Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Впровадження Концепції «Нова українська школа», Державного стандарту початкової освіти та відповідних йому Типових освітніх програм зумовлює пошук авторами та видавництвами нових засобів навчання школярів, які би створили учням затишний і водночас продуктивний освітній простір. Таким новим засобом навчання є створений атлас з контурними картами для наймолодших школярів «Я досліджую світ. Природознавство». Атлас має сучасний дизайн і складається з 16 сторінок.
Враховуючи, що атлас розрахований на учнів – покоління α – його текстове наповнення, формулювання речень, фотоілюстрації, шрифти, яскравість і якість оформлення цілком відповідають психолого-фізіологічним запитам першокласників.
Зміст атласу якнайповніше спрямований на формування в учнів діяльнісної та когнітивної складової природознавчої компетентності учнів і максимально посилить освітній результат від предмету «Я досліджую світ». Цінним доповненням у роботі з атласом є орієнтація на принципи розвивального навчання, методи проблемного навчання, деякі методи дидактичної евристики, для того щоб учні краще сприймали навчальний матеріал і на довше його зберігали у пам'яті.
Впровадження Концепції «Нова українська школа», Державного стандарту початкової освіти та відповідних йому Типових освітніх програм зумовлює пошук авторами та видавництвами нових засобів навчання школярів, які би створили учням затишний і водночас продуктивний освітній простір. Таким новим засобом навчання є створений атлас з контурними картами для наймолодших школярів «Я досліджую світ. Природознавство». Атлас має сучасний дизайн і складається з 16 сторінок.
Враховуючи, що атлас розрахований на учнів – покоління α – його текстове наповнення, формулювання речень, фотоілюстрації, шрифти, яскравість і якість оформлення цілком відповідають психолого-фізіологічним запитам першокласників.
Зміст атласу якнайповніше спрямований на формування в учнів діяльнісної та когнітивної складової природознавчої компетентності учнів і максимально посилить освітній результат від предмету «Я досліджую світ». Цінним доповненням у роботі з атласом є орієнтація на принципи розвивального навчання, методи проблемного навчання, деякі методи дидактичної евристики, для того щоб учні краще сприймали навчальний матеріал і на довше його зберігали у пам'яті.