Несвідомий брендинг. Як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг
Бумажная книга | Код товара 1249684
Автор
Дуглас Ван Прает
Издательство
Фабула
Серия книг
#PROBusiness
Язык
Украинский
Год издания
2020
Переводчик
Ярослава Машико
Количество страниц
304
Иллюстрации
Нет иллюстраций

Все о книге Несвідомий брендинг. Як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг

Упродовж усього життя нас оточують бренди: одяг, їжа, розваги, всесвітньо відомі імена. Їх усіх об’єднує одне — вони хочуть нам сподобатися. І багатьом це вдається настільки, що ми не уявляємо свого повсякдення без них. Але як? Який секрет успіху тих чи інших брендів? Чому хтось водномить досягає успіху і злітає на вершину популярності, а інші компанії в той же час втрачають усе через один необдуманий маркетинговий крок? Відповідь криється в людській підсвідомості.

Несвідомий брендинг — ось сфера багаторічних досліджень Дугласа ван Праєта. Книжка буде цікавою як людям, зайнятим у сфері маркетингу, так і покупцям, до яких ми з вами належимо. Автор не претендує на новизну пропонованого матеріалу, про що прямо і говорить. У книжці є багато посилань на різні джерела, які стосуються як маркетингу, так і нейробіології. Із «Несвідомого брендингу» ви дізнаєтеся, як наше прагнення до соціалізації та визнання впливає на кожен найменший вибір тоді, коли ми самі цього не усвідомлюємо.

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Дуглас Ван Прает
Издательство
Фабула
Серия книг
#PROBusiness
Язык
Украинский
Год издания
2020
Переводчик
Ярослава Машико
Количество страниц
304
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Рецензии
Купить - Несвідомий брендинг. Як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг
Несвідомий брендинг. Як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг
280 грн
Есть в наличии
 

Рецензии Несвідомий брендинг. Як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг

 
Характеристики Несвідомий брендинг. Як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг
Автор
Дуглас Ван Прает
Издательство
Фабула
Серия книг
#PROBusiness
Язык
Украинский
Год издания
2020
Переводчик
Ярослава Машико
Количество страниц
304
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
170х240 мм
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
Тираж
1500
ISBN
978-617-09-6158-7
Тип
Бумажная