Психологія впливу
Бумажная книга | Код товара 751869
Yakaboo 4.9/5
Автор
Роберт Чалдини
Издательство
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Язык
Украинский
Год издания
2017
Год первого издания
1984
Переводчик
Никита Скоробогатов
Количество страниц
352
Иллюстрации
Нет иллюстраций

Все о книге Психологія впливу

Книге Роберта Чалдині «Психологія впливу» предшествовало длительное «полевое» исследование автора. Чалдині признается во вступлении к книге, что он принадлежит к той категории людей, которые очень легко уступают другим и впоследствии покупают ненужные им вещи или подписываются на не менее ненужные газеты. Это побудило его взяться изучать людей, которые заставляют нас говорить им «да». Стоит отметить, что каждый из нас так или иначе использует механизмы уступчивости и пытается убедить своих соседей, родственников или коллег сказать им «да» в различных крупных и мелких просьбах. А также становится жертвой таких манипуляций.

Книга «Психологія впливу» на украинском языке появилась благодаря издательству «Клуб семейного досуга», которое издает много интересной литературы нон-фикшн, книг по бизнесу и саморазвитию. Чалдині очень подробно описывает принципы психологического давления и методы, с помощью которых происходит воздействие на людей. Эта книга является практическим советчиком, как избегать ситуаций «жертвы» и не вестись на навязчивую рекламу и предложения.

После публикации первого издания Чалдині получил отзывы о книге «Психология влияния» в таком количестве, что следующие издания дополнялись новыми случаями читателей, которые становились жертвами «профессионалов уступчивости». Поэтому это издание научит всех желающих правильно общаться и отслеживать механизмы манипуляции, а также удачно им противодействовать. Эти навыки будут полезны как жертвам рекламы, так и широкому кругу людей, которые не могут вовремя сказать «нет» как посторонним людям, так и своим близким.

Купить книгу «Психология влияния», а также другие книги автора вы можете на странице нашего интернет-магазина. Кроме этого издания, вы найдете широкий ассортимент литературы на тему психологии и общения.

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Роберт Чалдини
Издательство
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Язык
Украинский
Год издания
2017
Год первого издания
1984
Переводчик
Никита Скоробогатов
Количество страниц
352
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Рецензии
  •  
    Must read 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Часто ми запитуємо себе: «Навіщо я це купив? Навіщо я погодився? Чому я послухався його поради?» і тому подібні запитання. Доктор Роберт Чалдині допоможе нам розібратися, навіщо ж ми те зробили і як навчитися казати «ні», якщо ми не хочемо погоджуватися.

    Ця книга - справжня скарбниця порад. Автор доступно дає унікальні поради, наводячи приклади з життя. Ми навчимося переконувати інших, продавати свій товар, рекламувати свої послуги, уникати небажаного впливу та здобувати бажане.

    Книга буде корисною насамперед для керівників, підприємців та менеджерів, всіх, хто має справу з клієнтами та має на меті розширити свій бізнес. Також вона може відкрити очі і звичайним людям, котрі хочуть навчитися людську поведінку та уникнути маніпуляцій з боку інших.

    Особисто я шукала подібну книгу. Інколи автори вживають занадто складні терміни, через що не отримуєш бажаної інформації. Ця книга написана доступною мовою, а цікаві приклади з різних сфер життя проводять цікаві асоціації і стає легше запам'ятати таку цінну інформацію.
  •  
    Обовязкова до прочитання 80% пользователей считают этот отзыв полезным
    Кому читати книгу? Всім, хто приходить з магазину з купою речей і питанням “Навіщо я все це купила?” Хто тікає від продавців косметики, бо знає, що точно щось купить. І взагалі всім тих, хто не вміє казати “ні”.

    Про що книга? Книга про автоматичні реакції нашої психіки, які частково лишилися нам від матінки природи з незапамятних первісних часів, частково випрацювані для того, щоб наш мозок не вибухнув у цьому безкінечному потоці інформації. А ще книга про те, як цими автоматичними реакціями маніпулюють знаючі люди.

    Чалдіні виділяє 5 таких реакцій-механізмів

    Принцип взаємного обміну. Тобто, коли нам щось подарували або зробили безкорисливу послугу, ми почуваємо себе зобовязаними цій людині. Пам'ятаєте оці легендарні безкоштовні пробники парфумів, помад…

    Принцип послідовності. Це з серії “назвався човном, то лізь у воду”. Приймаючи, підтримуючи якусь думку чи дію ми підсвідомо починаємо поводити себе у відповідності до прийнятого нами твердження. А ще якщо ця згода була дана публічно… Скільки разів з вас “витрушували” обіцянку, яку ви не хотіли давати, а потім доводилось її виконувати?

    Принцип соціального доказу. Я його для себе назвала “принципом натовпу” ми неусвідомлено слідкуємо за тим, як поводять себе інші і підлаштовуємось під більшість. Тобто, якщо в магазині всі біжать по дешеву гречку, ви теж побіжите, навіть, якщо вона вам не треба.

    Принцип привабливості і подібності. Ми вірогідніше повіримо і поступимось симпатичній людині. Ще більший ризик виникає, якщо ця людина чимось схожа на нас. Простіше кажучи, вчителька швидше повірить іншій вчительці, ніж прорабу. І, звичайно, ця ідентифікація відбувається підсвідомо.

    Принцип дефіциту. Ну, тут все максимально просто. Дефіцитне в нашій свідомості автоматично стає кращим, якіснішим і потрібнішим. Плюс за теорією психологічного реактивного спротиву - неможливість отримати що-небудь обмежує нашу свободу, а на обмеження свободи ми реагуємо надзвичайно бурхливо. Цим дуже активно користується сфера торгівлі.

    Потрібно зазначити, що в більшості випадків ці механізми спрацьовують несвідомо поза контролем розуму. Вони не є поганими, вони спрощують нам аналіз інформації і прискорюють прийняття рішення. Але не в ситуаціях, коли цими нюансами нашої психіки починають маніпулювати.

    Про емоції. Ви коли-небудь задумувались, чому у магазині нам спочатку показують дорожчі речі? Чому натовп в більшості своїй спостерігає за бійкою а не намагається її зупинити? Або чому в школі найбільш привабливим був той хлопець проти, якого були батьки? Ця книга дасть відповіді на ці питання і ще на багато інших.

    Крім того, автор розкаже, як розпізнавати спроби маніпулювання і боротися з ними. Вважаю, що цю книгу має прочитати кожен, щоб вберегти своє психологічне здоров'я.
Купить - Психологія впливу
Психологія впливу
140 грн
Есть в наличии
 
Информация об авторе
Роберт Чалдини
Роберт Чалдини

Экспериментальный социальный психолог из США Роберт Чалдини прославился как ведущий специалист по психологии уступчивости, механизмы которой он изучал более 30 лет. Результаты исследований автор описал в работах, ставших мировыми бестселлерами. Купить книги Роберта Чалдини стоит тем, кто хочет разобраться, что вынуждает нас идти на поводу у манипуляторов и как избежать давления окружающих на собст...

Подробнее

Рецензии Психологія впливу

4.9/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Must read 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Часто ми запитуємо себе: «Навіщо я це купив? Навіщо я погодився? Чому я послухався його поради?» і тому подібні запитання. Доктор Роберт Чалдині допоможе нам розібратися, навіщо ж ми те зробили і як навчитися казати «ні», якщо ми не хочемо погоджуватися.

    Ця книга - справжня скарбниця порад. Автор доступно дає унікальні поради, наводячи приклади з життя. Ми навчимося переконувати інших, продавати свій товар, рекламувати свої послуги, уникати небажаного впливу та здобувати бажане.

    Книга буде корисною насамперед для керівників, підприємців та менеджерів, всіх, хто має справу з клієнтами та має на меті розширити свій бізнес. Також вона може відкрити очі і звичайним людям, котрі хочуть навчитися людську поведінку та уникнути маніпуляцій з боку інших.

    Особисто я шукала подібну книгу. Інколи автори вживають занадто складні терміни, через що не отримуєш бажаної інформації. Ця книга написана доступною мовою, а цікаві приклади з різних сфер життя проводять цікаві асоціації і стає легше запам'ятати таку цінну інформацію.
  •  
    Обовязкова до прочитання 80% пользователей считают этот отзыв полезным
    Кому читати книгу? Всім, хто приходить з магазину з купою речей і питанням “Навіщо я все це купила?” Хто тікає від продавців косметики, бо знає, що точно щось купить. І взагалі всім тих, хто не вміє казати “ні”.

    Про що книга? Книга про автоматичні реакції нашої психіки, які частково лишилися нам від матінки природи з незапамятних первісних часів, частково випрацювані для того, щоб наш мозок не вибухнув у цьому безкінечному потоці інформації. А ще книга про те, як цими автоматичними реакціями маніпулюють знаючі люди.

    Чалдіні виділяє 5 таких реакцій-механізмів

    Принцип взаємного обміну. Тобто, коли нам щось подарували або зробили безкорисливу послугу, ми почуваємо себе зобовязаними цій людині. Пам'ятаєте оці легендарні безкоштовні пробники парфумів, помад…

    Принцип послідовності. Це з серії “назвався човном, то лізь у воду”. Приймаючи, підтримуючи якусь думку чи дію ми підсвідомо починаємо поводити себе у відповідності до прийнятого нами твердження. А ще якщо ця згода була дана публічно… Скільки разів з вас “витрушували” обіцянку, яку ви не хотіли давати, а потім доводилось її виконувати?

    Принцип соціального доказу. Я його для себе назвала “принципом натовпу” ми неусвідомлено слідкуємо за тим, як поводять себе інші і підлаштовуємось під більшість. Тобто, якщо в магазині всі біжать по дешеву гречку, ви теж побіжите, навіть, якщо вона вам не треба.

    Принцип привабливості і подібності. Ми вірогідніше повіримо і поступимось симпатичній людині. Ще більший ризик виникає, якщо ця людина чимось схожа на нас. Простіше кажучи, вчителька швидше повірить іншій вчительці, ніж прорабу. І, звичайно, ця ідентифікація відбувається підсвідомо.

    Принцип дефіциту. Ну, тут все максимально просто. Дефіцитне в нашій свідомості автоматично стає кращим, якіснішим і потрібнішим. Плюс за теорією психологічного реактивного спротиву - неможливість отримати що-небудь обмежує нашу свободу, а на обмеження свободи ми реагуємо надзвичайно бурхливо. Цим дуже активно користується сфера торгівлі.

    Потрібно зазначити, що в більшості випадків ці механізми спрацьовують несвідомо поза контролем розуму. Вони не є поганими, вони спрощують нам аналіз інформації і прискорюють прийняття рішення. Але не в ситуаціях, коли цими нюансами нашої психіки починають маніпулювати.

    Про емоції. Ви коли-небудь задумувались, чому у магазині нам спочатку показують дорожчі речі? Чому натовп в більшості своїй спостерігає за бійкою а не намагається її зупинити? Або чому в школі найбільш привабливим був той хлопець проти, якого були батьки? Ця книга дасть відповіді на ці питання і ще на багато інших.

    Крім того, автор розкаже, як розпізнавати спроби маніпулювання і боротися з ними. Вважаю, що цю книгу має прочитати кожен, щоб вберегти своє психологічне здоров'я.
  •  
    Способи впливу на людину. 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Книга розкриває 6 способів впливу на людину. У розборі кожного способу, автор розглядає конкретні приклади з життя 21 століття. Цим книга дуже приваблює. Особливо мене вразили перші 3 способи і метод подачі.

    Чітко, зрозуміло і з прикладами показані важливі важелі впливу на людей - в рекламі, в ідеологіях, в побуті, скрізь. Ми часто можемо навіть не замислюватися про те, що саме впливає на прийняття нами тих чи інших рішень, і назвали б зовсім інші причини, якби нас про це прямо запитали. Але факти невблаганні, і дослідження раз по раз показують, наскільки крихкий наш стан, наскільки ефемерний наш контроль і наскільки погано ми розуміємо себе.

    Це дуже корисна книжка, з якої ми докладно дізнаємося безліч факторів, які впливають на людей в різних аспектах життя (і які активно використовують професіонали), а також деякі практичні поради про те, що можна робити, щоб мінімізувати вплив маніпулятивних технік на себе.

    У книзі наводяться дані з багатьох експериментів. Сам автор є доктором психологічних наук. Це приваблює і дає достовірність книзі.
  •  
    Хапайте і несіть на касу 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Подібні книги завжди мене цікавили, але чомусь після придбання я почала відкладати її прочитання.
    Перші 30 сторінок мене не дуже захопили, проте від тридцятої і до самого кінця мною керувала зацікавленість.
    Не буде зайвим наголосити на тому, що в цій книзі Роберт теж використовує техніку маніпулювання (маніпулює він читачем), щоб зацікавити. Цікаві історії, життєві приклади, а не суха теорія.
    "Психологія впливу" розкриває таємниці великих продажів, підписаних контрактів, інших маніпуляцій людьми, та це аж ніяк не бізнес-література і написана зрозумілою мовою.
    Виявляється, що досягти бажаного дуже легко, якщо трохи знатися на психології.
    Оскільки перша книга мене порадувала, то і другу частину під назвою "Переконання: революційний метод впливу на людей" я понесла на касу, правда це відбулось дещо пізніше. У мене склалось враження, що їх писали абсолютно різні люди, бо друга книга викликала протилежні емоції, замість захвату я отримала розчарування.
    Тому якщо ви наважились придбати цю книгу і вона вам сподобалась, то "Переконання..." "оминайте десятою дорогою", збережіть позитивне враження творчості Роберта Чалдині.
  •  
    Чудо з чудес 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Дуже, і ще раз дуже цікава та повчальна книга. Раніше я мав справу з іншими книгами, у яких описувалося, як переконувати людей, тиснути на них, використовувати різноманітні психологічні прийоми, щоб досягти бажаних дій від людини. Хочу сказати одразу, "Психологія впливу" Роберта Чалдині просто неперевершена в порівнянні до всього, що я раніше читав. Не дивлячись на те, що з попереднього досвіду, я не очікував на неймовірно цікаву чи корисну інформацію, яку можна було б часто використовувати в реальному житті, книга розповіла мені багато нового, про що я раніше не знав. Вона стала джерелом, і в той же час фундаментом для подальшого формування певних навичок та знань, завдяки яким я зараз успішно переконую людей, а вони навіть не помічають, що я певним чином маніпулюю ними. Дуже цікаві речі можна спостерігати використовуючи поради та описані Доктором, методики психологічного впливу. А що найважливіше - вони всі дієві та досить ефективні. Без жодного сумніву, ця книга заслуговує на звання світового бестселера, і я вважаю, що вона допоможе кожному, хто хоче навчитися впливати на людей, та переконувати їх.
  •  
    Чудова книга 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Рекомендую для прочитання усім. Звісно книга буде корисною насамперед для керівників та менеджерів, всіх, хто має справу з клієнтами. Також вона може відкрити очі і звичайним людям на те, як можуть маніпулювати вами. Тут ви зрозумієте не тільки, як самому можна впливати на тих чи інших людей, а який вплив кожного дня здійснюється безпосередньо на вас! Багато цікавих прикладів із життя, дуже багато описаних ситуацій, у яких ви побачите самі себе!!! Я певний період свого життя працювала у сфері мережевого маркетингу і шкодую, що ця книга не потрапила мені до рук швидше, адже є дуже багато підказок для полегшення продажів та спілкування із різними людьми !!! У Книзі все написано просто і зрозуміло, без зайвих мудрувань та повчань, немає відчуття, що вам хочуть нав'язати свою думки. Просто подається інформація, а читачу вже потрібно добре її проаналізувати та зробити свої особисті, краще, звісно, правильні висновки. Бажаю приємних покупок та користі від даної книги! Дякую магазину за обслуговування на високому рівні!
  •  
    Шедевр, що не втрачає своєї актуальності 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Прекрасна книга Роберта Чалдіні "Психологія впливу", будучи написаною ще у 1980-х, на сьогоднішній день залишається базовою книгою з тематики соціального впливу і розуміння людського вибору. Підхід написання книги цим прекрасним психологом дуже простий - це мінімум теорії, максимум прикладів, що робить процес читання дуже легким для читача і захоплює від першої до останньої сторінки. Мабуть з кожним з нас ставалось прикрість, коли ми робили не бажаний вибір і ставали жертвами маніпуляцій, на які Роберт Чалдіні дає чіткі пояснення. Автор ділиться найбільш вживаними способами маніпулювати вибором, що полягають у показовій зміні цін для відображення дефіциту, методу "ти мені я тобі", соціального авторитету та соціального доказу, штучною привабливістю та іншими цікавими способами. На виході книга дає чітке розуміння основ маркетингу, соціальної психології, поведінкової економіки, та просто примх людської поведінки. Кількість сторінок помірна, книга не є затягнутою і в ній не налито води, а загалом складно знайти мінуси, хіба що придиратись.
  •  
    Як ми піддаємося впливу 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Автор книги є науковцем, доктором психологічних наук, тому вона точна з наукової точки зору, містить посилання на багато наукових експериментів та досліджень. При цьому книга не є важкою для прочитання, виклад матеріалу доповнений гумором та історіями із життя. Розділи книги послідовно розкривають шість основних способів впливу на людину. В описі кожного з них автор наводить конкретні приклади з життя та практичні поради , як протистояти цим технікам. Показані важливі фактори впливу на людей - в рекламі, політиці, побуті, ЗМІ. Часто ми не думаємо про те, що саме впливає на прийняття нами певних рішень, і навіть не здогадуємось про справжні причини. Ця книга справді корисна для того, щоб дізнатись, яка велика кількість різноманітних чинників впливає на прийняття нами рішень, як їх свідомо чи несвідомо можуть використовувати інші люди, та вивчити певні практичні поради, що допоможуть протистояти впливам на нас при прийнятті рішень, чи принаймні, хоча б мінімізувати їх. Книгу однозначно рекомендую.
  •  
    Вражаюче та цікаво 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Роберт Чалдині "Психологія впливу" - перше видання вийшло ще у далекому 1984 році, а останні доопрацювали у 2007-му, та книга не втратила актуальності. Чалдині під час написання книги не тільки проводив власні дослідження, а й влаштовувався у різні компанії, щоб зрозуміти, якими методами вони впливають на людей. Книга поділена на шість розділів, кожен з яких детально описує по одному засобу впливу. Тут наведено багато чудових прикладів і автор дуже доступно пояснює, як не дати собою маніпулювати, але вміти без особливих зусиль, змушувати людей робити те що вам від них потрібно. Найбільше мені подобається, що книга написана в такий спосіб, ніби автор веде розмову з вами десь у затишній кав‘ярні і на простій, звичній мові вам пояснює. Автор детально описав вплив інформації трансльованої в новинах, нашу реакцію на одяг та навіть описав деякі хитрощі до яких вдаються офіціанти для збільшення чайових. Також мені сподобалося, що описуючи якийсь факт у книзі, автор наводить доволі зрозумілі приклади, посилаючись на відомі компанії, розповідає про проведенні експерименти.
  •  
    Як розрізнити вплив 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Вплив. Кожен підпадає під вплив. Продавців, створювачів шоу, або … ми самі не знаємо, коли нас можуть обдурити і ми підпадаємо під вплив.
    Але головне, щоб розрізнити той вплив.
    Автор говорить про деякі принципи. Всі шість принципів: принцип послідовності, принцип авторитету, принцип соціального доказу, принцип авторитету, принцип прихильності, принцип дефіциту.
    Існує і правило «особистого матеріального інтересу»
    Потрібно пам’ятати коли ми просимо когось зробити нам послугу, наше прохання напевно буде задоволено, якщо ми пояснимо його.
    Взяла до уваги, що коли ми просимо когось зробити нам послугу, наше прохання напевно буде задоволено, якщо ми пояснимо його.
    «Цивілізація прогресує, коли вона збільшує кількість операцій, які можна виконати не замислюючись», - британський філософ Альфред Норт Вайтхед.
    Принцип соціального доказу. Згідно з цим принципом, ми визначаємо, що є правильним, з’ясовуючи, що вважають правильним інші люди.
    Масове висвітлення агресії в ЗМІ призводить до жахливої тенденції: поширення агресивного настрою, який може бути спрямований як проти самого себе, так і проти іншого.
    Автор описав метод «Ажурна пилка». Дуже корисний в роботі з дітьми в школі.
    Принцип дефіциту я вже застосовувала в своїй роботі. Він базується на досягненні користі з нашої схильності до легких шляхів. Ця слабкість є знов-таки результатом обізнаності. У цьому випадку, оскільки нам відомо, що ті речі, які придбати важко, зазвичай кращі за ті, які придбати легко, ми часто зважаємо на доступність предмета, щоби швидко й правильно оцінити його якість.
    Крім того, існує другий унікальний чинник, що на ньому базується принцип дефіциту: коли можливості стають менш доступними, ми втрачаємо свободи, а ми дуже не любимо втрачати ті свободи, які вже маємо.
    Потрібно пам’ятати, що небезпечніше надавати народу свободи на деякий час, ніж не надавати їх взагалі.
    Люди починають особливо сильно прагнути володіти якою-небудь річчю, коли вона раптом стає менш доступною.
    Задоволення полягає не у спробуванні дефіцитного товару, а в оволодінні ним. Важливо не плутати ці два нюанси.
    Незважаючи на безглузді рішення, які ми неминуче приймаємо в разі орієнтації лише на один з елементів доступної інформації, ритм сучасного життя вимагає, що ми в основному використовували саме такий стереотип для економії часу і сил.
    Читати книгу потрібно тим, хто прагне дізнатись нові методи впливу і …розрізняти вплив, котрий чинять на вас .
    Іва Репницька
  •  
    Когда полюбила психологию! 50% пользователей считают этот отзыв полезным
    Прочитала книгу за неделю, а точнее сказать - проглотила! Потому что она нереально интересная, даже не смотря на то, что тематическая и по психологии, но все равно очень просто написано и понятным языком.
    Мне, как маркетологу, было очень интересно ознакомится с такими поведенческими факторами и хочу более углубляться в эту тему, возможно перечитаю книгу через некоторое время. Но если вы не маркетолог и не продавец, то все равно нужно читать, потому что мы все живем в социуме и если не понимать как эта система работает, то тебя быстро съедят, а так ты психологически будешь на поготове!
    Очень было много ситуаций в книге, которые я хотела бы выучить на зубок и помнить всегда, а не только после прочтения главы.
    Например, у всех нас есть уважение к людям в костюмах, но почему? Почему мы им доверяем и ставим на уровень выше человека в обычной одежде? Дело в том, что нам с детства это закладывают - уважение к старшим, к учителям, или в костюме - значит бизнес-мэн, а это круто. А тем временем, пока у нас в голове щелкает эта штука, приходит мошенник в костюме и облапошит вас, используя те самые психологические триггеры.
  •  
    Універсальний інструмент для розуміння поведінки людини
    Книга "Психологія впливу" Роберта Чалдіні - спосіб зрозуміти свою поведінку і взаємодію з навколишнім світом. Автор розкриває секрети підсвідомості людини, які ми не помічаємо за собою.

    Книга "Психологія впливу" розповість про 6 факторів, які вливають на кожну людину. Вони розписані максимально зрозумілою мовою та проілюстровані реальними прикладами. Навіть під час читання мимоволі згадуєш подібні ситуації із власного життя. Це й не дивно, адже автор описує стереотипні реакції людини на певні обставини, які розвивалися і укорінювалися в нашій підсвідомості протягом всього часу існування людства. Вони притаманні усім нам.

    З одного боку, прочитати цю книгу варто тим, хто не хоче піддаватися негативному впливу обставин чи нечесних зацікавлених осіб (наприклад, шахраїв або занадто нав'язливих продавців). Так ви зможете більш розважливо приймати рішення та уникати маніпуляцій. З іншого боку, книга стане корисною для маркетологів, консультантів магазину, бізнесменів-початківців. Декілька хитрощів та принципів людської психології можна використати, щоб зробити продукт вашої компанії цікавим для споживача, налагодити відносини з клієнтами, заохотити їх до нових покупок.

    Книга Роберта Чалдіні не лише повідомляє про фактори впливу, але й пропонує рішення. По-перше, ви навчитесь визначити і розуміти коли ви піддаєтесь впливу зі сторони. По-друге, автор дає конкретні пропозиції як сказати "ні" і як протистояти маніпуляціям.
  •  
    Очень ценная книга! Советую!
    В своей книге "Психология влияния" Р.Чалдини очень точно описывает тот факт, что человечек в определенных аспектах своей жизни, а в частности в отношении принятия решений ответить "да" или "нет" на возникающую ситуацию или предложение, очень часто принимает такое решение автоматически и не задумываясь. Такое поведение человека очень сходно с автоматической поведенческой реакцией некоторых животных на определенный вид раздражителя. Однако у людей, в отличие от животных такая реакция на внешние триггеры обусловлена ритмом современной жизни и стремительно меняющийся миром технологий и информации. И для того чтобы в таких стремительных условиях выжить и не сойти с ума, человек всегда будет пользоваться упрощенными и автоматическими методами принятия решений, и это совсем не плохо. Плохо то, что зная средства влияния, при помощи которых у человека запускаются автоматические бездумные механизмы принятия решений, мошенники и манипуляторы могут использовать их в собственных корыстных целях. Р.Чалдини очень подробно и ярко описал такие запрограммированные в нас автоматизированные средства влияния как Правило взаимного обмена, Обязательство и последовательность, Социальное доказательство, Благорасположение, Авторитет, Дефицит. На ярких примерах автор описал как мы реагируем на некоторую недобросовестную рекламу, как продавцы в магазинах умело используют те или иные средства влияния, как на нас действует политическая реклама и многие другие примеры. Очень важно то, что к каждому описанному средству влияния Р.Чалдини дает советы о том, как защититься, успеть вовремя распознать уловки и сказать "нет" манипулятору или мошеннику; как в неопределенной ситуации не пользоваться "стадным чувством" (плюралистическим невежеством), а принять верное решение и поступить как Человек.
  •  
    Психологія для всіх
    Полюбляю популярні книжки з психології, адже вони доступно пояснюють безліч поширених явищ з життя. Наприклад, у цій книзі описується, як людина підпадає під вплив різних зовнішніх засобів (думка натовпу, різні види реклами, авторитет оточуючих, небажання виглядати незручно тощо). Ці засоби часто діють опосередковано, можна навіть не помічати їхнього впливу, але ми піддаємося йому, якщо ми не розуміємо реальних мотивів наших дій і не аналізуємо все те, що відбувається навкруги. Автор розповідає, як проводяться рекламні компанії відомих брендів, як люди потрапляють під вплив різних сект, як ЗМІ призводять до зростання кількості самогубств. Єдиний мій сумнів у книзі – це неврахування автором національних особливостей у перелічених засобах впливу, адже не всі вони здатні вплинути на будь-кого. Так, на мій погляд, у нашій країні поквартирний обхід як засіб продажів не є достатньо ефективним, адже більшість людей у нас просто не відкриють незнайомим людям двері. Загалом, книга пізнавальна. Мені здається, що її варто почитати, аби зменшити вплив зовнішніх факторів на себе.
  •  
    Класика розуміння впливу
    Ця книга була безперечно цікавою і насправді багата на зміст, але як і в подібних книгах по психології автор дуже часто повторюється та іноді надмірно "розжовує" і так зрозумілу думку або просто часто повертається до старих думок в кінці розділу як висновок, але це скоріше дратує. В книзі багато цікавого, що можна почерпнути, але 50% матеріалу відверто застарілий і містить надто багато маркетингу. Тут є плюс, оскільки автор пише як захиститись від того, щоб мені не продали лишній телевізор (або навпаки, як я можу ці знання застосувати щоб втюхати комусь телевізор), але я очікував від книжки скоріше нейрохірургічне бачення впливу на людини, або хоча би якісь цікаві історії з реальності, як от про В'єтнам та американців. Проте таких історій мало, а автор розглядає психологію впливу скоріше на маркетинговому значенні. А про мозок згадує в дотепних експериментах "вчених", що не виходять із лабораторій своїх і мучать бідолашних тваринок.
    Але книга цікава, і можливо, пригодиться, щоб вберегти себе.
  •  
    Зніміть із себе рожеві окуляри!
    Світ не настільки добрий, аби вірити у безкорисливість людей, що нас оточують. Ми використовуємо інших, свідомо чи підсвідомо, і так само користуються нами та нашими діяннями інші люди.

    Іноді ми робимо певні речі і не замислюємося чому саме так і чи було це з нашої власної волі. Роберт Чалдіні відкрає завісу впливу на людське єство. Попри різноманітність кожного індивіда, існують певні правила та послідовність людської діяльності у окремих випадках.
    У книзі настільки чітко та зрозуміло пояснено сутність впливу на свідомість шляхом простих повсякденних прийомів, що навіть люди, далекі від світу психологів, зможуть успішно використовувати поради автора, або ж уникати маніпулятивних намірів з боку знайомих.

    Проблема лише у тому, що, якщо кожен прочитає цю книгу, уникнути впливу від інших можливо буде лише занурившись у аскетичне життя, а з іншого боку, впливати на людей стане практично неможливо, оскільки усі знатимуть механізм дії цього явища. Тому слід керуватися власними відчуттями та проявляти якомога більше щирих емоцій, звісно, що у випадках, коли це доцільно та можливо.

    А поки ще не всі навіть чули про цю книгу, у Вас є можливість пізнати більше та навчитися користуватися скритими навичками впливу на людей.
  •  
    психологія впливу
    Книга Роберта Чалдині "Психологія впливу" це маленька порадниця в різноманітних ситуаціях, яку я читала з великою цікавістю. Вона написана в дуже доступній формі, звичайною мовою, без важкої термінології, що в свою чергу робить її доступнішою для людей.

    Роберт Чалдині в книзі висвітлює дуже багато різноманітних життєвих ситуацій, які присутні в нашому повсякденному житті, і як з допомогою цієї книги, можна змінювати русло тих ситуацій. Іноді задумуєшся над діями, які робиш машинально, або як спрацьовує маркетинг, коли ти купляєш певні речі, і як результат, незадоволеність своїми поступками. Тому в деякій мірі можна сказати, що це і посібник з маркетингу, але більш практичнішого, де автор на реальних прикладах показує як можна попадатися "на гачок", ну або ж принаймні пояснює принцип роботи психології впливу. А також автор розказує про маніпуляції, на які досить часто ми йдемо не свідомо, через те що нам не зручно, або важко відмовити рідним і близьким людям.Однозначно рекомендую прочитати цю книгу.
  •  
    О влиянии и манипуляциях
    Книга "Психология влияния" под авторством Роберта Чалдини впервые была издана 35 лет назад, но до сиг пор является популярнейшей книгой как среди непрофессиональный читателей, так и среди психологов. Такая безумная известность далеко не всегда говорит о качестве изложенной информации, но тем не менее в целом я была удовлетворена после прочтения книги.
    Автор описывает шесть наиболее популярных (я бы даже сказала классических) приема манипуляции и убеждения окружающих: взаимный обмен, обязательства и последовательность, наличие социальных доказательств, благорасположение, авторитет и дефицит. В доказательство влияния описанных приемов на конкретного индивида приводятся результаты тех или иных исследований. Все это меня вполне удовлетворило, но хотелось бы отметить некоторые минусы в книге. Во-первых, те самые приведенные исследования весьма стары, в основном они проводились в конце 70-х - середине 80-х годов, а за прошедшее время стандарты к экспериментам ужесточились в разы. В связи с этим у меня возникло много вопросов по поводу дальнейшей воспроизводимости полученных результатов. Также мне не понравились многочисленные примеры из жизни автора, так как они умаляют научность книги. Ну и в целом книга показалась мне немного растянутой. Основную (и самую важную) мысль можно было донести на 100 страницах.
    Несмотря на описанные минусы я считаю книгу действительно полезной и вполне хорошей, а поэтому могу рекомендовать к прочтению.
  •  
    Практическая психология
    Книга "Психологія впливу" не только об общей психологии. Это действительно практические рекомендации на каждый день для тех, кому не хочется постоянно становиться жертвой манипуляций маркетологов, коллег и знакомых.
    Часто бывает так, что мы что-то делаем (например, покупаем какую-то вещь в магазине), или нас вовлекают во что-то, где нам обязательно нужно платить либо деньгами, либо своим временем, и только через какое-то время мы понимаем, что нами успешно манипулировали и нам от этого очень неприятно. Некоторые люди впадают даже в депрессию. В этой книге автор приведет очень много подобных ситуаций и подскажет нам, как эти ситуации предвидеть и вести себя так, чтобы красиво выйти из такой ситуации и не стать жертвой. Некоторым читателям может показаться, что примеры в книге касаются только западного образа жизни, и к нам они никакого отношения не имеют, но это не так. Важны не сами примеры, а суть манипуляции в них. Законы обмана - универсальны и действуют одинаково во всем мире.
    Книга рекомендуется всем, кто интересуется практической психологией.
  •  
    Захищаємось від шкідливого впливу разом
    Р.Чалдині справді майстер не тільки психології, а й слова. Читається легко та швидко, в тексті багато питань та прикладів, які м'яко підштовхують до висновків, завдяки чому матеріал засвоюється краще (як можна не знати того, до чого ти сам дійшов!). Водночас книга і розкриває засоби впливу, і майже не засуджує їх, винятком є лише "майстри поступливості", які будують свій бізнес на брехні. Роберт домігся того, щоб викрити нам всю зброю, і, водночас, не порадитись гострим лезом. Адже не дарма він постійно "пом'якшує" удар на "майстрів джао-джитсу", висловлює мінімальну кількість засуджуючих, негативних думок. Він ніби огортає маленькі істини у кольоровий подарунковий папір літературних трюків.
    Коли такі книги потрапляють до мене в руки, я думаю: "Чому всі люди не стали ще винятковими? Ось вона, потрібна інформація щоб захопити світ. Чому ж вони її не використовують?". Я думала так про "Неординарних…", "Спалах!" Гладуелла (які, до речі, перегукуються з цією книгою), досліджуючи методику "SCRUM..." Сазерленда та деякі інші роботи, варті уваги. Але після прочитання даної науково-популярної роботи (вона заслужила це звання -- є посилання на всю статистику, всі дослідження і всі науковці, які тут згадуються, реальні, на відміну від "Ми -- це наш мозок" Свааба) я зрозуміла дві прості речі. Перше: треба розуміти що читаєш. Друге -- згадалась цитата "Для того, щоб бути розумним, вистачає прочитати 10 книг. Проте щоб знайти їх, ти змушений прочитати тисячі".
    Так до чого я веду. Дану книгу можна сміливо вважати однією із заповідної десятки
 
Характеристики Психологія впливу
Автор
Роберт Чалдини
Издательство
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Язык
Украинский
Год издания
2017
Год первого издания
1984
Переводчик
Никита Скоробогатов
Количество страниц
352
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
60х90/16 (~150х220 мм)
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
Шрифт
Helios
Тираж
3000
ISBN
978-617-12-3352-2, 978-0-06-124189-5
Вес
495 гр.
Тип
Бумажная
 

Об авторе Психологія впливу