Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи
Паперова книга | Код товару 978859
Автор
Байрон Шарп
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2019
Перекладач
Наталія Валевська
Кількість сторінок
240
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
140х210 мм

Усе про книжку Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи

ТЕМАТИКА

Маркетинг, бренд-менеджмент, PR.

ПРО КНИЖКУ

Маркетологи звикли діяти інтуїтивно та часто не можуть пояснити, чому одні рекламні кампанії — успішні, а інші — провальні. Однак багато шаблонів споживацької поведінки можна передбачити, стверджує експерт із маркетингу Байрон Шарп. Саме ці прогнози допоможуть побудувати грамотну, контрольовану й результативну маркетингову стратегію, яка приведе до збільшення продажів і зростання бізнесу.

ДЛЯ КОГО КНИЖКА

Книжка для маркетологів, бренд-менеджерів, а також усіх, хто хоче опанувати мистецтво побудови бренду компанії.

ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА

У цій книжці автор наводить універсальні закони маркетингу, які однаково ефективно працюють у різних країнах і для різних типів компаній: від маленьких фірм до національних брендів, від крафтових товарів чи унікальних послуг до масового продукту.

ПРО АВТОРА

Байрон Шарп — директор Інституту маркетингу імені Еренберґа—Басса Університету Південної Австралії. Дослідження інституту використовують і фінансово підтримують провідні компанії світу, такі як Coca-Cola, Kraft, Kellogg’s, British Airways, Procter & Gamble, Nielsen. Автор понад 100 академічних статей.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Байрон Шарп
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2019
Перекладач
Наталія Валевська
Кількість сторінок
240
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
140х210 мм
Рецензії
Купити - Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи
Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи
250 грн
Є в наявності
 

Рецензії Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи

 
Характеристики Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи
Автор
Байрон Шарп
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2019
Перекладач
Наталія Валевська
Кількість сторінок
240
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
140х210 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
978-617-7730-33-9
Вага
200 гр.
Тип
Паперова