Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
“Будуємо прості речення” – це набір карток для побудови 36 і більше фраз. Завдяки йому діти навчаються складати речення за схемою: “хто – робить – що”. Наприклад, “Бабуся їсть торт”.
Побудова граматично оформлених речень дуже важлива для формування мовлення, особливо якщо воно недорозвинене. Тому ми почали серію фразових конструкторів саме з цього завдання. За допомогою наступних наборів ви зможете вивчати з дітьми прийменники та прийменниково-відмінкові конструкції, навчитися словозміні, поєднувати фрази. Також робота з набором допоможе навчитися відповідати на прості запитання.
У наборі 6 персонажів і 6 дієслів, які часто зустрічаються в побуті. Також є 6 картинок із зображенням різних сюжетів. До кожної з них можна побудувати по 6 простих речень. Крім цього, робота з картками допоможе навчитися відповідати на прості запитання. Набір сприяє генералізації понять.
Особливість набору: дії, що виражені дієсловами, легко показати, і так вони стають більш «видимими», «відчутними». З такою візуальною підтримкою навчальний процес стає більш доступним і ефективним.
Піктограми допомагають зрозуміти значення слів. Загальна сюжетна картинка дає змогу побачити всіх персонажів, які виконують одну й ту саму дію. Працюючи з ілюстрацією, діти помічають у мовленні і починають називати в побуті дієслова, вчаться будувати прості фрази і об’єднувати їх в історію.
Набір буде корисний для дітей:
Також буде незамінним у роботі з дітьми-білінгвами і з тими, хто вивчає мову як іноземну.
Важливо! Починайте роботу від простого до складного. Для засвоєння методики важливо працювати покроково! Використовуйте такі вправи, які дитина вже може виконати та відчути успіх.
У всіх дітей темп прогресу в навчанні може бути різним. Хтось швидко засвоїть матеріал, а комусь знадобляться місяці, щоб навчитися будувати фрази.
Працюйте поступово, заохочуйте дитину за успіхи і плануйте більш складні завдання. Кожне заняття з дитиною – це внесок у її розвиток.
У наборі:
Автор набору – Тетяна Саймонс – логопед, сурдопедагог із багаторічним досвідом, автор тренінгів із розвитку навичок комунікації у дітей з комплексними порушеннями. Протягом 19 років працює з дітьми з особливими освітніми потребами.
Авторка описала покрокову методику використання набору. За допомогою цього набору ви допоможете сформувати навичку побудови речень, уміння відповідати на прості запитання дитині, який ще не вживає фрази і знаходиться на початковому етапі мовного розвитку.
“Будуємо прості речення” – це набір карток для побудови 36 і більше фраз. Завдяки йому діти навчаються складати речення за схемою: “хто – робить – що”. Наприклад, “Бабуся їсть торт”.
Побудова граматично оформлених речень дуже важлива для формування мовлення, особливо якщо воно недорозвинене. Тому ми почали серію фразових конструкторів саме з цього завдання. За допомогою наступних наборів ви зможете вивчати з дітьми прийменники та прийменниково-відмінкові конструкції, навчитися словозміні, поєднувати фрази. Також робота з набором допоможе навчитися відповідати на прості запитання.
У наборі 6 персонажів і 6 дієслів, які часто зустрічаються в побуті. Також є 6 картинок із зображенням різних сюжетів. До кожної з них можна побудувати по 6 простих речень. Крім цього, робота з картками допоможе навчитися відповідати на прості запитання. Набір сприяє генералізації понять.
Особливість набору: дії, що виражені дієсловами, легко показати, і так вони стають більш «видимими», «відчутними». З такою візуальною підтримкою навчальний процес стає більш доступним і ефективним.
Піктограми допомагають зрозуміти значення слів. Загальна сюжетна картинка дає змогу побачити всіх персонажів, які виконують одну й ту саму дію. Працюючи з ілюстрацією, діти помічають у мовленні і починають називати в побуті дієслова, вчаться будувати прості фрази і об’єднувати їх в історію.
Набір буде корисний для дітей:
Також буде незамінним у роботі з дітьми-білінгвами і з тими, хто вивчає мову як іноземну.
Важливо! Починайте роботу від простого до складного. Для засвоєння методики важливо працювати покроково! Використовуйте такі вправи, які дитина вже може виконати та відчути успіх.
У всіх дітей темп прогресу в навчанні може бути різним. Хтось швидко засвоїть матеріал, а комусь знадобляться місяці, щоб навчитися будувати фрази.
Працюйте поступово, заохочуйте дитину за успіхи і плануйте більш складні завдання. Кожне заняття з дитиною – це внесок у її розвиток.
У наборі:
Автор набору – Тетяна Саймонс – логопед, сурдопедагог із багаторічним досвідом, автор тренінгів із розвитку навичок комунікації у дітей з комплексними порушеннями. Протягом 19 років працює з дітьми з особливими освітніми потребами.
Авторка описала покрокову методику використання набору. За допомогою цього набору ви допоможете сформувати навичку побудови речень, уміння відповідати на прості запитання дитині, який ще не вживає фрази і знаходиться на початковому етапі мовного розвитку.