Суперпродавці. Як навчитися продавати, а не "впарювати"
Бумажная книга | Код товара 876615
Yakaboo 5/5
Автор
Брент Адамсон, Мэттью Диксон
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2018
Переводчик
Дмитрий Кожедуб
Количество страниц
240
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
140х210 мм

Все о книге Суперпродавці. Як навчитися продавати, а не "впарювати"

Універсальний рецепт, як навчитися бути ефективним продавцем та зробити зі звичайного менеджера суперзірку продажів.

Тематика

Бізнес, продажі.

Про книжку

Успіх вашого бізнесу залежить від низки чинників, але один із перших - це ефективність відділу продажів. Саме команда продуктивних продавців може стати вашою суперсилою, яка допоможе випереджати конкурентів навіть у складні економічні часи. Як зробити із посереднього менеджера з продажів справжню зірку? Які вміння, знання та підходи впливають на ефективність продажів? На ці та інші питання дають відповідь Метью Діксон та Брент Адамсон.

Для кого це видання

Книжка для керівників компаній та фахівців відділу продажів, усіх, хто цікавиться бізнесом і прагне налаштувати ефективну систему продажів у власній компанії.

Чому ця книжка

Автори провели ґрунтовне дослідження сотень передових працівників у десятках компаній по всьому світу. Діксон та Адамсон вивчили поведінку найрізноманітніших продавців - від фермерів чи комівояжерів до фахівців із дистанційних продажів та головних проектних менеджерів - і сформулювали висновки, які можна застосувати в будь-якій галузі.

Про авторів

Метью Діксон - усесвітньо відомий експерт із продажів і роботи з клієнтами. Провідний партнер і керівник відділу ефективних стратегій продажів консалтингової компанії Korn Ferry Hay Group.

Брент Адамсон - викладач, бізнес-тренер. Радник міжнародної компанії CEB, яка займається розробкою продуктів і послуг для бізнесу. Дописувач Harvard Business Review, Bloomberg Businessweek, Selling Power.

Книжки на схожу тематику

• «Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів», «Наш формат», 2017 рік
• «Продається все. Джеф Безос та ера Amazon», Бред Стоун, «Наш формат», 2017 рік
• «Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти», Александер Остервальдер, Ів Піньє, «Наш формат», 2018 рік

Відгуки

"Прочитайте це, обдумайте й упровадьте. Ви й ваша компанія не пошкодуєте".
Ніл Рекгем, автор книжки «Питай і продавай. Як застосувати техніку SPIN»

"Цей підхід, представлений у вигляді вмінь, яких можна навчитися, допоможе підняти на новий рівень результати навіть найуспішніших команд".
Ден Джеймс, колишній керівник відділу продажів DuPont

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Брент Адамсон, Мэттью Диксон
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2018
Переводчик
Дмитрий Кожедуб
Количество страниц
240
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
140х210 мм
Рецензии
  •  
    Обов'язково до прочитання менеджерам з продажів! 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Досить цікава та віртуозно написана книга про продавців, для продавців та для супервайзерів (старших менеджерів) з продажів.
    Не зважаючи на те, що книга розроблена та вперше публікована ще 2011 року, а дослідження були проведені по ній ще після 2008 року на ринках США, зараз для України вона є теж актуальною. Мене зрозуміють всі власники бізнесу та керівники відділів продажів, які шукають шляхи збільшення своїх оборотів продажів. Ця книга для них є обов'язковою для прочитання та застосовування на практиці.
    В ній описані типи менеджерів з продажів та їх ефективна співпраця в команді та без неї. Для бізнес-тренерів книга буде теж корисною, оскільки осписує предмет навчання персоналу відділу продажів різних ринків В2В, В2С.
    Ця книга заставить всіх продавців мислити інакше, ефективніше, розумніше, дасть змогу спілкуватися з Клієнтом та виявляти їх проблемні питання та вирішувати їх.
    Зі сторони консалтингового проекту, ми вже взяли на себе таку функцію, як застосування практик, описаних у даній книзі в реальному середовищі бізнесу.
  •  
    Готова інструкція із мистецтва продажу
    Ця книга буде корисна не лише керівникам та працівникам відділів продажу. Багато корисного для себе знайдуть і дрібні підприємці, які працюють самі на себе, а також власники бізнесу.
    У книзі немає ліричних чи філософських відступів, лише готові інструкції та приклади із реального бізнесу. Ось кілька причин, чому варто прочитати цю книгу:
    - дізнаєтесь про категорії продавців, а тому зміните своє ставлення до "зірок продажу" та "посередніх продавців";
    - багато бізнес-тренерів вчать, що менеджер із продажу має в першу чергу показати, що він є для того, щоб "допомогти". Але власники бізнесу можуть підтвердити, що така допомога замовникам не завжди позитивно впливає на прибуток компанії, а тому треба трішки змінити своє ставлення;
    - є багато корисних порад щодо того, як боротись із запереченнями та як правильно доносити цінність продукту чи послуги.
    Навела лише декілька причин, чому ви маєте прочитати цю книгу, їх там насправді є набагато більше. Мабуть, зайвим буде нагадувати, що від вміння та мистецтва продажу вас чи ваших співробітників залежить життя вашого бізнесу. Тому раджу обов'язково прочитати цю книгу і виконати поради із неї, інакше - це зроблять ваші конкуренти.
Купить - Суперпродавці. Як навчитися продавати, а не "впарювати"
Суперпродавці. Як навчитися продавати, а не "впарювати"
175 грн
Есть в наличии
 

Рецензии Суперпродавці. Як навчитися продавати, а не "впарювати"

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Обов'язково до прочитання менеджерам з продажів! 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Досить цікава та віртуозно написана книга про продавців, для продавців та для супервайзерів (старших менеджерів) з продажів.
    Не зважаючи на те, що книга розроблена та вперше публікована ще 2011 року, а дослідження були проведені по ній ще після 2008 року на ринках США, зараз для України вона є теж актуальною. Мене зрозуміють всі власники бізнесу та керівники відділів продажів, які шукають шляхи збільшення своїх оборотів продажів. Ця книга для них є обов'язковою для прочитання та застосовування на практиці.
    В ній описані типи менеджерів з продажів та їх ефективна співпраця в команді та без неї. Для бізнес-тренерів книга буде теж корисною, оскільки осписує предмет навчання персоналу відділу продажів різних ринків В2В, В2С.
    Ця книга заставить всіх продавців мислити інакше, ефективніше, розумніше, дасть змогу спілкуватися з Клієнтом та виявляти їх проблемні питання та вирішувати їх.
    Зі сторони консалтингового проекту, ми вже взяли на себе таку функцію, як застосування практик, описаних у даній книзі в реальному середовищі бізнесу.
  •  
    Готова інструкція із мистецтва продажу
    Ця книга буде корисна не лише керівникам та працівникам відділів продажу. Багато корисного для себе знайдуть і дрібні підприємці, які працюють самі на себе, а також власники бізнесу.
    У книзі немає ліричних чи філософських відступів, лише готові інструкції та приклади із реального бізнесу. Ось кілька причин, чому варто прочитати цю книгу:
    - дізнаєтесь про категорії продавців, а тому зміните своє ставлення до "зірок продажу" та "посередніх продавців";
    - багато бізнес-тренерів вчать, що менеджер із продажу має в першу чергу показати, що він є для того, щоб "допомогти". Але власники бізнесу можуть підтвердити, що така допомога замовникам не завжди позитивно впливає на прибуток компанії, а тому треба трішки змінити своє ставлення;
    - є багато корисних порад щодо того, як боротись із запереченнями та як правильно доносити цінність продукту чи послуги.
    Навела лише декілька причин, чому ви маєте прочитати цю книгу, їх там насправді є набагато більше. Мабуть, зайвим буде нагадувати, що від вміння та мистецтва продажу вас чи ваших співробітників залежить життя вашого бізнесу. Тому раджу обов'язково прочитати цю книгу і виконати поради із неї, інакше - це зроблять ваші конкуренти.
  •  
    Як продати все й відразу?
    Це книга для всіх вже існуючих або потенційних менеджерів з продажу. Книга може слугувати якісною довідковою літературою з тематики менеджменту. Вона пропонує деякі унікальні ідеї про продажі і про те, як підштовхнути себе та інших членів відділу продажів, щоб стати більш успішним. Приклади в книзі специфічні і будуть корисними тільки читачам, які працюють у сфері бізнесу. Існують фрагменти розмов про продажі, які дуже корисні для того, щоб щодня здійснювати реалізацію методів, описаних у книзі. Книга вчить розвивати терпіння і прийняти неоднозначність постійної напруженості. Ця уміння не є вродженою у більшості людей і важко розробити. Це вимагає постійної пильності і самосвідомості, але це перший крок до того, як стати справжнім претендентом на суперпродавця. Це цікава ділова книга, яка пропонує кілька цікавих та нових способів подумати про продажі і роботу з людьми. Книга написана легкою мовою, текст читається швидко. У виданні багато цікавих прикладів та життєвих практичних ситуацій. Книга має гарне оформлення, візуально дуже приємна і папір теж якісний. Рекомендую!
  •  
    Суперкнига
    Как человек, который прошел много тренингов по корпоративным продажам, сосредоточившись на том, чтобы отвечать на возражения и задавать открытые вопросы, эта книга представляет новый интересный взгляд на то, как добиться успеха в современной среде продаж. То, что узаконивает эту теорию, - степень их исследования - это не пара старых продавцов, которые решили опубликовать свои теории психов, как большинство книг по продажам. CEB посмотрел на 90 компаний и 6000 торговых представителей и использовал передовые статистические методы для построения профилей сегодняшних продавцов, а затем оттачивал качества группы Challenger, что делает их успешными в любой экономике.

    Еще одна вещь, которая меня поразила, заключалась в том, что из-за склонности к консенсусу представителям Challengers больше не нужно сосредоточиваться исключительно на том, чтобы принимать решения. Они стремятся к достижению широкого межсекторального консенсуса между заинтересованными сторонами, сторонами, которых лица, принимающие решения, в конечном итоге будут искать для подтверждения. Это косвенный способ продажи лицам, принимающим решения.
 
Характеристики Суперпродавці. Як навчитися продавати, а не "впарювати"
Автор
Брент Адамсон, Мэттью Диксон
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2018
Переводчик
Дмитрий Кожедуб
Количество страниц
240
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
140х210 мм
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
ISBN
978-617-7552-18-4
Тип
Бумажная