Маркетингові війни
Бумажная книга | Код товара 936188
Yakaboo 5/5
Автор
Джек Траут, Эл Райс
Издательство
Фабула
Серия книг
#PROBusiness
Язык
Украинский
Год издания
2019
Год первого издания
2006
Переводчик
Вячеслав Стельмах
Количество страниц
240

Все о книге Маркетингові війни

«Маркетингові війни» висвітлюють основні принципи успішного маркетингу з погляду військової справи. Автори Ел Райс і Джек Траут беруть за основу працю Карла фон Клаузевіца «Про війну» й адаптують її для зовсім іншої, здавалося б, сфери. Це не просто їхня вигадка чи вдала метафора — це тонко помічена особливість функціонування маркетингу. Відповідно до розміру й статусу компанії, автори пропонують кілька маркетингових стратегій, зокрема удар із флангу і партизанську війну. Власні переконання автори підкріплюють прикладами визначних маркетингових протистоянь: пивної війни, війни за колу, бургерної війни, комп’ютерної війни.

Характеристики
Автор
Джек Траут, Эл Райс
Издательство
Фабула
Серия книг
#PROBusiness
Язык
Украинский
Год издания
2019
Год первого издания
2006
Переводчик
Вячеслав Стельмах
Количество страниц
240
Рецензии
  •  
    До того як братися за виконання маркетингових обов'язків, треба прочитати Маркетингові війни! 50% пользователей считают этот отзыв полезным
    Так, до того як братися за виконання маркетингових обов'язків, треба прочитати Маркетингові війни!

    І я не жартую. Джек Траут розгортає перед нами одну просту думку. Ми не повинні забезпечувати потреби споживачів, створювати попит і реалізовувати пропозицію. Основна функція маркетолога - це боротьба з конкурентами. Це конкуренти змушують нас покращувати та розробляти нові ціннісні пропозиції. Саме конкуренція є рушійною силою, а не споживач. Якби не було конкуренції, ми б з вами й досі користувалися одним милом та однією зубною пастою. А можливо й мило використовували б як зубну пасту. А що, все можливо?

    За основний лейтмотив Траут взяв працю одного полководця. Той детально вивчив всі описані бої та війни, що розгорталися на нашій не надто мирній планеті Земля. Мова йде про Клаузевіца. Він зрозумів, що не залежно від часу та періоду, всі війни ведуться згідно одних й тих же стратегій та тактик. Змінюються лише інструменти/зброя. А фінал вельми передбачуваний.

    Саме порівнюючи з бойовими тактиками і стратегіями Траут розповідає про основні типи стратегій у світі реклами та підприємництва. Ми маємо перед собою ще й купу прикладів маркетингових воєн. Ну звичайно без кока-коли та пепсі тут ніяк. Книга містить багато коментарів до дописів, які дають новішу інформацію про стан згадуваних компаній та прогнозів щодо їхнього майбутнього.
    Більше не переказуватиму Вам, бо може ми з Вами конкуренти))
  •  
    Рецензія на книгу "Маркетингові війни"
    Це одна із "біблій маркетингу", до якої я дуже довго добиралась і дозрівала. Відразу зазначу, що є дуже мало книг із такої сфери, яка розвивається скаженими темпами, як маркетинг. Але ця живе якось поза роками і епохами. Головна ідея книги у її метафорах і практичних порівняннях із військовою сферою. Автори переконують, що маркетинг - це постійна війна між брендами і чим швидше бізнес це зрозуміє, тим краще. Джек Траут починає з того, що варто не зважати на те, коли великі бренди говорять, що в першу чергу для них важливі споживачі чи їхні працівники, тому що прибутковий бізнес знає, що в першу чергу важливо грамотно воювати із іншими брендами. З допомогою розписаних військових стратегій та тактик від Александра Македонського до нашого часу автор показує, що на полі маркетингу компанії роблять такі ж успішні і провальні кроки, як і на полі битви. Ключова думка - можна програти битву, але не війну, тому там є дуже багато порад, які може застосувати бізнес будь-якої величини і сфери, який бажає розвиватись.
Купить - Маркетингові війни
Маркетингові війни
280 грн
Есть в наличии
 
Информация об авторе
Джек Траут
Джек Траут

Один из лучших маркетологов мира, автор всемирно известных бестселлеров: «Позиционирование: битва за узнаваемость», «Маркетинговые войны», «Дифференцируйся или умирай!», «Большие бренды – большие проблемы».  Консультирует крупнейшие компании на современном рынке, а именно: Audi, MasterCard, Xerox, IBM, BurgerKing, Ericsson, TetraPak, Pr...

Подробнее

Рецензии Маркетингові війни

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    До того як братися за виконання маркетингових обов'язків, треба прочитати Маркетингові війни! 50% пользователей считают этот отзыв полезным
    Так, до того як братися за виконання маркетингових обов'язків, треба прочитати Маркетингові війни!

    І я не жартую. Джек Траут розгортає перед нами одну просту думку. Ми не повинні забезпечувати потреби споживачів, створювати попит і реалізовувати пропозицію. Основна функція маркетолога - це боротьба з конкурентами. Це конкуренти змушують нас покращувати та розробляти нові ціннісні пропозиції. Саме конкуренція є рушійною силою, а не споживач. Якби не було конкуренції, ми б з вами й досі користувалися одним милом та однією зубною пастою. А можливо й мило використовували б як зубну пасту. А що, все можливо?

    За основний лейтмотив Траут взяв працю одного полководця. Той детально вивчив всі описані бої та війни, що розгорталися на нашій не надто мирній планеті Земля. Мова йде про Клаузевіца. Він зрозумів, що не залежно від часу та періоду, всі війни ведуться згідно одних й тих же стратегій та тактик. Змінюються лише інструменти/зброя. А фінал вельми передбачуваний.

    Саме порівнюючи з бойовими тактиками і стратегіями Траут розповідає про основні типи стратегій у світі реклами та підприємництва. Ми маємо перед собою ще й купу прикладів маркетингових воєн. Ну звичайно без кока-коли та пепсі тут ніяк. Книга містить багато коментарів до дописів, які дають новішу інформацію про стан згадуваних компаній та прогнозів щодо їхнього майбутнього.
    Більше не переказуватиму Вам, бо може ми з Вами конкуренти))
  •  
    Рецензія на книгу "Маркетингові війни"
    Це одна із "біблій маркетингу", до якої я дуже довго добиралась і дозрівала. Відразу зазначу, що є дуже мало книг із такої сфери, яка розвивається скаженими темпами, як маркетинг. Але ця живе якось поза роками і епохами. Головна ідея книги у її метафорах і практичних порівняннях із військовою сферою. Автори переконують, що маркетинг - це постійна війна між брендами і чим швидше бізнес це зрозуміє, тим краще. Джек Траут починає з того, що варто не зважати на те, коли великі бренди говорять, що в першу чергу для них важливі споживачі чи їхні працівники, тому що прибутковий бізнес знає, що в першу чергу важливо грамотно воювати із іншими брендами. З допомогою розписаних військових стратегій та тактик від Александра Македонського до нашого часу автор показує, що на полі маркетингу компанії роблять такі ж успішні і провальні кроки, як і на полі битви. Ключова думка - можна програти битву, але не війну, тому там є дуже багато порад, які може застосувати бізнес будь-якої величини і сфери, який бажає розвиватись.
 
Характеристики Маркетингові війни
Автор
Джек Траут, Эл Райс
Издательство
Фабула
Серия книг
#PROBusiness
Язык
Украинский
Год издания
2019
Год первого издания
2006
Переводчик
Вячеслав Стельмах
Количество страниц
240
Иллюстрации
Черно-белые
Формат
195х195 мм
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
Шрифт
Minion
Тираж
3000
ISBN
978-617-09-5385-8
Тип
Бумажная
 

Об авторе Маркетингові війни