Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Світовий бестселер теоретика урбаністики, професора Торонтського університету Річарда Флориди, що розкриває феномен нового креативного класу і те, яким стане світ після його появи.
Тематика
Економіка, урбаністика, суспільний розвиток.
Про книжку
«Homo creativus» - світовий бестселер, який здобув премію «Проривна ідея 2004 року» від Harvard Business Review і неодноразово потрапляв у топ-100 на Amazon. Уперше феномен креативного класу Річард Флорида описав ще 2002 року в книжці, яка сьогодні стала класикою. «Homo creativus» - доповнене й оновлене видання, у якому автор показує, як змінився світ із появою нового економічного класу, і яка його визначальна роль у подальшому розвитку суспільного життя.
Для кого книжка
Книжка для всіх, хто цікавиться економікою, урбаністикою та соціальними процесами навколо нас.
Чому ця книжка
Книжка дає змогу по-новому поглянути на повсякденну дійсність, показує, як мотивувати креативних людей і розкрити їхній потенціал заради поліпшення вашого бізнесу чи творення нового майбутнього.
Про автора
Річард Флорида - теоретик урбаністики, професор Торонтського університету. Штатний редактор видання Atlantic, автор статей у New York Times, Wall Street Journal, Economist. 2005-го журнал Esquire назвав Флориду «найкращим і найяскравішим», а 2006 року Businessweek відзначив його як «голос інновацій».
Книжки на схожу тематику
• «Економіка. Інструкція з використання», Ха-Юн Чанґ, «Наш формат», 2016
• «Системне мислення. Пошук неординарних творчих рішень», Джозеф О'Конор, «Наш формат», 2017 рік
• «Мислення швидке й повільне», Деніел Канеман, «Наш формат», 2017 рік
Відгуки про книжку
"«Homo creativus» - маніфест прогресивних урбаністів".
Indianapolis Star
"Флорида малює яскраву картину того, як створити величне місто ХХІ століття".
Denver Post
"Ця книжка проливає світло на певні підвалини сучасних перетворень".
Financial Times
Цитати
Про креативність
Креативність є справді безмежним ресурсом; це те, чим володіємо ми всі. Учені полюбляють казати, що ми «стоїмо на плечах гігантів». Так, ми всі стоїмо. Як вид, ми опираємося на колективну креативність не лише тих, хто живе з нами в один час, а й на тих, хто жив перед нами.
Про конкурентну перевагу креативності
Багато хто каже, що нині ми живемо в інформаційній економіці, чи в економіці знання. Проте ще справедливішим є твердження про те, що зараз нашу економіку рухає саме креативність. Креативність стала вирішальним чинником конкурентної переваги. Практично в будь-якій індустрії, від автомобілебудування до моди, від харчових до інформаційних технологій у довгостроковій перспективі перемагають ті, хто може творити й продовжує творити. Так було завжди, з часів Сільскогосподарської революції до Промислової, проте саме впродовж останніх десятиріч ми почали визнавати це й систематично з цього користатися.
Світовий бестселер теоретика урбаністики, професора Торонтського університету Річарда Флориди, що розкриває феномен нового креативного класу і те, яким стане світ після його появи.
Тематика
Економіка, урбаністика, суспільний розвиток.
Про книжку
«Homo creativus» - світовий бестселер, який здобув премію «Проривна ідея 2004 року» від Harvard Business Review і неодноразово потрапляв у топ-100 на Amazon. Уперше феномен креативного класу Річард Флорида описав ще 2002 року в книжці, яка сьогодні стала класикою. «Homo creativus» - доповнене й оновлене видання, у якому автор показує, як змінився світ із появою нового економічного класу, і яка його визначальна роль у подальшому розвитку суспільного життя.
Для кого книжка
Книжка для всіх, хто цікавиться економікою, урбаністикою та соціальними процесами навколо нас.
Чому ця книжка
Книжка дає змогу по-новому поглянути на повсякденну дійсність, показує, як мотивувати креативних людей і розкрити їхній потенціал заради поліпшення вашого бізнесу чи творення нового майбутнього.
Про автора
Річард Флорида - теоретик урбаністики, професор Торонтського університету. Штатний редактор видання Atlantic, автор статей у New York Times, Wall Street Journal, Economist. 2005-го журнал Esquire назвав Флориду «найкращим і найяскравішим», а 2006 року Businessweek відзначив його як «голос інновацій».
Книжки на схожу тематику
• «Економіка. Інструкція з використання», Ха-Юн Чанґ, «Наш формат», 2016
• «Системне мислення. Пошук неординарних творчих рішень», Джозеф О'Конор, «Наш формат», 2017 рік
• «Мислення швидке й повільне», Деніел Канеман, «Наш формат», 2017 рік
Відгуки про книжку
"«Homo creativus» - маніфест прогресивних урбаністів".
Indianapolis Star
"Флорида малює яскраву картину того, як створити величне місто ХХІ століття".
Denver Post
"Ця книжка проливає світло на певні підвалини сучасних перетворень".
Financial Times
Цитати
Про креативність
Креативність є справді безмежним ресурсом; це те, чим володіємо ми всі. Учені полюбляють казати, що ми «стоїмо на плечах гігантів». Так, ми всі стоїмо. Як вид, ми опираємося на колективну креативність не лише тих, хто живе з нами в один час, а й на тих, хто жив перед нами.
Про конкурентну перевагу креативності
Багато хто каже, що нині ми живемо в інформаційній економіці, чи в економіці знання. Проте ще справедливішим є твердження про те, що зараз нашу економіку рухає саме креативність. Креативність стала вирішальним чинником конкурентної переваги. Практично в будь-якій індустрії, від автомобілебудування до моди, від харчових до інформаційних технологій у довгостроковій перспективі перемагають ті, хто може творити й продовжує творити. Так було завжди, з часів Сільскогосподарської революції до Промислової, проте саме впродовж останніх десятиріч ми почали визнавати це й систематично з цього користатися.