Від хорошого до величного
Бумажная книга | Код товара 737575
Yakaboo 4.5/5
Автор
Джим Коллинз
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2017
Переводчик
Оксана Савчин
Количество страниц
368
Иллюстрации
Черно-белые, Схемы
Формат
60x90/16 (145х215 мм)

Все о книге Від хорошого до величного

«Від хорошого до величного» — настільна книга провідних топ-менеджерів світу. Продано понад 3 000 000 примірників. Видання перекладене більше ніж тридцятьма мовами.

Тематика

Бізнес, менеджмент, культура компанії, лідерство, технології.

Про книжку

У цій книжці Джим Коллінз аналізує діяльність і структуру компаній, яким вдалося здійснити прорив у вищу лігу бізнесу. Він відібрав фірми, які, попри всі кризи, п’ятнадцять років поспіль показували найкращі результати у своїй галузі. Як Gillette, Kimberly-Clark, Philip Morris та іншим вдалося взяти настільки високу планку? Джим Коллінз вивів формулу — дев’ять кроків, які дозволять розкрутити маховик успіху до швидкості, яка приносить шалені прибутки.

Для кого книжка

Для якнайширшого кола читачів, усіх, хто цікавиться бізнесом, менеджментом, саморозвитком. Особливо зацікавить СЕО, менеджерів та стартаперів.

Чому ця книжка

Якщо ви відчуваєте, що до певного етапу піднімалися вгору, а вже кілька років пробуксовуєте на місці, то ця книжка — той червоний прапорець, який покаже, що ви робите не так і куди слід почати рухатися, щоб пробитися у вищу лігу бізнесу. Джим Коллінз пояснить, як вивести компанії, громадські і державні організації та установи з хорошого на величний рівень.

Про автора

Джим Коллінз — американський бізнес-консультант і письменник. Автор книжок «Від хорошого до величного», «Величні за власним вибором», «Зроблено на совість». Публікується в Harvard Business Review, BusinessWeek, Fortune та інших виданнях. Живе у Боулдері, штат Колорадо.

Відгуки про книжку

"Топ-менеджерам варто негайно купити цю книжку."

USA Today

"Коллінз і його дослідницька команда знайшли відповідь на одне з найголовніших питань бізнесу".

Fortune

"Це бізнес-ідея року".

Fast Company

Цитати

Загальнолюдська проблема

«Твердження про те, що хороше ― ворог величного, стосується не лише бізнесу. Це загальнолюдська проблема. Якщо нам вдасться знайти ключ до питання, як перейти від хорошого до величного, то наше дослідження буде корисним для організації будь-якого типу. Хороші школи зможуть стати величними школами. Хороші газети ― величними газетами. Хороші церкви ― величними церквами. Хороші урядові організації ― величними урядовими організаціями. А хороші компанії неодмінно стануть величними компаніями».

Дзеркало й вікно

«Лідери п’ятого рівня дивляться у вікно, приписуючи успіх компанії тим факторам, що не пов’язані з ними самими. Коли вони не можуть знайти конкретної людини або події, завдяки якій це сталося, то списують усе на удачу. При цьому вони дивляться у дзеркало, щоб взяти на себе відповідальність, а не скаржитися на невезіння, коли справи йдуть не дуже добре. Лідери компаній із групи порівняння роблять абсолютно протилежне. Вони дивляться у вікно, щоб звинуватити когось іншого у поганих результатах. Проте вони годинами вдивляються у дзеркало, щоб приписати собі заслуги, коли справи йдуть добре».

Люди в автобусі

«Керівники величних компаній не вирішували наперед, куди прямуватиме автобус, щоб потім набрати у нього пасажирів. Ні, вони спочатку набирали в автобус потрібних людей (і висаджували непотрібних), а потім вирішували, куди прямувати. По суті вони говорили: "Послухайте, я не знаю, куди нам треба їхати. Проте одне я знаю точно: якщо ми візьмемо в автобус потрібних людей, і вони будуть на своїх місцях, а тих, хто нам не підходить, висадимо, то обов’язково зрозуміємо, до якого чудового місця нам слід рухатися"».

Прискорювач

«Ті, хто створив величні компанії, розуміють, що основним прискорювачем зростання компанії є не ринки чи технології, не конкуренція чи продукція. Має значення одне-єдине: здатність знайти і втримати у компанії правильних людей».

Дивитися в очі суворій реальності

«Так, керівництво повинне мати власне бачення ситуації. Проте воно також відповідає за створення такого оточення, у якому чують правду і протистоять грубим фактам. Є величезна різниця між можливістю «відверто висловлюватися» і можливістю бути почутим. Керівники компаній моделі «від хорошого до величного» розуміли цю відмінність, створюючи таку корпоративну культуру, у якій люди мали можливість бути почутими і, зрештою, розповісти правду, яку почують».

Пристрасть

«Можливо здається дивним вважати таку нетривку і ефемерну річ, як пристрасть, невід’ємною частиною стратегічної моделі розвитку. Проте у всіх компаніях моделі «від хорошого до величного» пристрасть стала основною частиною концепції їжака. Ви не можете набути пристрасть, як і не можете мотивувати своїх співробітників бути пристрасними. Ви можете лише визначити, що викликає пристрасть у вас і в тих, хто навколо вас».

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Джим Коллинз
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2017
Переводчик
Оксана Савчин
Количество страниц
368
Иллюстрации
Черно-белые, Схемы
Формат
60x90/16 (145х215 мм)
Цитата
Коллінз і його дослідницька команда знайшли відповідь на одне з найголовніших питань бізнесу
Fortune
Рецензии
  •  
    Як стати великим? 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Книга знаходиться на межі мотивації та навчання: вона надихає, але водночас і пропонує дуже багато цікавих наукових матеріалів. Як і багато інших бізнес-книг, ця теж сповнена гучними історія та цікавими яскравими перемогами ведення бізнесу. Будучи реалістом, я вважаю, що я ніколи не буду генеральним директором великої компанії, але я допоможу керувати домашнім господарством, брати участь у суспільному житті власного багатоповерхового будинку, де живу, допомагати керувати колективом на роботі. Ця книга дала мені багате розуміння того, чому компанії здатні піднятися в рості та продуктивності, але таке ж розуміння може бути застосоване в більшості життєвих обставин, де люди згруповані. Це потужна ділова праця, яка надихає і є прекрасною книгою не тільки для вдосконалення бізнесу, але й для самовдосконалення. Цей величезний дослідницький проект надає хороше уявлення про те, що роблять великі підприємства, і як жити більш успішно. Автор пише легкою та зрозумілою мовою, читається досить швидко та цікаво. В цілому, я рекомендую всім, хто прагне стати лідером або вже знаходиться на керівних позиціях.
  •  
    Універсальна інструкція для всіх керівників та підприємців
    Чудова книга від відомого американського бізнес-консультанта Джима Колінза про те, чому одним компаніям вдалось добитись успіху, а іншим ні. Він проаналізував фінансові результати за 15 років близько 30 компаній. Одні з них показували стабільний приріст і середні показники доходів з їхніх акцій перевищували середньоринкові ціни упродовж усіх 15 років. Автор називає цей перехід "від хорошого до величного".

    Джим Колінз розповідає, що команда дослідників, яку він зібрав, з-поміж усіх відомих та іменитих, вибрала 28 компаній за останні 50 і більше років і провела повний аналіз їхньої діяльності. Вони взяли інтерв'ю у більшості генеральних директорів, проаналізували всі статті та новини про ці компанії. Окрім того, вони провели розширений аналіз, де врахували стиль керівництва, рівень заробітних плат працівників, корпоративну культуру, плинність кадрів, фінансові показники та бізнес стратегії. Усе це дало змогу зробити певні припущення, щодо того, що саме з хорошої компанії може зробити величну. Систематизувавши і обробивши всю одержану інформацію, автор виділяє 9 порад для створення "величної компанії".

    Надзвичайно цікаво, адже компанії, що порівнюються, розділені по різним галузям, автор не порівнює мережу аптек з кондитерськими, в кожного своя ніша. Читається легко і доступно. Ця книга - це друге видання, що продовжує ідею книги "Величні за власним вибором".
Купить - Від хорошого до величного
Від хорошого до величного
185 грн
Нет в наличии
 
Информация об авторе
Джим Коллинз
Джим Коллинз

Джим Коллинз– американский исследователь, писатель, бизнес-консультант. Автор такихкниг, как:«Великие по собственному выбору», «Как гибнут великие и почему некоторые компании никогда не сдаются»,«От хорошего к великому: почему некоторые компании совершают прорыв, а другие нет», «Построенные навечно». С юных лет увлекается альпинизмом, некото...

Подробнее

Цитата Від хорошого до величного

Коллінз і його дослідницька команда знайшли відповідь на одне з найголовніших питань бізнесу
Fortune
 

Рецензии Від хорошого до величного

  •  
    Як стати великим? 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Книга знаходиться на межі мотивації та навчання: вона надихає, але водночас і пропонує дуже багато цікавих наукових матеріалів. Як і багато інших бізнес-книг, ця теж сповнена гучними історія та цікавими яскравими перемогами ведення бізнесу. Будучи реалістом, я вважаю, що я ніколи не буду генеральним директором великої компанії, але я допоможу керувати домашнім господарством, брати участь у суспільному житті власного багатоповерхового будинку, де живу, допомагати керувати колективом на роботі. Ця книга дала мені багате розуміння того, чому компанії здатні піднятися в рості та продуктивності, але таке ж розуміння може бути застосоване в більшості життєвих обставин, де люди згруповані. Це потужна ділова праця, яка надихає і є прекрасною книгою не тільки для вдосконалення бізнесу, але й для самовдосконалення. Цей величезний дослідницький проект надає хороше уявлення про те, що роблять великі підприємства, і як жити більш успішно. Автор пише легкою та зрозумілою мовою, читається досить швидко та цікаво. В цілому, я рекомендую всім, хто прагне стати лідером або вже знаходиться на керівних позиціях.
  •  
    Універсальна інструкція для всіх керівників та підприємців
    Чудова книга від відомого американського бізнес-консультанта Джима Колінза про те, чому одним компаніям вдалось добитись успіху, а іншим ні. Він проаналізував фінансові результати за 15 років близько 30 компаній. Одні з них показували стабільний приріст і середні показники доходів з їхніх акцій перевищували середньоринкові ціни упродовж усіх 15 років. Автор називає цей перехід "від хорошого до величного".

    Джим Колінз розповідає, що команда дослідників, яку він зібрав, з-поміж усіх відомих та іменитих, вибрала 28 компаній за останні 50 і більше років і провела повний аналіз їхньої діяльності. Вони взяли інтерв'ю у більшості генеральних директорів, проаналізували всі статті та новини про ці компанії. Окрім того, вони провели розширений аналіз, де врахували стиль керівництва, рівень заробітних плат працівників, корпоративну культуру, плинність кадрів, фінансові показники та бізнес стратегії. Усе це дало змогу зробити певні припущення, щодо того, що саме з хорошої компанії може зробити величну. Систематизувавши і обробивши всю одержану інформацію, автор виділяє 9 порад для створення "величної компанії".

    Надзвичайно цікаво, адже компанії, що порівнюються, розділені по різним галузям, автор не порівнює мережу аптек з кондитерськими, в кожного своя ніша. Читається легко і доступно. Ця книга - це друге видання, що продовжує ідею книги "Величні за власним вибором".
  •  
    Настольная книга
    Просто быть хорошим не достаточно! Добивайтесь величия!

    Джим Коллинз, эксперт в области лидерства, представил историю из басни Эзопа под названием «Лиса и ёж» в своей собственной книге «От хорошего к великому».

    Лиса - хитрое и красивое существо. Это также быстрый, худой и опытный охотник. Напротив, ежик маленький, медленный и пухлый. Поэтому ежик занимается только поиском пищи и уходом за домом. Каждый день лиса думает о стратегиях охоты на ежа и упускает свой самый удачный шанс. Однако, когда лиса нападает на ежа, ежик свернется в шар, чтобы защитить себя. В конце концов лиса терпит неудачу и возвращается домой, чтобы придумать новый план. Тем не менее, тот же результат повторяется каждый раз. Лиса заканчивается ничем, а ежик побеждает.

    У лисы есть много знаний, но еж знает одну важную информацию. Великие организации похожи на ежа. Как и еж, великие организации думают о легком, эффективном,
    Планы действенных действий в самых простых методах. По словам Коллинза, стратегическая концепция ежа сосредоточиться на едином плане рождается из понимания своей личности с точностью и глубиной.
  •  
    просто не моє
    В першу чергу я хочу сказати, що це не книга погана, а просто я помилилася з вибором і тут скоріше питання йтиме про те, що вона мені не підійшла, аніж про те, що книга погано написана.
    Хочу почати з того, що книгу мені давно рекомендували як класний путівник досягнення успіху. До того ж я читала багато різноманітних списків мотиваційної літератури, серед яких вона також була. Дивно те, що я б цю книгу відносила до наукових та бізнес трактатів й по тому. "Від хорошого до величного" особисто для мене виявилася не цікавою через те, що вона написана цілковито науковою сухою мовою та термінами, які підлаштовані лише для бізнесменів та бізнеследі. Мені ж як людині творчій це виявилося обтяжливо та не цікаво читати. Я можу цілком погодитися, що директор певної кампанії знайшов би для себе там купу цікавих порад. Я ж - лише перегортала сторінки й закрила книгу. Я можу охарактеризувати цю книгу як наукове дослідження, котре робив автор протягом декількох років, досяг в цьому успіху й вирішив це все надрукувати. Власне, там всередині є пояснення до всього, таблички, діаграми й т.д.
    Плюсик книзі за закладочку та якісний папір. А так книга просто не для мене.
 
Характеристики Від хорошого до величного
Автор
Джим Коллинз
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2017
Переводчик
Оксана Савчин
Количество страниц
368
Иллюстрации
Черно-белые, Схемы
Формат
60x90/16 (145х215 мм)
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
Тираж
3000
ISBN
978-617-7279-13-5
Вес
530 гр.
Тип
Бумажная
 

Об авторе Від хорошого до величного