Вход или регистрация
Для отслеживания статуса заказов и рекомендаций
Чтобы видеть сроки доставки
Відповідно до методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи підсумки педагогічних спостережень (зміни в поведінці дитини, її емоційних реакціях, мотивації, вольових проявах, зниження чи підвищення результативності навчальної діяльності тощо) фіксують у «Зошиті спостережень учителя / учительки». Ці нотатки дозволять:
Педагогічне спостереження за навчальною та іншими видами діяльності учнів здійснюється учителем/учителькою протягом року. Залежно від мети спостереження, педагог може оцінювати дітей в різноманітних ситуаціях, коли вони працюють в парі, у групі чи індивідуально. Оцінюються не тільки навчальні результати учнів, але й їхня активність, зацікавленість, мотивація, що є також важливими цілями в початковій школі.
Зошит спостережень учитель /учителька веде в довільній формі, він є особистим документом і не підлягає перевірці з боку адміністрації.
Відповідно до методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи підсумки педагогічних спостережень (зміни в поведінці дитини, її емоційних реакціях, мотивації, вольових проявах, зниження чи підвищення результативності навчальної діяльності тощо) фіксують у «Зошиті спостережень учителя / учительки». Ці нотатки дозволять:
Педагогічне спостереження за навчальною та іншими видами діяльності учнів здійснюється учителем/учителькою протягом року. Залежно від мети спостереження, педагог може оцінювати дітей в різноманітних ситуаціях, коли вони працюють в парі, у групі чи індивідуально. Оцінюються не тільки навчальні результати учнів, але й їхня активність, зацікавленість, мотивація, що є також важливими цілями в початковій школі.
Зошит спостережень учитель /учителька веде в довільній формі, він є особистим документом і не підлягає перевірці з боку адміністрації.