Психологія впливу
Бумажная книга | Код товара 751869
Yakaboo 5/5 35 7 7 рецензий
Автор
Роберт Чалдини
Издательство
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Язык
Украинский
Год издания
2017
Год первого издания
1984
Переводчик
Никита Скоробогатов
Количество страниц
352
Иллюстрации
Нет иллюстраций

Все о книге  Психологія впливу

Книге Роберта Чалдині «Психологія впливу» предшествовало длительное «полевое» исследование автора. Чалдині признается во вступлении к книге, что он принадлежит к той категории людей, которые очень легко уступают другим и впоследствии покупают ненужные им вещи или подписываются на не менее ненужные газеты. Это побудило его взяться изучать людей, которые заставляют нас говорить им «да». Стоит отметить, что каждый из нас так или иначе использует механизмы уступчивости и пытается убедить своих соседей, родственников или коллег сказать им «да» в различных крупных и мелких просьбах. А также становится жертвой таких манипуляций.

Книга «Психологія впливу» на украинском языке появилась благодаря издательству «Клуб семейного досуга», которое издает много интересной литературы нон-фикшн, книг по бизнесу и саморазвитию. Чалдині очень подробно описывает принципы психологического давления и методы, с помощью которых происходит воздействие на людей. Эта книга является практическим советчиком, как избегать ситуаций «жертвы» и не вестись на навязчивую рекламу и предложения.

После публикации первого издания Чалдині получил отзывы о книге «Психология влияния» в таком количестве, что следующие издания дополнялись новыми случаями читателей, которые становились жертвами «профессионалов уступчивости». Поэтому это издание научит всех желающих правильно общаться и отслеживать механизмы манипуляции, а также удачно им противодействовать. Эти навыки будут полезны как жертвам рекламы, так и широкому кругу людей, которые не могут вовремя сказать «нет» как посторонним людям, так и своим близким.

Купить книгу «Психология влияния», а также другие книги автора вы можете на странице нашего интернет-магазина. Кроме этого издания, вы найдете широкий ассортимент литературы на тему психологии и общения.

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Роберт Чалдини
Издательство
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Язык
Украинский
Год издания
2017
Год первого издания
1984
Переводчик
Никита Скоробогатов
Количество страниц
352
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Рецензии
  • Ладан Ольга
    25 февраля 2018 г.
    Must read 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Часто ми запитуємо себе: «Навіщо я це купив? Навіщо я погодився? Чому я послухався його поради?» і тому подібні запитання. Доктор Роберт Чалдині допоможе нам розібратися, навіщо ж ми те зробили і як навчитися казати «ні», якщо ми не хочемо погоджуватися.

    Ця книга - справжня скарбниця порад. Автор доступно дає унікальні поради, наводячи приклади з життя. Ми навчимося переконувати інших, продавати свій товар, рекламувати свої послуги, уникати небажаного впливу та здобувати бажане.

    Книга буде корисною насамперед для керівників, підприємців та менеджерів, всіх, хто має справу з клієнтами та має на меті розширити свій бізнес. Також вона може відкрити очі і звичайним людям, котрі хочуть навчитися людську поведінку та уникнути маніпуляцій з боку інших.

    Особисто я шукала подібну книгу. Інколи автори вживають занадто складні терміни, через що не отримуєш бажаної інформації. Ця книга написана доступною мовою, а цікаві приклади з різних сфер життя проводять цікаві асоціації і стає легше запам'ятати таку цінну інформацію.
  • Юлія
    24 сентября 2018 г.
    Способи впливу на людину.
    Книга розкриває 6 способів впливу на людину. У розборі кожного способу, автор розглядає конкретні приклади з життя 21 століття. Цим книга дуже приваблює. Особливо мене вразили перші 3 способи і метод подачі.

    Чітко, зрозуміло і з прикладами показані важливі важелі впливу на людей - в рекламі, в ідеологіях, в побуті, скрізь. Ми часто можемо навіть не замислюватися про те, що саме впливає на прийняття нами тих чи інших рішень, і назвали б зовсім інші причини, якби нас про це прямо запитали. Але факти невблаганні, і дослідження раз по раз показують, наскільки крихкий наш стан, наскільки ефемерний наш контроль і наскільки погано ми розуміємо себе.

    Це дуже корисна книжка, з якої ми докладно дізнаємося безліч факторів, які впливають на людей в різних аспектах життя (і які активно використовують професіонали), а також деякі практичні поради про те, що можна робити, щоб мінімізувати вплив маніпулятивних технік на себе.

    У книзі наводяться дані з багатьох експериментів. Сам автор є доктором психологічних наук. Це приваблює і дає достовірність книзі.
Купить - Психологія впливу
Психологія впливу
115 грн
Есть в наличии
 
Информация об авторе
Роберт Чалдини
Роберт Чалдини

Экспериментальный социальный психолог из США Роберт Чалдини прославился как ведущий специалист по психологии уступчивости, механизмы которой он изучал более 30 лет. Результаты исследований автор описал в работах, ста

Подробнее

Рецензии  Психологія впливу

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  • Ладан Ольга
    25 февраля 2018 г.
    Must read 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Часто ми запитуємо себе: «Навіщо я це купив? Навіщо я погодився? Чому я послухався його поради?» і тому подібні запитання. Доктор Роберт Чалдині допоможе нам розібратися, навіщо ж ми те зробили і як навчитися казати «ні», якщо ми не хочемо погоджуватися.

    Ця книга - справжня скарбниця порад. Автор доступно дає унікальні поради, наводячи приклади з життя. Ми навчимося переконувати інших, продавати свій товар, рекламувати свої послуги, уникати небажаного впливу та здобувати бажане.

    Книга буде корисною насамперед для керівників, підприємців та менеджерів, всіх, хто має справу з клієнтами та має на меті розширити свій бізнес. Також вона може відкрити очі і звичайним людям, котрі хочуть навчитися людську поведінку та уникнути маніпуляцій з боку інших.

    Особисто я шукала подібну книгу. Інколи автори вживають занадто складні терміни, через що не отримуєш бажаної інформації. Ця книга написана доступною мовою, а цікаві приклади з різних сфер життя проводять цікаві асоціації і стає легше запам'ятати таку цінну інформацію.
  • Юлія
    24 сентября 2018 г.
    Способи впливу на людину.
    Книга розкриває 6 способів впливу на людину. У розборі кожного способу, автор розглядає конкретні приклади з життя 21 століття. Цим книга дуже приваблює. Особливо мене вразили перші 3 способи і метод подачі.

    Чітко, зрозуміло і з прикладами показані важливі важелі впливу на людей - в рекламі, в ідеологіях, в побуті, скрізь. Ми часто можемо навіть не замислюватися про те, що саме впливає на прийняття нами тих чи інших рішень, і назвали б зовсім інші причини, якби нас про це прямо запитали. Але факти невблаганні, і дослідження раз по раз показують, наскільки крихкий наш стан, наскільки ефемерний наш контроль і наскільки погано ми розуміємо себе.

    Це дуже корисна книжка, з якої ми докладно дізнаємося безліч факторів, які впливають на людей в різних аспектах життя (і які активно використовують професіонали), а також деякі практичні поради про те, що можна робити, щоб мінімізувати вплив маніпулятивних технік на себе.

    У книзі наводяться дані з багатьох експериментів. Сам автор є доктором психологічних наук. Це приваблює і дає достовірність книзі.
  • Khronos
    18 сентября 2018 г.
    Шедевр, що не втрачає своєї актуальності
    Прекрасна книга Роберта Чалдіні "Психологія впливу", будучи написаною ще у 1980-х, на сьогоднішній день залишається базовою книгою з тематики соціального впливу і розуміння людського вибору. Підхід написання книги цим прекрасним психологом дуже простий - це мінімум теорії, максимум прикладів, що робить процес читання дуже легким для читача і захоплює від першої до останньої сторінки. Мабуть з кожним з нас ставалось прикрість, коли ми робили не бажаний вибір і ставали жертвами маніпуляцій, на які Роберт Чалдіні дає чіткі пояснення. Автор ділиться найбільш вживаними способами маніпулювати вибором, що полягають у показовій зміні цін для відображення дефіциту, методу "ти мені я тобі", соціального авторитету та соціального доказу, штучною привабливістю та іншими цікавими способами. На виході книга дає чітке розуміння основ маркетингу, соціальної психології, поведінкової економіки, та просто примх людської поведінки. Кількість сторінок помірна, книга не є затягнутою і в ній не налито води, а загалом складно знайти мінуси, хіба що придиратись.
  • Viktoria Gnypa
    26 июня 2018 г.
    Обовязкова до прочитання 50% пользователей считают этот отзыв полезным
    Кому читати книгу? Всім, хто приходить з магазину з купою речей і питанням “Навіщо я все це купила?” Хто тікає від продавців косметики, бо знає, що точно щось купить. І взагалі всім тих, хто не вміє казати “ні”.

    Про що книга? Книга про автоматичні реакції нашої психіки, які частково лишилися нам від матінки природи з незапамятних первісних часів, частково випрацювані для того, щоб наш мозок не вибухнув у цьому безкінечному потоці інформації. А ще книга про те, як цими автоматичними реакціями маніпулюють знаючі люди.

    Чалдіні виділяє 5 таких реакцій-механізмів

    Принцип взаємного обміну. Тобто, коли нам щось подарували або зробили безкорисливу послугу, ми почуваємо себе зобовязаними цій людині. Пам'ятаєте оці легендарні безкоштовні пробники парфумів, помад…

    Принцип послідовності. Це з серії “назвався човном, то лізь у воду”. Приймаючи, підтримуючи якусь думку чи дію ми підсвідомо починаємо поводити себе у відповідності до прийнятого нами твердження. А ще якщо ця згода була дана публічно… Скільки разів з вас “витрушували” обіцянку, яку ви не хотіли давати, а потім доводилось її виконувати?

    Принцип соціального доказу. Я його для себе назвала “принципом натовпу” ми неусвідомлено слідкуємо за тим, як поводять себе інші і підлаштовуємось під більшість. Тобто, якщо в магазині всі біжать по дешеву гречку, ви теж побіжите, навіть, якщо вона вам не треба.

    Принцип привабливості і подібності. Ми вірогідніше повіримо і поступимось симпатичній людині. Ще більший ризик виникає, якщо ця людина чимось схожа на нас. Простіше кажучи, вчителька швидше повірить іншій вчительці, ніж прорабу. І, звичайно, ця ідентифікація відбувається підсвідомо.

    Принцип дефіциту. Ну, тут все максимально просто. Дефіцитне в нашій свідомості автоматично стає кращим, якіснішим і потрібнішим. Плюс за теорією психологічного реактивного спротиву - неможливість отримати що-небудь обмежує нашу свободу, а на обмеження свободи ми реагуємо надзвичайно бурхливо. Цим дуже активно користується сфера торгівлі.

    Потрібно зазначити, що в більшості випадків ці механізми спрацьовують несвідомо поза контролем розуму. Вони не є поганими, вони спрощують нам аналіз інформації і прискорюють прийняття рішення. Але не в ситуаціях, коли цими нюансами нашої психіки починають маніпулювати.

    Про емоції. Ви коли-небудь задумувались, чому у магазині нам спочатку показують дорожчі речі? Чому натовп в більшості своїй спостерігає за бійкою а не намагається її зупинити? Або чому в школі найбільш привабливим був той хлопець проти, якого були батьки? Ця книга дасть відповіді на ці питання і ще на багато інших.

    Крім того, автор розкаже, як розпізнавати спроби маніпулювання і боротися з ними. Вважаю, що цю книгу має прочитати кожен, щоб вберегти своє психологічне здоров'я.
  • Vira Voznyuk
    19 июня 2018 г.
    Чудова книга
    Рекомендую для прочитання усім. Звісно книга буде корисною насамперед для керівників та менеджерів, всіх, хто має справу з клієнтами. Також вона може відкрити очі і звичайним людям на те, як можуть маніпулювати вами. Тут ви зрозумієте не тільки, як самому можна впливати на тих чи інших людей, а який вплив кожного дня здійснюється безпосередньо на вас! Багато цікавих прикладів із життя, дуже багато описаних ситуацій, у яких ви побачите самі себе!!! Я певний період свого життя працювала у сфері мережевого маркетингу і шкодую, що ця книга не потрапила мені до рук швидше, адже є дуже багато підказок для полегшення продажів та спілкування із різними людьми !!! У Книзі все написано просто і зрозуміло, без зайвих мудрувань та повчань, немає відчуття, що вам хочуть нав'язати свою думки. Просто подається інформація, а читачу вже потрібно добре її проаналізувати та зробити свої особисті, краще, звісно, правильні висновки. Бажаю приємних покупок та користі від даної книги! Дякую магазину за обслуговування на високому рівні!
  • Петро Бучинський
    11 июня 2018 г.
    Чудо з чудес
    Дуже, і ще раз дуже цікава та повчальна книга. Раніше я мав справу з іншими книгами, у яких описувалося, як переконувати людей, тиснути на них, використовувати різноманітні психологічні прийоми, щоб досягти бажаних дій від людини. Хочу сказати одразу, "Психологія впливу" Роберта Чалдині просто неперевершена в порівнянні до всього, що я раніше читав. Не дивлячись на те, що з попереднього досвіду, я не очікував на неймовірно цікаву чи корисну інформацію, яку можна було б часто використовувати в реальному житті, книга розповіла мені багато нового, про що я раніше не знав. Вона стала джерелом, і в той же час фундаментом для подальшого формування певних навичок та знань, завдяки яким я зараз успішно переконую людей, а вони навіть не помічають, що я певним чином маніпулюю ними. Дуже цікаві речі можна спостерігати використовуючи поради та описані Доктором, методики психологічного впливу. А що найважливіше - вони всі дієві та досить ефективні. Без жодного сумніву, ця книга заслуговує на звання світового бестселера, і я вважаю, що вона допоможе кожному, хто хоче навчитися впливати на людей, та переконувати їх.
  • Дарина
    16 мая 2018 г.
    Когда полюбила психологию!
    Прочитала книгу за неделю, а точнее сказать - проглотила! Потому что она нереально интересная, даже не смотря на то, что тематическая и по психологии, но все равно очень просто написано и понятным языком.
    Мне, как маркетологу, было очень интересно ознакомится с такими поведенческими факторами и хочу более углубляться в эту тему, возможно перечитаю книгу через некоторое время. Но если вы не маркетолог и не продавец, то все равно нужно читать, потому что мы все живем в социуме и если не понимать как эта система работает, то тебя быстро съедят, а так ты психологически будешь на поготове!
    Очень было много ситуаций в книге, которые я хотела бы выучить на зубок и помнить всегда, а не только после прочтения главы.
    Например, у всех нас есть уважение к людям в костюмах, но почему? Почему мы им доверяем и ставим на уровень выше человека в обычной одежде? Дело в том, что нам с детства это закладывают - уважение к старшим, к учителям, или в костюме - значит бизнес-мэн, а это круто. А тем временем, пока у нас в голове щелкает эта штука, приходит мошенник в костюме и облапошит вас, используя те самые психологические триггеры.
 

Характеристики  Психологія впливу

Автор
Роберт Чалдини
Издательство
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Язык
Украинский
Год издания
2017
Год первого издания
1984
Переводчик
Никита Скоробогатов
Количество страниц
352
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
60х90/16 (~150х220 мм)
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
Шрифт
Helios
Тираж
3000
ISBN
978-617-12-3352-2, 978-0-06-124189-5
Вес
495 гр.
Тип
Бумажная
 
Об авторе  Психологія впливу
Статьи о книге  Психологія впливу
Летнее чтение: 100 книжных новинок июня
Несмотря на то, что на украинском книжном рынке промежутки между Книжным Арсеналом (май) и Львовским форумом (сентябрь) считаются затишьем, это лето выдалось не таким уж и пустынным. Смотрите, выбирайте и читайте!
Что читать, чтобы стать богатым: 13 книг от Ким Кийосаки
3-4 Октября, в Отеле Интерконтиненталь в Киеве состоится первый инвестиционный и образовательный форум для женщин «RichWoman» ( «Богатая женщина») с участием самого крутого тренера по инвестициям - Ким Кийосаки, автора бестселлеров «Богатая женщин...