Книга Integrated Marketing Communication: Creative Strategy from Idea to Implementation

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

This comprehensive introduction to the creative processes and strategies for effective IMC covers marketing plans; branding/positioning; creative briefs; and copywriting, design, and other considerations for major media formats. The fourth edition includes new case studies and increased discussion of digital and social media opportunities.

Код товару
20812872
Характеристики
Тип обкладинки
М'яка
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки
Опис книги

This comprehensive introduction to the creative processes and strategies for effective IMC covers marketing plans; branding/positioning; creative briefs; and copywriting, design, and other considerations for major media formats. The fourth edition includes new case studies and increased discussion of digital and social media opportunities.

Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
3240 грн
Доставка з UK 20-30 днів
Паперова книга
Сплачуйте частинами
Щоб сплатити частинами: потрібно мати картки Monobank або Приватбанку під час оформлення замовлення оберіть спосіб оплати «Покупка частинами від Monobank» або «Оплата частинами від ПриватБанку»
ПриватБанк
2-4 платежі
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки