Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів
Паперова книга | Код товару 1233719
Автор
Девід Мірмен Скотт, Рейко Скотт
Видавництво
Yakaboo Publishing
Мова
Українська
Рік видання
2020
Рік першого видання
2020
Перекладач
Дмитро Антонюк
Кількість сторінок
272
Ілюстрації
Немає ілюстрацій

Усе про книжку Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів

Як деяким компаніям чи організаціям вдається оточити себе не просто покупцями, а палкими фанами? Що допомагає їхнім маркетологам досягнути результатів? Сила соцмереж, і-мейл розсилки, таргетингова реклама чи ролики на YouTube? Бізнес-стратег та експерт з маркетингу Девід Мірмен Скотт з донькою Рейко, яка вивчає медицину, досліджують, що є секретом успіху у бізнесі і формують теорію фанократії, коли важливо використовувати нові способи комунікації з клієнтами, фокусуватися на їх потребах та бажаннях і перетворювати на своїх фанів.

Автори також дають рекомендації, як сформувати спільноту своїх фанів.

Характеристики
Автор
Девід Мірмен Скотт, Рейко Скотт
Видавництво
Yakaboo Publishing
Мова
Українська
Рік видання
2020
Рік першого видання
2020
Перекладач
Дмитро Антонюк
Кількість сторінок
272
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Рецензії
Купити - Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів
Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів
220 грн
Є в наявності
 
Інформація про автора
Девід Мірмен Скотт
Девід Мірмен Скотт

Девід Мірмен Скотт — бізнес-стратег, експерт у галузі онлайн-маркетингу, бізнес-консультант, автор бестселерів у сегменті бізнес літератури, один з них – “Нові правила маркетингу і PR”, який вийшов тиражем 250 тис. екземплярів і перекладений 29 мовами. Протягом року виступає як спікер на понад 50 бізнес-подіях...

Детальніше

Рейко Скотт
Рейко Скотт

Рейко Скотт – співавторка книжки "Фанократія", здобула ступінь з нейронауки у Колумбійському університеті, продовжує вивчати медицину у Бостонському університеті. Фанатка фентезі та косплею, пише і публікує власні оповідання у цьому стилі. Учасниця ComicCon...

Детальніше

Рецензії Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів

 
Характеристики Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів
Автор
Девід Мірмен Скотт, Рейко Скотт
Видавництво
Yakaboo Publishing
Мова
Українська
Рік видання
2020
Рік першого видання
2020
Перекладач
Дмитро Антонюк
Кількість сторінок
272
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
140х215 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
978-617-7544-41-7
Тип
Паперова
 

Про автора Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів