Книга Міряй важливе. OKR. Проста ідея зростання вдесятеро

5 Отзывов
Формат
Язык книги
Издательство
Год издания
Категория
  • У США вийшла 28 квітня 2018 року, миттєво стала бестселером New York Times.
  • Бестселер №1 на Amazon у рубриці Business Management. 
  • "Книжка місяця" Financial Times у квітні 2018 року.

Ця книжка легендарного американського інвестора Джона Доера є надзвичайно цікавим і сміливим поєднанням прикладної бізнес-літератури й особистих історій становлення низки феноменально успішних глобальних і локальних бізнесів та громадських організацій – від велетня Google до інноваційної піцерії Zume Pizza, від благодійної кампанії ONE лідера групи U2 Боно до Фундації Ґейтсів. Більшість із них завдячують Джону Доеру як інвестору (наприклад, Google, адже саме Доер вклав у "гаражний" стартап перші серйозні гроші), й усі – як наставнику, вчителю, пораднику.

Ті, хто шукає практичну, покрокову інструкцію впровадження OKR – цілей і ключових результатів, у своїй компанії або організації, знайдуть у праці Доера вичерпний і вправно написаний підручник. Проте насправді унікальною цю книжку робить історія спадковості, вдячності й передачі знань від покоління до покоління. Не зовсім те, чого очікують від популярної бізнес-літератури, а отже – свідчення, що величезні гроші та найгучніший успіх можуть бути також історіями взаємної поваги і людяності.

Тираж цієї книги видано із залученням коштів Гранту інституційної підтримки наданих "Українським інститутом книги".

Продавец товара
Код товара
861139
Описание книги
  • У США вийшла 28 квітня 2018 року, миттєво стала бестселером New York Times.
  • Бестселер №1 на Amazon у рубриці Business Management. 
  • "Книжка місяця" Financial Times у квітні 2018 року.

Ця книжка легендарного американського інвестора Джона Доера є надзвичайно цікавим і сміливим поєднанням прикладної бізнес-літератури й особистих історій становлення низки феноменально успішних глобальних і локальних бізнесів та громадських організацій – від велетня Google до інноваційної піцерії Zume Pizza, від благодійної кампанії ONE лідера групи U2 Боно до Фундації Ґейтсів. Більшість із них завдячують Джону Доеру як інвестору (наприклад, Google, адже саме Доер вклав у "гаражний" стартап перші серйозні гроші), й усі – як наставнику, вчителю, пораднику.

Ті, хто шукає практичну, покрокову інструкцію впровадження OKR – цілей і ключових результатів, у своїй компанії або організації, знайдуть у праці Доера вичерпний і вправно написаний підручник. Проте насправді унікальною цю книжку робить історія спадковості, вдячності й передачі знань від покоління до покоління. Не зовсім те, чого очікують від популярної бізнес-літератури, а отже – свідчення, що величезні гроші та найгучніший успіх можуть бути також історіями взаємної поваги і людяності.

Тираж цієї книги видано із залученням коштів Гранту інституційної підтримки наданих "Українським інститутом книги".

Отзывы
5 Отзывов
Нету отзывов
Возникли вопросы? 0-800-335-425
260 грн
Нет в наличии
Бумажная книга