Книга Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів

Книга Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів

1 Рецензія
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання
Категорія

Як деяким компаніям чи організаціям вдається оточити себе не просто покупцями, а палкими фанами? Що допомагає їхнім маркетологам досягнути результатів? Сила соцмереж, і-мейл розсилки, таргетингова реклама чи ролики на YouTube? Бізнес-стратег та експерт з маркетингу Девід Мірмен Скотт з донькою Рейко, яка вивчає медицину, досліджують, що є секретом успіху у бізнесі і формують теорію фанократії, коли важливо використовувати нові способи комунікації з клієнтами, фокусуватися на їх потребах та бажаннях і перетворювати на своїх фанів.

Автори також дають рекомендації, як сформувати спільноту своїх фанів.

Продавець товару
Код товару
1233719
Доставка, оплата та гарантія
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки
Про книгу

Як деяким компаніям чи організаціям вдається оточити себе не просто покупцями, а палкими фанами? Що допомагає їхнім маркетологам досягнути результатів? Сила соцмереж, і-мейл розсилки, таргетингова реклама чи ролики на YouTube? Бізнес-стратег та експерт з маркетингу Девід Мірмен Скотт з донькою Рейко, яка вивчає медицину, досліджують, що є секретом успіху у бізнесі і формують теорію фанократії, коли важливо використовувати нові способи комунікації з клієнтами, фокусуватися на їх потребах та бажаннях і перетворювати на своїх фанів.

Автори також дають рекомендації, як сформувати спільноту своїх фанів.

Рецензії
1 Рецензія
Немає відгуків
Виникли запитання? 0-800-335-425
156 грн
240 грн
- 35%
В наявності
Паперова книга
Доставка по Києву кур'єром сьогодні
mono-logo
Покупка частинами від 1000 грн
Від 3-6 платежів Monobank
Доставка, оплата та гарантія
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки