Диференціюйся або помри
Бумажная книга | Код товара 936187
Yakaboo 4/5
Автор
Джек Траут, Стив Ривкин
Издательство
Фабула
Серия книг
#PROBusiness
Язык
Украинский
Год издания
2019
Год первого издания
2000
Переводчик
Ярослава Машико
Количество страниц
240

Все о книге Диференціюйся або помри

Проблема занадто широкого вибору впливає не тільки на споживача, а й на виробника чи продавця. Тепер мало виробляти якісний товар і виконувати забаганки клієнта — так роблять усі. То ж як виділитися серед десятків, сотень, тисяч однакових продуктів? Джек Траут і Стів Рівкін навчать вас звертати на себе увагу покупця й виокремлюватися серед товарів однієї категорії. Автори пропонують кілька універсальних, не прив’язаних до конкретного продукту способів диференціації та наводять приклади успішних компаній, які досягли в цьому успіху.

Характеристики
Автор
Джек Траут, Стив Ривкин
Издательство
Фабула
Серия книг
#PROBusiness
Язык
Украинский
Год издания
2019
Год первого издания
2000
Переводчик
Ярослава Машико
Количество страниц
240
Рецензии
  •  
    Базова теорія, яка дозволяє думати ширше, попри опис дуже очевидних істин 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Джек Траут - це один із найвідоміших маркетологів у світі. Саме його книги рекомендують перечитати всім тим, хто пов'язаний зі сферою реклами та бізнесу. І це, беззаперечно, корисна порада.

    Перед нами нове видання, так ще й українською, що особливо тішить. Книга з яскравою обкладинкою трішки відлякує, адже зазвичай хороша література відрізняється стриманою обкладинкою з короткою але змістовною назвою. У нашому випадку все цілком виправдано. Тут складний текст подано у дуже простій формі. Все розподілено на коротенькі підрозділи. Що досить зручно, адже можна читати по кілька питань щодня, а не перечитувати сотню сторінок, щоб дійти до нового розділу. Додатково кожнісінька проблема чи порада підкріплена прикладом з реальних кейсів. А це дозволяє закріпити прочитаний матеріал.

    В чому основна ідея книги? - Автор відкриває нам просту істину. Всі компанії готові кричати, що вони найкращі, що ціна у них крута, а якість зашкалює. Та це роблять всі, тож потрібно придумати як відрізнятися від всіх інших, як знайти свою нішу. І тут перед нами просто сотні прикладів, як ця, чи ця компанія використали ту чи іншу стратегію диференціації. Є і приклади провальних тактик. Без цього ніяк. Це дуже хороше чтиво, яке дозволяє задуматись над тим, що відрізняє нашу компанію.

    Якщо коротко, то для мене ця книга це великий збірник всіх видів диференціації. Це своєрідна базова теорія, яка дозволяє думати ширше, попри опис дуже очевидних істин. Чи потрібно читати? Однозначно так!
Купить - Диференціюйся або помри
Диференціюйся або помри
280 грн
Есть в наличии
 
Информация об авторе
Джек Траут
Джек Траут

Один из лучших маркетологов мира, автор всемирно известных бестселлеров: «Позиционирование: битва за узнаваемость», «Маркетинговые войны», «Дифференцируйся или умирай!», «Большие бренды – большие проблемы».  Консультирует крупнейшие компании на современном рынке, а именно: Audi, MasterCard, Xerox, IBM, BurgerKing, Ericsson, TetraPak, Pr...

Подробнее

Рецензии Диференціюйся або помри

4/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Базова теорія, яка дозволяє думати ширше, попри опис дуже очевидних істин 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Джек Траут - це один із найвідоміших маркетологів у світі. Саме його книги рекомендують перечитати всім тим, хто пов'язаний зі сферою реклами та бізнесу. І це, беззаперечно, корисна порада.

    Перед нами нове видання, так ще й українською, що особливо тішить. Книга з яскравою обкладинкою трішки відлякує, адже зазвичай хороша література відрізняється стриманою обкладинкою з короткою але змістовною назвою. У нашому випадку все цілком виправдано. Тут складний текст подано у дуже простій формі. Все розподілено на коротенькі підрозділи. Що досить зручно, адже можна читати по кілька питань щодня, а не перечитувати сотню сторінок, щоб дійти до нового розділу. Додатково кожнісінька проблема чи порада підкріплена прикладом з реальних кейсів. А це дозволяє закріпити прочитаний матеріал.

    В чому основна ідея книги? - Автор відкриває нам просту істину. Всі компанії готові кричати, що вони найкращі, що ціна у них крута, а якість зашкалює. Та це роблять всі, тож потрібно придумати як відрізнятися від всіх інших, як знайти свою нішу. І тут перед нами просто сотні прикладів, як ця, чи ця компанія використали ту чи іншу стратегію диференціації. Є і приклади провальних тактик. Без цього ніяк. Це дуже хороше чтиво, яке дозволяє задуматись над тим, що відрізняє нашу компанію.

    Якщо коротко, то для мене ця книга це великий збірник всіх видів диференціації. Це своєрідна базова теорія, яка дозволяє думати ширше, попри опис дуже очевидних істин. Чи потрібно читати? Однозначно так!
 
Характеристики Диференціюйся або помри
Автор
Джек Траут, Стив Ривкин
Издательство
Фабула
Серия книг
#PROBusiness
Язык
Украинский
Год издания
2019
Год первого издания
2000
Переводчик
Ярослава Машико
Количество страниц
240
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
195х195 мм
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
Шрифт
Minion
Тираж
3000
ISBN
978-617-09-5384-1
Тип
Бумажная
 

Об авторе Диференціюйся або помри