Книга Ресторанна справа. Технологія та організація обслуговування туристів

Категория
Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

У підручнику розглянуто теоретичні, технологічні та організаційно-практичні засади організації ресторанної справи. Висвітлено питання організації та структури виробництва підприємств ресторанного господарства, організації процесів обслуговування, а також особливості обслуговування туристів. Подано контрольні запитання та завдання для самоконтролю, додатковий і довідковий матеріал з метою кращого опанування студентами знань, навиків та методів покликаних якнайповніше з'ясувати сутність ресторанного господарства у світі і в Україні.

Підручник призначено для студентів вищих навчальних закладів спеціальностей 7.03060101 "менеджмент організацій і адміністрування" та 7.14010301 "туризмознавство", а також фахівців ресторанного бізнесу.

Продавец товара
Код товара
675542
Доставка и оплата
Указать город доставки Чтобы видеть точные условия доставки
Описание книги

У підручнику розглянуто теоретичні, технологічні та організаційно-практичні засади організації ресторанної справи. Висвітлено питання організації та структури виробництва підприємств ресторанного господарства, організації процесів обслуговування, а також особливості обслуговування туристів. Подано контрольні запитання та завдання для самоконтролю, додатковий і довідковий матеріал з метою кращого опанування студентами знань, навиків та методів покликаних якнайповніше з'ясувати сутність ресторанного господарства у світі і в Україні.

Підручник призначено для студентів вищих навчальних закладів спеціальностей 7.03060101 "менеджмент організацій і адміністрування" та 7.14010301 "туризмознавство", а також фахівців ресторанного бізнесу.

Отзывы
Возникли вопросы? 0-800-335-425
179 грн
230 грн
- 23%
В наличии
Бумажная книга
mono-logo
Покупка по частям от 1000 грн
От 3-6 платежей Monobank
Доставка и оплата
Указать город доставки Чтобы видеть точные условия доставки