Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу
Паперова книга | Код товару 861140
Yakaboo 4.9/5
Автор
Дерек Томпсон
Видавництво
Yakaboo Publishing
Мова
Українська
Рік видання
2018
Рік першого видання
2017
Перекладач
Наталія Палій, Дмитро Антонюк
Кількість сторінок
432
Ілюстрації
Немає ілюстрацій

Усе про книжку Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу

  • Переможець у номінації "Обрії" серед науково-популярної літератури за версією всеукраїнського рейтингу "Книжка року"

Книга «Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу» Дерека Томпсона — загальнонаціональний бестселер у США 2017 року, знаходиться у добірках «Книжки року» журналів Inc. та Library Journal.

Про книгу

Ця книжка про найбажаніший і найдефіцитніший ресурс XXI століття — людську увагу. Дерек Томпсон досліджує найпопулярніші феномени нашої епохи — від рок-хітів до Доналда Трампа, від французьких імпресіоністів до голлівудських блокбастерів, від Adele до «Гри престолів». «Хітмейкери» допомагають зрозуміти механізми, завдяки яким ті, а не інші бізнеси, політики, кінофільми та поп-зірки, здобувають любов мільйонів.

Відгуки і цитати

«[Томпсон] зміг написати книжку у традиціях Малкольма Ґладуела: розповідати класні історії, аби проілюструвати певні захопливі й часто зовсім неочевидні тези».

— Daily Mail

«Заворожує... Томпсон має пристрасть до своєї теми й зібрав неймовірну кількість матеріалу, зокрема багато несподіваних та захопливих історій… Відкриття й провокативні ідеї варті читання»

— Financial Times

«Дерек Томпсон уже довший час є одним з найпомітніших нових голосів американської журналістики. З книжкою «Хітмейкери» він стає одним з найпомітніших нових голосів у світі нон-фікшн книжок. Від мистецтва імпресіоністів до німецьких колискових і до «Гри престолів», «Хітмейкери» є свіжим та захопливим дослідженням того, як працюють медіа та як ширяться ідеї. Жваво написана та переконлива, ця книжка — відповідаючи своїй назві — є хітом»

— Деніел Пінк, автор бестселерів «Драйв» та «Людині притаманно продавати»

«Блискуче»

— Фарід Закарія

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Дерек Томпсон
Видавництво
Yakaboo Publishing
Мова
Українська
Рік видання
2018
Рік першого видання
2017
Перекладач
Наталія Палій, Дмитро Антонюк
Кількість сторінок
432
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Цитата
[Томпсон] зміг написати книжку у традиціях Малкольма Ґладуела: розповідати класні історії, аби проілюструвати певні захопливі й часто зовсім неочевидні тези
Daily Mail
Рецензії
  •  
    Анализ популярности
    Если вы живете в двадцать первом веке, то очень советую прочитать эту книгу. Популярность окружает нас везде и всюду: фильмы, книги, музыкальные хит-парады, интернет мемы и прочее. Задавали ли вы себе вопрос: почему именно об этой песни или этом фильме говорят сейчас все вокруг? Потому что песня великолепна, а фильм гениально снят? ээээ...В этом то все и дело, что нет, хотя разумеется везде бывают свои исключения. О чем же автор рассказывает? Например, он говорит о Моне Лизе, которую чуть больше столетия назад не считали столь уникальной как сейчас. Само собой он не мог обойти стороной и феноменальны успех Пятидесяти оттенков серого. Вообще примеров он приводит очень много, все они на слуху, и в большинстве случаев я раньше понять не могла, что возвело их на гору Олимп. Но благодаря книге Дерека Томпсона у меня наконец появились на это вразумительные ответы.

    Автор показывает нам любопытный эксперимент: например есть парочка хит-парадов, на одном песню поставят на ее вершину, в другом опустят на самое дно. Тот топ где люди видят песню в лидерах, они начинают ее массово скачивать, а там где песня в самом низу топа, о ней никто и не вспоминает. Любопытно да, песня ведь одна и та же. Вообще в книге есть много крутых и интересных историй о Фейсбуке, Бараке Обаме, Джоржде Лукасе и Диснее. Факторов влияющих на популярность много: связи, грамотный маркетинг, удача, а лучше если все вместе перемешать.

    Книга представляет собой грамотно и интересно написанную историю поп-культуры. Сегодняшние реалии таковы, что умение привлекать внимание людей превращается в ценнейшую монету. Дерек Томпсон ведет захватывающий рассказ о том, каким образом одни вещи становятся популярными, а о других, которые ничем не хуже, общество забывает.
  •  
    Как стать популярным и привлечь внимание
    Книга очень необычная, еще и с юморком, - удивительно, как его можно было совместить с научным текстом. По обложке, мне подумалось, что это будет очередная история-поучение какого-то «гуру бизнеса», который будет пафосно распинаться, как легко из любого произведения сделать хит. Как заработать на этом миллионы денег. Но, нет! Журналист с именем, старший редактор The Atlantic, Дерек Томпсон, провел глубокое исследование, подняв вопрос: Почему что-то становится шедевром, а что-то вовсе нет? Что на это влияет?
    Меня поразила инфа о картине Моны Лизы, о том, что когда-то она вовсе не считалась культовой, но сейчас…. Рассказывает, почему так случилось.
    Вообще, найти рецепт успеха и сотворить крутой хит практически нереально. Уж больно мелкая пыльца музы, приводящей к шедевру. Но, все же, некоторые закономерности у успешных произведений наблюдаются. О них автор говорит много и понятно. Итак, Томпсон говорит, что совсем новое народу не нравится, лучше это новое одеть на макет чего-то более известного, традиционного. Как это было, например, у Шекспира, который делал интерпретации давно известных народных литературных произведений.
    Второй момент: обязательно надо свой шедевр продвигать! И, желательно, иметь для этого нескольких человек. Каждому Ренуару нужен свой Дюран-Рюэль. Тем более, в современном мире.
    Запомнился и пример относительно рейтингов на 3-х разных музыкальных сайтах. Тот трек, который был в ТОП на одном ресурсе, был в аутсайдерах на другом, и наоборот. Это говорит о том, что сам хит, по сути, массам «до фонаря», а вот то, как с ним поработал маркетинг…. Другое дело!
    Еще один яркий пример о Джастине Бибере и обычном парне с крутым голосом, но неизвестно откуда и с какого окружения. Первый поет не ахти, но собирает многомиллионные просмотры на YouTube, второй - грубо говоря, где-то гуляет вальсом. Вся разница в окружении, друзья!
    Отдельные компоненты по Томпсону, влияющие на популярность, - базовые знания и везение. Есть понимание красивой музыки, где нота до, а где - соль? Хорошо. Случайно закинул видос в социальную сеть, а он собрал миллион просмотров? - Сенкс, Ваше благородье, госпожа Удача!
    В общем, моментов, от которых зависит успех, в т.ч. в искусстве и шоу-бизнесе, есть куча. А эта книга поможет во всем разобраться и, возможно, схватить потом удачу за хвост) Пусть и без алгоритмов, но с хорошими советами по поиску правильного маршрута.
Купити - Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу
Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу

Звичайна ціна: 220 грн

Спеціальна ціна: 110 грн

Є в наявності
 
Інформація про автора
Дерек Томпсон
Дерек Томпсон

Дерек Томпсон — старший редактор журналу The Atlantic, пише про економіку та медіа. Регулярно виступає на радіо та телебаченні (NPR, СBS та MSNBC). Увійшов у перелік «30 до 30» журналу Forbes. Використовується фотографія с ресурсу: https://heleo.com/derek-thompson...

Детальніше

Цитата Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу

[Томпсон] зміг написати книжку у традиціях Малкольма Ґладуела: розповідати класні історії, аби проілюструвати певні захопливі й часто зовсім неочевидні тези
Daily Mail
 

Рецензії Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу

4.9/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Анализ популярности
    Если вы живете в двадцать первом веке, то очень советую прочитать эту книгу. Популярность окружает нас везде и всюду: фильмы, книги, музыкальные хит-парады, интернет мемы и прочее. Задавали ли вы себе вопрос: почему именно об этой песни или этом фильме говорят сейчас все вокруг? Потому что песня великолепна, а фильм гениально снят? ээээ...В этом то все и дело, что нет, хотя разумеется везде бывают свои исключения. О чем же автор рассказывает? Например, он говорит о Моне Лизе, которую чуть больше столетия назад не считали столь уникальной как сейчас. Само собой он не мог обойти стороной и феноменальны успех Пятидесяти оттенков серого. Вообще примеров он приводит очень много, все они на слуху, и в большинстве случаев я раньше понять не могла, что возвело их на гору Олимп. Но благодаря книге Дерека Томпсона у меня наконец появились на это вразумительные ответы.

    Автор показывает нам любопытный эксперимент: например есть парочка хит-парадов, на одном песню поставят на ее вершину, в другом опустят на самое дно. Тот топ где люди видят песню в лидерах, они начинают ее массово скачивать, а там где песня в самом низу топа, о ней никто и не вспоминает. Любопытно да, песня ведь одна и та же. Вообще в книге есть много крутых и интересных историй о Фейсбуке, Бараке Обаме, Джоржде Лукасе и Диснее. Факторов влияющих на популярность много: связи, грамотный маркетинг, удача, а лучше если все вместе перемешать.

    Книга представляет собой грамотно и интересно написанную историю поп-культуры. Сегодняшние реалии таковы, что умение привлекать внимание людей превращается в ценнейшую монету. Дерек Томпсон ведет захватывающий рассказ о том, каким образом одни вещи становятся популярными, а о других, которые ничем не хуже, общество забывает.
  •  
    Как стать популярным и привлечь внимание
    Книга очень необычная, еще и с юморком, - удивительно, как его можно было совместить с научным текстом. По обложке, мне подумалось, что это будет очередная история-поучение какого-то «гуру бизнеса», который будет пафосно распинаться, как легко из любого произведения сделать хит. Как заработать на этом миллионы денег. Но, нет! Журналист с именем, старший редактор The Atlantic, Дерек Томпсон, провел глубокое исследование, подняв вопрос: Почему что-то становится шедевром, а что-то вовсе нет? Что на это влияет?
    Меня поразила инфа о картине Моны Лизы, о том, что когда-то она вовсе не считалась культовой, но сейчас…. Рассказывает, почему так случилось.
    Вообще, найти рецепт успеха и сотворить крутой хит практически нереально. Уж больно мелкая пыльца музы, приводящей к шедевру. Но, все же, некоторые закономерности у успешных произведений наблюдаются. О них автор говорит много и понятно. Итак, Томпсон говорит, что совсем новое народу не нравится, лучше это новое одеть на макет чего-то более известного, традиционного. Как это было, например, у Шекспира, который делал интерпретации давно известных народных литературных произведений.
    Второй момент: обязательно надо свой шедевр продвигать! И, желательно, иметь для этого нескольких человек. Каждому Ренуару нужен свой Дюран-Рюэль. Тем более, в современном мире.
    Запомнился и пример относительно рейтингов на 3-х разных музыкальных сайтах. Тот трек, который был в ТОП на одном ресурсе, был в аутсайдерах на другом, и наоборот. Это говорит о том, что сам хит, по сути, массам «до фонаря», а вот то, как с ним поработал маркетинг…. Другое дело!
    Еще один яркий пример о Джастине Бибере и обычном парне с крутым голосом, но неизвестно откуда и с какого окружения. Первый поет не ахти, но собирает многомиллионные просмотры на YouTube, второй - грубо говоря, где-то гуляет вальсом. Вся разница в окружении, друзья!
    Отдельные компоненты по Томпсону, влияющие на популярность, - базовые знания и везение. Есть понимание красивой музыки, где нота до, а где - соль? Хорошо. Случайно закинул видос в социальную сеть, а он собрал миллион просмотров? - Сенкс, Ваше благородье, госпожа Удача!
    В общем, моментов, от которых зависит успех, в т.ч. в искусстве и шоу-бизнесе, есть куча. А эта книга поможет во всем разобраться и, возможно, схватить потом удачу за хвост) Пусть и без алгоритмов, но с хорошими советами по поиску правильного маршрута.
  •  
    хиты - это правильные формулы
    Книга об успехе в эпоху развлекательных медиа и жесткой конкуренции за внимание. Три главных тезиса, на которые стоит обратить внимание. 1. успех и вирусность продукта - это иногда случайность. Звезды, которые стали так, как надо. 2. успех и вирусность продукта - возможны только при использовании определенных правил, структур изложения, практически формул.
    Бестселлер книга-фентези имеет свою формулу и структуру изложения. История, которую она рассказывает, подчиняется определенной логике и циклам жизни героя. По подобному принципу создается музыкальный хит и даже ударная речь политика.
    3. Распространение, или первичный посев вашего медиа-продукта должен быть продуман и подготовлен. Аудитория - важна. О том, как работали с аудиторией при первичном посеве команды Фейсбука и Тиндера, подробно рассказывается в книге. то есть, даже такой универсальной платформе, как фейсбук, было нужно правильное продвижение и правильный старт. Что уж тут говорить о менее ярких продуктах. Для успешного вывода на рынок точно нужно знать формулы успеха.
  •  
    Абсолютный хит
    ПОЧЕМУ КУПИЛ
    Просмотрел содержание и понял, что хочу узнать, как в современной науке трактуют популярность и какие у нее критерии. Я не прогадал. Кроме того, книга от Yakaboo Publishing в приятной обложке с хорошей бумагой, а качество издания всегда играет важную роль при выборе книги - издательство должно уважать читателя и свой продукт. Ни одну книгу еще не красила дешевая обложка плохого качества.
    ЧТО ВНУТРИ
    В книге хитмейкеры зачастую популярны благодаря исключительным историям, а относительно слабая, но правильно рассказанная история может добиться успеха. И эта книга - яркий тому пример. Повествование в ней исключительное. История о Кайботте - просто выше всяких похвал. И вроде бы Дерек Томпсон пишет в стиле Дэниэла Гоулмана и многих других популярных нон-фикшн авторов, но в моем представлении, ему удается вывести сторителлинг на новый уровень. Было очень интересно читать его логические конструкции.
    РЕЗЮМЕ
    Блестяще. Одна из лучших научно-популярных книг, прочитанных мной в 2019 году. Я получил не только огромное удовольствие от стиля написания, но и ответы на многие интересующие меня вопросы. Книга доходчиво объясняет почему одни приемы работают в массовой культуре, а другие - нет. Например, я никогда не понимал популярность Звездных Войн, так как никогда не был их фанатом. Благодаря этой книге я разобрался с этим вопросом. Таким и должен быть нон-фикшн.
  •  
    Хіти – незвичайні поодинокі речі, продукти та ідеї, які зазнали надзвичайного успіху.
    Перші 60-70 сторінок прочитав крізь боротьбу зі сном вночі – настільки виявилось захопливим. Йдеться передусім про дві теми – популярність певного кола імпресіоністів-класиків та можливість вирахувати сьогодні наперед популярність мелодії і де вона опиниться при правильній ротації. А далі такі популярно розказані теми: успіх Instagram, успіх «Бен Гура», популярність ESPN, спічрайтер Обами, які фільми найбільш успішні у ХХІ ст. і чому. При цьому автор намагається уникати тверджень, які не мають достатньої кількості доказів.

    Про що власне книга? У передмові Томпсон наголошує, що книжка ставить два питання:
    1. В чому секрет продукту, який подобається людям?
    2. Чому деякі продукти провалюються, а інші ідею здобувають популярність і стають хітами?

    Здивувала формула правила успіху нових телепрограм чи серіалів 40-40-20, яка зараз оновилась. Дерек уточнює, що крім модного зараз «вірусного» розповсюдження існує трансляційне. Не все стає вірусним і, отже, хітом. Люди хочуть мати справу з чимось знайомим, але паралельно наражатися на незначну провокацію, мінінебезпеку.

    Висновок Дерека: хіти не є репрезентативними, особливо в творчій сфері. Навпаки, дивна сукупність співпадінь та факторів. Це винятки. Інакше усі б, користуючись готовим рецептом, створювали б рейтингові програми, бестселери, блокбастери. Хіт – умовний термін для всієї сфери розваг. 100 тис. проданих книжок – це успіх, 100 тис. телеглядачів – це хіт, 100 тис. квитків в кіно – переважно провал, 100 тис. переглядачів на youtube – теж майже ні про що, навіть 100 млн. переглядів. Багато шедеврів, хітів згасли в зародку через те, що не потрапили в потрібні лінії доставки потрібним цільовим групам. Контент може бути королем, але дистрибуція є королівством.

    Xиткі відповіді на питання «Що люди хочуть читати?» знайдете на стор. 339.

    Книга завершується детальним аналізом значущості Facebook як новітнього джерела новин та інформації. Хоча найпопулярнішим поширенням у ньому є примітивні тести. Запам’яталась фраза «Читачі читають веб-сайт, а веб-сайт читає читачів».

    Здавалося б наскільки усе в маркетингу просто – запитуємо чого хочуть споживачі, що їм не подобається і виготовляємо. Але між озвучуванням намірів і дією велика прірва. Наприклад, при опитуваннях кажуть, що хотіли б читати одне, а читають за фактом зовсім інше. Найкращі хітмейкери це ті, хто мають талант створювати змістовні моменти, пошлюбивши нове і старе.
    Максимально намагався уникнути спойлерів. Все найцікавіше у книзі. Автор максимально обережно аналізує успіхи і застерігає не копіювати, бо щоразу це було щось унікальне (збіг обставин).
    Максимальна оцінка.
  •  
    Про секрети популярності і те, чому ви лайкаєте дивні фотки
    Виявляється, картина Леонардо да Вінчі "Мона Ліза" - не була свого часу видатною картиною! Відомою її зробило пограбування музею і її повернення.
    Ця книга по поличкам розбирає різні кейси того, чому той чи інший продукт стають популярними. Причиною може бути навіть банальний збіг обставин. Як це було із "Моною Лізою". Чому значки із дивними саркастичними цитатами стали популярними? Написи на них зрозуміє не багато людей, вони адресовані тим, хто думає так само. Стати власником такого значка означає долучитися до вузького ком'юніті людей за інтересами. І коли ви побачите в натовпі якийсь значок, значення якого зрозумієте лише ви, ви автоматично стаєте привілейованим! На таких прикладах власне і побудована вся книга.
    Читати її не досить просто, не можна відволікатися на гаджети. Тут треба дійсно не втратити сенс розповіді. Книгу обов'язково читати тим, хто живе у нинішньому столітті. Перше - ви зрозумієте чому вас приваблюють ті чи інші речі. Друге - зрозумієте критерії, за якими можна оцінювати той чи інший черговий хіт.
  •  
    Інтерес до популярності
    Томпсон добре викладає свої думки, і здатен непогано втягувати у свою книгу історії та факти. Він журналіст і використовує цю книгу набагато частіше, за допомогою простих статей про неї, ніж інші автори. У цій книзі ви здивуєтесь і отримаєте багато розуміння сучасної культури, що змусить задуматися про те, що вам насправді подобається і не подобається у сучасності.
    Це не суха академічна книга, в ній використовуються хороші розповіді та безліч прийомів, щоб підтримувати читача зацікавленим. З іншого боку, автор охоплює занадто багато перспективічних підходів до культурного виробництва, що унеможливлює виконання обіцянки, даної у титулі книги. На цих сторінках насправді немає науки, а лише багато історій, причинних зв’язків та взаємозв’язків. Навіть якщо Томпсон починає з рішучості і переконує нас, потроху просунення книги, він визнає неможливість завдання, яку він мав намір досягти у книзі, зокрема і у житті. Тому тільки від вас залежить, як витягнути з нього найкраще і будувати свої теорії на основі того, як досягаються успіхи у цій сфері діяльності. Що робить пісню успішною? "Навіть на зорі американського музичного шоубізнесу, щоб зробити пісню хітом, запам’ятовувана мелодія була не першочерговою для геніальної маркетингової кампанії, але дещо інше".
 
Характеристики Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу
Автор
Дерек Томпсон
Видавництво
Yakaboo Publishing
Мова
Українська
Рік видання
2018
Рік першого видання
2017
Перекладач
Наталія Палій, Дмитро Антонюк
Кількість сторінок
432
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60х84/16 (145х200 мм)
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
Тираж
3000
ISBN
978-617-7544-08-0
Вага
470 гр.
Тип
Паперова
 

Про автора Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу