Книга Homo creativus. Як новий клас завойовує світ

Книга Homo creativus. Як новий клас завойовує світ

3 Відгуки
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Світовий бестселер теоретика урбаністики, професора Торонтського університету Річарда Флориди, що розкриває феномен нового креативного класу і те, яким стане світ після його появи.

Тематика

Економіка, урбаністика, суспільний розвиток.

Про книжку

«Homo creativus» - світовий бестселер, який здобув премію «Проривна ідея 2004 року» від Harvard Business Review і неодноразово потрапляв у топ-100 на Amazon. Уперше феномен креативного класу Річард Флорида описав ще 2002 року в книжці, яка сьогодні стала класикою. «Homo creativus» - доповнене й оновлене видання, у якому автор показує, як змінився світ із появою нового економічного класу, і яка його визначальна роль у подальшому розвитку суспільного життя.

Для кого книжка

Книжка для всіх, хто цікавиться економікою, урбаністикою та соціальними процесами навколо нас.

Чому ця книжка

Книжка дає змогу по-новому поглянути на повсякденну дійсність, показує, як мотивувати креативних людей і розкрити їхній потенціал заради поліпшення вашого бізнесу чи творення нового майбутнього.

Про автора

Річард Флорида - теоретик урбаністики, професор Торонтського університету. Штатний редактор видання Atlantic, автор статей у New York Times, Wall Street Journal, Economist. 2005-го журнал Esquire назвав Флориду «найкращим і найяскравішим», а 2006 року Businessweek відзначив його як «голос інновацій».

Книжки на схожу тематику

• «Економіка. Інструкція з використання», Ха-Юн Чанґ, «Наш формат», 2016
• «Системне мислення. Пошук неординарних творчих рішень», Джозеф О'Конор, «Наш формат», 2017 рік
• «Мислення швидке й повільне», Деніел Канеман, «Наш формат», 2017 рік

Відгуки про книжку

"«Homo creativus» - маніфест прогресивних урбаністів".
Indianapolis Star

"Флорида малює яскраву картину того, як створити величне місто ХХІ століття".
Denver Post

"Ця книжка проливає світло на певні підвалини сучасних перетворень".
Financial Times

Цитати

Про креативність
Креативність є справді безмежним ресурсом; це те, чим володіємо ми всі. Учені полюбляють казати, що ми «стоїмо на плечах гігантів». Так, ми всі стоїмо. Як вид, ми опираємося на колективну креативність не лише тих, хто живе з нами в один час, а й на тих, хто жив перед нами.

Про конкурентну перевагу креативності
Багато хто каже, що нині ми живемо в інформаційній економіці, чи в економіці знання. Проте ще справедливішим є твердження про те, що зараз нашу економіку рухає саме креативність. Креативність стала вирішальним чинником конкурентної переваги. Практично в будь-якій індустрії, від автомобілебудування до моди, від харчових до інформаційних технологій у довгостроковій перспективі перемагають ті, хто може творити й продовжує творити. Так було завжди, з часів Сільскогосподарської революції до Промислової, проте саме впродовж останніх десятиріч ми почали визнавати це й систематично з цього користатися.

Продавець товару
Код товару
853360
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Мова
Українська
Опис книги

Світовий бестселер теоретика урбаністики, професора Торонтського університету Річарда Флориди, що розкриває феномен нового креативного класу і те, яким стане світ після його появи.

Тематика

Економіка, урбаністика, суспільний розвиток.

Про книжку

«Homo creativus» - світовий бестселер, який здобув премію «Проривна ідея 2004 року» від Harvard Business Review і неодноразово потрапляв у топ-100 на Amazon. Уперше феномен креативного класу Річард Флорида описав ще 2002 року в книжці, яка сьогодні стала класикою. «Homo creativus» - доповнене й оновлене видання, у якому автор показує, як змінився світ із появою нового економічного класу, і яка його визначальна роль у подальшому розвитку суспільного життя.

Для кого книжка

Книжка для всіх, хто цікавиться економікою, урбаністикою та соціальними процесами навколо нас.

Чому ця книжка

Книжка дає змогу по-новому поглянути на повсякденну дійсність, показує, як мотивувати креативних людей і розкрити їхній потенціал заради поліпшення вашого бізнесу чи творення нового майбутнього.

Про автора

Річард Флорида - теоретик урбаністики, професор Торонтського університету. Штатний редактор видання Atlantic, автор статей у New York Times, Wall Street Journal, Economist. 2005-го журнал Esquire назвав Флориду «найкращим і найяскравішим», а 2006 року Businessweek відзначив його як «голос інновацій».

Книжки на схожу тематику

• «Економіка. Інструкція з використання», Ха-Юн Чанґ, «Наш формат», 2016
• «Системне мислення. Пошук неординарних творчих рішень», Джозеф О'Конор, «Наш формат», 2017 рік
• «Мислення швидке й повільне», Деніел Канеман, «Наш формат», 2017 рік

Відгуки про книжку

"«Homo creativus» - маніфест прогресивних урбаністів".
Indianapolis Star

"Флорида малює яскраву картину того, як створити величне місто ХХІ століття".
Denver Post

"Ця книжка проливає світло на певні підвалини сучасних перетворень".
Financial Times

Цитати

Про креативність
Креативність є справді безмежним ресурсом; це те, чим володіємо ми всі. Учені полюбляють казати, що ми «стоїмо на плечах гігантів». Так, ми всі стоїмо. Як вид, ми опираємося на колективну креативність не лише тих, хто живе з нами в один час, а й на тих, хто жив перед нами.

Про конкурентну перевагу креативності
Багато хто каже, що нині ми живемо в інформаційній економіці, чи в економіці знання. Проте ще справедливішим є твердження про те, що зараз нашу економіку рухає саме креативність. Креативність стала вирішальним чинником конкурентної переваги. Практично в будь-якій індустрії, від автомобілебудування до моди, від харчових до інформаційних технологій у довгостроковій перспективі перемагають ті, хто може творити й продовжує творити. Так було завжди, з часів Сільскогосподарської революції до Промислової, проте саме впродовж останніх десятиріч ми почали визнавати це й систематично з цього користатися.

Відгуки
3 Відгуки
Юрій Пацук
1 серпня 2019 р
5 балів
Креатив як двигун прогресу
Дуже серйозна книжка як з точки зору змісту, так і для осмислення й розуміння багатьох процесів та тенденцій сучасного світу. Робота присвячена новому економічному – креативному – класу, який, за оцінками автора, вже становить біля 30% від усієї робочої сили у світі й надалі буде зростати. Адже креативна здатність людини і є найголовнішою інтелектуальною власністю, що змінила й змінює цей світ. Тому нині не можна за Марксом просто заволодіти засобами виробництва й почати будувати рай на землі. Бо засоби виробництва креативного класу – у їхній голові. Креативне мислення не можна за бажанням чи примусом увімкнути чи вимкнути. Приємно усвідомлювати, що велика кількість твоїх особистих міркувань і підходів, які складалися останні років двадцять, знаходять підтвердження в таких серйозних роботах. І щодо режиму та тривалості робочого дня, і щодо дрес-коду, і щодо організації робочих місць, і щодо мотивації та самомотивації. На собі не раз перевірено, що до якихось інтелектуальних пошуків та креативу надихають не гроші, а внутрішня мотивація, внутрішнє задоволення й винагорода від своїх креативних зусиль: «коли люди передусім мотивуються до виконання якоїсь креативної діяльності власними інтересами й працюють заради власного задоволення від цієї діяльності, вони стають креативнішими, ніж коли їх мотивують якоюсь метою, що встановлюється для них кимось зовні». Тому сучасні просунуті компанії не підкупляють працівників зарплатами чи бонусами, не встановлюють якихось жорстких рамок по робочому графіку, тривалості робочого дня, дрес-коду, а намагаються спіймати їх на «емоційний гачок». Тим більше, що завдяки інтернету і смартфонам робота зараз переслідує нас всюди, вдень і вночі. Тому креативна людина може працювати у зручний для себе час набагато більше від якихось норм і отримувати задоволення. Найважливішими факторами, що впливають на індекс креативності і, як наслідок, на рівень економічного розвитку, є три «Т»: технологія, талант, толерантність. І якщо технологія й талант лежать, так би мовити, на поверхні, то толерантність, здавалося б на перший погляд, не є такою визначальною, особливо в такому короткому переліку. Проте, книга містить багато цікавих статистичних і соціологічних матеріалів, які дають іноді неочікувані висновки. Наприклад, як залежить креативність (а значить – і рівень економічного розвитку) від терпимості, зокрема, до інших рас чи представників сексуальних меншин. Цікаво, пізнавально і повчально!
icon-like
Артур Жолобайло
28 січня 2019 р
5 балів
Кожен з нас унікальний Homo Creativus
Якщо коротко описати цю книгу, то вона про те, як креативність не просто захоплює світ, а буквально заполоняє його у кожній із сфер: від найвищих до найнижчих. Автор дає поради, як перетворити свою буденність на щось більше, як зробити роботу цікавою; описує креативну економіку і пояснює що це, посилаючись на клас "homo creativus", який є визначальним; звертаючись до теми власне роботи тут даються наочні поради, як оформити робоче місце, визначити колектив, чого потрібно хотіти від роботи; як правильно розподіляти час, щоб уникнути перенавантаження, як використовувати життєвий досвід в економічних цілях; говорить про те, що тепер немає чіткого розділення на богемне і просте, інтелектуальне і обивательське все зараз змішується і від цього також можна отримувати користь; далі йдеться про географію місця роботи, тобто дуже важливе значення надається місцю, а також людям з якими ти працюєш і як зробити з них креативних особистостей при чому тут ваги надається таким факторам, як гендер, раса, країна, оточення, тощо; як уникнути суперечностей на роботі. В кінці розглядається теза про те, що кожна людська істота є унікальною особистістю, а тому шлях до успіху у кожного свій.
icon-like
Олеся Кізима
15 травня 2018 р
5 балів
Homo creativus як еволюція homo sapiens
Кажуть, що найкращою роботою є добре оплачуване хобі). На мою думку, лише та професія чи різновид зайнятості, котрі приносять не лише фінансову винагороду, а й моральне задоволення, а ще краще, творчий самовияв -- просто ідеальний варіант! Власне, саме останній компонент ,,коктейлю" все частіше стає провідним фактором, який визначає поняття ,,омріяної роботи"; а у соціальному світі впевнено завойовує свою нішу новий клас людей -- homo creativus. Саме про тенденції розвитку класу ,,креативні люди" піде у праці теоретика урбаністики, дослідника та науковця Річарда Флоріди. ,,Homo creativus. Як новий клас завойовує світ" -- книга не нова, бестселер, починаючи ще з 2002-го року, однак українською вона заговорила лишень тепер, у 2018-му (видавництво ,,Наш формат"). У цій праці йдеться про них -- дизайнерів, архітекторів, художників, блогерів, smm, копірайтерів, письменників, артистів, митців... -- словом, усіх, хто продукування нових ідей та нестандартний вихід із ситуацій поклав в основу своєї професії. Автор наголошує, що саме креативні люди були, є і будуть рушієм прогресу, а світ, який протягом минулого століття зациклювався на нарощуванню технічного потенціалу, крок за кроком перейшов до усвідомлення того, що саме за технологічним вектором -- майбутнє успішних компаній 21-го століття. Читаючи цю книжку, чогось аж такого нового та надзвичайно корисного для себе не відкрила. Це й не дивно, адже вона була написана шістнадцять років тому, а для нон-фікшину -- це доволі солідний вік, аби втратити актуальність. Однак вражає те, наскільки передбачив розвиток homo creativus автор, проаналізувавши усі передумови виходу представників цього соціального класу у топ найбільш затребуваних працівників. Річард Флоріда також наголошує на поширенню тенденції такого виду зайнятості як фрілансерство, а також важливості черпати натхнення саме з дозвілля.
icon-like
Виникли запитання? 0-800-335-425
195 грн
Немає в наявності
Паперова книга