Людина з Сеула
Бумажная книга | Код товара 803087
Yakaboo 4.9/5
Автор
Фрэнк Аренс
Издательство
Моноліт-Bizz
Язык
Украинский
Год издания
2017
Переводчик
Анастасия Жищинская
Количество страниц
416
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
145х215 мм

Все о книге Людина з Сеула

Книжка Френка Аренса «Людина з Сеула» була названа кращою книжкою 2016 року за версією New York Post

«Людина з Сеула» — це три історії в одній: історія успіху країни, всесвітньо відомої корпорації та людини, яка намагається поєднати розбудову кар’єри в нових умовах з сімейним життям. Їх щиро й дотепно розповідає нам Френк Аренс, у минулому журналіст газети Washington Post, який обійняв ключову посаду в компанії Hyundai та переїхав до Південної Кореї.

Запаморочливі блискучі хмарочоси, магазини з різними різнощами, нескінченний потік автомобілів, люди, мов з глянцевих журналів… Важко уявити, що лише якихось півстоліття тому Південна Корея була однією з найбідніших країн світу без промисловості та майже без електрики, де навіть рис і каналізація вважалися розкішшю. Сьогодні ж це держава майбутнього. Про корейське економічне диво чули всі, та що насправді ми знаємо про Країну ранкової свіжості? Побачити її зсередини, зрозуміти, завдяки чому вона досягла приголомшливих результатів, а також зазирнути за лаштунки величезної транснаціональної корпорації пропонує у своїй книжці Френк Аренс — журналіст провідної американської газети Washington Post, який докорінно змінив своє життя і світогляд затятого холостяка, одружившись із дипломаткою та обійнявши ключову посаду в корейському автобудівельному гіганті Hyundai.

Цитати з книжки

Хан і чон

Один письменник назвав його «колективною меланхолією», що допомагає зрозуміти це поняття, бо в ньому є значення спільності. Хан відчувають індивідуально, але це колективний досвід. Це відчуття, що ми всі погрузли в цьому разом, з усіма нами повелися погано, і ми чекаємо на відновлення справедливості. Справді, багато людей, які вивчали історію успіху Кореї, пояснюють його поняттям хан. Переживши сотні вторгнень у своїй історії, втерти носа Toyota і Apple у їхніх же іграх — це, якщо вжити корейську приказку, «як лежачи поласувати рисовими пиріжками».

Мистецтво нунчі

Нунчі перекладається як «оцінювати на око», але найкращим визначенням є «читати між рядків». Найближчий відповідник — читати мову тіла. Але нунчі — значно тонше і складніше, ніж це. Якщо ти кажеш своєму керівникові, що хочеш взяти один з виділених відпускних днів і він погоджується, ти повинен використати своє нунчі, щоб витлумачити вираз його обличчя, тон голосу, його поточний робочий статус, його амбіції, його оцінку вмінь та способу мислення членів твоєї команди, твою роботу і ранг відносно нього, його роботу і ранг відносно його боса, обставини його особистого життя тощо, щоб визначити, чи він часом не має на увазі «ні». Працівники, які вправно підіймаються кар’єрною драбиною, добре володіють мистецтвом нунчі.

Виділитися з натовпу

Одна моя корейська подруга сказала мені: «У Кореї ми вчимо наших дітей не бути видатними». Така заява здивувала мене, зважаючи на те, як у країні всіляко заохочують академічний успіх. Але тоді я на секунду замислився. І сказав: «Думаю, що ти хотіла сказати: «Ми вчимо дітей не виділятися з натовпу». Так?». «Так, ти маєш рацію», — засміялася вона. Я розповів їй: «У США ми вчимо наших дітей щосили старатися, щоб виділитися з натовпу».

Клімат невичерпних можливостей

Це був клімат невичерпних можливостей для енергійних молодих підприємців, як Чон Чжу Ен, який відкрив автомобільну майстерню в Сеулі у 1940 році, під час японської колоніальної окупації. Розповідають, що Чон водив японських окупантів за носа, кажучи, що їм потрібні нові запчастини до автомобілів. Він знімав старі, але справні запчастини, натирав їх до блиску та повертав на місце, вимагаючи від японців плати за нові запчастини. Коли японці відступили, Чон використав свої заощадження з автомайстерні, щоб заснувати Hyundai Group у 1946 році, що з’явилася на світ як будівельна компанія, яка виконувала державні замовлення з відбудови Кореї після війни.

Стратегія на обід

Одного разу я запитав колегу, чому б Hyundai не змінити години обіду, щоб зменшити черги: наприклад, працівники з непарних поверхів могли б виходити на обід з пів на дванадцяту до пів на першу, а працівники з парних поверхів — з полудня до першої дня. Він був упевнений, що всі так звикли, що обід починається опівдні, що корейський мозок ніяк не зможе по-іншому. Якщо перефразувати слова Пітера Друкера, то культура з’їла стратегію на обід.

Примітивна енергія

У рекламних матеріалах Korean Air написали: «Завітайте до Найробі з Korean Air та насолодіться великою африканською саваною, сафарі та корінним населенням, сповненим примітивної енергії». Ця реклама стала об’єктом насмішок у Twitter, і Korean Air швидко попросили вибачення. Добродушні кенійці зреагували спокійно, а один навіть твітнув: «Сьогодні планую пополювати на левів, а тоді, можливо, на слонів, щоб вгамувати мою #примітивну енергію».

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Фрэнк Аренс
Издательство
Моноліт-Bizz
Язык
Украинский
Год издания
2017
Переводчик
Анастасия Жищинская
Количество страниц
416
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
145х215 мм
Рецензии
  •  
    Френк Аренс - ,,Людина з Сеула" 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    ,,Людина з Сеула" - книга, яку можна порадити і як першознайомство з Південною Кореєю, і як своєрідний посібник для бізнесмена-початківця, і як щира та дотепна, повчальна автобіографія чоловіка, який кинув виклик самому собі, вийшов ,,із зони комфорту" та подолав кризу середнього віку. А ще видання сподобається шанувальникам корейських машин Хюндай, бо саме автомобільна тема у різних її аспектах є однією з провідних у ньому.

    ,,Людина з Сеула" - спогади успішного американського журналіста Френка Аренса, який переїхав до Сеула, щоб працювати директором відділення міжнародного піару в автомобільній корпорації-гіганті Хюндай. Робота і життя у Південній Кореї неабияк вплинуло на нього, зміцнили та збагатили не лише досвідом, а й двома донечками).

    Мені ця книга була напрочуд цікава, перш за все, культурним, історичним та пізнавальним аспектами. Читалася дуже легко та захопливо: написана ,,живою" мовою, плюс, досить непоганий переклад. Зустрічаються незначні одруківки. Додатковим бонусом, вважаю, були б фотоілюстрації.

    ,,Країна ранкової свіжості" очима Френка Аренса найбільше вразила мене тим, що є найбільш випиваючою на душу населення алкоголю в цілому світі! Причому розпиття їхнього традиційного напою соджу (27% спирту) - невід'ємний атрибут корпоративної культури. Та й узагалі для корейця, як і для японця, робота - чи не найважливіше у житті! В умовах шаленої конкуренції і конфуціанського світобачення вітаються трудоголізм та... невиділяння з натовпу чи колективу. А ще корейці просто ,,помішані" на пластичних операціях!
  •  
    Не така реальність 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Що ви відчуваєте, коли подорожуєте Європою? Бачите щось нове, заводите нові знайомства, куштуєте смачні страви. Все ніби як вдома, але трохи не так.
    А тепер уявіть себе американцем, якого життя закинуло аж в Азію, скажімо в Корею? Ви живете під охороною на американській базі, наче у резервації для приїжджих. І тільки там є звичні для вас магазини та ранкова дієтична кола з Burger King американського розміру (яку точно не знайдеш за межами бази в десятимільйонному Сеулі). А тепер до нашої подорожі додамо трохи глобальних переворотів, як-от новий шлюб, нова робота, нова культура. Значно нова культура. Річ навіть не в тому, що американці та корейці говорять різними мовами. Це лише механічне відображення бар’єра. Причина полягає в розумінні корейських канонів поведінки – конфуціанства. На Сході ідентичність невідривно пов’язана з вашими відносинами з іншими людьми, а не вашим ім’ям, як на заході.
    Отже, щоб повність відчути всю гамму почуттів цього «бідолахи» слід відкрити книгу «Людина з Сеула» і пройти цей тернистий шлях разом з Френком Аренсом. Ви матимете нагоду відчути дух Азії, побувати на автомобільних виставках у Детройті та Женеві, або, навіть, погудіти на хвешику.
Купить - Людина з Сеула
Людина з Сеула
315 грн
Есть в наличии
 

Рецензии Людина з Сеула

4.9/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Френк Аренс - ,,Людина з Сеула" 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    ,,Людина з Сеула" - книга, яку можна порадити і як першознайомство з Південною Кореєю, і як своєрідний посібник для бізнесмена-початківця, і як щира та дотепна, повчальна автобіографія чоловіка, який кинув виклик самому собі, вийшов ,,із зони комфорту" та подолав кризу середнього віку. А ще видання сподобається шанувальникам корейських машин Хюндай, бо саме автомобільна тема у різних її аспектах є однією з провідних у ньому.

    ,,Людина з Сеула" - спогади успішного американського журналіста Френка Аренса, який переїхав до Сеула, щоб працювати директором відділення міжнародного піару в автомобільній корпорації-гіганті Хюндай. Робота і життя у Південній Кореї неабияк вплинуло на нього, зміцнили та збагатили не лише досвідом, а й двома донечками).

    Мені ця книга була напрочуд цікава, перш за все, культурним, історичним та пізнавальним аспектами. Читалася дуже легко та захопливо: написана ,,живою" мовою, плюс, досить непоганий переклад. Зустрічаються незначні одруківки. Додатковим бонусом, вважаю, були б фотоілюстрації.

    ,,Країна ранкової свіжості" очима Френка Аренса найбільше вразила мене тим, що є найбільш випиваючою на душу населення алкоголю в цілому світі! Причому розпиття їхнього традиційного напою соджу (27% спирту) - невід'ємний атрибут корпоративної культури. Та й узагалі для корейця, як і для японця, робота - чи не найважливіше у житті! В умовах шаленої конкуренції і конфуціанського світобачення вітаються трудоголізм та... невиділяння з натовпу чи колективу. А ще корейці просто ,,помішані" на пластичних операціях!
  •  
    Не така реальність 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Що ви відчуваєте, коли подорожуєте Європою? Бачите щось нове, заводите нові знайомства, куштуєте смачні страви. Все ніби як вдома, але трохи не так.
    А тепер уявіть себе американцем, якого життя закинуло аж в Азію, скажімо в Корею? Ви живете під охороною на американській базі, наче у резервації для приїжджих. І тільки там є звичні для вас магазини та ранкова дієтична кола з Burger King американського розміру (яку точно не знайдеш за межами бази в десятимільйонному Сеулі). А тепер до нашої подорожі додамо трохи глобальних переворотів, як-от новий шлюб, нова робота, нова культура. Значно нова культура. Річ навіть не в тому, що американці та корейці говорять різними мовами. Це лише механічне відображення бар’єра. Причина полягає в розумінні корейських канонів поведінки – конфуціанства. На Сході ідентичність невідривно пов’язана з вашими відносинами з іншими людьми, а не вашим ім’ям, як на заході.
    Отже, щоб повність відчути всю гамму почуттів цього «бідолахи» слід відкрити книгу «Людина з Сеула» і пройти цей тернистий шлях разом з Френком Аренсом. Ви матимете нагоду відчути дух Азії, побувати на автомобільних виставках у Детройті та Женеві, або, навіть, погудіти на хвешику.
  •  
    Корея очима американця 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Я, як фанат Південної Кореї (та азіатських країн взагалі), не могла оминути цю книжку. Ви б бачили мене в книжкових магазинах. Тільки-но мій зоровий (трохи підсліпкуватий, якщо чесно) детектор виловлює в назві чи анотації до книжки слова "Азія", "Японія", "Корея", "Китай" - це майже стовідсоткова гарантія того, що я без цієї книжки не піду.
    "Людина з Сеула" - розважальна біографія американського журналіста Френка Аренса, який протягом майже всієї книжки ходить з виразом обличчя "Що взагалі навколо відбувається?" (в моїй уяві, звичайно :3). Пояснюється це дуже просто, різниця наших менталітетів відома всім і кожному.) Починаючи з принципів побудови робочого колективу і закінчуючи ставленням до алкоголю та алкогольних "гулянок".
    Щодо самої історії, то мені дуже імпонує такий стиль автора, в ньому відчувається його жартівливе ствлення до життя. Не дивлячись на те, як важко йому було пристосуватися до існування в зовсім інших, нових для себе умовах, він все сприймав через призму самоіронії. Для мене це величезний плюс, не люблю, коли автор обирає занадто зверхню манеру письма.
    Доречі, вперше замовила книжку через інтернет магазин (до цього віддавала перевагу офф-лайн книгарням). Сервіс приємно вразив. Замовлення оформила без проблем, доставили книжечку також швидко.
  •  
    Розповідь доброго старого знайомого
    Книга відразу захопила. Склалось враження, ніби добрий старий знайомий завітав до вас на гостини, він повернувся з далекої подорожі і йому є що вам розповісти.
    Він розказує, що корейці багато п’ють. Що? Невже? Вони працьовиті, але п’ють… Так, вони добре працюють, але також добре й п’ють.
    А ще він так описує аромат кімчі, що немов би я його теж відчула. Кімчі – надійний визначник місця перебування, і досить ймовірно, що якщо ви відчули запах кімчі, ви у Кореї. Ось як запах страви ідентифікує цю прекрасну країну. Цікаво, як би він описав Україну, яким ароматом вона б зустріла його?
    Автор не забув і про конфлікт між Південною і Північною Кореєю. Історичні факти вдало переплелись із основною думкою твору.
    І звичайно багато уваги приділено автомобілю Hyundai. Це цікава і захоплива історія розвитку бренду. Наполеглива праця і великі ризики дали змогу багатьом прихильникам бренду відчути комфорт керування автомобілем. Це величезна праця, це вміння відчувати час, та не боятись ризикувати.
    А ще, мені, як жінці і мамі, було приємно читати його розповідь про сім’ю, про віру.
    Криза середнього віку, як автор називає свій стан, він пережив разом зі змінами у Кореї. Країна весь час продовжує розвиватись і долати труднощі. І, звичайно, чекає на повернення Північної Кореї.
  •  
    Динамічне життя в одній книзі
    Автобіографічна книга відомого американського журналіста Френка Аренса «Людина з Сеула» розповідає про автора, який все своє життя працював у журналістиці і одного разу зі своєю жінкою переїздить в Південну Корею та отримує роботу на посаді менеджера по піару у величезній корпорації. Починаючи з чистого листа, для автора Корея виявляється чужим світом, зі своїм закритим специфічним суспільством, зі своїми традиціями та особливостями. Автор за роки роботи добре зрозумів менталітет жителів Кореї, зрозумів різницю між азіатом та азіатом. Книга має яскраво виражене направлення бізнес літератури, адже автор описує свою практику і надає цінні поради читачам щодо піару та зв’язків з громадськістю. Автор є ніби білою вороною у великій мега компанії «Хюндай». Автор надає читачам екскурс в історію Південної Кореї, описує відносини Кореї з її сусідами, зокрема Японією, Китаєм та власне Північною Корею. Книга детально описує культуру та побут корейців. Автор з позиції корінного гордого американця з подивом та повагою описує східну культуру і при цьому дає геніальний екскурс в роботу автомобільних компаній та автобізнесу в цілому. Книга має гарне оформлення, якісний переклад. Мова написання легка, книга читається легко – рекомендую всім!
  •  
    Іноземець в корейській культурі
    Мою увагу привернула ця книга незвичайним сюжетом. Цікаво було дізнатись як авторові довелося змінити свій усталений порядок життя в США і поринути в новий світ буття в Кореї. Очима американця ми проникаємо в різні куточки життя в Сеулі. Автор розказує усі свої секрети як він влився в нову професійну роль PRника, а також деталі пристосування його сімейного життя в Південній Кореї.
    Читаючи Людину з Сеула, ти стаєш частиною незвичної корпорації Хюндай, її повсякденних буденних речей: правила ведення електронного листування, відповідний чітко встановлений час на обід, суворі вимоги до твого одягу та взаємин з колегами… Це не тільки сухі факти і вишколені вже результати успіху корпорації. Книга дає відповіді на питання, про які зазвичай не говорять з таким уточненням: взаємини з босами, корпоративна культура, спілкування між колегами і підлеглими. А також, що не менш важливо - це про уставлені норми, які властиві саме корейській культурі: однорідність, закритість, шалена гонитва за кар'єрним зростом. Френк Аренс пояснює все в понятті висококонтекстуальності Кореї, тобто все базується на конфуціанстві, нормам, що вже тисячі років сповідує цей народ.
 
Характеристики Людина з Сеула
Автор
Фрэнк Аренс
Издательство
Моноліт-Bizz
Язык
Украинский
Год издания
2017
Переводчик
Анастасия Жищинская
Количество страниц
416
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
145х215 мм
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
Тираж
1000
ISBN
978-617-577-120-4
Вес
600 гр.
Тип
Бумажная