Як взаємодіяти з проблемними людьми
Паперова книга | Код товару 1164095
Yakaboo 5/5
Автор
Рой Ліллей
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Українська
Рік видання
2020
Перекладач
В’ячеслав Пунько
Кількість сторінок
160
Ілюстрації
Немає ілюстрацій

Усе про книжку Як взаємодіяти з проблемними людьми

Проблемні люди — замкнені, агресивні, токсичні, надто чутливі чи надто амбітні… Щоб робота була ефективною, ми маємо знайти підхід до кожного з них. У цій книжці зібрано поради, як швидко та правильно визначити проблемні сторони кожної людини і зробити їх корисними. Отже… Як взаємодіяти — встановлення контакту і співпраця. Як керувати — методи і прийоми. Як отримати бажаний результат — стратегія і практичні навички.

«Як взаємодіяти з проблемними людьми» — ваш справжній навігатор у світі кривдників, причеп, маніпуляторів і любителів поскаржитись. Діалоги-приклади й ефективні техніки допоможуть вам уникнути складних ситуацій і зберегти спокій під час спілкування з людьми, які доводять вас до сказу.

Розуміючи мотиви та поведінку проблемних людей, ви зможете приборкати свою агресію, перемогти ніяковість і лишитись кращою особистістю. Практичні вправи, корисні моделі й цінні поради дозволять вийти переможцем із найгіршої ситуації, навчать давати раду складним покупцям, проблемним людям у царині інформаційних технологій, допоможуть поставити на місце кривдника і дати відсіч босу.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Рой Ліллей
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Українська
Рік видання
2020
Перекладач
В’ячеслав Пунько
Кількість сторінок
160
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Рецензії
  •  
    Досягти цілі!
    Досягти цілі незважаючи на особисту неприхильність до колеги. Ось, як одним реченням я б описала зміст цієї книги.

    Це проста інструкція для тих хто не може змінити місце роботи, чи колектив і попри це все , хоче досягти взаєморозуміння та вирішення конфліктів які виникли за рахунок розбіжності психотипів.
    Книга оригінально оформлення, за рахунок таблиць , схем які на мою думку людина сприймає краще ніж одноманітний текст з сторінки до сторінки. Є також рекомендації, вправи які можна застосувати на роботі ,а також прямі фрази для використання тієї чи іншої ситуації при виникненні розбіжностей.

    Для людей які читають одну або дві книги на місяць , ця книга забере лише один тиждень , адже читається дуже легко.

    Також можу відмітити що автор не відходить від основної теми книги, тому так званої «води» у тексті дуже мало. Хоча часто думка повторюється, що інколи дратує. Або ж не розкривається тема до кінця - що також заставляє задуматись навіщо автор розпочинає тоді опис .

    Єдиний мінус -ця книга не підійде емоційним людям, які не готові переступити через себе. Наприклад, після гучних криків начальства не хлопнути дверима та звільнитись, а вислухати , сприйняти та поставити психологічно на місце як описується в книзі.
    Загалом не пожаліла грошей заплачених за цю книгу!

  •  
    Проблемні люди
    Чи зустрічались вам люди - владні, зневажливі, які накидаються на інших, невпинно бомбардують критикою і своїми аргументами? Очевидно, таких можна знайти на будь-якій роботі. І всі вважають їх проблемними - ну, бо ж видно і чути! Але проблемними можуть бути і мовчазні, і скромні, і надмірно сприятливі, і зануди, які завжди скаржаться. Загалом, існує 7 класичних типів проблемних людей. Автор розглядає ще більше, які вже є похідними.

    Як давати собі раду з такими людьми? Шпаргалкою може стати книга Роя Ліллея. Найперше, що хочеться у ній відзначити - вдалу структуризацію: практичні вправи для аналізу поведінки, окремо виділені підказки, кожний розділ завершується підсумками. Особливо важливо, що піднята тема кібербулінгу в е-mail і соцмережах. Щоправда, вправи і підказки трохи банальні - як зробити скріншот, заблокувати користувача або видалити сторінку, але, можливо, не всі таке знають. І вирішення проблеми згідно британського законодавства не впевнена, чи дуже підходить для нашої країни. Але про проблему почали говорити - це вже прогрес.

    І зовсім конкретні речі, які мене зацікавили:
    - якщо керівник втратив над собою контроль і кричить на вас, залишайтесь спокійним, як слон. Скажіть: "Побачимось пізніше" і підіть геть. Мені досі щастило на спокійних керівників, але візьму на замітку.
    - щоб змінити поведінку людини, часто досить просто поговорити з нею про хворобу. Тільки не кажіть це моїй мамі.
    - ніколи не говоріть із крикуном по телефону, сидячи. Встаньте, і тоді ваш голос зміниться. Ви можете «почути» мову тіла. Ви будете звучати більш зацікавлено. Хммм, цікаво, ніколи не задумувалась про таке.
    - ніколи не пишіть у Facebook, Twitter або LinkedIn повідомлення, якщо ви не хотіли б, щоб їх прочитала ваша мама! Десь інтуїтивно так і роблю.

    Ще багато гарних і корисних порад, до яких можна звертатись у певних ситуаціях чи без них. Читайте і обирайте те, що цікавитиме безпосередньо вас.
Купити - Як взаємодіяти з проблемними людьми
Як взаємодіяти з проблемними людьми
240 грн
Є в наявності
 

Рецензії Як взаємодіяти з проблемними людьми

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Досягти цілі!
    Досягти цілі незважаючи на особисту неприхильність до колеги. Ось, як одним реченням я б описала зміст цієї книги.

    Це проста інструкція для тих хто не може змінити місце роботи, чи колектив і попри це все , хоче досягти взаєморозуміння та вирішення конфліктів які виникли за рахунок розбіжності психотипів.
    Книга оригінально оформлення, за рахунок таблиць , схем які на мою думку людина сприймає краще ніж одноманітний текст з сторінки до сторінки. Є також рекомендації, вправи які можна застосувати на роботі ,а також прямі фрази для використання тієї чи іншої ситуації при виникненні розбіжностей.

    Для людей які читають одну або дві книги на місяць , ця книга забере лише один тиждень , адже читається дуже легко.

    Також можу відмітити що автор не відходить від основної теми книги, тому так званої «води» у тексті дуже мало. Хоча часто думка повторюється, що інколи дратує. Або ж не розкривається тема до кінця - що також заставляє задуматись навіщо автор розпочинає тоді опис .

    Єдиний мінус -ця книга не підійде емоційним людям, які не готові переступити через себе. Наприклад, після гучних криків начальства не хлопнути дверима та звільнитись, а вислухати , сприйняти та поставити психологічно на місце як описується в книзі.
    Загалом не пожаліла грошей заплачених за цю книгу!

  •  
    Проблемні люди
    Чи зустрічались вам люди - владні, зневажливі, які накидаються на інших, невпинно бомбардують критикою і своїми аргументами? Очевидно, таких можна знайти на будь-якій роботі. І всі вважають їх проблемними - ну, бо ж видно і чути! Але проблемними можуть бути і мовчазні, і скромні, і надмірно сприятливі, і зануди, які завжди скаржаться. Загалом, існує 7 класичних типів проблемних людей. Автор розглядає ще більше, які вже є похідними.

    Як давати собі раду з такими людьми? Шпаргалкою може стати книга Роя Ліллея. Найперше, що хочеться у ній відзначити - вдалу структуризацію: практичні вправи для аналізу поведінки, окремо виділені підказки, кожний розділ завершується підсумками. Особливо важливо, що піднята тема кібербулінгу в е-mail і соцмережах. Щоправда, вправи і підказки трохи банальні - як зробити скріншот, заблокувати користувача або видалити сторінку, але, можливо, не всі таке знають. І вирішення проблеми згідно британського законодавства не впевнена, чи дуже підходить для нашої країни. Але про проблему почали говорити - це вже прогрес.

    І зовсім конкретні речі, які мене зацікавили:
    - якщо керівник втратив над собою контроль і кричить на вас, залишайтесь спокійним, як слон. Скажіть: "Побачимось пізніше" і підіть геть. Мені досі щастило на спокійних керівників, але візьму на замітку.
    - щоб змінити поведінку людини, часто досить просто поговорити з нею про хворобу. Тільки не кажіть це моїй мамі.
    - ніколи не говоріть із крикуном по телефону, сидячи. Встаньте, і тоді ваш голос зміниться. Ви можете «почути» мову тіла. Ви будете звучати більш зацікавлено. Хммм, цікаво, ніколи не задумувалась про таке.
    - ніколи не пишіть у Facebook, Twitter або LinkedIn повідомлення, якщо ви не хотіли б, щоб їх прочитала ваша мама! Десь інтуїтивно так і роблю.

    Ще багато гарних і корисних порад, до яких можна звертатись у певних ситуаціях чи без них. Читайте і обирайте те, що цікавитиме безпосередньо вас.
  •  
    В центрі всього - людина 0% користувачів вважають цей відгук корисним
    В ЦЕНТРІ ВСЬОГО - ЛЮДИНА.

    Мої викладачі заклали в мене дві життєві мудрості. Перша, - «мудрого доля веде, а дурного - тягне». Друга, довша та змістовніша, - «Господи, дай мені душевний спокій, щоб приймати те, що я не можу змінити, мужність, щоб змінити те, що я можу змінити і мудрість, щоб відрізнити перше від другого».

    Мій життєвий досвід не раз підтверджував ці мудрості. А читаючи ЯК ВЗАЄМОДІЯТИ З ПРОБЛЕМНИМИ ЛЮДЬМИ (Рой Ліллей) я знову згадала їх. Бо Рой Ліллей з перших сторінок звертає увагу, що дома, на роботі, в громадському місці ви спілкуєтесь (взаємодієте) з ЛЮДЬМИ. Ці люди такі самі як ви. Вони можуть бути втомлені, хворі, напружені, веселі, активні.... Але в силу виховання чи життєвих обставин вони можуть бути злими та агресивними або перфекціоністами та усезнайками.

    Відкривши книжку ви одразу побачите детальну класифікацію проблемних людей. А кожний наступний розділ проілюструє приклади взаємодії та спілкування з кожним конкретним типом проблемних людей. Інформація подана схематично і наглядно, що дає можливість легко сприймати та запам’ятовувати.

    Поради які я взяла для себе з книги - «якщо бос бурчить на вас, нотуйте, пишіть записки, фіксуйте все про роботу, інвойси, план, ведіть протоколи зустрічей»; «... подумайте про людей, які роблять вас щасливими, про тих, хто змушує вас радіти, тих, кого ви з нетерпінням чекаєте і завдяки кому хочете жити».

    Прочитавши поради пана Ліллея доля буде вести вас по життя, як мудру людину, а знання проблемних ситуацій навчить розрізняти їх та діяти відповідно

    Читайте книжки з задоволенням!!!
    Далі буде....
 
Характеристики Як взаємодіяти з проблемними людьми
Автор
Рой Ліллей
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Українська
Рік видання
2020
Перекладач
В’ячеслав Пунько
Кількість сторінок
160
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
170х240 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
978-617-09-6111-2
Вага
300 гр.
Тип
Паперова