Перевага. У чому сила корпоративної культури
Бумажная книга | Код товара 751059
Yakaboo 4.4/5
Автор
Патрик Ленсиони
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2017
Переводчик
Елена Ломакина
Количество страниц
224
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
140х210 мм

Все о книге Перевага. У чому сила корпоративної культури

Книжка відомого бізнес-тренера та письменника Патріка Ленсіоні стала національним бестселером США.

Тематика

Менеджмент, бізнес, робота в команді

Про книжку

Патрік Ленсіоні описує, як корпоративна культура може стати найбільшою перевагою будь-якої компанії. Ця ідея проста, доступна й не потребує великих витрат. Але саме вона забезпечує потрібне середовище для розвитку стратегії, обігу фінансів, ефективної роботи маркетингу й застосування технологій.

У книжці автор наводить практичні поради та приклади з досвіду різногалузевих компаній, із якими він працював. Ленсіоні розповідає, як створити згуртовану команду менеджерів, мотивувати працівників, разом досягати спільної мети й навчитися бути відвертими одне з одним.

Для кого книжка

Книжка стане в пригоді менеджерам різного рівня, які прагнуть зробити роботу команди ефективнішою. А також тим, хто тільки планує розпочати власну справу.

Чому ця книжка

Щоб створити злагоджену команду в організації, на думку автора, потрібно зробити чотири кроки. Про них Ленсіоні детально й на прикладах розповідає в «Перевазі».

Про автора

Патрік Ленсіоні — засновник та президент консалтингової компанії The Table Group, яка спеціалізується на організаційному здоров’ї та розвитку команди. Як консультант він працював із тисячами керівників — від бізнесменів зі списку Fortune 500 до представників середнього бізнесу та стартаперів. Газета Wall Sreet Journal назвала Патріка Ленсіоні «одним із найбільш затребуваних спікерів Америки». Ленсіоні написав 11 бізнес-книжок сумарним накладом понад 5 мільйонів примірників, зокрема бестселер «П’ять вад у роботі команди». Його книжки перекладено на 30 мов.

Відгуки про книжку

«Цю розумну, змістовну та практичну книжку обов’язково мають прочитати керівники й інші ділові люди, яким потрібно навести лад у компанії».

— Publishers Weekly

«Ми взяли за основу методологію Ленсіоні для наших довгострокових стратегічних планів. Результати виявилися фантастичними. Тепер працівники задоволені, комунікація вдала, є співпраця й налагоджено справжню командну роботу. Все суттєво покращилося».

— Сміт Євел, CEО компанії Welocalize

«Працювати над оздоровленням компанії — це те ж саме, що дати дітям можливість вступити до коледжу. У результаті в нас є команда, культура й система подолання труднощів, з якими ми мусимо впоратися, щоб досягти цілей».

— Том Торкелсон, засновник та СЕО IDEA Public Schools

Цитати

Більшість компаній залучають лише незначну частку доступних їм знань, досвіду і розумового капіталу, зате здорові — використовують ці ресурси практично на сто відсотків.

Засаднича відмінність між успішними й посередніми або неуспішними лідерами дуже мало залежить (якщо взагалі залежить) від того, що вони знають чи наскільки вони розумні. Проте вона величезною мірою корелює з тим, наскільки вони морально здорові.

Лише поодинокі організації вкладають у це достатньо часу й зусиль, та й ті беруться до справи зі значно меншою наполегливістю, ніж потрібно.

Коли менеджери з’ясують для себе, що таке організаційне здоров’я, і навчаться правильно застосовувати дане поняття, це надасть можливість справжніх покращень і конкурентних переваг, якої не надає жодна інша складова бізнесу. І це правда.

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Патрик Ленсиони
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2017
Переводчик
Елена Ломакина
Количество страниц
224
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
140х210 мм
Рецензии
  •  
    сумнівно
    Єдине твердження автора видається сміливим і доцільним: "...одного разу, років зо тридцять тому, спритний консультант-садист, налаштований проти бізнесу, вирішив, що найкращий спосіб доводити компанії до розвалу полягає в переконанні керівників: їм потрібна замудрована, пересичена професійними жаргонізмами, всеохопна заява про міссію." Багато інших задумок та пропозицій автора досить дивні з огляду на малу вирогідність до втілення в реальному житті. Так, у великих і не дуже великих корпораціях інтриги мають місце на усіх рівнях керівництва. Особливо вони поглиблюються при злитті, розділенні чи поглинанні. Тоді на кожне тепле місце претендують кілька менеджерів, кожний зі своєї команди. Одночастно у підрозділі, що продається ніхто не воліє залишатися, розуміючи свою приреченність на подальше звільнення, чи пониження у ранзі. Для того щоб замирити корпоративних тваринок, автор пропонує методу Кота Леопольда. Мабуть, дещо з того, у деяких обставинах, для деяких "команд" можливо застосувати. Але лише уявіть собі двох корпоративних монстрів, які літають бізнес-класом, ночують у найкращих готелях, їдять у найдорожчих ресторанах та ходять один до одного на сповідь про свої помилки, невдачі, дитячи проблеми, та утаємничені погляди. Усе це для вибудови взаємної довіри і розуміння. Насправді, багато проблем великі корпорації вирішуються бюрократичним шляхом у доброму сенсі дідуся Вебера. Функції посади формалізують, процедури формулюють та віддаляють від особистості того, чий зад зараз гріє відповідний стілець. Але про це автор мовчить.
    Багато положень автора об'єктивні і зрозумілі. Але те, що він править за приклади з реальної практики не можливо використати. Це куці історії про консультантів, що розв'язують конфліктні ситуації у вищому керівництві компаній шляхом його тестування методом Маєрс-Бріггс (не наводиться) та спонукання до щирих розмов. Тоді керівництво сповідається, прймається, розчулюється до сліз і оздоровлюється.
    Автор вже написав багато книжок. Можливо щось, хтось і зможе використати. Перш за все для розв'язання конфліктів, можливо, для пошуків партнерів по бізнесу. Ця книжка великого враження не залишила.
  •  
    Книга для тех, кто хочет преобладать
    Книга «Перевага. У чому сила корпоративної культури»- безусловно, полезный нон-фикшн для директоров, владельцев бизнеса и руководителей подразделений. Издание приводит практические советы и примеры из опыта оздоровления компаний, с которыми приходилось работать автору Патрику Ленсиони.
    Патрик Ленсиони - основатель и президент консалтинговой компании The Table Group, специализирующейся на организационном здоровье и развитии команды. По консультативным услугам к Патрику уже обратились тысячи руководителей - от стартаперов до бизнесменов из списка Fortune 500.
    В своей книге автор исчерпывающе и подробно отвечает на вопрос: «Как оздоровить организацию?». Более того, она содержит готовую, расписанную по пунктам модель оздоровления.
    Книга состоит из пяти разделов:
    1)«Навіщо потрібно оздоровлювати компанію?». Здесь автор подробно объясняет, что такое оздоровление компании и к чему может привести игнорирование корпоративной культуры.
    2) «Чотирикрокова модель». В разделе, собственно, расписана модель оздоровления компании, вместе с точными примерами. Автор не только объясняет отсутствие сплоченности и взаимопонимания, но и то, как их восстановить и уберечь.
    3) «Наскільки важливі великі наради». Этот раздел посвящен совещаниям. Автор аргументировано объясняет, как регулярные совещания могут повысить эффективность работы компании.
    4) «Досягаючи переваги». Материал растолковывает, какие преимущества имеет здоровая компания над своими конкурентами. Другими словами, ради чего стоит проходить сложный и длительный период оздоровления.
    5) «Чек-лист для здоров’я організації» является своеобразной шпаргалкой-выводом. Полезным раздел будет для тех, кто прочитал книгу и решил взяться за дело. Достаточно посмотреть три страницы, чтобы быстро вспомнить содержание всех разделов и создать план действий. Но действенным он будет только при условии осмысления четырех предыдущих разделов.
    В целом, книга мне очень понравилась. Думаю, она будет полезной для директоров, бизнесменов, руководителей подразделений. Работники, не занимающие руководящих должностей, вряд ли смогут реализовать советы книги на практике. С другой стороны, это идеальное чтиво для тех, кто только планирует начать собственное дело - поможет с самого начала избежать многих ошибок. Опытные руководители, прочитав раздел, смогут выявить свои недостатки и получить советы, как их исправить.
Купить - Перевага. У чому сила корпоративної культури
Перевага. У чому сила корпоративної культури
165 грн
Есть в наличии
 

Рецензии Перевага. У чому сила корпоративної культури

4.4/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    сумнівно
    Єдине твердження автора видається сміливим і доцільним: "...одного разу, років зо тридцять тому, спритний консультант-садист, налаштований проти бізнесу, вирішив, що найкращий спосіб доводити компанії до розвалу полягає в переконанні керівників: їм потрібна замудрована, пересичена професійними жаргонізмами, всеохопна заява про міссію." Багато інших задумок та пропозицій автора досить дивні з огляду на малу вирогідність до втілення в реальному житті. Так, у великих і не дуже великих корпораціях інтриги мають місце на усіх рівнях керівництва. Особливо вони поглиблюються при злитті, розділенні чи поглинанні. Тоді на кожне тепле місце претендують кілька менеджерів, кожний зі своєї команди. Одночастно у підрозділі, що продається ніхто не воліє залишатися, розуміючи свою приреченність на подальше звільнення, чи пониження у ранзі. Для того щоб замирити корпоративних тваринок, автор пропонує методу Кота Леопольда. Мабуть, дещо з того, у деяких обставинах, для деяких "команд" можливо застосувати. Але лише уявіть собі двох корпоративних монстрів, які літають бізнес-класом, ночують у найкращих готелях, їдять у найдорожчих ресторанах та ходять один до одного на сповідь про свої помилки, невдачі, дитячи проблеми, та утаємничені погляди. Усе це для вибудови взаємної довіри і розуміння. Насправді, багато проблем великі корпорації вирішуються бюрократичним шляхом у доброму сенсі дідуся Вебера. Функції посади формалізують, процедури формулюють та віддаляють від особистості того, чий зад зараз гріє відповідний стілець. Але про це автор мовчить.
    Багато положень автора об'єктивні і зрозумілі. Але те, що він править за приклади з реальної практики не можливо використати. Це куці історії про консультантів, що розв'язують конфліктні ситуації у вищому керівництві компаній шляхом його тестування методом Маєрс-Бріггс (не наводиться) та спонукання до щирих розмов. Тоді керівництво сповідається, прймається, розчулюється до сліз і оздоровлюється.
    Автор вже написав багато книжок. Можливо щось, хтось і зможе використати. Перш за все для розв'язання конфліктів, можливо, для пошуків партнерів по бізнесу. Ця книжка великого враження не залишила.
  •  
    Книга для тех, кто хочет преобладать
    Книга «Перевага. У чому сила корпоративної культури»- безусловно, полезный нон-фикшн для директоров, владельцев бизнеса и руководителей подразделений. Издание приводит практические советы и примеры из опыта оздоровления компаний, с которыми приходилось работать автору Патрику Ленсиони.
    Патрик Ленсиони - основатель и президент консалтинговой компании The Table Group, специализирующейся на организационном здоровье и развитии команды. По консультативным услугам к Патрику уже обратились тысячи руководителей - от стартаперов до бизнесменов из списка Fortune 500.
    В своей книге автор исчерпывающе и подробно отвечает на вопрос: «Как оздоровить организацию?». Более того, она содержит готовую, расписанную по пунктам модель оздоровления.
    Книга состоит из пяти разделов:
    1)«Навіщо потрібно оздоровлювати компанію?». Здесь автор подробно объясняет, что такое оздоровление компании и к чему может привести игнорирование корпоративной культуры.
    2) «Чотирикрокова модель». В разделе, собственно, расписана модель оздоровления компании, вместе с точными примерами. Автор не только объясняет отсутствие сплоченности и взаимопонимания, но и то, как их восстановить и уберечь.
    3) «Наскільки важливі великі наради». Этот раздел посвящен совещаниям. Автор аргументировано объясняет, как регулярные совещания могут повысить эффективность работы компании.
    4) «Досягаючи переваги». Материал растолковывает, какие преимущества имеет здоровая компания над своими конкурентами. Другими словами, ради чего стоит проходить сложный и длительный период оздоровления.
    5) «Чек-лист для здоров’я організації» является своеобразной шпаргалкой-выводом. Полезным раздел будет для тех, кто прочитал книгу и решил взяться за дело. Достаточно посмотреть три страницы, чтобы быстро вспомнить содержание всех разделов и создать план действий. Но действенным он будет только при условии осмысления четырех предыдущих разделов.
    В целом, книга мне очень понравилась. Думаю, она будет полезной для директоров, бизнесменов, руководителей подразделений. Работники, не занимающие руководящих должностей, вряд ли смогут реализовать советы книги на практике. С другой стороны, это идеальное чтиво для тех, кто только планирует начать собственное дело - поможет с самого начала избежать многих ошибок. Опытные руководители, прочитав раздел, смогут выявить свои недостатки и получить советы, как их исправить.
  •  
    Отменная книжка!
    Этот легко читаемый справочник является продолжением усилий Патрика Ленсиони в отношении его ранних и очень эффективно представленных деловых работ. Подзаголовок - это тема, которая резонирует со мной и с любым менеджером, который знает, что означает попытка руководить в неблагополучной организации. Ничего не делается, пока вы не исправите основные проблемы.

    Lencioni представляет обманчиво простую модель четырех дисциплин, которая сосредоточена на создании сплоченности во всей организации посредством ясности. Ясность достигается путем установления и укрепления 5 моделей поведения и постоянного ответа на 6 важных вопросов.

    Некоторым такой подход может показаться слишком обидчивым, но, по моему опыту, именно в этом заключается настоящая тяжелая работа. Инвестиции в интенсивные усилия и высокий уровень дисциплины, необходимые для решения таких деструктивных проблем, как отсутствие доверия, позволят преданным лидерам встать на правильный путь преобразования даже очень проблемных организаций. Я рекомендую эту книгу и работу Патрика Ленсиони в целом любому генеральному директору, особенно генеральному директору, стремящемуся достичь устойчивых результатов путем построения гуманной, эффективной и устойчивой организации.
 
Характеристики Перевага. У чому сила корпоративної культури
Автор
Патрик Ленсиони
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2017
Переводчик
Елена Ломакина
Количество страниц
224
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
140х210 мм
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
ISBN
978-617-7513-29-1
Вес
300 гр.
Тип
Бумажная