Психологія впливу
Бумажная книга | Код товара 751869
Автор
Роберт Чалдини
Издательство
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Язык
Украинский
Год издания
2017
Год первого издания
1984
Переводчик
Никита Скоробогатов
Количество страниц
352
Иллюстрации
Нет иллюстраций

Все о книге  Психологія впливу

Книге Роберта Чалдині «Психологія впливу» предшествовало длительное «полевое» исследование автора. Чалдині признается во вступлении к книге, что он принадлежит к той категории людей, которые очень легко уступают другим и впоследствии покупают ненужные им вещи или подписываются на не менее ненужные газеты. Это побудило его взяться изучать людей, которые заставляют нас говорить им «да». Стоит отметить, что каждый из нас так или иначе использует механизмы уступчивости и пытается убедить своих соседей, родственников или коллег сказать им «да» в различных крупных и мелких просьбах. А также становится жертвой таких манипуляций.

Книга «Психологія впливу» на украинском языке появилась благодаря издательству «Клуб семейного досуга», которое издает много интересной литературы нон-фикшн, книг по бизнесу и саморазвитию. Чалдині очень подробно описывает принципы психологического давления и методы, с помощью которых происходит воздействие на людей. Эта книга является практическим советчиком, как избегать ситуаций «жертвы» и не вестись на навязчивую рекламу и предложения.

После публикации первого издания Чалдині получил отзывы о книге «Психология влияния» в таком количестве, что следующие издания дополнялись новыми случаями читателей, которые становились жертвами «профессионалов уступчивости». Поэтому это издание научит всех желающих правильно общаться и отслеживать механизмы манипуляции, а также удачно им противодействовать. Эти навыки будут полезны как жертвам рекламы, так и широкому кругу людей, которые не могут вовремя сказать «нет» как посторонним людям, так и своим близким.

Купить книгу «Психология влияния», а также другие книги автора вы можете на странице нашего интернет-магазина. Кроме этого издания, вы найдете широкий ассортимент литературы на тему психологии и общения.

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Роберт Чалдини
Издательство
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Язык
Украинский
Год издания
2017
Год первого издания
1984
Переводчик
Никита Скоробогатов
Количество страниц
352
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Рецензии
  • Ладан Ольга
    25 февраля 2018 г.
    Must read 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Часто ми запитуємо себе: «Навіщо я це купив? Навіщо я погодився? Чому я послухався його поради?» і тому подібні запитання. Доктор Роберт Чалдині допоможе нам розібратися, навіщо ж ми те зробили і як навчитися казати «ні», якщо ми не хочемо погоджуватися.

    Ця книга - справжня скарбниця порад. Автор доступно дає унікальні поради, наводячи приклади з життя. Ми навчимося переконувати інших, продавати свій товар, рекламувати свої послуги, уникати небажаного впливу та здобувати бажане.

    Книга буде корисною насамперед для керівників, підприємців та менеджерів, всіх, хто має справу з клієнтами та має на меті розширити свій бізнес. Також вона може відкрити очі і звичайним людям, котрі хочуть навчитися людську поведінку та уникнути маніпуляцій з боку інших.

    Особисто я шукала подібну книгу. Інколи автори вживають занадто складні терміни, через що не отримуєш бажаної інформації. Ця книга написана доступною мовою, а цікаві приклади з різних сфер життя проводять цікаві асоціації і стає легше запам'ятати таку цінну інформацію.
  • Юлія
    24 сентября 2018 г.
    Способи впливу на людину. 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Книга розкриває 6 способів впливу на людину. У розборі кожного способу, автор розглядає конкретні приклади з життя 21 століття. Цим книга дуже приваблює. Особливо мене вразили перші 3 способи і метод подачі.

    Чітко, зрозуміло і з прикладами показані важливі важелі впливу на людей - в рекламі, в ідеологіях, в побуті, скрізь. Ми часто можемо навіть не замислюватися про те, що саме впливає на прийняття нами тих чи інших рішень, і назвали б зовсім інші причини, якби нас про це прямо запитали. Але факти невблаганні, і дослідження раз по раз показують, наскільки крихкий наш стан, наскільки ефемерний наш контроль і наскільки погано ми розуміємо себе.

    Це дуже корисна книжка, з якої ми докладно дізнаємося безліч факторів, які впливають на людей в різних аспектах життя (і які активно використовують професіонали), а також деякі практичні поради про те, що можна робити, щоб мінімізувати вплив маніпулятивних технік на себе.

    У книзі наводяться дані з багатьох експериментів. Сам автор є доктором психологічних наук. Це приваблює і дає достовірність книзі.
Купить - Психологія впливу
Психологія впливу
140 грн
Есть в наличии
 
Информация об авторе
Роберт Чалдини
Роберт Чалдини

Экспериментальный социальный психолог из США Роберт Чалдини прославился как ведущий специалист по психологии уступчивости, механизмы которой он изучал более 30 лет. Результаты исследований автор описал в работах, ста

Подробнее

Рецензии  Психологія впливу

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  • Ладан Ольга
    25 февраля 2018 г.
    Must read 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Часто ми запитуємо себе: «Навіщо я це купив? Навіщо я погодився? Чому я послухався його поради?» і тому подібні запитання. Доктор Роберт Чалдині допоможе нам розібратися, навіщо ж ми те зробили і як навчитися казати «ні», якщо ми не хочемо погоджуватися.

    Ця книга - справжня скарбниця порад. Автор доступно дає унікальні поради, наводячи приклади з життя. Ми навчимося переконувати інших, продавати свій товар, рекламувати свої послуги, уникати небажаного впливу та здобувати бажане.

    Книга буде корисною насамперед для керівників, підприємців та менеджерів, всіх, хто має справу з клієнтами та має на меті розширити свій бізнес. Також вона може відкрити очі і звичайним людям, котрі хочуть навчитися людську поведінку та уникнути маніпуляцій з боку інших.

    Особисто я шукала подібну книгу. Інколи автори вживають занадто складні терміни, через що не отримуєш бажаної інформації. Ця книга написана доступною мовою, а цікаві приклади з різних сфер життя проводять цікаві асоціації і стає легше запам'ятати таку цінну інформацію.
  • Юлія
    24 сентября 2018 г.
    Способи впливу на людину. 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Книга розкриває 6 способів впливу на людину. У розборі кожного способу, автор розглядає конкретні приклади з життя 21 століття. Цим книга дуже приваблює. Особливо мене вразили перші 3 способи і метод подачі.

    Чітко, зрозуміло і з прикладами показані важливі важелі впливу на людей - в рекламі, в ідеологіях, в побуті, скрізь. Ми часто можемо навіть не замислюватися про те, що саме впливає на прийняття нами тих чи інших рішень, і назвали б зовсім інші причини, якби нас про це прямо запитали. Але факти невблаганні, і дослідження раз по раз показують, наскільки крихкий наш стан, наскільки ефемерний наш контроль і наскільки погано ми розуміємо себе.

    Це дуже корисна книжка, з якої ми докладно дізнаємося безліч факторів, які впливають на людей в різних аспектах життя (і які активно використовують професіонали), а також деякі практичні поради про те, що можна робити, щоб мінімізувати вплив маніпулятивних технік на себе.

    У книзі наводяться дані з багатьох експериментів. Сам автор є доктором психологічних наук. Це приваблює і дає достовірність книзі.
  • Viktoria Gnypa
    26 июня 2018 г.
    Обовязкова до прочитання 75% пользователей считают этот отзыв полезным
    Кому читати книгу? Всім, хто приходить з магазину з купою речей і питанням “Навіщо я все це купила?” Хто тікає від продавців косметики, бо знає, що точно щось купить. І взагалі всім тих, хто не вміє казати “ні”.

    Про що книга? Книга про автоматичні реакції нашої психіки, які частково лишилися нам від матінки природи з незапамятних первісних часів, частково випрацювані для того, щоб наш мозок не вибухнув у цьому безкінечному потоці інформації. А ще книга про те, як цими автоматичними реакціями маніпулюють знаючі люди.

    Чалдіні виділяє 5 таких реакцій-механізмів

    Принцип взаємного обміну. Тобто, коли нам щось подарували або зробили безкорисливу послугу, ми почуваємо себе зобовязаними цій людині. Пам'ятаєте оці легендарні безкоштовні пробники парфумів, помад…

    Принцип послідовності. Це з серії “назвався човном, то лізь у воду”. Приймаючи, підтримуючи якусь думку чи дію ми підсвідомо починаємо поводити себе у відповідності до прийнятого нами твердження. А ще якщо ця згода була дана публічно… Скільки разів з вас “витрушували” обіцянку, яку ви не хотіли давати, а потім доводилось її виконувати?

    Принцип соціального доказу. Я його для себе назвала “принципом натовпу” ми неусвідомлено слідкуємо за тим, як поводять себе інші і підлаштовуємось під більшість. Тобто, якщо в магазині всі біжать по дешеву гречку, ви теж побіжите, навіть, якщо вона вам не треба.

    Принцип привабливості і подібності. Ми вірогідніше повіримо і поступимось симпатичній людині. Ще більший ризик виникає, якщо ця людина чимось схожа на нас. Простіше кажучи, вчителька швидше повірить іншій вчительці, ніж прорабу. І, звичайно, ця ідентифікація відбувається підсвідомо.

    Принцип дефіциту. Ну, тут все максимально просто. Дефіцитне в нашій свідомості автоматично стає кращим, якіснішим і потрібнішим. Плюс за теорією психологічного реактивного спротиву - неможливість отримати що-небудь обмежує нашу свободу, а на обмеження свободи ми реагуємо надзвичайно бурхливо. Цим дуже активно користується сфера торгівлі.

    Потрібно зазначити, що в більшості випадків ці механізми спрацьовують несвідомо поза контролем розуму. Вони не є поганими, вони спрощують нам аналіз інформації і прискорюють прийняття рішення. Але не в ситуаціях, коли цими нюансами нашої психіки починають маніпулювати.

    Про емоції. Ви коли-небудь задумувались, чому у магазині нам спочатку показують дорожчі речі? Чому натовп в більшості своїй спостерігає за бійкою а не намагається її зупинити? Або чому в школі найбільш привабливим був той хлопець проти, якого були батьки? Ця книга дасть відповіді на ці питання і ще на багато інших.

    Крім того, автор розкаже, як розпізнавати спроби маніпулювання і боротися з ними. Вважаю, що цю книгу має прочитати кожен, щоб вберегти своє психологічне здоров'я.
  • Тетяна
    24 декабря 2018 г.
    Універсальний інструмент для розуміння поведінки людини
    Книга "Психологія впливу" Роберта Чалдіні - спосіб зрозуміти свою поведінку і взаємодію з навколишнім світом. Автор розкриває секрети підсвідомості людини, які ми не помічаємо за собою.

    Книга "Психологія впливу" розповість про 6 факторів, які вливають на кожну людину. Вони розписані максимально зрозумілою мовою та проілюстровані реальними прикладами. Навіть під час читання мимоволі згадуєш подібні ситуації із власного життя. Це й не дивно, адже автор описує стереотипні реакції людини на певні обставини, які розвивалися і укорінювалися в нашій підсвідомості протягом всього часу існування людства. Вони притаманні усім нам.

    З одного боку, прочитати цю книгу варто тим, хто не хоче піддаватися негативному впливу обставин чи нечесних зацікавлених осіб (наприклад, шахраїв або занадто нав'язливих продавців). Так ви зможете більш розважливо приймати рішення та уникати маніпуляцій. З іншого боку, книга стане корисною для маркетологів, консультантів магазину, бізнесменів-початківців. Декілька хитрощів та принципів людської психології можна використати, щоб зробити продукт вашої компанії цікавим для споживача, налагодити відносини з клієнтами, заохотити їх до нових покупок.

    Книга Роберта Чалдіні не лише повідомляє про фактори впливу, але й пропонує рішення. По-перше, ви навчитесь визначити і розуміти коли ви піддаєтесь впливу зі сторони. По-друге, автор дає конкретні пропозиції як сказати "ні" і як протистояти маніпуляціям.
  • Богдана Пащук
    20 декабря 2018 г.
    Вражаюче та цікаво
    Роберт Чалдині "Психологія впливу" - перше видання вийшло ще у далекому 1984 році, а останні доопрацювали у 2007-му, та книга не втратила актуальності. Чалдині під час написання книги не тільки проводив власні дослідження, а й влаштовувався у різні компанії, щоб зрозуміти, якими методами вони впливають на людей. Книга поділена на шість розділів, кожен з яких детально описує по одному засобу впливу. Тут наведено багато чудових прикладів і автор дуже доступно пояснює, як не дати собою маніпулювати, але вміти без особливих зусиль, змушувати людей робити те що вам від них потрібно. Найбільше мені подобається, що книга написана в такий спосіб, ніби автор веде розмову з вами десь у затишній кав‘ярні і на простій, звичній мові вам пояснює. Автор детально описав вплив інформації трансльованої в новинах, нашу реакцію на одяг та навіть описав деякі хитрощі до яких вдаються офіціанти для збільшення чайових. Також мені сподобалося, що описуючи якийсь факт у книзі, автор наводить доволі зрозумілі приклади, посилаючись на відомі компанії, розповідає про проведенні експерименти.
  • Богдана
    12 декабря 2018 г.
    Як ми піддаємося впливу
    Автор книги є науковцем, доктором психологічних наук, тому вона точна з наукової точки зору, містить посилання на багато наукових експериментів та досліджень. При цьому книга не є важкою для прочитання, виклад матеріалу доповнений гумором та історіями із життя. Розділи книги послідовно розкривають шість основних способів впливу на людину. В описі кожного з них автор наводить конкретні приклади з життя та практичні поради , як протистояти цим технікам. Показані важливі фактори впливу на людей - в рекламі, політиці, побуті, ЗМІ. Часто ми не думаємо про те, що саме впливає на прийняття нами певних рішень, і навіть не здогадуємось про справжні причини. Ця книга справді корисна для того, щоб дізнатись, яка велика кількість різноманітних чинників впливає на прийняття нами рішень, як їх свідомо чи несвідомо можуть використовувати інші люди, та вивчити певні практичні поради, що допоможуть протистояти впливам на нас при прийнятті рішень, чи принаймні, хоча б мінімізувати їх. Книгу однозначно рекомендую.
  • Крістіна Ломако
    27 ноября 2018 г.
    Хапайте і несіть на касу
    Подібні книги завжди мене цікавили, але чомусь після придбання я почала відкладати її прочитання.
    Перші 30 сторінок мене не дуже захопили, проте від тридцятої і до самого кінця мною керувала зацікавленість.
    Не буде зайвим наголосити на тому, що в цій книзі Роберт теж використовує техніку маніпулювання (маніпулює він читачем), щоб зацікавити. Цікаві історії, життєві приклади, а не суха теорія.
    "Психологія впливу" розкриває таємниці великих продажів, підписаних контрактів, інших маніпуляцій людьми, та це аж ніяк не бізнес-література і написана зрозумілою мовою.
    Виявляється, що досягти бажаного дуже легко, якщо трохи знатися на психології.
    Оскільки перша книга мене порадувала, то і другу частину під назвою "Переконання: революційний метод впливу на людей" я понесла на касу, правда це відбулось дещо пізніше. У мене склалось враження, що їх писали абсолютно різні люди, бо друга книга викликала протилежні емоції, замість захвату я отримала розчарування.
    Тому якщо ви наважились придбати цю книгу і вона вам сподобалась, то "Переконання..." "оминайте десятою дорогою", збережіть позитивне враження творчості Роберта Чалдині.
  • Khronos
    18 сентября 2018 г.
    Шедевр, що не втрачає своєї актуальності
    Прекрасна книга Роберта Чалдіні "Психологія впливу", будучи написаною ще у 1980-х, на сьогоднішній день залишається базовою книгою з тематики соціального впливу і розуміння людського вибору. Підхід написання книги цим прекрасним психологом дуже простий - це мінімум теорії, максимум прикладів, що робить процес читання дуже легким для читача і захоплює від першої до останньої сторінки. Мабуть з кожним з нас ставалось прикрість, коли ми робили не бажаний вибір і ставали жертвами маніпуляцій, на які Роберт Чалдіні дає чіткі пояснення. Автор ділиться найбільш вживаними способами маніпулювати вибором, що полягають у показовій зміні цін для відображення дефіциту, методу "ти мені я тобі", соціального авторитету та соціального доказу, штучною привабливістю та іншими цікавими способами. На виході книга дає чітке розуміння основ маркетингу, соціальної психології, поведінкової економіки, та просто примх людської поведінки. Кількість сторінок помірна, книга не є затягнутою і в ній не налито води, а загалом складно знайти мінуси, хіба що придиратись.
  • Vira Voznyuk
    19 июня 2018 г.
    Чудова книга
    Рекомендую для прочитання усім. Звісно книга буде корисною насамперед для керівників та менеджерів, всіх, хто має справу з клієнтами. Також вона може відкрити очі і звичайним людям на те, як можуть маніпулювати вами. Тут ви зрозумієте не тільки, як самому можна впливати на тих чи інших людей, а який вплив кожного дня здійснюється безпосередньо на вас! Багато цікавих прикладів із життя, дуже багато описаних ситуацій, у яких ви побачите самі себе!!! Я певний період свого життя працювала у сфері мережевого маркетингу і шкодую, що ця книга не потрапила мені до рук швидше, адже є дуже багато підказок для полегшення продажів та спілкування із різними людьми !!! У Книзі все написано просто і зрозуміло, без зайвих мудрувань та повчань, немає відчуття, що вам хочуть нав'язати свою думки. Просто подається інформація, а читачу вже потрібно добре її проаналізувати та зробити свої особисті, краще, звісно, правильні висновки. Бажаю приємних покупок та користі від даної книги! Дякую магазину за обслуговування на високому рівні!
  • Петро Бучинський
    11 июня 2018 г.
    Чудо з чудес
    Дуже, і ще раз дуже цікава та повчальна книга. Раніше я мав справу з іншими книгами, у яких описувалося, як переконувати людей, тиснути на них, використовувати різноманітні психологічні прийоми, щоб досягти бажаних дій від людини. Хочу сказати одразу, "Психологія впливу" Роберта Чалдині просто неперевершена в порівнянні до всього, що я раніше читав. Не дивлячись на те, що з попереднього досвіду, я не очікував на неймовірно цікаву чи корисну інформацію, яку можна було б часто використовувати в реальному житті, книга розповіла мені багато нового, про що я раніше не знав. Вона стала джерелом, і в той же час фундаментом для подальшого формування певних навичок та знань, завдяки яким я зараз успішно переконую людей, а вони навіть не помічають, що я певним чином маніпулюю ними. Дуже цікаві речі можна спостерігати використовуючи поради та описані Доктором, методики психологічного впливу. А що найважливіше - вони всі дієві та досить ефективні. Без жодного сумніву, ця книга заслуговує на звання світового бестселера, і я вважаю, що вона допоможе кожному, хто хоче навчитися впливати на людей, та переконувати їх.
 

Характеристики  Психологія впливу

Автор
Роберт Чалдини
Издательство
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Язык
Украинский
Год издания
2017
Год первого издания
1984
Переводчик
Никита Скоробогатов
Количество страниц
352
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
60х90/16 (~150х220 мм)
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
Шрифт
Helios
Тираж
3000
ISBN
978-617-12-3352-2, 978-0-06-124189-5
Вес
495 гр.
Тип
Бумажная
 
Об авторе  Психологія впливу
Статьи о книге  Психологія впливу
Летнее чтение: 100 книжных новинок июня
Несмотря на то, что на украинском книжном рынке промежутки между Книжным Арсеналом (май) и Львовским форумом (сентябрь) считаются затишьем, это лето выдалось не таким уж и пустынным. Смотрите, выбирайте и читайте!
Что читать, чтобы стать богатым: 13 книг от Ким Кийосаки
4 - 5 октября, в Отеле Интерконтиненталь в Киеве состоится первый инвестиционный и образовательный форум для женщин «RichWoman» ( «Богатая женщина») с участием самого крутого тренера по инвестициям - Ким Кийосаки, автора бестселлеров «Богатая женщ...
От Смурфиков до Сэндмена: 15 комиксов для детей и взрослых в подсказке к #YakabooBingoAutumn2018
Графические романы - прекрасная идея, если хочется одновременно и читать, и как бы смотреть кино. Это - детально прорисованное приключение, которое можно рассматривать часами, отвлекшись от текста. Черно-белые или цветные - прочитав один, вы обяза...
Как вы решаете, какую книгу читать следующей
Момент, когда только закончил читать одну книгу, и планируешь взять в руки следующую - бесценен. Ты как-будто стоишь на перекрестке многих дорог и определяешь, по какой из них идти. У каждого книголюба "в загашнике" лежат десятки, а то и сотни кни...
Какие книги разбирали на Yakaboo в Черную пятницу: ТОП-35 по продажам
Черная пятница в Yakaboo продолжалась с четверга по воскресенье. Украинцы разбирали книги, как горячие пирожки - мы едва успевали отправить все заказы! Интересно, какие книги вызвали наибольший ажиотаж у читателей? Блог Yakaboo публикует ТОП-35 по...
Что подарить на праздники родителям, друзьям и любимым: 25 книг, которые будут продаваться на маркете “Всі. Cвої”
На ближайших выходных, 22 - 25 декабря, в Киеве состоится самый большой маркет подарков Киева от Всі. Свої. Вас ждут целых 5 этажей замечательных вещей от лучших украинских производителей посуды, текстиля и декора для дома, одежды, украшений, бель...
Какие бестселлеры подарили нам 80-ые: этим книгам 30 лет — а вы и не догадывались об этом
В 80-е годы были изобретены компакт-диски, интернет и первые карманные компьютеры. А еще - написано целую кипу первоклассных книг, без которых неполной была бы полочка любого заядлого книголюба. Мы продолжаем свое путешествие во времени и в этот р...