Книга Маркетингові війни

Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

«Маркетингові війни» висвітлюють основні принципи успішного маркетингу з погляду військової справи. Автори Ел Райс і Джек Траут беруть за основу працю Карла фон Клаузевіца «Про війну» й адаптують її для зовсім іншої, здавалося б, сфери. Це не просто їхня вигадка чи вдала метафора — це тонко помічена особливість функціонування маркетингу. Відповідно до розміру й статусу компанії, автори пропонують кілька маркетингових стратегій, зокрема удар із флангу і партизанську війну. Власні переконання автори підкріплюють прикладами визначних маркетингових протистоянь: пивної війни, війни за колу, бургерної війни, комп’ютерної війни.

Продавец товара
Код товара
936188
Характеристики
Тип обложки
Твердый
Тираж
3000
Доставка и оплата
Указать город доставки Чтобы видеть точные условия доставки
Описание книги

«Маркетингові війни» висвітлюють основні принципи успішного маркетингу з погляду військової справи. Автори Ел Райс і Джек Траут беруть за основу працю Карла фон Клаузевіца «Про війну» й адаптують її для зовсім іншої, здавалося б, сфери. Це не просто їхня вигадка чи вдала метафора — це тонко помічена особливість функціонування маркетингу. Відповідно до розміру й статусу компанії, автори пропонують кілька маркетингових стратегій, зокрема удар із флангу і партизанську війну. Власні переконання автори підкріплюють прикладами визначних маркетингових протистоянь: пивної війни, війни за колу, бургерної війни, комп’ютерної війни.

Отзывы
4 Отзывы
Денис
11 февраля 2021 г
5 баллов
Топ книга по маркетингу
Эту книгу я прочитал по рекомендации Андрея Фёдорова. Он часто упоминает эту книгу как первый критерий оценки специалиста или бизнесмена. Если читал - хорошо. Нет - значит словно нет полноценного маркетингового образования. И на самом деле эта книга очень важно для бизнесменов и маркетологов. Сегодня всё пропитано идеологией позитивного мышления. Из-за чего компании перестают помнить о таком важном как соревнование с другими фирмами. Автор очень хорошо показывает какие виды военных действий стоит предпринимать компаниям в разных обстоятельствах на рынке. При лидирующих позициях - стоит держать оборонительную стратегию. При отстающих позициях - партизанская война. Много полезных историй о противостояниях различных известных брендов. Как они допускали ошибки, выбирали не тот тип военных действий на рынке и в итоге либо проигрывали, либо были на грани поражения. Я поддерживаю Андрея Фёдорова в том, что эту книгу стоит обязательно читать каждому, кто имеет отношение к маркетинговой работе. Эта книга из той базы, которую можно считать заочным маркетинговым образованием. Очень советую.
Олександр
11 марта 2020 г
5 баллов
Підручник зі стратегічного маркетингу
Одна з найцікавіших і найбільш структурованих книжок з маркетингу, яку читав. Автори поєднали у виданні: 1) військову стратегію (напрацювання Карла фон Клаузевіца та приклади з історії військових дій), 2) теорію стратегічного маркетингу (пристосувавши військову класифікацію) та 3) прикладний маркетинг (чого вартують лише аналізи маркетингових "воєн" за колу, пиво, бургери, комп'ютери). Додаткову цінність становить той факт, що обидва автори протягом кількох десятиліть займалися маркетинговим консалтінгом для найбільших корпорацій та діляться ... своїми інсайтами. Фактично у «Маркетингових війнах» подані «рецепти» як правильно вибрати свою стратегію відповідно до ринкової позиції та заощадити мільйони. Цікаво, що ці поради є універсальними, і їх можна застосовувати і в малому та середньому бізнесі. Книжка читається дуже легко і захоплює з перших сторінок, тому спокійно можна віднести її до категорії «подорожніх» книжок. Єдиний мінус - дещо незвичний формат видання (більш подібний до альбому, ніж книжки).
Iryna Baran
11 октября 2019 г
5 баллов
Рецензія на книгу "Маркетингові війни"
Це одна із "біблій маркетингу", до якої я дуже довго добиралась і дозрівала. Відразу зазначу, що є дуже мало книг із такої сфери, яка розвивається скаженими темпами, як маркетинг. Але ця живе якось поза роками і епохами. Головна ідея книги у її метафорах і практичних порівняннях із військовою сферою. Автори переконують, що маркетинг - це постійна війна між брендами і чим швидше бізнес це зрозуміє, тим краще. Джек Траут починає з того, що варто не зважати на те, коли великі бренди говорять, що в першу чергу для них важливі споживачі чи їхні працівники, тому що прибутковий бізнес знає, що в першу чергу важливо грамотно воювати із іншими брендами. З допомогою розписаних військових стратегій та тактик від Александра Македонського до нашого часу автор показує, що на полі маркетингу компанії роблять такі ж успішні і провальні кроки, як і на полі битви. Ключова думка - можна програти битву, але не війну, тому там є дуже багато порад, які може застосувати бізнес будь-якої величини і сфери, який бажає розвиватись.
Возникли вопросы? 0-800-335-425
550 грн
В наличии
Бумажная книга
Оплачивайте частями
Чтобы оплатить частями: нужно иметь карты Monobank или ПриватБанка, при оформлении заказа выберите способ оплаты «Покупка частями от Monobank» или «Оплата частями от ПриватБанка».
ПриватБанк
2-4 платежа
Доставка и оплата
Указать город доставки Чтобы видеть точные условия доставки