Книга An Introduction to Management Science: Quantitative Approaches to Decision Making

Формат
Язык книги
Год издания

The third edition of this highly-regarded text has been fully updated whilst maintaining the accessible and comprehensive style that makes this text so popular. Packed with diverse realistic examples from Scotland to Saudi Arabia, this truly internationalized version of the landmark text from the Anderson, Sweeney and Williams team provides a complete introduction to the subjects of Management Science and Operations Research.

Код товара
20049190
Характеристики
Тип обложки
Доставка и оплата
Указать город доставки Чтобы видеть точные условия доставки
Описание книги

The third edition of this highly-regarded text has been fully updated whilst maintaining the accessible and comprehensive style that makes this text so popular. Packed with diverse realistic examples from Scotland to Saudi Arabia, this truly internationalized version of the landmark text from the Anderson, Sweeney and Williams team provides a complete introduction to the subjects of Management Science and Operations Research.

Отзывы
Возникли вопросы? 0-800-335-425
3953 грн
Доставка c UK 20-30 дней
Бумажная книга
Оплачивайте частями
Чтобы оплатить частями: нужно иметь карты Monobank или ПриватБанка, при оформлении заказа выберите способ оплаты «Покупка частями от Monobank» или «Оплата частями от ПриватБанка».
ПриватБанк
2-4 платежа
Доставка и оплата
Указать город доставки Чтобы видеть точные условия доставки