Книга Несвідомий брендинг. Як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг

Книга Несвідомий брендинг. Як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг

1 Відгук
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Упродовж усього життя нас оточують бренди: одяг, їжа, розваги, всесвітньо відомі імена. Їх усіх об’єднує одне — вони хочуть нам сподобатися. І багатьом це вдається настільки, що ми не уявляємо свого повсякдення без них. Але як? Який секрет успіху тих чи інших брендів? Чому хтось водномить досягає успіху і злітає на вершину популярності, а інші компанії в той же час втрачають усе через один необдуманий маркетинговий крок? Відповідь криється в людській підсвідомості.

Несвідомий брендинг — ось сфера багаторічних досліджень Дугласа ван Праєта. Книжка буде цікавою як людям, зайнятим у сфері маркетингу, так і покупцям, до яких ми з вами належимо. Автор не претендує на новизну пропонованого матеріалу, про що прямо і говорить. У книжці є багато посилань на різні джерела, які стосуються як маркетингу, так і нейробіології. Із «Несвідомого брендингу» ви дізнаєтеся, як наше прагнення до соціалізації та визнання впливає на кожен найменший вибір тоді, коли ми самі цього не усвідомлюємо.

Продавець товару
Код товару
1249684
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Тираж
1500
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки
Опис книги

Упродовж усього життя нас оточують бренди: одяг, їжа, розваги, всесвітньо відомі імена. Їх усіх об’єднує одне — вони хочуть нам сподобатися. І багатьом це вдається настільки, що ми не уявляємо свого повсякдення без них. Але як? Який секрет успіху тих чи інших брендів? Чому хтось водномить досягає успіху і злітає на вершину популярності, а інші компанії в той же час втрачають усе через один необдуманий маркетинговий крок? Відповідь криється в людській підсвідомості.

Несвідомий брендинг — ось сфера багаторічних досліджень Дугласа ван Праєта. Книжка буде цікавою як людям, зайнятим у сфері маркетингу, так і покупцям, до яких ми з вами належимо. Автор не претендує на новизну пропонованого матеріалу, про що прямо і говорить. У книжці є багато посилань на різні джерела, які стосуються як маркетингу, так і нейробіології. Із «Несвідомого брендингу» ви дізнаєтеся, як наше прагнення до соціалізації та визнання впливає на кожен найменший вибір тоді, коли ми самі цього не усвідомлюємо.

Відгуки
1 Відгук
Карина
17 травня 2022 р
5 балів
Як нейробіологія надихає маркетинг, або як ця книга може надихнути нас для зміни у бізнесі
Маркетинг, нейробіологія, психологія та бренди - теми, які вкрай важливі для тих, хто хоч раз працював з клієнтами або просуванням продукту. Дуглас Ван Праєт мене дуже здивував...
icon-like
Виникли запитання? 0-800-335-425
309 грн
420 грн
В наявності
Паперова книга
mono-logo
Покупка частинами від 700 грн
Від 2-3 платежів Monobank
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки