Книга Я чую вас наскрізь. Як порозумітися будь з ким

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Світ прекрасний, тільки люди його псують: окрім злочинців і політиків ще й вічно незадоволені клієнти, колеги-інтригани, прискіпливі начальники, безвідповідальні підлеглі, надокучливі родичі, нестерпні партнери, бунтівні діти, ненадійні друзі та просто хами в метро… Як тут зарадити? Є два варіанти: стати відлюдником або прочитати цю книжку. В ній досвідчений психіатр, бізнес-консультант і коуч, який свого часу навчав перемовників ФБР, пояснює, чому люди іноді поводяться жахливо та як змусити їх дослухатися до вас, змінити гнів чи неприхильність на ласку, а відчайдушний спротив — на згоду.

Достукатися до «непробивної» людини, переконати будь-кого у будь-чому, погасити палку суперечку, справити блискуче враження, врятувати кар’єру, компанію, шлюб чи навіть чиєсь життя тепер для вас не проблема. Головне — пам’ятати, що секрет злагоди полягає не в умінні говорити, а в умінні слухати й чути, чого насправді прагне співрозмовник.

Продавець товару
Код товару
920655
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Мова
Українська
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки
Опис книги

Світ прекрасний, тільки люди його псують: окрім злочинців і політиків ще й вічно незадоволені клієнти, колеги-інтригани, прискіпливі начальники, безвідповідальні підлеглі, надокучливі родичі, нестерпні партнери, бунтівні діти, ненадійні друзі та просто хами в метро… Як тут зарадити? Є два варіанти: стати відлюдником або прочитати цю книжку. В ній досвідчений психіатр, бізнес-консультант і коуч, який свого часу навчав перемовників ФБР, пояснює, чому люди іноді поводяться жахливо та як змусити їх дослухатися до вас, змінити гнів чи неприхильність на ласку, а відчайдушний спротив — на згоду.

Достукатися до «непробивної» людини, переконати будь-кого у будь-чому, погасити палку суперечку, справити блискуче враження, врятувати кар’єру, компанію, шлюб чи навіть чиєсь життя тепер для вас не проблема. Головне — пам’ятати, що секрет злагоди полягає не в умінні говорити, а в умінні слухати й чути, чого насправді прагне співрозмовник.

Відгуки
3 Відгуки
Ася Курченко
10 травня 2021 р
5 балів
Книга допомагає мені спілкуватися з клієнтами
Це перша частина з двох книг по психології цього автора. Друга має назву "Як спілкуватися з психами". Обидві ці книги стали для мене відкриттям, трішки змінили моє життя і стиль мого спілкування з людьми. Ця книга розповідає про те, як слухати і чути людей. Деякі люди народжуються вже з певними навичками розуміння людей, емпатії, співчуття. У них це виходить само собою і їм не сильно потрібно додатково цьому вчитися. Я не скажу, що мене можна віднести до цієї групи. Але, так як я працюю фотографом, мені часто потрібно знайти спільну мову з незнайомими для мене людьми, зрозуміти їх, відкрити їх, щоб показати на фото їх справжніми. Ця книга дуже мені допомогла. Ця книга допомагає не лише налагодити контакт з незнайомцями, але і розв'язати конфлікт, якщо вже він стався. Знову ж таки, мені це допомагає в роботі, коли клієнт не задоволений моїми послугами і потрібно з ним порозумітися. З одного боку, це не так і складно - потрібно просто слухати людину. Але в житті не завжди це аж так просто. Тоді приходять на допомогу поради автора - а він дає 9 найважливіших правил спілкування. Я вже намагаюсь їх застосовувати, і можу сказати, що вони діють.
Мари Пикульская
17 листопада 2019 р
5 балів
Научитесь слушать.
Книга "Я чую вас наскрізь. Як порозумітися будь з ким" написана психиатром Марком Гоулстоном для людей которые стремятся работать и развиваться, но для определенных достижений им не хватает человеческого понимания и некой ментальной чувствительности которая действительно может пригодится в сфере бизнеса и непосредственно при разрешении определенных рабочих конфликтов которые часто возникают из-за разногласий возникших при близком общении. Эта литературная работа поможет читателю в том случае если он готов выполнить несколько правил которые в теории должны помочь вам решать сложные вопросы независимо от стадии конфликта, а сама суть этих негласных правил состоит в том чтобы довольно-таки внимательно слушать собеседника и тем самым довести проблемы в стадию полного разрешения которое при этом будет полностью вас устраивать. Круг вашего общения не всегда может быть на вашей стороне и чаще всего так и происходит, но как только вы научитесь слушать и выходить из стресса непринужденным образом конфликты исчезнут и этот опыт будет пройден с минимальными затратами энергетической силы. Обложка этой книги стала чудесным элементом который украсил столь нужное произведение.
Elena Chupika
12 липня 2019 р
5 балів
Слухати, щоб почути
В кожного в житті завжди є ті, кого потрібно переконати. Як же це зробити ефективно? Марк Гоулстон, автор книги, переконаний, що знайти розуміння в діалозі не так вже і складно. Для цього лише потрібно: 1) Уважно вислухати співрозмовника і зрозуміти мотив його поведінки. 2) Правильно відреагувати, продемонструвавши розуміння Отже, на думку, Гоулстона, вміння слухати – один із найважливіших навиків. Автор пропонує, як на мене, 9 дуже важливих правил налагодження контакту зі співрозмовником: 1) Перемкніть себе на фразу «я згоден». В будь-якій ситуації важливо брати під контроль емоції і думки за лічені хвилини 2) Перемкніть себе на слухання. Говорити навчитися легше, аніж слухати. 3) Спробуйте домогтися того, щоб опонент відчув, що ви його відчуваєте 4) Будьте зацікавленим, а не цікавим. Дайте опоненту відчути себе головним в діалозі. 5) Зробіть так, щоб люди відчували, що ви їх цінуєте 6) Допоможіть людям дати вихід їх емоціям 7) Позбудьтеся протиріч 8) Завжди будьте відвертими. Відвертість –ваше спасіння 9) Тримайтесь якнайдалі від людей, що отруюють життя.( «Ядовитих особистостей»). Тут Марк Гоулстон виділяє декілька психотипів «ядовитих» особистостей, які є в житті кожного з нас. Зокрема: прилипали, задири, паразити, нарциси, психопати. Описувати кожен тип не буду, раджу прочитати, бо це досить цікаво. Кожну свою ефективну методику комунікації автор детально підкріплює ситуаціями із повсякденного життя. Окремим плюсом книги вважаю висновки в кінці кожної глави з практичними порадами від автора. Декілька важливих думок, які я виокремила для себе з прочитаного: - Перш ніж почати вирішувати проблему, переконайтесь, що вона існує; - Люди поводять себе найгіршим чином тоді, коли почувають себе найбільш вразливими і безпомічними; - Впевненість в собі визначається тим, наскільки глибоко ви зацікавлені в інших. Невпевненість визначається зусиллями, які ви застосовуєте для того, щоб справити враження на інших; - Найуспішніші люди ті, які не мають стосовно себе жодних ілюзій. - Те що ви вже знаєте про людину блокує те, щоб вам необхідно про неї дізнатись. Ця книга – покрокова інструкція для тих, хто хоче слухати , чути і бути почутим. Вважаю, що її варто прочитати кожному, навіть тим, хто не має безпосереднього відношення до бізнесу. Вона допоможе вам стати цікавим і зацікавленим співрозмовником , навчить слухати і чути, а також отримувати користь від спілкування.
Виникли запитання? 0-800-335-425
450 грн
В наявності
Паперова книга
Сплачуйте частинами
Щоб сплатити частинами: потрібно мати картки Monobank або Приватбанку під час оформлення замовлення оберіть спосіб оплати «Покупка частинами від Monobank» або «Оплата частинами від ПриватБанку»
ПриватБанк
2-4 платежі
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки