Книга Емоційний інтелект лідера

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Тематика

Психологія, HR, управління командою.

Про книжку

Тривалий час люди вважали, що емоції в ділових стосунках шкодять нормальній роботі компаній. Однак управляти — це не лише налагоджувати процеси, створювати стратегію і продукувати сильні ідеї. Справжній лідер має надихати, пробуджувати ентузіазм, підтримувати в людях мотивацію і знаходити їхні найсильніші сторони. Що дає лідеру сил горіти своєю роботою й залишатися вірним компанії? Як він створює атмосферу, сприятливу для креативних ідей та інновацій?

Для кого книжка?

Книжка для всіх, хто цікавиться писхологією, лідерством, для керівників усіх рівнів, HR-фахівців.

Чому ця книжка?

У цій книжці експерти з емоційного інтелекту пояснюють, чому емоції, уміння розуміти і співпереживати допомагають, а не заважають лідеру керувати колективом. Вони також зосереджуються на тому, як розвинути навички емоційного лідерства в собі.

Про авторів

Деніел Ґоулман — психолог, колумніст, фахівець із вивчення емоційного інтелекту. Двічі номінований на здобуття Пулітцерівської премії за журналістські тексти для Times. Дописувач New York Times.
Річард Бояціс — експерт з емоційного інтелекту, почесний професор Західного резервного університету Кейса.
Енні Маккі — старша наукова співробітниця Пенсильванського університету.

Книжки на схожу тематику

«Націлені на результат. Що насправді мотивує людей» Сьюзен Фовлер, «Наш формат», 2018 рік
«Командне лідерство. Як порозумітися з будь-яким менеджером» Іцхак Адізес, «Наш формат», 2018 рік

Відгуки

"Автори на основі наукових досліджень і досвіду дають практичні поради про те, як бути ефективним лідером".

— Мартін Селіґман, один із засновників позитивної психології

"Це зовсім інший погляд на те, що таке справжнє лідерство".

— Time

Цитати

 — Про монетизацію атмосфери в компанії

"Загальновідомо: працівники в гарному настрої більш схильні докладати додаткових зусиль для задоволення клієнтів, а це поліпшує результати компанії. Але насправді існує логарифм, який передбачає ці відносини: кожен відсоток поліпшення настрою персоналу дає 2% зростання доходу".

— Про емпатію в бізнесі

"Емпатія не означає, що лідер має перейняти всі емоції кожного і намагатись усім догодити. Це буде жахливо, і про ефективність можна забути. Вона радше означає брати до уваги почуття працівників, а потім ухвалити зважене рішення, яке допомогло б спрямувати ці почуття у правильне русло. Що найважливіше, емпатія створює резонанс; лідери, які діють без неї, створюють дисонанс".

— Про бачення лідера

"Натхнення разом із тріадою складників емоційного інтелекту — впевненістю, самосвідомістю й емпатією — дає змогу лідерам сформулювати мету, значущу для них та відповідну до цінностей їхніх підлеглих. Оскільки вони щиро вірять у це бачення мети, то можуть упевнено вести людей до неї. Коли настає час.

Продавець товару
Код товару
926629
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Тираж
2500
Опис книги

Тематика

Психологія, HR, управління командою.

Про книжку

Тривалий час люди вважали, що емоції в ділових стосунках шкодять нормальній роботі компаній. Однак управляти — це не лише налагоджувати процеси, створювати стратегію і продукувати сильні ідеї. Справжній лідер має надихати, пробуджувати ентузіазм, підтримувати в людях мотивацію і знаходити їхні найсильніші сторони. Що дає лідеру сил горіти своєю роботою й залишатися вірним компанії? Як він створює атмосферу, сприятливу для креативних ідей та інновацій?

Для кого книжка?

Книжка для всіх, хто цікавиться писхологією, лідерством, для керівників усіх рівнів, HR-фахівців.

Чому ця книжка?

У цій книжці експерти з емоційного інтелекту пояснюють, чому емоції, уміння розуміти і співпереживати допомагають, а не заважають лідеру керувати колективом. Вони також зосереджуються на тому, як розвинути навички емоційного лідерства в собі.

Про авторів

Деніел Ґоулман — психолог, колумніст, фахівець із вивчення емоційного інтелекту. Двічі номінований на здобуття Пулітцерівської премії за журналістські тексти для Times. Дописувач New York Times.
Річард Бояціс — експерт з емоційного інтелекту, почесний професор Західного резервного університету Кейса.
Енні Маккі — старша наукова співробітниця Пенсильванського університету.

Книжки на схожу тематику

«Націлені на результат. Що насправді мотивує людей» Сьюзен Фовлер, «Наш формат», 2018 рік
«Командне лідерство. Як порозумітися з будь-яким менеджером» Іцхак Адізес, «Наш формат», 2018 рік

Відгуки

"Автори на основі наукових досліджень і досвіду дають практичні поради про те, як бути ефективним лідером".

— Мартін Селіґман, один із засновників позитивної психології

"Це зовсім інший погляд на те, що таке справжнє лідерство".

— Time

Цитати

 — Про монетизацію атмосфери в компанії

"Загальновідомо: працівники в гарному настрої більш схильні докладати додаткових зусиль для задоволення клієнтів, а це поліпшує результати компанії. Але насправді існує логарифм, який передбачає ці відносини: кожен відсоток поліпшення настрою персоналу дає 2% зростання доходу".

— Про емпатію в бізнесі

"Емпатія не означає, що лідер має перейняти всі емоції кожного і намагатись усім догодити. Це буде жахливо, і про ефективність можна забути. Вона радше означає брати до уваги почуття працівників, а потім ухвалити зважене рішення, яке допомогло б спрямувати ці почуття у правильне русло. Що найважливіше, емпатія створює резонанс; лідери, які діють без неї, створюють дисонанс".

— Про бачення лідера

"Натхнення разом із тріадою складників емоційного інтелекту — впевненістю, самосвідомістю й емпатією — дає змогу лідерам сформулювати мету, значущу для них та відповідну до цінностей їхніх підлеглих. Оскільки вони щиро вірять у це бачення мети, то можуть упевнено вести людей до неї. Коли настає час.

Відгуки
3 Відгуки
Олена Мільковська
25 січня 2024 р
2 бали
Дуже переоцінена книга.
Автор постійно повторює одні і ті самі думки. Погоджуюсь з попереднім коментатором - книгу можна було значно скоротити.
Iryna Baran
2 серпня 2020 р
3 бали
Рецензія на книгу "Емоційний інтелект лідера"
Чесно кажучи, мала більші очікування від книги, тому що прочитала попередню книгу Гоулмана та інші його роботи, присвячені емоційному інтелекту. І маю підстави вважати авторський склад цієї книги справді експертами у цьому питанні. Якщо підсумувати, то винесла із книги для себе вже готові інструкції та поради, що стосуються того, як виховати у собі лідерські якості. Мета цієї книги - власне і показати, що лідерами все-таки не народжуються, а стають. При цьому стають не внаслідок особливого виховання, навчання у елітних школах чи університетах. Отримати лідерські якості можна, якщо проаналізувати своє "реальне Я" і "ідеальне Я", скласти план отримання навичок, щоб реальне стати ідеальним і приступити до безпосереднього навчання та втілення, не обмежуючись окремими лекціями, а віддаючи перевагу роботі відразу у колективі над навичками. Також у книзі є чимало інструкцій щодо того, як відповідні лідерські навички отримати усьому колективу - як організувати роботу, дати натхнення та отримати ефективні результати. Те, що не сподобалось у книзі - це те, що є багато важких, написаних "дуже науковою" мовою речень, і обсяг книги можна значно скоротити
Ганна Канавець
27 січня 2020 р
4 бали
цікава книга
"Емоційний інтелект лідера" - корисна книга для кожного, хто хоче стати лідером або досягти успіху у своїй сфері діяльності. По-перше, ця книга пояснює хто такий лідер, його природу, яким він має бути, як триматися, поводитися, чого уникати аби досягти справжнього успіху й вести за собою людей. Книга є більш психологічного аніж мотивуючою чи повчальною, оскільки пояснює типи та характери поведінки лідера. В книзі описано види інтелекту, аспекти з якими може стикатися лідер, перепони на шляху лідера, негаразди чи проблеми і як йому потрібно себе поводити аби не втратити свого становища та авторитету в очах інших людей. Якщо лідер планує досягти успіху й не втратити його, а завжди бути на хвилі, то книга пояснює його план дій, як краще себе поводити в тій чи іншій ситуації, залежно від того чи іншого виду та характеру лідера. Взагалі, лідером бути складно, це відповідальність, але якщо ви бажаєте досягти успіху, то маєте разом з усіма привілеями успіху приймати й усю відповідальність, яка належить успіху.
Виникли запитання? 0-800-335-425
360 грн
Немає в наявності
Паперова книга