Hooked. How to Build Habit-Forming Products
Паперова книга | Код товару 754510
Автор
Нір Еяль
Видавництво
Penguin
Мова
Англійська
Рік видання
2014
Кількість сторінок
256
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
138x204x26 мм
Палітурка
Тверда

Усе про книжку Hooked. How to Build Habit-Forming Products

Why do some products capture our attention while others flop? What makes us engage with certain things out of sheer habit? Is there an underlying pattern to how technologies hook us?

Nir Eyal answers these questions (and many more) with the Hook Model - a four-step process that, when embedded into products, subtly encourages customer behaviour. Through consecutive "hook cycles," these products bring people back again and again without depending on costly advertising or aggressive messaging.

Hooked is based on Eyal's years of research, consulting, and practical experience. He wrote the book he wished had been available to him as a start-up founder - not abstract theory, but a how-to guide for building better products. Hooked is written for product managers, designers, marketers, start-up founders, and anyone who seeks to understand how products influence our behaviour.

Eyal provides readers with practical insights to create user habits that stick; actionable steps for building products people love; and riveting examples from the iPhone to Twitter, Pinterest and the Bible App.

Характеристики
Автор
Нір Еяль
Видавництво
Penguin
Мова
Англійська
Рік видання
2014
Кількість сторінок
256
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
138x204x26 мм
Палітурка
Тверда
Рецензії
Купити - Hooked. How to Build Habit-Forming Products
Hooked. How to Build Habit-Forming Products
616 грн
Є в наявності
 

Рецензії Hooked. How to Build Habit-Forming Products

 
Характеристики Hooked. How to Build Habit-Forming Products
Автор
Нір Еяль
Видавництво
Penguin
Мова
Англійська
Рік видання
2014
Кількість сторінок
256
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
138x204x26 мм
Палітурка
Тверда
ISBN
9780241184837
Вага
337 гр.
Тип
Паперова