Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи
Бумажная книга | Код товара 978859
Автор
Байрон Шарп
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2019
Переводчик
Наталья Валевская
Количество страниц
240
Иллюстрации
Черно-белые
Формат
140х210 мм

Все о книге Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи

ТЕМАТИКА

Маркетинг, бренд-менеджмент, PR.

ПРО КНИЖКУ

Маркетологи звикли діяти інтуїтивно та часто не можуть пояснити, чому одні рекламні кампанії — успішні, а інші — провальні. Однак багато шаблонів споживацької поведінки можна передбачити, стверджує експерт із маркетингу Байрон Шарп. Саме ці прогнози допоможуть побудувати грамотну, контрольовану й результативну маркетингову стратегію, яка приведе до збільшення продажів і зростання бізнесу.

ДЛЯ КОГО КНИЖКА

Книжка для маркетологів, бренд-менеджерів, а також усіх, хто хоче опанувати мистецтво побудови бренду компанії.

ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА

У цій книжці автор наводить універсальні закони маркетингу, які однаково ефективно працюють у різних країнах і для різних типів компаній: від маленьких фірм до національних брендів, від крафтових товарів чи унікальних послуг до масового продукту.

ПРО АВТОРА

Байрон Шарп — директор Інституту маркетингу імені Еренберґа—Басса Університету Південної Австралії. Дослідження інституту використовують і фінансово підтримують провідні компанії світу, такі як Coca-Cola, Kraft, Kellogg’s, British Airways, Procter & Gamble, Nielsen. Автор понад 100 академічних статей.

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Байрон Шарп
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2019
Переводчик
Наталья Валевская
Количество страниц
240
Иллюстрации
Черно-белые
Формат
140х210 мм
Рецензии
Купить - Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи
Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи
250 грн
Есть в наличии
 

Рецензии Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи

 
Характеристики Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи
Автор
Байрон Шарп
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2019
Переводчик
Наталья Валевская
Количество страниц
240
Иллюстрации
Черно-белые
Формат
140х210 мм
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
ISBN
978-617-7730-33-9
Вес
200 гр.
Тип
Бумажная