Аудіокнига Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Nike

Категорія
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Під його керівництвом втілені найгучніші рекламні кампанії Nike із Кріштіану Роналду, Сереною Вільямс чи Леброном Джеймсом. Протягом двадцятисемирічної кар’єри Ґреґ Гоффман пройшов шлях від стажиста до маркетингового директора, сформувавши унікальний голос Nike і перетворивши звичайних споживачів на прихильників бренду.

У світі, де маркетинг все більше керується даними, Гоффман вважає, що в основі найкращої роботи — людський зв’язок. Запрошуючи читачів за лаштунки Nike, він дає уроки зі створення потужного бренду, який полюблять люди, а ще навчає, як мотивувати команду працювати креативно. Свій метод роботи він називає «дизайн емоцій». І його головні секрети розкриває у цій книжці.

Виконавець: Матвій Ніколаєв
Тривалість: 10:51:00

Код товару
1487903
Де читати книгу?
icon
Читайте і слухайте книжки в мобільному застосунку
Опис книги

Під його керівництвом втілені найгучніші рекламні кампанії Nike із Кріштіану Роналду, Сереною Вільямс чи Леброном Джеймсом. Протягом двадцятисемирічної кар’єри Ґреґ Гоффман пройшов шлях від стажиста до маркетингового директора, сформувавши унікальний голос Nike і перетворивши звичайних споживачів на прихильників бренду.

У світі, де маркетинг все більше керується даними, Гоффман вважає, що в основі найкращої роботи — людський зв’язок. Запрошуючи читачів за лаштунки Nike, він дає уроки зі створення потужного бренду, який полюблять люди, а ще навчає, як мотивувати команду працювати креативно. Свій метод роботи він називає «дизайн емоцій». І його головні секрети розкриває у цій книжці.

Виконавець: Матвій Ніколаєв
Тривалість: 10:51:00

Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
259 грн
Акція
icon-audio Аудіо книга
Увага! Після покупки ця книга буде доступна для читання тільки в мобільному застосунку Yakaboo.
mono-logo
Покупка частинами від 1000 грн
Від 3-6 платежів Monobank