Автор |
Мортен Мюнстер |
Видавництво |
Фоліо |
Серія книг |
Шедеври нон-фікшн |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2021 |
Кількість сторінок |
272 |
ISBN |
978-966-03-9624-1 |
Тип |
Електронна |
Все про електронну книгу А Софія з маркетингу вже пішла. Данський поведінковий дизайн
Мортен Мюнстер — скандинавський авторитет у поведінковому дизайні. Його часто запрошують як поведінкового експерта до різних медіа, а ще він надзвичайно приємний, симпатичний і має унікальне почуття гумору.
Щоб перемогти на виборах, Барак Обама скористався таємною конкурентною перевагою. Такі компанії, як Google, Amazon і Novo Nordisk, застосовують той самий підхід, щоб запровадити інновації, підвищення рівня дотримання вимог, покращення робочого середовища та збільшення продажів. Успішні менеджерські групи з провідних компаній почали застосовувати його як основну стратегію. То про який підхід ідеться? Відповідь — поведінковий дизайн.
Барак Обама, Google й інші для зміни поведінки вирішили застосувати цей доказовий підхід, і ви, прочитавши «А Софія з маркетингу вже пішла», зможете зробити те саме.
У цій книзі Мортен Мюнстер перетворив 40 років досліджень людської поведінки на легкодоступну методику, що полягає у чотирьох кроках, які можуть стати порятунком для всіх керівників і працівників, що прагнуть знайти альтернативу традиційним підходам.
Автор |
Мортен Мюнстер |
Видавництво |
Фоліо |
Серія книг |
Шедеври нон-фікшн |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2021 |
Кількість сторінок |
272 |
ISBN |
978-966-03-9624-1 |
Тип |
Електронна |

-
epub
Підходить для iBooks (iPhone, iPad, iMac)
-
fb2
Zip-архів, підходить для ел. книг та інших пристроїв
-
mobi
Підходить для електронних книг Amazon Kindle
-
pdf
Відкривається в Adobe Reader або браузері
Рецензії А Софія з маркетингу вже пішла. Данський поведінковий дизайн
Автор |
Мортен Мюнстер |
Видавництво |
Фоліо |
Серія книг |
Шедеври нон-фікшн |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2021 |
Кількість сторінок |
272 |
ISBN |
978-966-03-9624-1 |
Тип |
Електронна |