Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
У видавництві #книголав вийде книжка про те, як організувати успішний бізнес. Видання також буде актуальним для вже досвідчених бізнесменів – як засіб ефективного виведення продукту на ринок.
За словами Білла Олета – успішного бізнесмена, спеціаліста з підприємницького маркетингу, радника, операційного директора Martin Trust Center for MIT Entrepreneurship, викладача, про бізнес написано чимало книжок, але жодна з них не містить конкретної інформації, яку б можна було використовувати як дорожню карту. Саме тому автор підсумовує свій багаторічний досвід, бере до уваги інформацію з інших джерел, щоб «покроково спрямовувати підприємців серед безладу й хаосу, в яких вони опиняться, коли намагатимуться робити щось вперше». Також видання містить численні кейси від студентських команд МТІ, які вибирали курс «Нові підприємства» під час бакалаврських і магістерських програм.
Книжка Білла Олета доводить, що підприємництву можна навчитися. Щоб стати наступним Річардом Бренсоном чи Біллом Ґейтсом, не треба мати якийсь особливий ген. Секрет у тому, щоб створювати унікальний та інноваційний продукт. Ним можуть бути як фізичні товари, так і послуги. «За відсутності продукту всі інші чинники, які впливають на успіх, ? ніщо». Книжка Олета навчить, як систематично покращувати свої шанси на створення такого продукту.
Стосовно 24 кроків, то до них входять: сегментація ринку, визначення ядра бізнесу, розробка бізнес-моделі, визначення принципу ціноутворення тощо. Також автор пояснює, як розрізнити інноваційне та середнє підприємництво, розвинути власні ідеї, проаналізувати спектр потенційних споживачів.
«24 кроки до успішного стартапу. Дисципліноване підприємництво» ? книжка для підприємців, які хочуть рухатися вперед, самовдосконалюватися, досягаючи кращих результатів.
У видавництві #книголав вийде книжка про те, як організувати успішний бізнес. Видання також буде актуальним для вже досвідчених бізнесменів – як засіб ефективного виведення продукту на ринок.
За словами Білла Олета – успішного бізнесмена, спеціаліста з підприємницького маркетингу, радника, операційного директора Martin Trust Center for MIT Entrepreneurship, викладача, про бізнес написано чимало книжок, але жодна з них не містить конкретної інформації, яку б можна було використовувати як дорожню карту. Саме тому автор підсумовує свій багаторічний досвід, бере до уваги інформацію з інших джерел, щоб «покроково спрямовувати підприємців серед безладу й хаосу, в яких вони опиняться, коли намагатимуться робити щось вперше». Також видання містить численні кейси від студентських команд МТІ, які вибирали курс «Нові підприємства» під час бакалаврських і магістерських програм.
Книжка Білла Олета доводить, що підприємництву можна навчитися. Щоб стати наступним Річардом Бренсоном чи Біллом Ґейтсом, не треба мати якийсь особливий ген. Секрет у тому, щоб створювати унікальний та інноваційний продукт. Ним можуть бути як фізичні товари, так і послуги. «За відсутності продукту всі інші чинники, які впливають на успіх, ? ніщо». Книжка Олета навчить, як систематично покращувати свої шанси на створення такого продукту.
Стосовно 24 кроків, то до них входять: сегментація ринку, визначення ядра бізнесу, розробка бізнес-моделі, визначення принципу ціноутворення тощо. Також автор пояснює, як розрізнити інноваційне та середнє підприємництво, розвинути власні ідеї, проаналізувати спектр потенційних споживачів.
«24 кроки до успішного стартапу. Дисципліноване підприємництво» ? книжка для підприємців, які хочуть рухатися вперед, самовдосконалюватися, досягаючи кращих результатів.