Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти
Бумажная книга | Код товара 846646
Автор
Александр Остервальдер, Ив Пинье, Грег Бернарда, Алан Смит
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2018
Переводчик
Роман Корнута
Количество страниц
324
Иллюстрации
Цветные
Формат
240х187 мм

Все о книге  Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти

В книге «Розробляємо ціннісні пропозиції» вы найдете подробные разъяснения, как разрабатывать ценностные предложения и анализировать их, не затрачивая лишних денег и времени. 

Доктор Александр Остервальдер – один из авторов книги «Розробляємо ціннісні пропозиції» предлагает пошаговые действия для разработки и улучшения ваших продуктов и услуг. В книге содержатся четкие определения, примеры и огромное количество практических упражнений, которые вы можете выполнить, чтобы лучше позиционировать себя в своей компании или в качестве предпринимателя.

Эта книга поможет вам создать такой продукт для клиентов, который им понравится и они захотят его купить. Она научит использовать опыт и навыки вашей команды, не тратить времени на идеи, которые не сработают. Эта практическая книга научит вас процессам и инструментам, которые необходимы для успеха и помогут вам сразу применить их в вашей повседневной работе.

Эту книгу можно сравнить с познавательными и информативными комиксами, созданными при участии талантливой Триш Пападакос, дизайнера, фотографа и предпринимателя. Бизнес-модели понять не просто. Поэтому комиксы очень помогают воспринимать информацию более эффективно. Предложенные методики подойдут и начинающим предпринимателям и давно существующим компаниям.

В своих отзывах о книге «Розробляємо ціннісні пропозиції» читатели чрезвычайно высоко оценивают ее содержание и оформление. Они считают, что книга написана практиками для практиков. Написана так, что сразу после прочтения ее с карандашом можно применять предложенные шаблоны к любым своим задачам.

Заказать и купить книгу «Розробляємо ціннісні пропозиції» на украинском языке можно в нашем интернет-магазине. Здесь же вы найдете множество новинок по интересующей вас теме.
Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Александр Остервальдер, Ив Пинье, Грег Бернарда, Алан Смит
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2018
Переводчик
Роман Корнута
Количество страниц
324
Иллюстрации
Цветные
Формат
240х187 мм
Рецензии
  • serhiy-petsa
    12 января 2019 г.
    Інформативно та цікаво!
    Книга пропонує досить чітку і відому теорію і не тільки для бізнесу, а й для організацій чи особистого життя. Насправді, це великий урок про те, як перевірити свою гіпотезу на ціннісну пропозицію. Цінність - це те, що клієнти шукають і готові платити за це гроші. Отже, розробка правильної пропозиції для клієнтів є дуже важливою для будь-якого бізнесу. Ця книга допоможе вам зрозуміти закономірності створення цінності, навчить використовувати досвід і навички вашої команди, допоможе уникнути витрат часу на роботу з ідеями. Інструменти, представлені в цій книзі, можуть бути застосовані як до стартапів, так і до вже створених проектів. Формат книги практичний, наочний і дуже приємний. Книга читається дуже легко, вона зрозуміла, наповнена цікавими ілюстраціями, всі малюнки та схеми повністю кольорові. Одна з речей, яку я ціную найбільше в цій книзі, - це пояснення динаміки пропозицій цінностей у бізнес-проектах, таких як використання посередників або створення ринків. В книзі безліч цікавих прикладів відомих та розвинутих компаній. У підсумку я отримав дуже практичну книгу інформацію, з якою можна використовувати хоч відразу. Рекомендую!
Купить - Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти
Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти
310 грн
Есть в наличии
 

Рецензии  Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  • serhiy-petsa
    12 января 2019 г.
    Інформативно та цікаво!
    Книга пропонує досить чітку і відому теорію і не тільки для бізнесу, а й для організацій чи особистого життя. Насправді, це великий урок про те, як перевірити свою гіпотезу на ціннісну пропозицію. Цінність - це те, що клієнти шукають і готові платити за це гроші. Отже, розробка правильної пропозиції для клієнтів є дуже важливою для будь-якого бізнесу. Ця книга допоможе вам зрозуміти закономірності створення цінності, навчить використовувати досвід і навички вашої команди, допоможе уникнути витрат часу на роботу з ідеями. Інструменти, представлені в цій книзі, можуть бути застосовані як до стартапів, так і до вже створених проектів. Формат книги практичний, наочний і дуже приємний. Книга читається дуже легко, вона зрозуміла, наповнена цікавими ілюстраціями, всі малюнки та схеми повністю кольорові. Одна з речей, яку я ціную найбільше в цій книзі, - це пояснення динаміки пропозицій цінностей у бізнес-проектах, таких як використання посередників або створення ринків. В книзі безліч цікавих прикладів відомих та розвинутих компаній. У підсумку я отримав дуже практичну книгу інформацію, з якою можна використовувати хоч відразу. Рекомендую!
 

Характеристики  Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти

Автор
Александр Остервальдер, Ив Пинье, Грег Бернарда, Алан Смит
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2018
Переводчик
Роман Корнута
Количество страниц
324
Иллюстрации
Цветные
Формат
240х187 мм
Переплет
Мягкий
Бумага
Мелованная
ISBN
978-617-7388-69-1
Тип
Бумажная