Strategic Marketing
Бумажная книга | Код товара 405317
Автор
Дуглас Вест, Джон Форд, Ессам Ибрагим
Издательство
Oxford University Press
Язык
Английский
Год издания
2010
Количество страниц
585 стр.
Формат
189х246 мм
Переплет
Мягкий
Издание
2-е

Все о книге Strategic Marketing

От издателя:

The second edition of Strategic Marketing examines the key aspects of traditional marketing strategy and provides an assessment and synthesis of recent thinking. Drawing on Porter's strategic-analytic framework in relation to marketing decision-making, the authors provide a coherent structure, allowing students to understand the theoretical foundations of the subject. A wealth of pedagogical features enhances the learning experience; such as abstracts of journal articles to introduce students to primary sources of information and encourage further reading. A diverse range of case studies, including cases on brand value and budgets, enable students to understand the application of marketing strategy in a real-life context.

The text focuses on the key theme of creating and sustaining competitive advantage, articulated through the following framework:

Where are we now?

Where do we want to be?

How will we get there?

Did we get there?

This framework provides students with the tools and techniques to assess the role of marketing strategy in an organization and to evaluate its impact and contribution.

Характеристики
Автор
Дуглас Вест, Джон Форд, Ессам Ибрагим
Издательство
Oxford University Press
Язык
Английский
Год издания
2010
Количество страниц
585 стр.
Формат
189х246 мм
Переплет
Мягкий
Издание
2-е
Купить - Strategic Marketing
Strategic Marketing
1 358 грн
Нет в наличии
 
Характеристики Strategic Marketing
Автор
Дуглас Вест, Джон Форд, Ессам Ибрагим
Издательство
Oxford University Press
Язык
Английский
Год издания
2010
Количество страниц
585 стр.
Формат
189х246 мм
Переплет
Мягкий
Издание
2-е
ISBN
978-0199556601
Тип
Бумажная