Дифузія інновацій
Бумажная книга | Код товара 476143
Yakaboo 5/5
Автор
Эверетт М. Роджерс
Издательство
Києво-Могилянська академія
Серия книг
Бібліотека журналіста
Язык
Украинский
Год издания
2009
Год первого издания
2003
Переводчик
Василий Старко
Количество страниц
592 стр. (графики, таблицы, схемы)

Все о книге Дифузія інновацій

Класичну працю одного з провідних дослідників інновацій присвчено широкому колу питань, пов'язаних із поширенням нових ідей у суспільстві: від історії становлення цього міждисциплінарного напряму до закономірностей прийняття індивідуальних рішень і впровадження інновацій в організаціях. Автор також розглядає складники й етапи процесу дифузії інновацій, роль агентів змін та критичної маси, різноманітні типи, властивості й наслідки інновацій, наводить численні конкретні приклади впровадження інновацій у життя. Дослідник подає широке потрактування дифузії іненовацій, розуміючи під нею різновид соціальної зміни.

Знайдете відповідь на питання: Чому одні інновації одназу виходять на ринок, а інші дуже довго пробивають собі шлях? Дуже багато реальних практичних прикладів. Хоча назва книжки складна, але зміст легкий для сприйняття та приємний для читання.

Позаяк дифузія інновацій — це міждисциплінарний напрям длослідження, книга буде корисною представникам різних соціальних наук, зокрема соціологам, дослідникам комунікації та ЗМІ, економістам, культурологам, історикам та ін., а також усім, хто цікавиться процесами змін у суспільстві.

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Эверетт М. Роджерс
Издательство
Києво-Могилянська академія
Серия книг
Бібліотека журналіста
Язык
Украинский
Год издания
2009
Год первого издания
2003
Переводчик
Василий Старко
Количество страниц
592 стр. (графики, таблицы, схемы)
Рецензии
  •  
    Пробуйте щось нове!
    Читання книг корисне? «Звісно», - відповість практично кожен з нас. Але як переконати в цьому, скажімо, підлітків? Чи, наприклад, корінних мешканців Амазонки? Для них така «інновація» має пройти певні «стадії» дифузії, проникнення в їх буденність.
    Покрокової інструкції і відповіді саме на ці запитання ви, звісно ж, не знайдете в книзі, але вас очікує маса інших цікавих експериментів у галузі дифузії інновацій.
    Чисто з історично-довідкової цікавості вартує переглянути перші сторінки книги, де розкриваються особливості ранніх досліджень у цій царині. Але якщо вас більше манить практика, то одразу перестрибуйте до глави 4. Саме там, як на мене, самий «сік» історій. Ну, хоча б тому, що ви дізнаєтесь, як у холодильника з’явилось гудіння: ). Але ,якщо серйозно, то саме в цій главі ви прочитаєте про прикладні методи досліджень.
    Далі, вже в главі 5, Еверетт М. Роджерс розповідає, який канал комунікації застосовувати в тому чи іншому випадку для досягнення мети із запровадження інновацій. Крім того, пояснюється наскільки важливо і яким чином відслідковувати корисність інновацій. Так би мовити, пошук і аналіз зворотного зв’язку від впровадження інновацій.
    Ближче до завершення книги автор змальовує нам образ людини-інноватора, точніше того, хто впроваджує щось нове. Розповідає, яку роботу виконує ініціатор сміливець, потім описує як за ним з’являються ранні послідовники, а потім все котиться, як снігова куля з гори. Дивишся, а інновація стала рідною, практично, для всіх.
    Ну і на завершення, звісно ж, про мережі. Куди без них у нашу мережеву епоху. Автор детально і з прикладами розповідає яким чином відбувається дифузія через мережі. Тут вам і дослідження кластерів і «хто кому друг» і наскільки в кого широке коло друзів і так далі.
    Для любителів розумного, але не надто складного чтива для розуміння того, як реалізувати у суспільстві щось нове із найменшими енергетичними і часовими затратами.
Купить - Дифузія інновацій
Дифузія інновацій
119 грн
Есть в наличии
 

Рецензии Дифузія інновацій

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Пробуйте щось нове!
    Читання книг корисне? «Звісно», - відповість практично кожен з нас. Але як переконати в цьому, скажімо, підлітків? Чи, наприклад, корінних мешканців Амазонки? Для них така «інновація» має пройти певні «стадії» дифузії, проникнення в їх буденність.
    Покрокової інструкції і відповіді саме на ці запитання ви, звісно ж, не знайдете в книзі, але вас очікує маса інших цікавих експериментів у галузі дифузії інновацій.
    Чисто з історично-довідкової цікавості вартує переглянути перші сторінки книги, де розкриваються особливості ранніх досліджень у цій царині. Але якщо вас більше манить практика, то одразу перестрибуйте до глави 4. Саме там, як на мене, самий «сік» історій. Ну, хоча б тому, що ви дізнаєтесь, як у холодильника з’явилось гудіння: ). Але ,якщо серйозно, то саме в цій главі ви прочитаєте про прикладні методи досліджень.
    Далі, вже в главі 5, Еверетт М. Роджерс розповідає, який канал комунікації застосовувати в тому чи іншому випадку для досягнення мети із запровадження інновацій. Крім того, пояснюється наскільки важливо і яким чином відслідковувати корисність інновацій. Так би мовити, пошук і аналіз зворотного зв’язку від впровадження інновацій.
    Ближче до завершення книги автор змальовує нам образ людини-інноватора, точніше того, хто впроваджує щось нове. Розповідає, яку роботу виконує ініціатор сміливець, потім описує як за ним з’являються ранні послідовники, а потім все котиться, як снігова куля з гори. Дивишся, а інновація стала рідною, практично, для всіх.
    Ну і на завершення, звісно ж, про мережі. Куди без них у нашу мережеву епоху. Автор детально і з прикладами розповідає яким чином відбувається дифузія через мережі. Тут вам і дослідження кластерів і «хто кому друг» і наскільки в кого широке коло друзів і так далі.
    Для любителів розумного, але не надто складного чтива для розуміння того, як реалізувати у суспільстві щось нове із найменшими енергетичними і часовими затратами.
 
Характеристики Дифузія інновацій
Автор
Эверетт М. Роджерс
Издательство
Києво-Могилянська академія
Серия книг
Бібліотека журналіста
Язык
Украинский
Год издания
2009
Год первого издания
2003
Переводчик
Василий Старко
Количество страниц
592 стр. (графики, таблицы, схемы)
Формат
60х90/16 (~145х215 мм)
Переплет
Мягкий
Бумага
Офсетная
Шрифт
MyslCTT
Тираж
1000
ISBN
978-966-518-527-7
Вес
650 гр.
Тип
Бумажная