Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти

Александр Остервальдер, Ив Пинье, Грег Бернарда, Алан Смит
2 Рецензии

Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти

Александр Остервальдер, Ив Пинье, Грег Бернарда, Алан Смит
2 Рецензии
Формат
icon
Бумажная
320 грн
Издательство
Язык книги
Год издания
Щоб зробити бізнес успішним, варто знайти клієнтський сегмент і задовольнити його потреби — звучить майже як аксіома. Та як дізнатися, що саме потрібно споживачеві? І як не помилитися? Відповісти на ці питання допоможе друга книжка Александера Остервальдера й команди практиків, присвячена розробленню ціннісних пропозицій. Це своєрідна шпаргалка для вибагливого бізнесмена-практика. Автори пояснюють, як розробляти ціннісні пропозиції й тестувати їх, не витрачаючи зайвих грошей і часу, як ставити себе на місце користувача, переводити команду з
Продавец товара
Код товара
846646
Доставка и оплата
356-logo
Активировать Доставку 365
Бесплатная доставка на год за 365₴
Киев Ниже приведены условия доставки
О книге
Щоб зробити бізнес успішним, варто знайти клієнтський сегмент і задовольнити його потреби — звучить майже як аксіома. Та як дізнатися, що саме потрібно споживачеві? І як не помилитися? Відповісти на ці питання допоможе друга книжка Александера Остервальдера й команди практиків, присвячена розробленню ціннісних пропозицій. Це своєрідна шпаргалка для вибагливого бізнесмена-практика. Автори пояснюють, як розробляти ціннісні пропозиції й тестувати їх, не витрачаючи зайвих грошей і часу, як ставити себе на місце користувача, переводити команду з
Рецензии
2 Рецензии
Нету отзывов
320 грн
Бумажная книга
Нет в наличии