Книга Ресторанна справа. Технологія та організація обслуговування туристів

Категорія
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

У підручнику розглянуто теоретичні, технологічні та організаційно-практичні засади організації ресторанної справи. Висвітлено питання організації та структури виробництва підприємств ресторанного господарства, організації процесів обслуговування, а також особливості обслуговування туристів. Подано контрольні запитання та завдання для самоконтролю, додатковий і довідковий матеріал з метою кращого опанування студентами знань, навиків та методів покликаних якнайповніше з'ясувати сутність ресторанного господарства у світі і в Україні.

Підручник призначено для студентів вищих навчальних закладів спеціальностей 7.03060101 "менеджмент організацій і адміністрування" та 7.14010301 "туризмознавство", а також фахівців ресторанного бізнесу.

Продавець товару
Код товару
675542
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки
Опис книги

У підручнику розглянуто теоретичні, технологічні та організаційно-практичні засади організації ресторанної справи. Висвітлено питання організації та структури виробництва підприємств ресторанного господарства, організації процесів обслуговування, а також особливості обслуговування туристів. Подано контрольні запитання та завдання для самоконтролю, додатковий і довідковий матеріал з метою кращого опанування студентами знань, навиків та методів покликаних якнайповніше з'ясувати сутність ресторанного господарства у світі і в Україні.

Підручник призначено для студентів вищих навчальних закладів спеціальностей 7.03060101 "менеджмент організацій і адміністрування" та 7.14010301 "туризмознавство", а також фахівців ресторанного бізнесу.

Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
179 грн
230 грн
- 23%
В наявності
Паперова книга
mono-logo
Покупка частинами від 1000 грн
Від 3-6 платежів Monobank
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки