Вход или регистрация
Для отслеживания статуса заказов и рекомендаций
Чтобы видеть сроки доставки
У цьому зошиті вміщено тестові завдання для перевірки теоретичних знань з мови та аудіативних умінь (слухання-розуміння тексту). Їх можна використовувати для контрольних і самостійних робіт з української мови. Мовні знання пропонується перевіряти за допомогою тематичних тестових робіт, складених до всіх мовних тем, передбачених новою навчальною програмою з української мови для 3 класу. Кожна робота представлена у двох рівноцінних варіантах, які містять по вісім завдань: чотири перших - закритого типу, що передбачають вибір правильної відповіді з трьох запропонованих варіантів, решта - відкритого типу, виконуються письмово. Оцінюється кожне закрите завдання одним балом, відкрите - двома балами (якщо таке завдання виконане частково, учень одержує 1 бал).
Для перевірки аудіативних умінь пропонуються художні тексти для слухання (у кінці зошита) і шість тестових завдань закритого типу до кожного тексту. Завданнями перевіряється розуміння фактичного змісту, послідовності подій, основної думки прослуханого тексту. Оцінюється кожне правильно виконане завдання двома балами.
У цьому зошиті вміщено тестові завдання для перевірки теоретичних знань з мови та аудіативних умінь (слухання-розуміння тексту). Їх можна використовувати для контрольних і самостійних робіт з української мови. Мовні знання пропонується перевіряти за допомогою тематичних тестових робіт, складених до всіх мовних тем, передбачених новою навчальною програмою з української мови для 3 класу. Кожна робота представлена у двох рівноцінних варіантах, які містять по вісім завдань: чотири перших - закритого типу, що передбачають вибір правильної відповіді з трьох запропонованих варіантів, решта - відкритого типу, виконуються письмово. Оцінюється кожне закрите завдання одним балом, відкрите - двома балами (якщо таке завдання виконане частково, учень одержує 1 бал).
Для перевірки аудіативних умінь пропонуються художні тексти для слухання (у кінці зошита) і шість тестових завдань закритого типу до кожного тексту. Завданнями перевіряється розуміння фактичного змісту, послідовності подій, основної думки прослуханого тексту. Оцінюється кожне правильно виконане завдання двома балами.