Несвідомий брендинг. Як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг
Паперова книга | Код товару 1249684
Yakaboo 5/5
Автор
Дуглас ван Прает
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Українська
Рік видання
2020
Перекладач
Ярослава Машико
Кількість сторінок
304
Ілюстрації
Немає ілюстрацій

Усе про книжку Несвідомий брендинг. Як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг

Упродовж усього життя нас оточують бренди: одяг, їжа, розваги, всесвітньо відомі імена. Їх усіх об’єднує одне — вони хочуть нам сподобатися. І багатьом це вдається настільки, що ми не уявляємо свого повсякдення без них. Але як? Який секрет успіху тих чи інших брендів? Чому хтось водномить досягає успіху і злітає на вершину популярності, а інші компанії в той же час втрачають усе через один необдуманий маркетинговий крок? Відповідь криється в людській підсвідомості.

Несвідомий брендинг — ось сфера багаторічних досліджень Дугласа ван Праєта. Книжка буде цікавою як людям, зайнятим у сфері маркетингу, так і покупцям, до яких ми з вами належимо. Автор не претендує на новизну пропонованого матеріалу, про що прямо і говорить. У книжці є багато посилань на різні джерела, які стосуються як маркетингу, так і нейробіології. Із «Несвідомого брендингу» ви дізнаєтеся, як наше прагнення до соціалізації та визнання впливає на кожен найменший вибір тоді, коли ми самі цього не усвідомлюємо.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Дуглас ван Прает
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Українська
Рік видання
2020
Перекладач
Ярослава Машико
Кількість сторінок
304
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Рецензії
  •  
    Як нейробіологія надихає маркетинг, або як ця книга може надихнути нас для зміни у бізнесі 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Маркетинг, нейробіологія, психологія та бренди - теми, які вкрай важливі для тих, хто хоч раз працював з клієнтами або просуванням продукту.
    Дуглас Ван Праєт мене дуже здивував цією книгою, адже основний фокус - це бренди та як збільшити їх впізнаваність серед споживачів. Кожен бренд хоче бути унікальним, кожен бренд хоче нам сподобатись. Чи у всіх це виходить? Однозначно, ні. Чи є якісь поради, які допоможуть нашому бренду стати королем ринку ? Так! Саме про це нам розповідає неймовірна праця автора.
    У книзі дуже чітко розписані 7 кроків до зміни поведінки. якщо підсумувати їх, то можна зробити декілька висновків, наприклад, те, що, перш за все, бренди змінюються, змінюючи нашу поведінку, вони дарують нам емоції та певні відчуття через сторітейлінг та позиціонування. Щоб створити неперевершений бренд, нам потрібно спочатку почати з наших переваг та розказати про них нашому клієнту, це важливо, бо для того, щоб змусити людину звернути увагу на нас, бренду потрібно створити нейронні зв'язки у мозку людини. Ми, як бренд, повинні допомагати нашому клієнту, бо маркетинг - це не тільки про числа, а й про ставлення до споживачів та розуміння й вирішення їх потреб.
    Не потрібно боятися змін! Зміни - це нові можливості та несподівані рішення, які можуть привести нас до великих успіхів.
Купити - Несвідомий брендинг. Як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг
Несвідомий брендинг. Як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг

Звичайна ціна: 390 грн

Спеціальна ціна: 312 грн

Є в наявності
 

Рецензії Несвідомий брендинг. Як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Як нейробіологія надихає маркетинг, або як ця книга може надихнути нас для зміни у бізнесі 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Маркетинг, нейробіологія, психологія та бренди - теми, які вкрай важливі для тих, хто хоч раз працював з клієнтами або просуванням продукту.
    Дуглас Ван Праєт мене дуже здивував цією книгою, адже основний фокус - це бренди та як збільшити їх впізнаваність серед споживачів. Кожен бренд хоче бути унікальним, кожен бренд хоче нам сподобатись. Чи у всіх це виходить? Однозначно, ні. Чи є якісь поради, які допоможуть нашому бренду стати королем ринку ? Так! Саме про це нам розповідає неймовірна праця автора.
    У книзі дуже чітко розписані 7 кроків до зміни поведінки. якщо підсумувати їх, то можна зробити декілька висновків, наприклад, те, що, перш за все, бренди змінюються, змінюючи нашу поведінку, вони дарують нам емоції та певні відчуття через сторітейлінг та позиціонування. Щоб створити неперевершений бренд, нам потрібно спочатку почати з наших переваг та розказати про них нашому клієнту, це важливо, бо для того, щоб змусити людину звернути увагу на нас, бренду потрібно створити нейронні зв'язки у мозку людини. Ми, як бренд, повинні допомагати нашому клієнту, бо маркетинг - це не тільки про числа, а й про ставлення до споживачів та розуміння й вирішення їх потреб.
    Не потрібно боятися змін! Зміни - це нові можливості та несподівані рішення, які можуть привести нас до великих успіхів.
 
Характеристики Несвідомий брендинг. Як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг
Автор
Дуглас ван Прает
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Українська
Рік видання
2020
Перекладач
Ярослава Машико
Кількість сторінок
304
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
170х240 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
Тираж
1500
ISBN
978-617-09-6158-7
Тип
Паперова