Майстер дзвінка. Як пояснювати, переконувати і продавати телефоном
Бумажная книга | Код товара 936915
Автор
Евгений Жигилий
Издательство
Моноліт-Bizz
Язык
Украинский
Год издания
2019
Количество страниц
376
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
60х84/16 (~150х205 мм)
Переплет
Твердый

Все о книге Майстер дзвінка. Як пояснювати, переконувати і продавати телефоном

Уміння спілкуватися телефоном чи не найголовніша наша зброя і знаряддя праці. Автор книжки — відомий бізнес-тренер і мотиваційний спікер Євген Жигілій — стверджує, що опанувати цю навичку до снаги кожному: потрібно чітко вибудовувати розмову за скриптами й алгоритмами, готуватися й тренуватися заздалегідь, відчувати впевненість, внутрішню радість і вірити в успіх. Усі секрети вдалого телефонного спілкування чекають на вас у цій книжці. Певні, що навіть досвідчений спеціаліст знайде тут корисні прийоми для свого арсеналу! 

Із цією книжкою ви:

  • дізнаєтеся, що телефонні перемовини мають низку переваг, і користуватиметесь ними;
  • навчитеся досягати мети дзвінка за кілька хвилин;
  • опануєте універсальні скрипти й алгоритми;
  • засвоїте корисні прийоми, що стануть у пригоді під час розмов із клієнтами;
  • відточуватимете навички під час практичних тренувань, поданих у кожному розділі;
  • станете справжнім майстром телефонного спілкування!

Цитати:

Відчувайте достаток — нічого не потребуйте!

"Достаток — це внутрішній стан, перебуваючи в якому ви не боїтеся, що вам відмовлять, що у вас нічого не вийде, що ви програєте. Це не апатія і не байдужість, як каже багато людей, уперше почувши це поняття. Це стан, коли ви щиро хочете досягнути чогось, дієте, але нічого не потребуєте. Якось Джо Джирард, успішний продавець автівок, спілкувався зі своїм клієнтом, коли його осінила дивна думка: якщо з якоїсь незрозумілої причини цей клієнт зараз встане й піде, нічого не купивши, то він, Джо, залишиться таким самим успішним продавцем. Але його бажання допомогти людині купити автомобіль не зникло. Воно було таким самим сильним. Просто Джо відчув, що, хоча й прагне укласти угоду, він не боїться її втратити".

Промовляйте скрипти з душею!

"Чи не кожен із нас був у театрі, сміявся під час комедії або плакав, спостерігаючи за драмою на сцені. А тепер задумайтесь: актори, які викликали в нас емоції — сміх і сльози, — такі самі люди. Просто вони вивчили текст і промовили його зі сцени, роблячи відповідні паузи й жестикулюючи. Заздалегідь потренувавшись, вони зуміли пробудити в нас почуття й емоції. Але є один нюанс: вони вклали в п’єсу душу. І тому достукалися до нас. Отже, якщо актори можуть вивчити «чужі» тексти, вкласти в них свої почуття й викликати в нас сильні емоції, то чому під час спілкування телефоном ми не можемо використовувати заздалегідь написаних і вивчених ефективних скриптів? Авжеж, можемо!"

Я впораюся. Я собі довіряю!

"Довіряйте собі! Коли я вперше почув ці слова, то не зрозумів, що вони означають. Хіба я не довіряю собі? Довіра — це ключ до впевненості. На наше ставлення до сьогодення і до майбутнього прямо впливає те, чи довіряємо ми собі. Коли думаємо про майбутнє, найчастіше на гадку спадають побоювання, з яких народжуються очікування. Побоювання породжують страх, а очікування, навіть якщо вони позитивні, ніколи не здійснюються повністю, бо ми їх вигадали. Ми засмучуємося, і так триває постійно. Довіра до себе — це стан упевненості і спокою, який можна описати так: «Хоч би що сталося завтра, я з цим впораюся!»"

Імпровізувати чи готуватися?

"Багато хто виправдовує своє небажання готувати запитання любов’ю та вмінням імпровізувати. Але практика доводить: добре імпровізує той, хто підготувався, найкраща імпровізація — заздалегідь підготовлена. Наприклад, професійний тренер завжди має докладний сценарій тренінгу з можливими складними запитаннями аудиторії, навіть із прописаними анекдотами, як у п’єсі! І дозволяє собі імпровізувати тільки тоді, коли знає свій текст напам’ять у вигляді стійкої навички!"

Перехоплюйте ініціативу!

"Людина, яка телефонує нам, звичайно, зацікавлена у розв’язанні свого питання, але попередньо не готується до розмови і найчастіше не знає тонкощів нашого бізнесу. Якщо віддати їй ініціативу, то ризик, що розмова затягнеться, стає максимальним. Допомагати клієнтові — наше завдання, а отже, ініціатива має належати нам! Правило перехоплення допомагає керувати розмовою і досягати результату найкоротшим шляхом".

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Евгений Жигилий
Издательство
Моноліт-Bizz
Язык
Украинский
Год издания
2019
Количество страниц
376
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
60х84/16 (~150х205 мм)
Переплет
Твердый
Рецензии
Купить - Майстер дзвінка. Як пояснювати, переконувати і продавати телефоном
Майстер дзвінка. Як пояснювати, переконувати і продавати телефоном
315 грн
Есть в наличии
 

Рецензии Майстер дзвінка. Як пояснювати, переконувати і продавати телефоном

 
Характеристики Майстер дзвінка. Як пояснювати, переконувати і продавати телефоном
Автор
Евгений Жигилий
Издательство
Моноліт-Bizz
Язык
Украинский
Год издания
2019
Количество страниц
376
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
60х84/16 (~150х205 мм)
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
ISBN
978-617-577-168-6
Тип
Бумажная