Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Тематика
Психологія, HR, управління командою.
Про книжку
Тривалий час люди вважали, що емоції в ділових стосунках шкодять нормальній роботі компаній. Однак управляти — це не лише налагоджувати процеси, створювати стратегію і продукувати сильні ідеї. Справжній лідер має надихати, пробуджувати ентузіазм, підтримувати в людях мотивацію і знаходити їхні найсильніші сторони. Що дає лідеру сил горіти своєю роботою й залишатися вірним компанії? Як він створює атмосферу, сприятливу для креативних ідей та інновацій?
Для кого книжка?
Книжка для всіх, хто цікавиться писхологією, лідерством, для керівників усіх рівнів, HR-фахівців.
Чому ця книжка?
У цій книжці експерти з емоційного інтелекту пояснюють, чому емоції, уміння розуміти і співпереживати допомагають, а не заважають лідеру керувати колективом. Вони також зосереджуються на тому, як розвинути навички емоційного лідерства в собі.
Про авторів
Деніел Ґоулман — психолог, колумніст, фахівець із вивчення емоційного інтелекту. Двічі номінований на здобуття Пулітцерівської премії за журналістські тексти для Times. Дописувач New York Times.
Річард Бояціс — експерт з емоційного інтелекту, почесний професор Західного резервного університету Кейса.
Енні Маккі — старша наукова співробітниця Пенсильванського університету.
Книжки на схожу тематику
«Націлені на результат. Що насправді мотивує людей» Сьюзен Фовлер, «Наш формат», 2018 рік
«Командне лідерство. Як порозумітися з будь-яким менеджером» Іцхак Адізес, «Наш формат», 2018 рік
Відгуки
"Автори на основі наукових досліджень і досвіду дають практичні поради про те, як бути ефективним лідером".
— Мартін Селіґман, один із засновників позитивної психології
"Це зовсім інший погляд на те, що таке справжнє лідерство".
— Time
Цитати
— Про монетизацію атмосфери в компанії
"Загальновідомо: працівники в гарному настрої більш схильні докладати додаткових зусиль для задоволення клієнтів, а це поліпшує результати компанії. Але насправді існує логарифм, який передбачає ці відносини: кожен відсоток поліпшення настрою персоналу дає 2% зростання доходу".
— Про емпатію в бізнесі
"Емпатія не означає, що лідер має перейняти всі емоції кожного і намагатись усім догодити. Це буде жахливо, і про ефективність можна забути. Вона радше означає брати до уваги почуття працівників, а потім ухвалити зважене рішення, яке допомогло б спрямувати ці почуття у правильне русло. Що найважливіше, емпатія створює резонанс; лідери, які діють без неї, створюють дисонанс".
— Про бачення лідера
"Натхнення разом із тріадою складників емоційного інтелекту — впевненістю, самосвідомістю й емпатією — дає змогу лідерам сформулювати мету, значущу для них та відповідну до цінностей їхніх підлеглих. Оскільки вони щиро вірять у це бачення мети, то можуть упевнено вести людей до неї. Коли настає час.
Тематика
Психологія, HR, управління командою.
Про книжку
Тривалий час люди вважали, що емоції в ділових стосунках шкодять нормальній роботі компаній. Однак управляти — це не лише налагоджувати процеси, створювати стратегію і продукувати сильні ідеї. Справжній лідер має надихати, пробуджувати ентузіазм, підтримувати в людях мотивацію і знаходити їхні найсильніші сторони. Що дає лідеру сил горіти своєю роботою й залишатися вірним компанії? Як він створює атмосферу, сприятливу для креативних ідей та інновацій?
Для кого книжка?
Книжка для всіх, хто цікавиться писхологією, лідерством, для керівників усіх рівнів, HR-фахівців.
Чому ця книжка?
У цій книжці експерти з емоційного інтелекту пояснюють, чому емоції, уміння розуміти і співпереживати допомагають, а не заважають лідеру керувати колективом. Вони також зосереджуються на тому, як розвинути навички емоційного лідерства в собі.
Про авторів
Деніел Ґоулман — психолог, колумніст, фахівець із вивчення емоційного інтелекту. Двічі номінований на здобуття Пулітцерівської премії за журналістські тексти для Times. Дописувач New York Times.
Річард Бояціс — експерт з емоційного інтелекту, почесний професор Західного резервного університету Кейса.
Енні Маккі — старша наукова співробітниця Пенсильванського університету.
Книжки на схожу тематику
«Націлені на результат. Що насправді мотивує людей» Сьюзен Фовлер, «Наш формат», 2018 рік
«Командне лідерство. Як порозумітися з будь-яким менеджером» Іцхак Адізес, «Наш формат», 2018 рік
Відгуки
"Автори на основі наукових досліджень і досвіду дають практичні поради про те, як бути ефективним лідером".
— Мартін Селіґман, один із засновників позитивної психології
"Це зовсім інший погляд на те, що таке справжнє лідерство".
— Time
Цитати
— Про монетизацію атмосфери в компанії
"Загальновідомо: працівники в гарному настрої більш схильні докладати додаткових зусиль для задоволення клієнтів, а це поліпшує результати компанії. Але насправді існує логарифм, який передбачає ці відносини: кожен відсоток поліпшення настрою персоналу дає 2% зростання доходу".
— Про емпатію в бізнесі
"Емпатія не означає, що лідер має перейняти всі емоції кожного і намагатись усім догодити. Це буде жахливо, і про ефективність можна забути. Вона радше означає брати до уваги почуття працівників, а потім ухвалити зважене рішення, яке допомогло б спрямувати ці почуття у правильне русло. Що найважливіше, емпатія створює резонанс; лідери, які діють без неї, створюють дисонанс".
— Про бачення лідера
"Натхнення разом із тріадою складників емоційного інтелекту — впевненістю, самосвідомістю й емпатією — дає змогу лідерам сформулювати мету, значущу для них та відповідну до цінностей їхніх підлеглих. Оскільки вони щиро вірять у це бачення мети, то можуть упевнено вести людей до неї. Коли настає час.