Як музика стала вільною. Цифрова революція та перемога піратства
Паперова книга | Код товару 748006
Yakaboo 5/5
Автор
Стівен Вітт
Видавництво
Наш Формат
Серія книг
Світоглядна література
Мова
Українська
Рік видання
2017
Рік першого видання
2015
Перекладач
Юрій Семенов
Кількість сторінок
360

Усе про книжку Як музика стала вільною. Цифрова революція та перемога піратства

Незабутня книга за версією Washington Post (2015).

Тематика

Музика, історія культури, цифрові технології.

Про книжку

«Як музика стала вільною» - це приголомшлива історія про масове божевілля, музику, злочинність і великі гроші. Це опис життя провидців і аферистів, магнатів і технічно підкутих підлітків. Американський журналіст Стівен Вітт розповідає про найбільшого музичного пірата в історії, найпотужнішого керівника музичного бізнесу, революційний технологічний винахід і нелегальний веб-сайт, який учетверо перевершив обсяг музичного онлайн-магазину iTunes Music Store. Це книжка про унікальний історичний момент, коли звичайне життя назавжди поєдналося зі світом інтернету, а вся музика, записана на звуконосіях, раптом стала доступною та безкоштовною для всіх.

Для кого книжка

Рекомендовано всім, хто цікавиться цифровими технологіями, музикою, культурою та історією.

Чому ця книжка

З розвитком інтернету й одночасним падінням вартості його обслуговування людство занурилося у світ музики формату mp3. Але як було придумано цей формат? І звідки вся ця музика з’являлася в інтернеті? Стівен Вітт поставив перед собою мету докопатися до першоджерел. Витративши на пошуки п’ять років, він написав справжній детектив, зумів розібратися в хитросплетіннях «Сцени», секретної мережі піратських груп, простежити історію великого музичного бізнесу. А найголовніше, йому вдалося знайти людину, яку він сам називає «найвидатнішим музичним піратом в історії». Ця людина злила в мережу понад 2000 альбомів, і, найімовірніше, на вашому айподі чи жорсткому диску знайдеться який-небудь музичний файл, «ріпнутий» саме цим піратом - нульовим пацієнтом музичного піратства.

Про автора

Стівен Вітт - американський журналіст, випускник Чиказького університету й Вищої школи журналістики Колумбійського університету в Нью-Йорку. Автор статей у журналі New Yorker. На написання книжки «Як музика стала вільною» Вітт поклав п’ять років.

Відгуки про книжку

"Вітт прийшов зі світу фінансів і своїм фінансовим старомодним методом поєднав «усі точки звітності» в абсолют. Він не цікавиться моральними аспектами музичного піратства, він просто подає історію виникнення вільної глобальної музичної бібліотеки".

New York Times

"«Як музика стала вільною» сконцентрована на детальному дослідженні історії формату mp3. Вона розповідає про трьох людей, які стикаються із цифровою технологією стиснення та її широкими можливості. Завдяки Вітту ці три досі невідомі світу одиниці стали знані як глиби, що зумовили тектонічні зрушення в музичній індустрії за останні кілька десятиліть. Ці зрушення, у свою чергу, дали нам музику, яку ми нині слухаємо. Ця книжка розповідає про фантастичні інновації, а також про наполегливість і фанатичність. І хоча тріо основних персонажів книжки ніколи насправді не перетиналися в реальному житті, дуже цікаво поглянути на те, як вони одночасно зробили цифрову революцію".

Pitchfork.com

"Неймовірна історія… Чарівна… Дуже цікава… Сповнена сюрпризів".

The Guardian

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Стівен Вітт
Видавництво
Наш Формат
Серія книг
Світоглядна література
Мова
Українська
Рік видання
2017
Рік першого видання
2015
Перекладач
Юрій Семенов
Кількість сторінок
360
Рецензії
  •  
    Викриваючі факти про музичну індуструю та піратську культуру 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Насправді, це ґрунтовна і цікава праця, але вона припаде до смаку не кожному.

    Найперше, в оману вводить оформлення обкладинки українського видання, яке налаштовує на рок, а в книзі представлений тільки розвиток реп-музики, що особисто мені, як не фанату останньої, є мало цікавим.

    Сама ж розповідь складається з трьох сюжетних ліній, що поступово сходяться до однієї:
    - історія про вчених-винахідників, які працювали в галузі психоакустики і винайшли формат mp3;
    - про індустрію звукозапису та зокрема одну з найвідоміших її особистостей – Даґа Морріса;
    - про розвиток цифрової сфери та її вплив на музику, виникнення і функціонування різноманітних осередків піратства, їх філософію та найяскравіших представників.

    Цікаво, що автор старався надати своїй оповіді елементи художнього твору, змальовуючи зовнішній вигляд героїв, їх манеру поведінки, характер, життєві шляхи і т.д., це полегшувало сприйняття інформації, робило оповідь більш живою. Крім цього, розділи із кожної сюжетної лінії чергуються між собою, що теж не є характерною рисою нон-фікшену. Проте це мені скоріше заважало при читанні, увага губилась через такі різкі переходи, важко було пригадати на чому завершилась попередня оповідь з кожної сфери.

    Незважаючи на це, для себе я почерпнула багато корисних фактів і знань: що за наука психоакустика і як наш мозок сприймає звуки, чому mp3-формат витіснив компакт-диски, чим були вигідніші лейблам альбоми чи сингли, коли стали популярними відео-кліпи, як виникло піратство і що шкідливого та корисного воно зробило для музикальної індустрії, як працює торрент-система. Продовжувати можна безкінечно) Книга допомагає більш глибоко та різносторонньо подивитись на феномен піратства, визначитись зі своїми поглядами на це питання, дізнатись маловідомі широкому загалу факти.

    Хоча мені, як пересічному читачеві вистачило би більш стислої, не такої деталізованої інформації, адже великий об’єм незнайомих імен і особистостей лише частково відклався в пам’яті, не всі технічні моменти були зрозуміли. Тому можу радити цю книгу тим, хто напряму має відношення до музичної індустрії, добре орієнтується у відповідній термінології чи цікавиться питаннями історії піратства.
  •  
    Для всіх, хто любить музику і не тільки!!!))) 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Я не люблю читати нон-фікшн, але перед цією книгою просто не змогла встояти, і недарма, адже прочитала я її буквально за декілька днів.
    В цілому в книзі є три історії про абсолютно різних людей, представників різних професій та прошарків суспільства. Всі ці історії об’єднані спільною темою, а саме - музика, піратство та формат mp3.
    Отож, перша історія розповідає нам про Карлгайнца Бранденбурґа - винахіника формату mp3, його команду та їх складний, тернистий шлях до поширення та популяризації свого винаходу. Це, так звана, технічна складова книги.
    Друга історія присвячена двом друзям, що разом працювали на фабриці з виготовлення компакт-дисків, та їх приходу в піратський світ нелегального контенту. Ця історія, мабуть була для мене найбільш цікавою, оскільки , ніби, привідкривала завісу до чогось таємного і невідомого, а також, хоч і побічно, але торкається історії розвитку інтернету.
    І, нарешті, третя історія присвячена Даґу Моррісу, одному з представників музичної індустрії, що очолював відомі та мега прибуткові музичні лейбли. Ось цю частину, особисто мені, було найменш цікаво читати, можливо тому, що я не фанатка репу (а саме про нього тут найбільше розповідається).
    Врешті-решт, як не складно здогадатися, всі ці три історії поступово все тісніше переплітаються між собою. Таким чином ми бачимо, як автор розкриває одну тему (вплив сучасних технологій на музичну індустрію), по суті, з трьох різних точок зору.
    Щодо самого стилю автора, то хочу відмітити, що хоч книга і не художня, але автор написав її досить майстерно (особливо мені запам’ятались описи зовнішності та характерів всіх тих людей, про яких ведеться розповідь), з необхідним (для такого стилю книги) мінімумом художніх засобів, завдяки чому книга читається досить легко.
    Крім того вся ця історія захоплює практично з першої сторінки. Чого лише вартий початок книги:

    «Смерть формату MP3 проголосили в конференц-залі в німецькому місті Ерланґені навесні 1995 року. Група експертів, які мали би бути неупередженими, остаточно піднесли гарбуза цій технології, віддавши перевагу її вічному супернику — формату MP2.»

    Можу порадити цю книгу всім, кого цікавить тема музики, піратства та технологій ( при чому як сукупно всі ці теми, так і окремо кожна з них), ну і просто кожному, хто хоч раз забивав у пошуку Google: «скачати mp3 безкоштовно», але ніколи не задумувався над тим, звідки вся ця музика там взялася та що і хто стоїть за цими музичними файлами)))))
Купити - Як музика стала вільною. Цифрова революція та перемога піратства
Як музика стала вільною. Цифрова революція та перемога піратства
175 грн
Є в наявності
 

Рецензії Як музика стала вільною. Цифрова революція та перемога піратства

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Викриваючі факти про музичну індуструю та піратську культуру 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Насправді, це ґрунтовна і цікава праця, але вона припаде до смаку не кожному.

    Найперше, в оману вводить оформлення обкладинки українського видання, яке налаштовує на рок, а в книзі представлений тільки розвиток реп-музики, що особисто мені, як не фанату останньої, є мало цікавим.

    Сама ж розповідь складається з трьох сюжетних ліній, що поступово сходяться до однієї:
    - історія про вчених-винахідників, які працювали в галузі психоакустики і винайшли формат mp3;
    - про індустрію звукозапису та зокрема одну з найвідоміших її особистостей – Даґа Морріса;
    - про розвиток цифрової сфери та її вплив на музику, виникнення і функціонування різноманітних осередків піратства, їх філософію та найяскравіших представників.

    Цікаво, що автор старався надати своїй оповіді елементи художнього твору, змальовуючи зовнішній вигляд героїв, їх манеру поведінки, характер, життєві шляхи і т.д., це полегшувало сприйняття інформації, робило оповідь більш живою. Крім цього, розділи із кожної сюжетної лінії чергуються між собою, що теж не є характерною рисою нон-фікшену. Проте це мені скоріше заважало при читанні, увага губилась через такі різкі переходи, важко було пригадати на чому завершилась попередня оповідь з кожної сфери.

    Незважаючи на це, для себе я почерпнула багато корисних фактів і знань: що за наука психоакустика і як наш мозок сприймає звуки, чому mp3-формат витіснив компакт-диски, чим були вигідніші лейблам альбоми чи сингли, коли стали популярними відео-кліпи, як виникло піратство і що шкідливого та корисного воно зробило для музикальної індустрії, як працює торрент-система. Продовжувати можна безкінечно) Книга допомагає більш глибоко та різносторонньо подивитись на феномен піратства, визначитись зі своїми поглядами на це питання, дізнатись маловідомі широкому загалу факти.

    Хоча мені, як пересічному читачеві вистачило би більш стислої, не такої деталізованої інформації, адже великий об’єм незнайомих імен і особистостей лише частково відклався в пам’яті, не всі технічні моменти були зрозуміли. Тому можу радити цю книгу тим, хто напряму має відношення до музичної індустрії, добре орієнтується у відповідній термінології чи цікавиться питаннями історії піратства.
  •  
    Для всіх, хто любить музику і не тільки!!!))) 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Я не люблю читати нон-фікшн, але перед цією книгою просто не змогла встояти, і недарма, адже прочитала я її буквально за декілька днів.
    В цілому в книзі є три історії про абсолютно різних людей, представників різних професій та прошарків суспільства. Всі ці історії об’єднані спільною темою, а саме - музика, піратство та формат mp3.
    Отож, перша історія розповідає нам про Карлгайнца Бранденбурґа - винахіника формату mp3, його команду та їх складний, тернистий шлях до поширення та популяризації свого винаходу. Це, так звана, технічна складова книги.
    Друга історія присвячена двом друзям, що разом працювали на фабриці з виготовлення компакт-дисків, та їх приходу в піратський світ нелегального контенту. Ця історія, мабуть була для мене найбільш цікавою, оскільки , ніби, привідкривала завісу до чогось таємного і невідомого, а також, хоч і побічно, але торкається історії розвитку інтернету.
    І, нарешті, третя історія присвячена Даґу Моррісу, одному з представників музичної індустрії, що очолював відомі та мега прибуткові музичні лейбли. Ось цю частину, особисто мені, було найменш цікаво читати, можливо тому, що я не фанатка репу (а саме про нього тут найбільше розповідається).
    Врешті-решт, як не складно здогадатися, всі ці три історії поступово все тісніше переплітаються між собою. Таким чином ми бачимо, як автор розкриває одну тему (вплив сучасних технологій на музичну індустрію), по суті, з трьох різних точок зору.
    Щодо самого стилю автора, то хочу відмітити, що хоч книга і не художня, але автор написав її досить майстерно (особливо мені запам’ятались описи зовнішності та характерів всіх тих людей, про яких ведеться розповідь), з необхідним (для такого стилю книги) мінімумом художніх засобів, завдяки чому книга читається досить легко.
    Крім того вся ця історія захоплює практично з першої сторінки. Чого лише вартий початок книги:

    «Смерть формату MP3 проголосили в конференц-залі в німецькому місті Ерланґені навесні 1995 року. Група експертів, які мали би бути неупередженими, остаточно піднесли гарбуза цій технології, віддавши перевагу її вічному супернику — формату MP2.»

    Можу порадити цю книгу всім, кого цікавить тема музики, піратства та технологій ( при чому як сукупно всі ці теми, так і окремо кожна з них), ну і просто кожному, хто хоч раз забивав у пошуку Google: «скачати mp3 безкоштовно», але ніколи не задумувався над тим, звідки вся ця музика там взялася та що і хто стоїть за цими музичними файлами)))))
  •  
    Нереально цікава книга
    В самій книзі є певні огріхи редагування, але яка різниця ....
    Книжка неймовірна. Реальна історія битви форматів, позалаштунки музики, битва за ринок між виробниками програвачів і обладнання, битва лейблів з піратами музики.
    В цій книзі музика, бізнес, технології все разом в історії життів її героїв. Розробників, робітників, любителів музики, менеджерів, мейджор-лейблів.
    Нереально круто, що все це ми можемо прочитати.

    Це не історія про гурти і стилі музики - це історія про життя сучасної музики її стан від 80-90-их і майже дотепер.

    Не має значення яку музику слухає читач, р-н-б і хоп-хоп просто припали на період перетворень масової музики на таку, яку ми бачимо і слухаємо сьогодні в плеєрі. І тут також не йдеться про смаки і стилі, а лише про форму отримання музики, ціну за музику.

    Більш прогресивні або консервативні слухачі були і будуть, диски і вініл залишаться - це окремі субкультури музики.
    Beatpot, Juno, Itunes, Gplay - це прогресивний формат музики, Spotify - також своя культура.

    Це реальна історія, і від цього книжка ще цінніша.
  •  
    Всім кому цікава музика і індустрія і всім хто піратив музику
    Автор, як справжній журналіст, провів дуже велике і детальне дослідження теми. Більшість написаного було сказано автору після інтерв'ю. Автор не пропускає технічні моменти, особливо в історії "фраунгофнерівців". При цьому написано це достатньо (але не занадто) "художньо" - багато описів людей, деталей, сказаних фраз тощо. Декілька сюжетних ліній додають драматизму, і кожна з них по своєму цікава.
    -Історія падінь і злетів інституту Фраунгофера в традиціях історій брендів.
    -Біографія Даґа Морріса
    -Майже детектив про цифрових піратів

    Кульмінація і кінцівка книги по-художньому захопливі і трохи неймовірні - тому радив би таки дочитати, навіть якщо десь посередині книжка здасться трошки "просідаючою".

    + до всього, якщо ви (а це скоріше всього) колись качали репнуту музику з різних kazaa, eMule, Soulseek, чи просто з торентів чи обмінників - матимете присмак ностальгії за цими доСпотіфайними часами і дізнатиметесь хто (ледве не поіменно) за цим стояв.

    З мінусів видання - хіба що не дуже точний/влучний переклад та декілька опечаток. Музичним снобам (типу мене) може кинутись в очі.

    Рекомендую
  •  
    Мастрид для меломанов!
    Увлекательная история, которая настоятельно рекомендуется для тех, кто любит музыку, технологии или загрузил свой iPod со своими любимыми песнями и альбомами через iTunes, Napster или другие, более сомнительные источники за последние 15 лет. Для начинающего автора Стивен Витт - исключительный рассказчик, и он волнующе чередует многочисленные повествования, хронологически переходя от ранних войн в формате MPEG, появления подземных топовых сцен, к широкому использованию BitTorrent в качестве средства для приобретения массового (и морально неоднозначная) библиотека цифровой музыки.

    История Дуга Морриса и Universal Music особенно интересна, и дополнительным бонусом является микроистория Витта «Death Row» и «Cash Money Records», а также роль хип-хопа эпохи 90–2000-х годов, способствующая разжиганию утечек и безумству перед выпуском. Ни одна технологическая история не будет полной без того, чтобы Стив Джобс не разжигал горшок, и было восхитительно видеть развитие iPod в сочетании с гонкой Джобса, чтобы представить iTunes как средство противодействия пиратству и «очистить мир от греха».
 
Характеристики Як музика стала вільною. Цифрова революція та перемога піратства
Автор
Стівен Вітт
Видавництво
Наш Формат
Серія книг
Світоглядна література
Мова
Українська
Рік видання
2017
Рік першого видання
2015
Перекладач
Юрій Семенов
Кількість сторінок
360
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60х90/16 (~145х215 мм)
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
Тираж
3000
ISBN
978-617-7279-74-6
Вага
400 гр.
Тип
Паперова