Автор |
Дуглас Ван Прает |
Издательство |
Фабула |
Серия книг |
#PROBusiness |
Язык |
Украинский |
Год издания |
2020 |
Переводчик |
Ярослава Машико |
Количество страниц |
304 |
Иллюстрации |
Нет иллюстраций |
Все о книге Несвідомий брендинг. Як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг
Упродовж усього життя нас оточують бренди: одяг, їжа, розваги, всесвітньо відомі імена. Їх усіх об’єднує одне — вони хочуть нам сподобатися. І багатьом це вдається настільки, що ми не уявляємо свого повсякдення без них. Але як? Який секрет успіху тих чи інших брендів? Чому хтось водномить досягає успіху і злітає на вершину популярності, а інші компанії в той же час втрачають усе через один необдуманий маркетинговий крок? Відповідь криється в людській підсвідомості.
Несвідомий брендинг — ось сфера багаторічних досліджень Дугласа ван Праєта. Книжка буде цікавою як людям, зайнятим у сфері маркетингу, так і покупцям, до яких ми з вами належимо. Автор не претендує на новизну пропонованого матеріалу, про що прямо і говорить. У книжці є багато посилань на різні джерела, які стосуються як маркетингу, так і нейробіології. Із «Несвідомого брендингу» ви дізнаєтеся, як наше прагнення до соціалізації та визнання впливає на кожен найменший вибір тоді, коли ми самі цього не усвідомлюємо.
Автор |
Дуглас Ван Прает |
Издательство |
Фабула |
Серия книг |
#PROBusiness |
Язык |
Украинский |
Год издания |
2020 |
Переводчик |
Ярослава Машико |
Количество страниц |
304 |
Иллюстрации |
Нет иллюстраций |

Рецензии Несвідомий брендинг. Як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг
Автор |
Дуглас Ван Прает |
Издательство |
Фабула |
Серия книг |
#PROBusiness |
Язык |
Украинский |
Год издания |
2020 |
Переводчик |
Ярослава Машико |
Количество страниц |
304 |
Иллюстрации |
Нет иллюстраций |
Формат |
170х240 мм |
Переплет |
Твердый |
Бумага |
Офсетная |
Тираж |
1500 |
ISBN |
978-617-09-6158-7 |
Тип |
Бумажная |