Як взаємодіяти з проблемними людьми
Паперова книга | Код товару 1164095
Yakaboo 5/5
Автор
Рой Ліллей
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Українська
Рік видання
2020
Перекладач
В’ячеслав Пунько
Кількість сторінок
160
Ілюстрації
Немає ілюстрацій

Усе про книжку Як взаємодіяти з проблемними людьми

Проблемні люди — замкнені, агресивні, токсичні, надто чутливі чи надто амбітні… Щоб робота була ефективною, ми маємо знайти підхід до кожного з них. У цій книжці зібрано поради, як швидко та правильно визначити проблемні сторони кожної людини і зробити їх корисними. Отже… Як взаємодіяти — встановлення контакту і співпраця. Як керувати — методи і прийоми. Як отримати бажаний результат — стратегія і практичні навички.

«Як взаємодіяти з проблемними людьми» — ваш справжній навігатор у світі кривдників, причеп, маніпуляторів і любителів поскаржитись. Діалоги-приклади й ефективні техніки допоможуть вам уникнути складних ситуацій і зберегти спокій під час спілкування з людьми, які доводять вас до сказу.

Розуміючи мотиви та поведінку проблемних людей, ви зможете приборкати свою агресію, перемогти ніяковість і лишитись кращою особистістю. Практичні вправи, корисні моделі й цінні поради дозволять вийти переможцем із найгіршої ситуації, навчать давати раду складним покупцям, проблемним людям у царині інформаційних технологій, допоможуть поставити на місце кривдника і дати відсіч босу.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Рой Ліллей
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Українська
Рік видання
2020
Перекладач
В’ячеслав Пунько
Кількість сторінок
160
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Рецензії
  •  
    Досягти цілі!
    Досягти цілі незважаючи на особисту неприхильність до колеги. Ось, як одним реченням я б описала зміст цієї книги.

    Це проста інструкція для тих хто не може змінити місце роботи, чи колектив і попри це все , хоче досягти взаєморозуміння та вирішення конфліктів які виникли за рахунок розбіжності психотипів.
    Книга оригінально оформлення, за рахунок таблиць , схем які на мою думку людина сприймає краще ніж одноманітний текст з сторінки до сторінки. Є також рекомендації, вправи які можна застосувати на роботі ,а також прямі фрази для використання тієї чи іншої ситуації при виникненні розбіжностей.

    Для людей які читають одну або дві книги на місяць , ця книга забере лише один тиждень , адже читається дуже легко.

    Також можу відмітити що автор не відходить від основної теми книги, тому так званої «води» у тексті дуже мало. Хоча часто думка повторюється, що інколи дратує. Або ж не розкривається тема до кінця - що також заставляє задуматись навіщо автор розпочинає тоді опис .

    Єдиний мінус -ця книга не підійде емоційним людям, які не готові переступити через себе. Наприклад, після гучних криків начальства не хлопнути дверима та звільнитись, а вислухати , сприйняти та поставити психологічно на місце як описується в книзі.
    Загалом не пожаліла грошей заплачених за цю книгу!

  •  
    Проблемні люди
    Чи зустрічались вам люди - владні, зневажливі, які накидаються на інших, невпинно бомбардують критикою і своїми аргументами? Очевидно, таких можна знайти на будь-якій роботі. І всі вважають їх проблемними - ну, бо ж видно і чути! Але проблемними можуть бути і мовчазні, і скромні, і надмірно сприятливі, і зануди, які завжди скаржаться. Загалом, існує 7 класичних типів проблемних людей. Автор розглядає ще більше, які вже є похідними.

    Як давати собі раду з такими людьми? Шпаргалкою може стати книга Роя Ліллея. Найперше, що хочеться у ній відзначити - вдалу структуризацію: практичні вправи для аналізу поведінки, окремо виділені підказки, кожний розділ завершується підсумками. Особливо важливо, що піднята тема кібербулінгу в е-mail і соцмережах. Щоправда, вправи і підказки трохи банальні - як зробити скріншот, заблокувати користувача або видалити сторінку, але, можливо, не всі таке знають. І вирішення проблеми згідно британського законодавства не впевнена, чи дуже підходить для нашої країни. Але про проблему почали говорити - це вже прогрес.

    І зовсім конкретні речі, які мене зацікавили:
    - якщо керівник втратив над собою контроль і кричить на вас, залишайтесь спокійним, як слон. Скажіть: "Побачимось пізніше" і підіть геть. Мені досі щастило на спокійних керівників, але візьму на замітку.
    - щоб змінити поведінку людини, часто досить просто поговорити з нею про хворобу. Тільки не кажіть це моїй мамі.
    - ніколи не говоріть із крикуном по телефону, сидячи. Встаньте, і тоді ваш голос зміниться. Ви можете «почути» мову тіла. Ви будете звучати більш зацікавлено. Хммм, цікаво, ніколи не задумувалась про таке.
    - ніколи не пишіть у Facebook, Twitter або LinkedIn повідомлення, якщо ви не хотіли б, щоб їх прочитала ваша мама! Десь інтуїтивно так і роблю.

    Ще багато гарних і корисних порад, до яких можна звертатись у певних ситуаціях чи без них. Читайте і обирайте те, що цікавитиме безпосередньо вас.
Купити - Як взаємодіяти з проблемними людьми
Як взаємодіяти з проблемними людьми
280 грн
Є в наявності
 

Рецензії Як взаємодіяти з проблемними людьми

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Досягти цілі!
    Досягти цілі незважаючи на особисту неприхильність до колеги. Ось, як одним реченням я б описала зміст цієї книги.

    Це проста інструкція для тих хто не може змінити місце роботи, чи колектив і попри це все , хоче досягти взаєморозуміння та вирішення конфліктів які виникли за рахунок розбіжності психотипів.
    Книга оригінально оформлення, за рахунок таблиць , схем які на мою думку людина сприймає краще ніж одноманітний текст з сторінки до сторінки. Є також рекомендації, вправи які можна застосувати на роботі ,а також прямі фрази для використання тієї чи іншої ситуації при виникненні розбіжностей.

    Для людей які читають одну або дві книги на місяць , ця книга забере лише один тиждень , адже читається дуже легко.

    Також можу відмітити що автор не відходить від основної теми книги, тому так званої «води» у тексті дуже мало. Хоча часто думка повторюється, що інколи дратує. Або ж не розкривається тема до кінця - що також заставляє задуматись навіщо автор розпочинає тоді опис .

    Єдиний мінус -ця книга не підійде емоційним людям, які не готові переступити через себе. Наприклад, після гучних криків начальства не хлопнути дверима та звільнитись, а вислухати , сприйняти та поставити психологічно на місце як описується в книзі.
    Загалом не пожаліла грошей заплачених за цю книгу!

  •  
    Проблемні люди
    Чи зустрічались вам люди - владні, зневажливі, які накидаються на інших, невпинно бомбардують критикою і своїми аргументами? Очевидно, таких можна знайти на будь-якій роботі. І всі вважають їх проблемними - ну, бо ж видно і чути! Але проблемними можуть бути і мовчазні, і скромні, і надмірно сприятливі, і зануди, які завжди скаржаться. Загалом, існує 7 класичних типів проблемних людей. Автор розглядає ще більше, які вже є похідними.

    Як давати собі раду з такими людьми? Шпаргалкою може стати книга Роя Ліллея. Найперше, що хочеться у ній відзначити - вдалу структуризацію: практичні вправи для аналізу поведінки, окремо виділені підказки, кожний розділ завершується підсумками. Особливо важливо, що піднята тема кібербулінгу в е-mail і соцмережах. Щоправда, вправи і підказки трохи банальні - як зробити скріншот, заблокувати користувача або видалити сторінку, але, можливо, не всі таке знають. І вирішення проблеми згідно британського законодавства не впевнена, чи дуже підходить для нашої країни. Але про проблему почали говорити - це вже прогрес.

    І зовсім конкретні речі, які мене зацікавили:
    - якщо керівник втратив над собою контроль і кричить на вас, залишайтесь спокійним, як слон. Скажіть: "Побачимось пізніше" і підіть геть. Мені досі щастило на спокійних керівників, але візьму на замітку.
    - щоб змінити поведінку людини, часто досить просто поговорити з нею про хворобу. Тільки не кажіть це моїй мамі.
    - ніколи не говоріть із крикуном по телефону, сидячи. Встаньте, і тоді ваш голос зміниться. Ви можете «почути» мову тіла. Ви будете звучати більш зацікавлено. Хммм, цікаво, ніколи не задумувалась про таке.
    - ніколи не пишіть у Facebook, Twitter або LinkedIn повідомлення, якщо ви не хотіли б, щоб їх прочитала ваша мама! Десь інтуїтивно так і роблю.

    Ще багато гарних і корисних порад, до яких можна звертатись у певних ситуаціях чи без них. Читайте і обирайте те, що цікавитиме безпосередньо вас.
  •  
    Посібник для життя і роботи
    Кожен з нас має в своєму житті має принаймні одну проблемну людину.
    Проблемні люди можуть стати баластом в роботі і прокляттям усього вашого життя.

    Книга ж пояснює, що насправді не існує проблемних людей. Просто є люди, мати справу з якими ми маємо навчитися.
    В ній безліч практичних порад, конкретних прикладів, розборів ситуацій.
    Книга схожа на робочий зошит, в якому можна писати і виконувати вправи.
    З неї ви дізнаєтесь, як зануритися глибше і подивитися уважніше на проблемну людину чи на ситуацію і знайти правильне рішення.

    Автор пояснює, що існує сім класичних типів проблемних людей:
    - ворожі та агресивні
    - люди, які постійно жаліються
    - тихі, спокійні, мовчазні люди
    - надмірно сприятливі люди
    - негативісти
    - усезнайки
    - нерішучі люди

    А також до проблемних людей відносять егоїстів, агресивних людей, ледарів, задирак, плаксіїв, критиків, маніпуляторів  і навіть перфекціоністів.

    Нерідко проблемні люди є керівниками.
    З проблемними людьми ви можете працювати щодня в колективі.
    І ваші клієнти також бувають проблемними.

    Якщо всі розмови про проблемних людей вас пригнічують, продумайте про людей, які роблять вас щасливими. Про тих, хто змушує вас радіти, тих, кого ви з нетерпінням чекаєте і завдяки кому хочете жити.

    Книга - гарний посібник для життя та бізнесу.

  •  
    Общение с токсичными людьми
    Наверное, каждый из нас в определенной степени проблемный: слишком раздражительный, слишком чувствительный, излишне застенчивый или ленивый и др. Но в некоторых людях эти качества проявляются чрезмерно, и общение с ними превращается в кошмар. Эта книга подсказывает, как установить положительный эмоциональный контакт с проблемными людьми (коллегами, начальником, друзьями или даже малознакомыми людьми). И все, что изложил автор, логично и понятно. Но мне показалось, что все это больше напоминает подстраивание под определенного человека, некую актерскую игру. И если человек не будет сохранять настоящий (не только внешне) внутренний покой в ​​общении с проблемным человеком, то рано или поздно такое подстраивание и игра приведут к эмоциональному взрыву. Каждый из нас в жизни сталкивался с такими слишком токсичными людьми. И на мой взгляд, правильный способ общения с ними зависит от индивидуальных особенностей каждого человека: с кем-то сработает шутка и искренняя улыбка, с кем-то - сочувствие, с другим человеком - демонстрация настойчивости и серьезного подхода к общему делу. Но самое тяжелое в общении с такими людьми - это то, что они вовсе не желают меняться, считая свое поведение нормой. И получается, что все наше понимающее общение с токсичными людьми - это движение в одну сторону.
  •  
    Контакт с проблемными людьми
    В данной книге автор описывает специфику взаимодействия с непростыми людьми, с которыми сложно установить контакт и поддерживать благополучные отношения (например, это слишком агрессивные люди, слишком молчаливые и застенчивые, слишком нерешительные люди, вечно недовольные всем личности, высокомерные люди, которые считают, что они все знают лучше остальных, и др.). Мне кажется, что у всех людей есть какие-либо индивидуальные особенности, которые некоторым могут показаться проблемой, барьером в общении. Поэтому данную книгу можно считать универсальным пособием о том, как общаться с людьми, в целом.
    Понравилось в книге то, что автор детально, в конкретных ситуациях и диалогах описывает разные группы проблемных людей и дает конкретные указания, шаги, действия, которые могут способствовать налаживанию контакта с такими людьми. Очень содержательно и по делу.
    Но негативным моментом считаю тот момент, что чаще всего в общении с проблемными людьми приходится подстраиваться под их особенности. Да, это уменьшит негатив в отношениях с ними, но, увы, не решает проблему их неспособности уживаться с другими людьми. Конечно, если мы вынуждены взаимодействовать с такими людьми, тогда, безусловно, стоит прислушаться к советам автору. Но я стараюсь по возможности минимизировать контакты с излишне агрессивными и негативными людьми, потому что подстраиваться под них сложно, и я не считаю это разумным.
  •  
    Учимся общаться с проблемными людьми
    Редко какая нон-фикш книга меня заинтересовывает, потому что часто они содержат прописные истины или очевидные вещи, логичные для большинства людей. И часто они содержат много "воды" и бесконечных повторений одной и той же идеи. Но эта книга оказалась содержательной и невероятно интересной. Автор описывает разные типы людей, общение с которыми вызывает трудности. И этих типов довольно много. Здесь не только агрессивные люди или явные манипуляторы, но и люди, общение с которыми не является большой проблемой (например, стеснительные или замкнутые), но к которым тоже надо подобрать "ключик", чтобы нормально общаться. Как раз автор и описывает эти "ключики" и секреты общения с разными группами проблемных людей.
    Читая книгу, было интересно вспоминать людей, с которыми общаешься в реальной жизни, устанавливать их тип и сопоставлять, будут ли советы автор действенными в общении с этими людьми. Практически всегда, на мой взгляд, советы сработают (особенно с не сильно проблемными категориями людей). Единственный сложный момент - автор помогает снизить негатив от общения с проблемными людьми, но, увы, от этого люди не становятся менее проблемными (это будто снимать симптомы заболевания, а не лечить саму болезнь). И увы, реально проблемные люди редко читают такие книги и не готовы меняться.
    В целом, отличная нон-фикш книга.
  •  
    В центрі всього - людина 0% користувачів вважають цей відгук корисним
    В ЦЕНТРІ ВСЬОГО - ЛЮДИНА.

    Мої викладачі заклали в мене дві життєві мудрості. Перша, - «мудрого доля веде, а дурного - тягне». Друга, довша та змістовніша, - «Господи, дай мені душевний спокій, щоб приймати те, що я не можу змінити, мужність, щоб змінити те, що я можу змінити і мудрість, щоб відрізнити перше від другого».

    Мій життєвий досвід не раз підтверджував ці мудрості. А читаючи ЯК ВЗАЄМОДІЯТИ З ПРОБЛЕМНИМИ ЛЮДЬМИ (Рой Ліллей) я знову згадала їх. Бо Рой Ліллей з перших сторінок звертає увагу, що дома, на роботі, в громадському місці ви спілкуєтесь (взаємодієте) з ЛЮДЬМИ. Ці люди такі самі як ви. Вони можуть бути втомлені, хворі, напружені, веселі, активні.... Але в силу виховання чи життєвих обставин вони можуть бути злими та агресивними або перфекціоністами та усезнайками.

    Відкривши книжку ви одразу побачите детальну класифікацію проблемних людей. А кожний наступний розділ проілюструє приклади взаємодії та спілкування з кожним конкретним типом проблемних людей. Інформація подана схематично і наглядно, що дає можливість легко сприймати та запам’ятовувати.

    Поради які я взяла для себе з книги - «якщо бос бурчить на вас, нотуйте, пишіть записки, фіксуйте все про роботу, інвойси, план, ведіть протоколи зустрічей»; «... подумайте про людей, які роблять вас щасливими, про тих, хто змушує вас радіти, тих, кого ви з нетерпінням чекаєте і завдяки кому хочете жити».

    Прочитавши поради пана Ліллея доля буде вести вас по життя, як мудру людину, а знання проблемних ситуацій навчить розрізняти їх та діяти відповідно

    Читайте книжки з задоволенням!!!
    Далі буде....
 
Характеристики Як взаємодіяти з проблемними людьми
Автор
Рой Ліллей
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Українська
Рік видання
2020
Перекладач
В’ячеслав Пунько
Кількість сторінок
160
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
170х240 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
978-617-09-6111-2
Вага
300 гр.
Тип
Паперова