Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Книга є частиною соціального проекту з навчання 440 000 українських вчителів інформаційній гігієні.
10 грн від продажу кожної книги йдуть на забезпечення нею кожного українського вчителя.
Як часто вам здається, що вас дурять в інтернеті? Або ви усвідомлюєте, що це маніпуляція чи шахрайство, проте не розумієте, навіщо й кому вона потрібна? Facebook-тест “Який святий тобою опікується”, повідомлення “Завтра Viber буде платним — перешли це далі і для тебе він залишиться безкоштовним”, прохання “Перешліть це повідомлення, і ми перерахуємо 1 цент на лікування” та ще тисячі інших варіантів мають одну мету — обманути вас.
У книжці “Як не стати овочем. Інструкція з виживання в інфопросторі” зібрані основні маніпуляції та шахрайства цифрового світу у форматі “суть — причина — наслідки — що робити”. Простою мовою на конкретних прикладах.
У книжці ви дізнаєтеся:
Тут ви підтвердите свої здогадки, дізнаєтеся багато нового, а головне — зрозумієте, як не потрапити на гачок шахраїв, політиків та онлайн-злодіїв. А ще ці знання допоможуть пояснити рідним, які небезпеки чатують на них в онлайні.
Книга є частиною соціального проекту з навчання українських вчителів інформаційній гігієні. 10 грн від продажу кожної книги йдуть на забезпечення нею кожного українського вчителя.
Для кого ця книжка:
Про автора:
Оксана Мороз, засновниця волонтерської ініціативи з інформаційної гігієни "Як не стати овочем", ведуча радіоблогу "Вірю не вірю" на Радіо Культура.
21 рік працює в галузі комунікацій — у корпораціях, агенціях, стартапах та власному бізнесі. Серед її клієнтів — політики та бізнесмени, відомі кожному з вас. Оксана спеціалізується на аналізі та формуванні інформаційного поля, вивчає поведінку людей у ньому. З 2015 року постійний запрошений спікер Києво-Могилянської бізнес-школи.
Її мета — до 2024 року навчити 7 млн українців інформаційної гігієни.
Попередні дві книжки авторки, які вийшли 2020 року, стали переможцями Всеукраїнського рейтингу “Книжка року 2020” (номінація “Обрії”). Крім того:
Книга є частиною соціального проекту з навчання 440 000 українських вчителів інформаційній гігієні.
10 грн від продажу кожної книги йдуть на забезпечення нею кожного українського вчителя.
Як часто вам здається, що вас дурять в інтернеті? Або ви усвідомлюєте, що це маніпуляція чи шахрайство, проте не розумієте, навіщо й кому вона потрібна? Facebook-тест “Який святий тобою опікується”, повідомлення “Завтра Viber буде платним — перешли це далі і для тебе він залишиться безкоштовним”, прохання “Перешліть це повідомлення, і ми перерахуємо 1 цент на лікування” та ще тисячі інших варіантів мають одну мету — обманути вас.
У книжці “Як не стати овочем. Інструкція з виживання в інфопросторі” зібрані основні маніпуляції та шахрайства цифрового світу у форматі “суть — причина — наслідки — що робити”. Простою мовою на конкретних прикладах.
У книжці ви дізнаєтеся:
Тут ви підтвердите свої здогадки, дізнаєтеся багато нового, а головне — зрозумієте, як не потрапити на гачок шахраїв, політиків та онлайн-злодіїв. А ще ці знання допоможуть пояснити рідним, які небезпеки чатують на них в онлайні.
Книга є частиною соціального проекту з навчання українських вчителів інформаційній гігієні. 10 грн від продажу кожної книги йдуть на забезпечення нею кожного українського вчителя.
Для кого ця книжка:
Про автора:
Оксана Мороз, засновниця волонтерської ініціативи з інформаційної гігієни "Як не стати овочем", ведуча радіоблогу "Вірю не вірю" на Радіо Культура.
21 рік працює в галузі комунікацій — у корпораціях, агенціях, стартапах та власному бізнесі. Серед її клієнтів — політики та бізнесмени, відомі кожному з вас. Оксана спеціалізується на аналізі та формуванні інформаційного поля, вивчає поведінку людей у ньому. З 2015 року постійний запрошений спікер Києво-Могилянської бізнес-школи.
Її мета — до 2024 року навчити 7 млн українців інформаційної гігієни.
Попередні дві книжки авторки, які вийшли 2020 року, стали переможцями Всеукраїнського рейтингу “Книжка року 2020” (номінація “Обрії”). Крім того: