викладання та навчання японського академічного мовлення, виявити сучасні тенденції в навчанні японської мови як у нашій країні, так і за її межами, допомогти зрозуміти специфіку формування компетентності японського академічного мовлення в процесі навчання японської мови у магістратурі ЗВО.
Наведено концепцію інтегративної за змістом і методами системи навчання японського академічного мовлення у вищій школі. Подано результати впровадження інтегративної системи навчання японського академічного мовлення у магістратурі.
Монографія зацікавить фахівців у галузі лінгводидактики вищої школи, педагогів-практиків, усіх тих, хто цікавиться проблемою навчання японської мови студентів мовних спеціальностей.