Книга Теорія бізнесу. Навчальний посібник

Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

Висвітлено основи функціонування ринкової економіки, поняття, класифікацію, питання конкуренції та забезпечення конкурентоспроможності, закони функціонування бізнес-структур. Визначено зміст і значення маркетингу. Розглянуто загальні поняття управління та його роль у виробництві, показано природу і сутність управлінських рішень, які ухвалюються на різних рівнях та в різних сферах. Систематизовано сучасні підходи до забезпечення лідерства та підготовки Кадрів управління.

Призначений для студентів вищих навчальних закладів, що здобувають освіту зі спеціальностей «Правознавство», «Економіка підприємства (за видами економічної діяльності)», «Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)». Корисний також для аспірантів, спеціалістів у сфері економічної та юридичної практики.

Продавец товара
Код товара
750106
Характеристики
Тип обложки
Твердый
Язык
Украинский
Описание книги

Висвітлено основи функціонування ринкової економіки, поняття, класифікацію, питання конкуренції та забезпечення конкурентоспроможності, закони функціонування бізнес-структур. Визначено зміст і значення маркетингу. Розглянуто загальні поняття управління та його роль у виробництві, показано природу і сутність управлінських рішень, які ухвалюються на різних рівнях та в різних сферах. Систематизовано сучасні підходи до забезпечення лідерства та підготовки Кадрів управління.

Призначений для студентів вищих навчальних закладів, що здобувають освіту зі спеціальностей «Правознавство», «Економіка підприємства (за видами економічної діяльності)», «Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)». Корисний також для аспірантів, спеціалістів у сфері економічної та юридичної практики.

Отзывы
Возникли вопросы? 0-800-335-425
140 грн
Нет в наличии
Бумажная книга