Продається все. Джефф Безос та ера Amazon
Бумажная книга | Код товара 820582
Yakaboo 4.9/5
Автор
Брэд Стоун
Издательство
Наш Формат
Серия книг
Світоглядна література, Історії успіху
Язык
Украинский
Год издания
2017
Переводчик
Наталья Валевская
Количество страниц
400
Иллюстрации
Нет иллюстраций

Все о книге Продається все. Джефф Безос та ера Amazon

«Продається все. Джефф Безос та ера Amazon» відразу після публікації стала світовим бестселером. Найкращою книгою року її назвало не лише видання Financial Times (2013), а й такі світові ЗМІ як The Washington Post, Forbes, The New Republic, The Economist, Bloomberg та And Gizmodo.

Тематика книги

економіка, СЕО, кризовий менеджмент, великий бізнес, менеджмент, лідерство, історія успіху

Про книгу

«Продається все. Джефф Безос та ера Amazon» — не лише історія успіху новаторської компанії, а й свого роду посібник, інструкція для тих, хто хоче створити свій бізнес. Бред Стоун захопливо пише про зародження і розвиток Amazon — від часів створення компанії на Волл-стріт на початку 1990-х і дотепер. Amazon одним із перших побачив необмежені можливості інтернету. Стоун розкриває секрет успіху засновника Amazon Джеффа Безоса, одного із найвидатніших бізнес-лідерів сучасності і невтомного генератора ідей, та в деталях розповідає, як Безос дисципліновано і подекуди педантично втілює новаторські ідеї у життя, ламає стереотипи і не визнає загальноприйнятих правил, запроваджуючи натомість свої.

Для кого книга

Для топ-менеджерів, підприємців і всіх амбітних читачів.

Чому ця книга

Підчас написання цієї книги автор, Бред Стоун, спілкувався з сотнями колишніх і теперішніх працівників Amazon, з рідними і друзями Джеффа Безоса. Такої ґрунтовної біографії компанії, що назавжди змінила те, як ми купуємо і читаємо, світ ще не бачив.

Про автора

Бред Стоун — американський письменник і журналіст, який віддавна висвітлює події Кремнієвої долини та компанії Amazon зокрема. Оглядач видань Newsweek, New York Times та Bloomberg Businessweek. Живе в Сан-Франциско.

«Джефф Безос — однин з найбільш далекоглядних новаторів нашої епохи. Він, як і Стів Джобс, робить цілу революцію у галузі. Переконлива розповідь Бреда Стоуна передає усю пристрасть і блиск персони Безоса». Волтер Айзексон, автор бестселерів «Інноватори», «Стів Джобс», «Ейнштейн».

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Брэд Стоун
Издательство
Наш Формат
Серия книг
Світоглядна література, Історії успіху
Язык
Украинский
Год издания
2017
Переводчик
Наталья Валевская
Количество страниц
400
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Рецензии
  •  
    Всім, хто цікавиться Джефом Безосом та Амазоном 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Досить цікава історія про одного з найбагатших людей, його зростання та шлях зароблення мільярдів.
    Мало хто знає, але Безос починав із компанії на Волл-Стріт, яка займалася фінансовими операціями, в якості найманого працівника. Після вивчення там проекту інтернет-магазину-книгарні та розробки своєї моделі він звільнився, і з капіталом вийшов на ринок зі своїм Амазоном.
    Це не проста людина, як дехто думає, але по-простому поводиться. В книзі поверхнево описана історія бізнесу Джефа, але детально звернуто увагу на його особисте життя, як у всіх біографічних книгах. Звичайно, автору не будуть казати звідки конкретно Безос брав гроші, піднімав інвестиції і т.д. Твердження "Такої ґрунтовної біографії компанії, що назавжди змінила те, як ми купуємо і читаємо, світ ще не бачив." не є досить правильним, зауважте))) Ніхто не дасть Вам точної бізнес-моделі та фінансової моделі бізнесу, бо це коштує грошей.
    При цьому книга досить жвава, цікава та надихає на думки збільшення продажів, застосовуючи найкращі практики.
  •  
    Все продається?
    Якщо вам подобаються бізнес-книги, то це видання для вас буде ідеальним. Інтернет-книжковий магазин зі штаб-квартирою в гаражі у Вашингтоні в тисяча дев’ятсот дев’яносто четвертому році зараз вважається найбільш інноваційною компанією у світі. Всі хто візьметься за книгу, зможе пережити подорож через деякі з найяскравіших інновацій компанії Амазон, відчути, як можна створити місце, де люди можуть прийти, щоб знайти і відкрити для себе все, що вони могли б купити в Інтернеті. Ця книга дає історичний огляд в розвиток бізнесу, вона також висвітлює ключові принципи, які керують всією організацією, і ці принципи також можуть бути застосовані до інших організацій. Книга пропонує багато історій, щоб показати, шлях розвитку як компанії Амазон, так і її директора Безоса. Вона не протікає як історія, а переходить від однієї теми до іншої. Книга написана легкою та зрозумілою мовою, читати просто задоволення. Оформлення просто ідеальне. Мені дуже сподобалася ця історія успіху, тому рекомендую всім читачам!
Купить - Продається все. Джефф Безос та ера Amazon
Продається все. Джефф Безос та ера Amazon
195 грн
Нет в наличии
 
Информация об авторе
Брэд Стоун
Брэд Стоун

Имя американского журналиста и писателя Брэда Стоуна стало всемирно известным после публикации мирового бестселлера «Продается все. Джефф Безос и эра Amazon». Купить книгу Брэда Стоуна порекомендовали своим читателям такие авторитетные издания, как «Файнэншл Таймс», «Вашингтон Пост», «Форбс», «Нью Репаблик», «Экономист», &laqu...

Подробнее

Рецензии Продається все. Джефф Безос та ера Amazon

  •  
    Всім, хто цікавиться Джефом Безосом та Амазоном 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Досить цікава історія про одного з найбагатших людей, його зростання та шлях зароблення мільярдів.
    Мало хто знає, але Безос починав із компанії на Волл-Стріт, яка займалася фінансовими операціями, в якості найманого працівника. Після вивчення там проекту інтернет-магазину-книгарні та розробки своєї моделі він звільнився, і з капіталом вийшов на ринок зі своїм Амазоном.
    Це не проста людина, як дехто думає, але по-простому поводиться. В книзі поверхнево описана історія бізнесу Джефа, але детально звернуто увагу на його особисте життя, як у всіх біографічних книгах. Звичайно, автору не будуть казати звідки конкретно Безос брав гроші, піднімав інвестиції і т.д. Твердження "Такої ґрунтовної біографії компанії, що назавжди змінила те, як ми купуємо і читаємо, світ ще не бачив." не є досить правильним, зауважте))) Ніхто не дасть Вам точної бізнес-моделі та фінансової моделі бізнесу, бо це коштує грошей.
    При цьому книга досить жвава, цікава та надихає на думки збільшення продажів, застосовуючи найкращі практики.
  •  
    Все продається?
    Якщо вам подобаються бізнес-книги, то це видання для вас буде ідеальним. Інтернет-книжковий магазин зі штаб-квартирою в гаражі у Вашингтоні в тисяча дев’ятсот дев’яносто четвертому році зараз вважається найбільш інноваційною компанією у світі. Всі хто візьметься за книгу, зможе пережити подорож через деякі з найяскравіших інновацій компанії Амазон, відчути, як можна створити місце, де люди можуть прийти, щоб знайти і відкрити для себе все, що вони могли б купити в Інтернеті. Ця книга дає історичний огляд в розвиток бізнесу, вона також висвітлює ключові принципи, які керують всією організацією, і ці принципи також можуть бути застосовані до інших організацій. Книга пропонує багато історій, щоб показати, шлях розвитку як компанії Амазон, так і її директора Безоса. Вона не протікає як історія, а переходить від однієї теми до іншої. Книга написана легкою та зрозумілою мовою, читати просто задоволення. Оформлення просто ідеальне. Мені дуже сподобалася ця історія успіху, тому рекомендую всім читачам!
  •  
    Великое делают необычные
    Читая биографии Стива Джобса, Илона Маска и вот Джеффа Безоса, можно понять одну тенденцию: что-то революционное, необычное и взрывное творили люди с очень тяжелым характером и необычным складом ума.
    Говоря о Безосе, можно так же то же самое говорить и остальных вышеперечисленных. Необычный склад ума, отличающий его от остальных сверстников. Он с раннего детства уже мыслил намного шире и мог делать удивительные вещи.
    С первых строк книги описывается детство в школе для одаренных, где он в юные годы доказывал своё превосходство.
    Его взгляды на ситуации словно под другим углом. Он видит иначе, думает иначе. А потому - он и действует иначе.
    Однако, как уже говорил, ему, как и Маску с Джобсом, свойственен тяжелый характер. Работникам его компании трудно быть рядом с ним. Сильно большие требования и частое безразличие к жизни своих работников - отличительная черта поведения этих людей.
    Да, вызывает восхищение то, как Джефф Безос мыслит и как он способен творить великое. Но существует то, что ценнее всей славы, денег, авторитета - человечность.
    И нельзя сказать, что без таких людей невозможно. Множество того, без чего мы не представляем сегодня жизни, было создано прекрасными добрыми людьми.
  •  
    Все, що Ви знали і не знали про Amazon
    Почну з того, що я користуюсь Amazon декілька раз в місяць, підписана на Amazon Prime та є власницею Kindle. Але ніколи не задумувалась, як це все починалось. До недавніх пір, поки не побачила цю книгу на одному з книжкових сайтів.

    Це цікава історія одного з найбагатших людей світу. Джефф Безос почав з роботи в компанії на Wall Street, займався фінансами і був просто найманим працівником. Передбачаючи велике майбутнє інтернету, він розробляє свою модель онлайн-книгарні, звільняється з роботи, і в 1994 з дружиною Маккензі переїжджає в Сіетл, де й починається історія магазину в якому продаватиметься все.

    Нехай Вас не вводить в оману доброзичлива усмішка Безоса, якого часто можна побачити на різних світських подіях, в тому числі на Оскарі. Це людина з важким характером, з ним важко вживатись на роботі, у нього надзвичайно великі вимоги від працівників і в більшості випадків цілковита байдужість до них. Як виявилось, в Amazon доволі недружелюбна політика всередині Також компанія відзначається надзвичайною ощадливістю: якихось бонусів у вигляді безкоштовного харчування чи паркування немає. Про баланс - робота/сімейне життя, працюючи на Amazon також слід забути. Саме тому звільнення працівників та перехід в інші компанії, більш лояльніші, на зразок Google, є великим.

    Також автор показує інші не дуже симпатичні сторони компанії, наприклад, ухиляння від податків чи поглинання інших фірм з метою встановлення монополії на ринку. Книголюбам буде цікавий розділ про винахід Kindle та терор видавництв щодо оцифровувань їх видань. Це історія успіху кров'ю та потом багатьох людей. Але не слід відкидати далекоглядність і настирність Безоса, який вірив у майбутнє свого магазину, який почався як онлайн-книгарня в гаражі в Сіетлі.

    Після прочитання залишаються двоякі відчуття. З одного боку, захоплення від того, як ця людина мислить. З другого боку, людяність ще ніколи зашкодила.
  •  
    Рітейлор
    Одного разу мені довелося познайомитися з компанією Амазон, коли я замовляв іноземну книжку, яку в Україні не можна було купити. Кумедно було після прочитання книги усвідомлювати, що я замовив товар, з якого починався Амазон, а не будь-який інший з мільйонів різних товарів.

    Книга "Продається все" - це історія найбагатшої людини Безоса та його компанії Амазон. Це надзвичайно цікава історія підприємця, який кинув роботу і вирішив ризикнути - піти ва-банк та поставити все на інтернет, який от-от мав вибухнути. Класична історія бізнесмена, який ставить все заради того, щоб отримати ще більше або програти.

    Книга дає змогу побачити Безоса з боку журналіста, який доволі детально розповідає про та описує як шлях компанії, так і самого Безоса. Ви зможете зануритися в цікаві деталі розвитку компанії, які будуть стосуватися проблем конкретної коробки у величезному логістичному центрі, податків в штатах, логістичних проблем компанії, а також власне як ці проблеми вирішувалися. Ви зможете побачити частково характер Безоса та його дії в цьому великому бізнесі.

    У цілому, книга відповідає своїй серії, в яку, зокрема, входить книги про Старбакс Говарда Рорка та Філа Найта про Найк. Тому, якщо Вам сподобалося одна з цих книг, то скоріше за все, сподобається й ця.
  •  
    Його бізнес як найбільша ріка світу.
    До читання цієї книги жодного разу не чув прізвища Безос і чогось особливого не знав про його дітище Amazon. Восени 1998 р. перша моя дія в Інтернеті полягала в спробі придбати CD-диск з музикою, але реалізувати це тоді було неможливо з кількох причин. У 2003 р. мені вкрай потрібен був один підручник, який тільки-но вийшов у США і з’явився на Amazon. Спроба була невдала. Тепер я знаю, Джефф Безос в наш час стоїть за популярністю як вдалий новатор-бізнесмен поряд з Джобсом, Маском, Ґейтсом. Кільком знайомим розповів, що читаю цю книгу. Їхня спільна реакція була «Це ж його екс-дружина після розлучення стала найбагатшою жінкою на планеті».
    Окремої уваги заслуговує й автор. Він працює в сфері нових технологій не перший рік. Знає цю індустрію, її історію та розвиток від 1990-х. Очікую на днях від yakaboo другу його перекладену книгу про Uber, Airbnb та ін.

    «Магазин, у якому продається все» – останній і багаторічний девіз Amazon, яку сам її родоначальник Джефф Безос позиціонує як технологічну компанію. Хоча все починалося з онлайн продажу книг (перша назва Cadabra), на читанні яких помішаний власник Amazon. Можливо це одна з головних причин, чому він досягнув такого успіху (а той же Джобс в музиці зі своїм iTunes). В тексті дуже багато фактів з ким і коли зустрівся Безос, де той мужик до цього працював і ким пішов працювати далі і що до того закінчив і що заявила колись дружина того чоловіка…Автор детально вивчив всю біографію свого героя. Дійшло навіть до того, що робота над книгою призвела до відкриття біологічного батька Безоса, який і не знав, що засновник Amazon є його рідним сином. Стислих висновків завдяки чому син досягнув таких вершин і пройшов шторми і бурі зі своїм бізнесом у тексті нема. Треба читати, і, можливо виписувати. Грубий рецепт мабуть відомий всім – мати задатки від народження і родичів, які тебе правильно спрямують, вміти зневажити потребами і почуттями інших, використати їх у потрібний момент та спокійно після цього спати.

    Може скластися враження, що Безос є втіленням негативу (ті, хто мали з ним справу в минулому напевно у більшості так і вважають). Він скупий на подяки і мінімальні пільги для персоналу, не переймається умовами його [персоналу] праці. Плинність кадрів, в т.ч. керівних високою була і залишається. Але факт у тому, що Amazon спрямована на споживача. Кардинально змінилися його купівельні навички, коли купити він може все і «в один клік». Свідомо чи інколи й ні він дав старт в кар’єрі багатьо успішним людям, дав самореалізуватися. Багато людей прочитали книжки завдяки Kindle (цілий розділ про його розробку і впровадження), знають все про кіно завдяки сайту IMDB (належить Amazon), багато всесвітних крупних корпорацій і урядових структур всі свої бази даних зберігають на серверах Amazon. З моменту початку пандемії Covid на компанію впав приємний тягар із доставки медикаментів та продуктів харчування. Терміново наймалися десятки тисяч нових співробітників аби покрити запит в умовах карантину... Операційний прибуток компанії минулого (2019) року склав $14,5 млрд. Книга написана восени 2013 р. Цікаво було б оновлений варіант прочитати. Думаю, було б про що ще почитати.

    Дозволю собі виокремити деякі чинники успіху Безоса, які можна вважати спойлерами:
    - Згадані уже природні вроджені навички, які демонстрував з дуже раннього дитинства;
    - Можливість і бажання батьків фінансово підтримати у момент старту ідеї;
    - Розумна дружина, яка не перешкоджала, не влазила не ставила палки в колеса;
    - Відмінне здоров’я (в книзі не згадано жодного періоду, коли б Безос не міг керувати, бо чимось захворів);
    - Здатність бачити все під різними кутами зору;
    - Виходити у своїй діяльності із довгострокових цілей;
    - Технічна підкованість, здатність швидко знаходити спільну мову з технарями;
    - Допитливість та знання, які отримував з постійного читання книг;
    - Підходящі в потрібний момент на всі 100% люди, які закривали певну сферу діяльності (фінанси, маркетинг, переговори);
    - Вміння витискати усі соки з підлеглих, як він це робить сам з собою;
    - Вміння самому так сформулювати фрази у прес-релізі як це на даному етапі потрібно його компанії;
    - Здатність бути постійно високо мотивованим;
    - Життєрадісність та життєствердність на перший погляд, якими заражав інших людей (вміння справляти враження і переконати інвестувати);
    - Нехтування тим, що про нього скажуть інші;
    - Ощадливість (прикро, що на персоналі).

    Десь кумедними теж були випадки, коли у своїй історії компанія могла зав’язати тісну співпрацю з гіпотетично гучним успіхом в майбутньому або ж навпаки халепою, але всі вони залишилися «примхою» історії, бо зірвалося, хтось когось не зрозумів.
    Висновок: цікава робота, про компанію та людину про яких майже нічого не знав. Amazon від ідеї найбільшої інтернет-книгарні розрослася в цілу різноспрямовану бізнес-імперію.
 
Характеристики Продається все. Джефф Безос та ера Amazon
Автор
Брэд Стоун
Издательство
Наш Формат
Серия книг
Світоглядна література, Історії успіху
Язык
Украинский
Год издания
2017
Переводчик
Наталья Валевская
Количество страниц
400
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
145x215 мм
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
Издание
2-е
ISBN
978-617-7552-03-0, 978-617-7279-65-4
Вес
450 гр.
Тип
Бумажная
 

Об авторе Продається все. Джефф Безос та ера Amazon