Переконання. Революційний метод впливу на людей
Бумажная книга | Код товара 746271
Автор
Роберт Чалдини
Издательство
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Язык
Украинский
Год издания
2017
Год первого издания
2016
Переводчик
Татьяна Микитюк
Количество страниц
352
Иллюстрации
Черно-белые

Все о книге  Переконання. Революційний метод впливу на людей

Предлагаем вашему вниманию книгу Роберта Чалдини «Переконання. Революційний метод впливу на людей» на украинском языке от издательства «Клуб Сімейного Дозвілля»!

О книге:

Что делают эффективные коммуникаторы для того, чтобы их услышали и восприняли? Именно об это расскажет книга «Переконання»!

С помощью многолетнего исследования, научных подходов, наблюдений и практике, Роберт Чалдини раскрывает секреты донесения идей публике.

Благодаря книге «Переконання. Революційний метод впливу на людей» вы узнаете:

  • чему уделяют больше всего внимания лучшие ораторы
  • о стимулах и «магнитах», привлекающих внимание
  • как рабочая среда влияет на качество работы
  • о шести концепциях направленного внимания
  • в чем заключается механизм предварительного убеждения

… и многое другое!

Почему стоит купить книгу «Переконання. Революційний метод впливу на людей» Роберта Чалдини?

«Переконання» — международный бестселлер о том, как убеждать от почетного профессора психологии и маркетинга, чьи книги продаются миллионными тиражами.

Отзывы о книге «Переконання. Революційний метод впливу на людей»:

«Расширяет науку убеждения... В ней найдутся важные инструменты для всех, кто серьезно относится к научным бизнес-стратегиям. Книге «Переконання»... суждено стать классикой. Она предназначается для любого участника бизнеса, от генерального директора до продавца-новичка».

Forbes

«Чрезвычайно увлекательная книга о том, что наиболее важные факторы убеждения — это не те слова, которые мы выбираем в настоящий момент, а то, как мы заранее подготовили речь. Роберт Чалдини — самый известный эксперт по влиянию в мире...»

Адам Грант, автор книги «Оригінали. Як нонконформісти рухають світ»

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Роберт Чалдини
Издательство
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Язык
Украинский
Год издания
2017
Год первого издания
2016
Переводчик
Татьяна Микитюк
Количество страниц
352
Иллюстрации
Черно-белые
Рецензии
  • Марія
    18 января 2018 г.
    сила привілейованого моменту 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    У анотації до книги сказано, що у мистецтві переконання є важливим не тільки що і як сказано, а коли саме. «Привілейований момент», як стверджує сам автор, це той відрізок часу, коли можливість прийняття якогось рішення буде вам на користь. Є безліч інструментів для досягнення цього моменту: правильно поставлене питання, відкрите чи приховане нагадування про що-небуть чи навіть натяк на те, що ви із співрозмовником близькі.
    Загалом книга відкриває багато секретів того, як нами можуть маніпулювати вправні рекламодавці, агенти з продажу, родичі та друзі.
    За ствердженням самого автора, ця книга не розкриє нічого нового маніпуляторам зі стажем, а радше допоможе простим споживачам послуг захистити себе від впливу явного чи прихованого.
    Виявляється, наша підсвідомість може реагувати на різноманітні фактори впливу, і це можна зробити досить непомітно. До прикладу можна навести факт про будь-який предмет, що знаходиться у центрі нашого зору приверне на себе більше уваги, і буде здаватися найважливішим у цей момент(за цим принципом розміщені товари у супермаркетах).
    Цікавими мені видалися ефекти «моргання уваги» й ефект Зейгарік. Головним і спільним у них є те, що людина не може концентруватися на двох речах одночасно, це спричинено особливостями мозку. Проте у випадку із першим ефектом, то тут маємо секундну затримку мозку під час переключення уваги на інший предмет, а Зейгарік не дає нам сконцентруватися ні чомусь іншому, бо перше не доведено до кінця. Цікаво, правда ж?
    Важливим, а іноді досить вагомим для людей є ефект наступності. Тобто, коли ми щось стверджуємо (особливо публічно), то імовірніше за все, ми продовжуватимемо цю думку і надалі.
    Людині як соціальній істоті притаманна здатність шукати щось схоже у чужих людях і натомість відчувати до них прихильність у разі знаходження.
    Загалом мені книга сподобалася, наведу кілька аргументів:
    –всі дослідження, наведені у книзі реальні (у кінці книги є посилання на них);
    –факти наведено максимально просто і доступно
    –я не психолог, тому не знаю на скільки все тут написано точно і згідно із догмами психологічної науки
    –багато чого із наведеного у книзі я знала, але ніколи глибоко не задумувала про причину тих чи інших мотивів, тут же розказано все докладно.
    Досить часто автор згадує певні факти із попередньо книги "Психологія впливу".
  • Ніна
    6 февраля 2019 г.
    досить корисна книжка для всіх
    Книга Роберта Чалдині "Переконання: революційний метод впливу на людей" насамперед зацікавить людей, що працюють в сфері продажів, оскільки в ній описані прийоми, як зацікавити покупця і вигідно продати йому свій товар.
    Особисто я ніяк не пов'язана з даною сферою діяльності, але і для себе знайшла ряд корисних моментів.
    Наприклад те, що "у справжньому світі ментального перевантаження, обмежених ресурсів і графіків нормою є розумний мінімум, тобто все треба робити "достатньо добре". Для опису цього поняття автор використовує англійське слово satisficing, що є поєднанням слів satisfy - задовольняти та suffice - вистачати. Як на мене, дуже цінна порада для перфекціоністів!
    Як я зазначала, в книзі описаний процес впливу на людей з метою здійснення вдалих продажів, проте наступні поради можна застосовувати і в повсякденному житті, адже ми постійно знаходимось в комунікації з соціумом.
    6 концепцій соціального впливу на людей:
    1) взаємність
    2)симпатія
    3) соціальний доказ
    4)авторитет
    5) рідкісність
    6)узгодженість.
Купить - Переконання. Революційний метод впливу на людей
Переконання. Революційний метод впливу на людей
130 грн
Нет в наличии
 
Информация об авторе
Роберт Чалдини
Роберт Чалдини

Экспериментальный социальный психолог из США Роберт Чалдини прославился как ведущий специалист по психологии уступчивости, механизмы которой он изучал более 30 лет. Результаты исследований автор описал в работах, ста

Подробнее

Рецензии  Переконання. Революційний метод впливу на людей

  • Марія
    18 января 2018 г.
    сила привілейованого моменту 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    У анотації до книги сказано, що у мистецтві переконання є важливим не тільки що і як сказано, а коли саме. «Привілейований момент», як стверджує сам автор, це той відрізок часу, коли можливість прийняття якогось рішення буде вам на користь. Є безліч інструментів для досягнення цього моменту: правильно поставлене питання, відкрите чи приховане нагадування про що-небуть чи навіть натяк на те, що ви із співрозмовником близькі.
    Загалом книга відкриває багато секретів того, як нами можуть маніпулювати вправні рекламодавці, агенти з продажу, родичі та друзі.
    За ствердженням самого автора, ця книга не розкриє нічого нового маніпуляторам зі стажем, а радше допоможе простим споживачам послуг захистити себе від впливу явного чи прихованого.
    Виявляється, наша підсвідомість може реагувати на різноманітні фактори впливу, і це можна зробити досить непомітно. До прикладу можна навести факт про будь-який предмет, що знаходиться у центрі нашого зору приверне на себе більше уваги, і буде здаватися найважливішим у цей момент(за цим принципом розміщені товари у супермаркетах).
    Цікавими мені видалися ефекти «моргання уваги» й ефект Зейгарік. Головним і спільним у них є те, що людина не може концентруватися на двох речах одночасно, це спричинено особливостями мозку. Проте у випадку із першим ефектом, то тут маємо секундну затримку мозку під час переключення уваги на інший предмет, а Зейгарік не дає нам сконцентруватися ні чомусь іншому, бо перше не доведено до кінця. Цікаво, правда ж?
    Важливим, а іноді досить вагомим для людей є ефект наступності. Тобто, коли ми щось стверджуємо (особливо публічно), то імовірніше за все, ми продовжуватимемо цю думку і надалі.
    Людині як соціальній істоті притаманна здатність шукати щось схоже у чужих людях і натомість відчувати до них прихильність у разі знаходження.
    Загалом мені книга сподобалася, наведу кілька аргументів:
    –всі дослідження, наведені у книзі реальні (у кінці книги є посилання на них);
    –факти наведено максимально просто і доступно
    –я не психолог, тому не знаю на скільки все тут написано точно і згідно із догмами психологічної науки
    –багато чого із наведеного у книзі я знала, але ніколи глибоко не задумувала про причину тих чи інших мотивів, тут же розказано все докладно.
    Досить часто автор згадує певні факти із попередньо книги "Психологія впливу".
  • Ніна
    6 февраля 2019 г.
    досить корисна книжка для всіх
    Книга Роберта Чалдині "Переконання: революційний метод впливу на людей" насамперед зацікавить людей, що працюють в сфері продажів, оскільки в ній описані прийоми, як зацікавити покупця і вигідно продати йому свій товар.
    Особисто я ніяк не пов'язана з даною сферою діяльності, але і для себе знайшла ряд корисних моментів.
    Наприклад те, що "у справжньому світі ментального перевантаження, обмежених ресурсів і графіків нормою є розумний мінімум, тобто все треба робити "достатньо добре". Для опису цього поняття автор використовує англійське слово satisficing, що є поєднанням слів satisfy - задовольняти та suffice - вистачати. Як на мене, дуже цінна порада для перфекціоністів!
    Як я зазначала, в книзі описаний процес впливу на людей з метою здійснення вдалих продажів, проте наступні поради можна застосовувати і в повсякденному житті, адже ми постійно знаходимось в комунікації з соціумом.
    6 концепцій соціального впливу на людей:
    1) взаємність
    2)симпатія
    3) соціальний доказ
    4)авторитет
    5) рідкісність
    6)узгодженість.
  • Марина Кіпарісова
    20 декабря 2018 г.
    Психолог ― не чарівник
    Не дивлячись на несхвальні відгуки про цю книгу, я вважаю її достатньо пізнавальною і корисною. Так, можливо, ви не відкриєте в ній чогось нового, але подивіться на це з іншого боку: психолог не чарівник, який по змаху руки нав’яже вам свої ідеї, всі методи описані в книзі ми зустрічаємо в повсякденному житті і можливо деякі навіть несвідомо застосовуємо, а деякі застосовують відносно нас. Тому ця книга, на перший погляд, здається не відкриє вам нічого нового, але це не так. Суть переконання полягає в тому, щоб зробити це як можна непомітніше для людини і про всі ці прийоми дуже доступно роз’яснено в книзі, аби кожен зрозумів їх суть і зміг використати за потреби в своєму цілях.
    Метою автора було, перш з все, не так розказати про методи переконання, як навчити їх застосовувати у правильних ситуаціях, наприклад, в частині другій є розділ «Географія переконання: правильні місця, правильні сліди» в ньому автор навів приклад як на його роботу впливало зовнішнє середовище. Погодьтеся про цей метод знають всі, бо тоді б офіси перетворилися на затишні домівки, а класні кімнати на іграшкову зону, але я не певна що ви вивчали це питання більш глибоко, якщо ви звісно не спеціаліст в цій галузі.
    Отже, в цілому моє враження про книгу позитивне, але, звісно, кожен моє право на свою думку і може зі мною не погодитись. А для тих, хто ще не прочитав « Переконання...» раджу не звертати увагу на всі відгуки стосовно цієї книги і сформувати своє власне ставлення до прочитаного.
  • Богдана
    12 декабря 2018 г.
    Як переконувати вдало
    Книга є продовженням та логічним доповненням попередньої роботи автора "Психологія впливу", але на відміну від неї, ця книга адресована не "жертвам" переконання, а тим, хто хоче стати майстром переконання. У цій книзі розглянуто такі питання: чому приділяють найбільше уваги успішні оратори, «магніти», що привертають увагу переконуваного, вплив робочого середовища на якість роботи, шість концепцій спрямованої уваги, механізм попереднього переконання.
    Особливу увагу приділено концепції «привілейованого моменту», тому що важливим є не тільки що і як сказано, а й коли. «Привілейованим моментом» є відрізок часу, коли прийняття якогось рішення піде вам на користь. Для досягнення його можна використати такі підходи та інструменти: правильно поставлене питання, нагадування про певну характеристику, натяк на власну близькість із співрозмовником. Книга вказує на багато способів маніпуляції, які застосовують до нас вправні рекламодавці, агенти з продажу, і навіть родичі та знайомі. Книга орієнтована на те, щоб допомогти людям захистити себе від впливу цих маніпуляцій. Книга мені сподобалася, вона містить багато посилань на наукові дослідження, які модна перевірити, але при цьому написана з гумором, легкою мовою, що робить її легкою для розуміння.
  • Крістіна Ломако
    24 ноября 2018 г.
    Чому вам не знадобиться ця книга?
    Почнемо з того, що цей відгук аж ніяк не упереджений, оскільки перша книга "Психологія впливу" Роберта Чалдині мені сподобалась. А тепер можна і про революційний метод впливу на людей поговорити.
    Ви неодмінно дізнаєтесь щось нове, якщо вирішите прочитати цю книгу. І все ж, наведена в ній інформація не стала для мене відкриттям, а деяка навіть викликала сумніви.
    Складається враження, що книга написана не для тієї категорії людей, на яку була спрямована.
    Я дуже ціную те, що книги на подібну тематику пишуться в художньому жанрі, а не науковому. Саме тому моїм рішенням стало наважитись прочитати "Психологію впливу" та "Переконання...".
    Подача інформації (як і сама інформація) дуже різниться, що розчаровує. Професійні терміни в подібних книгах мене відлякують, доводиться постійно знаходити їх значення, щоб розуміти про що далі йтиме мова. Їх траплялось не надто багато, проте вистачило, щоб ускладнити процес читання.
    Між американцями і українцями певна різниця (можна навіть сказати велика) в сприйнятті/ставленні (і не тільки), тому майже всі рекомендації автора щодо того "як уникнути впливу" вам не знадобляться, оскільки їх можна назвати непридатними до використання. Очевидна річ, адже в нашій країні не звикли звертатись до психолога, і відповідно психологія людей дещо інша.
    З двох книг можу рекомендувати до прочитання лише одну, не цю.
  • Павел Замотаев
    17 ноября 2017 г.
    перша книга була краща
    Конечно, было бы полезнее ознакомиться с комментарием на данную книгу от специалиста по социальной психологии. Однако, по-видимому, и у нас и в ближнем зарубежье они настолько загружены эфирами, коучингом, треннингами и написанием собственных трудов, что даже компелируя зарубежных авторов, предпочитают не упоминать их всуе.
    Книга озадачила. Первая книга автора – «Психология влияния» выдержала много переизданий и по праву вошла в золотой фонд. Однако, со времени ее написания многое изменилось. Перераспределилось влияние СМИ, возросла роль интернета, возникли социальные сети, и т.д., что сформировало дополнительные факторы влияния, достижения в области нейрофизиологии открыли возможность углубить теоретическую базу. Не отменяя основных каналов влияния, описанных ранее, это их анализ следовало бы осовременить.
    Однако, вторая книга не совсем об этом. И тут следует оценить перевод ее названия. Pre-suation – это не «переконання» (украинский перевод), и не согласие (русский), а предварительная подготовка. Т.е. автор посвятил эту книгу рассмотрению предварительных условий и факторов, которые неосознанно подталкивают человека к определенному решению. Он анализирует изменение поведения людей в различных контекстах, использование фраз-ключей, вызывающих нужные ассоциации и т.д. По сути дела, подавляющее большинство тех факторов действенность которых выглядит убедительно сводится к тем, что были автором описаны ранее, а именно – взаимный обмен;обязательство; социальное доказательство, общность или сходство, авторитет и дефицит. Чиалдини к ним и возвращается в третьей части. Большинство же новых «находок» не так убедительны. Например, французская музыка в винном магазине подспудно провоцирует Вас купить французское вино. Но если Вас спросить об отношении к творчеству Джо Дассена, Вы поймете, что Вами манипулируют и купите водки. Или социальный эксперимент, показавший, что испытуемые стараются больше соблюдать чистоту, если их предварительно убеждать не сорить, а не выключать после себя свет, а тем более, регулярно посещать музей.
    Рассматривая влияние обстановки на поведение людей, автор признается, что те главы, которые он написал в рабочем кабинете погруженном в академическую среду резко отличались от тех, которые он писал дома «ближе к народу». Он утверждает, что все переработал для восприятия широкой публикой, но логика и ясность изложения уступают первой книге. Даже затрагивается подозрение, что он специально путает читателей, чтобы не вооружать манипуляторов. Косвенно на это указывают многочисленные рассуждение об ответственности компаний и продавцов, пытающихся сверх меры влиять на покупателей. Однако, как-то мало он пишет об ответственности политиков.
    Определенный вклад вносит и не совсем идеальный украинский перевод. Некоторые фразы сложно понять. Более того, вместо дефицита в качестве фактора стимулирующий спрос стоит «рідкістність». Действительно – розовые мужские носки в белый горошек – большая редкость, но борьба за них возможна разве что на аукционе, если их до этого носил сэр Элтон Джон.
    Т.е. читать местами занимательно, местами скучновато, местами сложновато, материал очень актуальный, но книга никак не есть шагом вперед по сравнению с «Психологией влияния».
 

Характеристики  Переконання. Революційний метод впливу на людей

Автор
Роберт Чалдини
Издательство
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Язык
Украинский
Год издания
2017
Год первого издания
2016
Переводчик
Татьяна Микитюк
Количество страниц
352
Иллюстрации
Черно-белые
Формат
150x220 мм
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
Тираж
7000
ISBN
978-617-12-2447-6
Вес
440 гр.
Тип
Бумажная
 
Об авторе  Переконання. Революційний метод впливу на людей