Книга Інтернет у маркетингу

Категория
Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

От издателя:

У підручнику в доступній формі розглянуто сутність, цілі та функції інтернету в маркетингу, як важливої сфери економічної діяльності в умовах сучасного розвитку інформаційних і інтерактивних технологій. Визначено особливості функціонування Всесвітньої мережі і можливості формування системи маркетингу підприємства в її середовищі. Висвітлюються маркетингові підходи до оцінки ефективності використання веб-сервера підприємства і методи проведення рекламних заходів в інтернеті. Підручник призначений для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, а також для практичних працівників різних сфер бізнесу, де мережа інтернет може використовуватись для вирішення маркетингових завдань.

Продавец товара
Код товара
176658
Доставка и оплата
Указать город доставки Чтобы видеть точные условия доставки
Описание книги

От издателя:

У підручнику в доступній формі розглянуто сутність, цілі та функції інтернету в маркетингу, як важливої сфери економічної діяльності в умовах сучасного розвитку інформаційних і інтерактивних технологій. Визначено особливості функціонування Всесвітньої мережі і можливості формування системи маркетингу підприємства в її середовищі. Висвітлюються маркетингові підходи до оцінки ефективності використання веб-сервера підприємства і методи проведення рекламних заходів в інтернеті. Підручник призначений для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, а також для практичних працівників різних сфер бізнесу, де мережа інтернет може використовуватись для вирішення маркетингових завдань.

Отзывы
Возникли вопросы? 0-800-335-425
520 грн
В наличии
Бумажная книга
mono-logo
Покупка по частям от 1000 грн
От 3-6 платежей Monobank
Доставка и оплата
Указать город доставки Чтобы видеть точные условия доставки