Книга Маркетинг. Навчальний посібник

Категория
Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

От издателя:

Посібнік містить резюме концепцій і практичних підходів до маркетингу як однієї зі сфер діяльності фірми.

У ньому наведено методологію вирішення маркетингових проблем під час аналізу ринкової ситуації, створення, виробництва і здобуття товарів.

Продавец товара
Код товара
363074
Описание книги

От издателя:

Посібнік містить резюме концепцій і практичних підходів до маркетингу як однієї зі сфер діяльності фірми.

У ньому наведено методологію вирішення маркетингових проблем під час аналізу ринкової ситуації, створення, виробництва і здобуття товарів.

Отзывы
Возникли вопросы? 0-800-335-425
47 грн
Нет в наличии
Бумажная книга