Поведінкова економіка. Як емоції впливають на економічні рішення
Бумажная книга | Код товара 853361
Yakaboo 5/5 5 1 1 рецензий
Автор
Ричард Талер
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2018
Переводчик
Светлана Крикуненко
Количество страниц
464
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
140х210 мм

Все о книге  Поведінкова економіка. Як емоції впливають на економічні рішення

Книжка Річарда Талера - лауреата Нобелівської премії з економіки 2017 року, відзначеного за внесок у галузь поведінкової економіки.

Тематика

Поведінкова економіка, психологія, фінанси.

Про книжку

За класичною економічною теорією, люди діють раціонально. Та й самі ми схильні думати, що ухвалюємо рішення з максимальною вигодою для себе. Однак нашим вибором часто керують емоції, і Річард Талер на основі численних досліджень та прикладів із життя переконає вас у цьому. Яких помилок ми як споживачі припускаємося щодня? За яких обставин ми більше схильні до ризику та як ефективно заощаджувати кошти? Про розумні капіталовкладення, гіпотезу ефективного ринку, фреймінг, про наші упередження та самоконтроль він розповідає не лише зрозуміло та цікаво, а й навіть із гумором.

Для кого книжка

Для всіх, хто цікавиться поведінковою економікою та психологією, зокрема процесом прийняття рішень. Для бізнесменів, маркетологів, державних управлінців, політиків, працівників соцслужб.

Чому ця книжка

Річард Талер доступно розкриває психологію ухвалення рішень і пояснює, як завдяки поведінковій економіці зробити світ кращим.

Про автора

Річард Талер - професор економіки та поведінкових наук Чиказького університету. Науковий співробітник Національного бюро економічних досліджень. Лауреат Нобелівської премії з економіки (2017) за ґрунтовний внесок у дослідження економічної поведінки та психології покупців. Був одним із радників Барака Обами. Автор економічних колонок для New York Times, а також п'яти книжок, зокрема «Поштовх. Як допомогти людям зробити правильний вибір» («Наш формат», 2017).

Книжки на схожу тематику

• «Поштовх. Як допомогти людям зробити правильний вибір», Кас Санстейн, Річард Талер, «Наш формат», 2017 рік
• «Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором», Джордж Акерлоф, Роберт Шиллер, «Наш формат», 2017 рік
• «Мислення швидке й повільне», Деніел Канеман, «Наш формат», 2017 рік

Відгуки про книжку

"Креативний геній, який заклав підвалини поведінкової економіки, також є майстерним оповідачем із прекрасним почуттям гумору. Його таланти поєдналися в цій чудовій книжці".
Деніел Канеман, нобелівський лауреат з економіки, автор бестселера «Мислення швидке й повільне»

"Річард Талер був в епіцентрі найважливішої революції в економіці за останні 30 років. У цій захопливій праці він обґрунтовує принципи поведінкової економіки й пояснює, чому її не сприймали. Обов'язково прочитайте книжку. Це найкращий путівник новою та цікавою економікою".
Роберт Шиллер, нобелівський лауреат з економіки, співавтор книжки «Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором»

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Ричард Талер
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2018
Переводчик
Светлана Крикуненко
Количество страниц
464
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
140х210 мм
Рецензии
  • Ольга Першина
    20 мая 2018 г.
    Чисто економічна поведінка людини є поведінкою соціального дурня
    У мене були великі очікування щодо цієї книги – і вони повністю виправдались!
    За освітою я економіст, тому книга про зародження біхевріальної економіки, що вивчає вплив соціальних, когнітивних і емоційних чинників на прийняття економічних рішень економічними агентами, була мені дуже цікава, в першу чергу, із професійної точки зору.
    Однак задоволення від прочитання отримують усі, навіть без економічної освіти.
    Автор Ричард Талер, нобелівський лауреат 2017 року, в дуже легкій та доступній формі, із гумором та інколи іронією розповідає про свій професійний шлях, вчених з якими йому довелося співпрацювати, дискутувати, проводити експерименти, але одночасно намагається підтвердити за допомогою різноманітних прикладів, кейсів та експериментів, що люди не завжди діють стовідсотково раціонально, намагаючись досягнути для себе максимальної вигоди. І найцікавішим в цьому процесі є те, що економісти - науковці та практики, усіляко намагались заперечити цей факт чи знехтувати ним «як неважливим» при аналізі діяльності функціонування ринків та сконцентрувалися на складних математичних розрахунках, незважаючи на фінансові кризи, які мали місце у 20-му столітті.
    На мою думку, найбільш вагомим аргументом автору є те, що у нашому надзвичайно складному світі неможливо очікувати, що звичайні люди будуть експертами у прийнятті найбільш оптимальних рішень із будь-яких питань, коли вони опиняться у ситуації вибору. Але кожному із нас подобається користуватися своїм правом вирішувати все самому, навіть, якщо ми інколи робимо помилки...
Купить - Поведінкова економіка. Як емоції впливають на економічні рішення
Поведінкова економіка. Як емоції впливають на економічні рішення
180 грн
Есть в наличии
 

Рецензии  Поведінкова економіка. Як емоції впливають на економічні рішення

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  • Ольга Першина
    20 мая 2018 г.
    Чисто економічна поведінка людини є поведінкою соціального дурня
    У мене були великі очікування щодо цієї книги – і вони повністю виправдались!
    За освітою я економіст, тому книга про зародження біхевріальної економіки, що вивчає вплив соціальних, когнітивних і емоційних чинників на прийняття економічних рішень економічними агентами, була мені дуже цікава, в першу чергу, із професійної точки зору.
    Однак задоволення від прочитання отримують усі, навіть без економічної освіти.
    Автор Ричард Талер, нобелівський лауреат 2017 року, в дуже легкій та доступній формі, із гумором та інколи іронією розповідає про свій професійний шлях, вчених з якими йому довелося співпрацювати, дискутувати, проводити експерименти, але одночасно намагається підтвердити за допомогою різноманітних прикладів, кейсів та експериментів, що люди не завжди діють стовідсотково раціонально, намагаючись досягнути для себе максимальної вигоди. І найцікавішим в цьому процесі є те, що економісти - науковці та практики, усіляко намагались заперечити цей факт чи знехтувати ним «як неважливим» при аналізі діяльності функціонування ринків та сконцентрувалися на складних математичних розрахунках, незважаючи на фінансові кризи, які мали місце у 20-му столітті.
    На мою думку, найбільш вагомим аргументом автору є те, що у нашому надзвичайно складному світі неможливо очікувати, що звичайні люди будуть експертами у прийнятті найбільш оптимальних рішень із будь-яких питань, коли вони опиняться у ситуації вибору. Але кожному із нас подобається користуватися своїм правом вирішувати все самому, навіть, якщо ми інколи робимо помилки...
 

Характеристики  Поведінкова економіка. Як емоції впливають на економічні рішення

Автор
Ричард Талер
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2018
Переводчик
Светлана Крикуненко
Количество страниц
464
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
140х210 мм
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
ISBN
978-617-7388-72-1
Вес
800 гр.
Тип
Бумажная
 
Статьи о книге  Поведінкова економіка. Як емоції впливають на економічні рішення
Самые ожидаемые новинки весны от украинских издательств. Часть вторая
Продолжаем рассказывать о книгах-новинки, которые выйдут в свет этой весной. Во вторую часть вошли не менее интересные книги и издательства (Видавництво Старого Лева, Наш формат, Віват, Book Chef, Рідна мова, издательство Школа, Академія,...