Книга Від хорошого до величного

Книга Від хорошого до величного

5 Отзывов
Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

«Від хорошого до величного» — настільна книга провідних топ-менеджерів світу. Продано понад 3 000 000 примірників. Видання перекладене більше ніж тридцятьма мовами.

Тематика

Бізнес, менеджмент, культура компанії, лідерство, технології.

Про книжку

У цій книжці Джим Коллінз аналізує діяльність і структуру компаній, яким вдалося здійснити прорив у вищу лігу бізнесу. Він відібрав фірми, які, попри всі кризи, п’ятнадцять років поспіль показували найкращі результати у своїй галузі. Як Gillette, Kimberly-Clark, Philip Morris та іншим вдалося взяти настільки високу планку? Джим Коллінз вивів формулу — дев’ять кроків, які дозволять розкрутити маховик успіху до швидкості, яка приносить шалені прибутки.

Для кого книжка

Для якнайширшого кола читачів, усіх, хто цікавиться бізнесом, менеджментом, саморозвитком. Особливо зацікавить СЕО, менеджерів та стартаперів.

Чому ця книжка

Якщо ви відчуваєте, що до певного етапу піднімалися вгору, а вже кілька років пробуксовуєте на місці, то ця книжка — той червоний прапорець, який покаже, що ви робите не так і куди слід почати рухатися, щоб пробитися у вищу лігу бізнесу. Джим Коллінз пояснить, як вивести компанії, громадські і державні організації та установи з хорошого на величний рівень.

Про автора

Джим Коллінз — американський бізнес-консультант і письменник. Автор книжок «Від хорошого до величного», «Величні за власним вибором», «Зроблено на совість». Публікується в Harvard Business Review, BusinessWeek, Fortune та інших виданнях. Живе у Боулдері, штат Колорадо.

Відгуки про книжку

"Топ-менеджерам варто негайно купити цю книжку."

USA Today

"Коллінз і його дослідницька команда знайшли відповідь на одне з найголовніших питань бізнесу".

Fortune

"Це бізнес-ідея року".

Fast Company

Цитати

Загальнолюдська проблема

«Твердження про те, що хороше ― ворог величного, стосується не лише бізнесу. Це загальнолюдська проблема. Якщо нам вдасться знайти ключ до питання, як перейти від хорошого до величного, то наше дослідження буде корисним для організації будь-якого типу. Хороші школи зможуть стати величними школами. Хороші газети ― величними газетами. Хороші церкви ― величними церквами. Хороші урядові організації ― величними урядовими організаціями. А хороші компанії неодмінно стануть величними компаніями».

Дзеркало й вікно

«Лідери п’ятого рівня дивляться у вікно, приписуючи успіх компанії тим факторам, що не пов’язані з ними самими. Коли вони не можуть знайти конкретної людини або події, завдяки якій це сталося, то списують усе на удачу. При цьому вони дивляться у дзеркало, щоб взяти на себе відповідальність, а не скаржитися на невезіння, коли справи йдуть не дуже добре. Лідери компаній із групи порівняння роблять абсолютно протилежне. Вони дивляться у вікно, щоб звинуватити когось іншого у поганих результатах. Проте вони годинами вдивляються у дзеркало, щоб приписати собі заслуги, коли справи йдуть добре».

Люди в автобусі

«Керівники величних компаній не вирішували наперед, куди прямуватиме автобус, щоб потім набрати у нього пасажирів. Ні, вони спочатку набирали в автобус потрібних людей (і висаджували непотрібних), а потім вирішували, куди прямувати. По суті вони говорили: "Послухайте, я не знаю, куди нам треба їхати. Проте одне я знаю точно: якщо ми візьмемо в автобус потрібних людей, і вони будуть на своїх місцях, а тих, хто нам не підходить, висадимо, то обов’язково зрозуміємо, до якого чудового місця нам слід рухатися"».

Прискорювач

«Ті, хто створив величні компанії, розуміють, що основним прискорювачем зростання компанії є не ринки чи технології, не конкуренція чи продукція. Має значення одне-єдине: здатність знайти і втримати у компанії правильних людей».

Дивитися в очі суворій реальності

«Так, керівництво повинне мати власне бачення ситуації. Проте воно також відповідає за створення такого оточення, у якому чують правду і протистоять грубим фактам. Є величезна різниця між можливістю «відверто висловлюватися» і можливістю бути почутим. Керівники компаній моделі «від хорошого до величного» розуміли цю відмінність, створюючи таку корпоративну культуру, у якій люди мали можливість бути почутими і, зрештою, розповісти правду, яку почують».

Пристрасть

«Можливо здається дивним вважати таку нетривку і ефемерну річ, як пристрасть, невід’ємною частиною стратегічної моделі розвитку. Проте у всіх компаніях моделі «від хорошого до величного» пристрасть стала основною частиною концепції їжака. Ви не можете набути пристрасть, як і не можете мотивувати своїх співробітників бути пристрасними. Ви можете лише визначити, що викликає пристрасть у вас і в тих, хто навколо вас».

Продавец товара
Код товара
737575
Характеристики
Тип обложки
Твердый
Тираж
3000
Описание книги

«Від хорошого до величного» — настільна книга провідних топ-менеджерів світу. Продано понад 3 000 000 примірників. Видання перекладене більше ніж тридцятьма мовами.

Тематика

Бізнес, менеджмент, культура компанії, лідерство, технології.

Про книжку

У цій книжці Джим Коллінз аналізує діяльність і структуру компаній, яким вдалося здійснити прорив у вищу лігу бізнесу. Він відібрав фірми, які, попри всі кризи, п’ятнадцять років поспіль показували найкращі результати у своїй галузі. Як Gillette, Kimberly-Clark, Philip Morris та іншим вдалося взяти настільки високу планку? Джим Коллінз вивів формулу — дев’ять кроків, які дозволять розкрутити маховик успіху до швидкості, яка приносить шалені прибутки.

Для кого книжка

Для якнайширшого кола читачів, усіх, хто цікавиться бізнесом, менеджментом, саморозвитком. Особливо зацікавить СЕО, менеджерів та стартаперів.

Чому ця книжка

Якщо ви відчуваєте, що до певного етапу піднімалися вгору, а вже кілька років пробуксовуєте на місці, то ця книжка — той червоний прапорець, який покаже, що ви робите не так і куди слід почати рухатися, щоб пробитися у вищу лігу бізнесу. Джим Коллінз пояснить, як вивести компанії, громадські і державні організації та установи з хорошого на величний рівень.

Про автора

Джим Коллінз — американський бізнес-консультант і письменник. Автор книжок «Від хорошого до величного», «Величні за власним вибором», «Зроблено на совість». Публікується в Harvard Business Review, BusinessWeek, Fortune та інших виданнях. Живе у Боулдері, штат Колорадо.

Відгуки про книжку

"Топ-менеджерам варто негайно купити цю книжку."

USA Today

"Коллінз і його дослідницька команда знайшли відповідь на одне з найголовніших питань бізнесу".

Fortune

"Це бізнес-ідея року".

Fast Company

Цитати

Загальнолюдська проблема

«Твердження про те, що хороше ― ворог величного, стосується не лише бізнесу. Це загальнолюдська проблема. Якщо нам вдасться знайти ключ до питання, як перейти від хорошого до величного, то наше дослідження буде корисним для організації будь-якого типу. Хороші школи зможуть стати величними школами. Хороші газети ― величними газетами. Хороші церкви ― величними церквами. Хороші урядові організації ― величними урядовими організаціями. А хороші компанії неодмінно стануть величними компаніями».

Дзеркало й вікно

«Лідери п’ятого рівня дивляться у вікно, приписуючи успіх компанії тим факторам, що не пов’язані з ними самими. Коли вони не можуть знайти конкретної людини або події, завдяки якій це сталося, то списують усе на удачу. При цьому вони дивляться у дзеркало, щоб взяти на себе відповідальність, а не скаржитися на невезіння, коли справи йдуть не дуже добре. Лідери компаній із групи порівняння роблять абсолютно протилежне. Вони дивляться у вікно, щоб звинуватити когось іншого у поганих результатах. Проте вони годинами вдивляються у дзеркало, щоб приписати собі заслуги, коли справи йдуть добре».

Люди в автобусі

«Керівники величних компаній не вирішували наперед, куди прямуватиме автобус, щоб потім набрати у нього пасажирів. Ні, вони спочатку набирали в автобус потрібних людей (і висаджували непотрібних), а потім вирішували, куди прямувати. По суті вони говорили: "Послухайте, я не знаю, куди нам треба їхати. Проте одне я знаю точно: якщо ми візьмемо в автобус потрібних людей, і вони будуть на своїх місцях, а тих, хто нам не підходить, висадимо, то обов’язково зрозуміємо, до якого чудового місця нам слід рухатися"».

Прискорювач

«Ті, хто створив величні компанії, розуміють, що основним прискорювачем зростання компанії є не ринки чи технології, не конкуренція чи продукція. Має значення одне-єдине: здатність знайти і втримати у компанії правильних людей».

Дивитися в очі суворій реальності

«Так, керівництво повинне мати власне бачення ситуації. Проте воно також відповідає за створення такого оточення, у якому чують правду і протистоять грубим фактам. Є величезна різниця між можливістю «відверто висловлюватися» і можливістю бути почутим. Керівники компаній моделі «від хорошого до величного» розуміли цю відмінність, створюючи таку корпоративну культуру, у якій люди мали можливість бути почутими і, зрештою, розповісти правду, яку почують».

Пристрасть

«Можливо здається дивним вважати таку нетривку і ефемерну річ, як пристрасть, невід’ємною частиною стратегічної моделі розвитку. Проте у всіх компаніях моделі «від хорошого до величного» пристрасть стала основною частиною концепції їжака. Ви не можете набути пристрасть, як і не можете мотивувати своїх співробітників бути пристрасними. Ви можете лише визначити, що викликає пристрасть у вас і в тих, хто навколо вас».

Отзывы
5 Отзывов
Тарас Курилович
31 августа 2021 г
4 балла
Історія одного величного дослідження
Автор книги - Джим Коллінз разом із групою дослідників та науковців провів доволі цікаве дослідження. Він обрав 28 найуспішніших американських компаній в тій, чи інші галузі, та дослідив їхні темпи зростання за час з середини XX сторіччя до 2000 року. В кінці дослідження, автор і його колеги обрали 11 компаній, що зробили прорив від хорошого до величного підприємства, і стали промисловими гігантами. Після цього, дослідницька група опитала керівників, фінансових директорів, засновників кожного з 11-ти підприємств і опрацювала безліч статистичних матеріалів, статей та новин стосовно тієї, чи іншої компанії. Опрацювавши усі ці дані, Джим Коллінз визначив правила успіху, яких повинна дотримуватися кожна хороша компанія, щоб стати величною. Наприклад, це правило їжака або трьох кіл - визначення головної мети фірми, обрання напрямку діяльності, який найбільше підходить підприємству та дотримання цього шляху, орієнтуючись на економічну модель компанії. Також дуже важливу роль грають керівники п'ятого рівня у компаніях - "вирощені" усередині компанії, спокійні і врівноважені спеціалісти, які не ставлять себе вище команди і професійно зростають та розвиваються, приймаючи критику і роблячи висновки, дивлячись в очі фактам. Ну і насамкінець автор радить орієнтуватися на професійні кадри - набирати підготовлених спеціалістів і звільняти тих, хто не вписується в корпоративну культуру компанії. Дані висновки "не відкриють Америку" сучасному читачеві. Можливо, в часи написання книги, вона й вважалася революційною, але нині такий підхід трохи застарів. Книга написана нудно, прісно, з купою графіків, таблиць, що фактично повторюють одну і ту ж думку, іноді автор дублює інформацію стосовно тієї, чи іншої фірми, що також не є добре. Прочитавши дану книгу, у мене виникло відчуття, що Джим Коллінз вирішив просто розповісти світові як він і його команда провели дослідження, скільки джерел опрацювали, яких висновків вони добилися, і які вони молодці. Автор так і не пояснив читачеві, що потрібно зробити аби стати лідером п'ятого рівня, як правильно обрати напрямок діяльності, чи створити колектив, щоб досягти успіху в бізнесі і стати величною компанією. Це швидше книга про велике дослідження величних компаній, а не про те, як таку організацію збудувати.
icon-like
annazvonok
15 сентября 2019 г
3 балла
просто не моє
В першу чергу я хочу сказати, що це не книга погана, а просто я помилилася з вибором і тут скоріше питання йтиме про те, що вона мені не підійшла, аніж про те, що книга погано написана. Хочу почати з того, що книгу мені давно рекомендували як класний путівник досягнення успіху. До того ж я читала багато різноманітних списків мотиваційної літератури, серед яких вона також була. Дивно те, що я б цю книгу відносила до наукових та бізнес трактатів й по тому. "Від хорошого до величного" особисто для мене виявилася не цікавою через те, що вона написана цілковито науковою сухою мовою та термінами, які підлаштовані лише для бізнесменів та бізнеследі. Мені ж як людині творчій це виявилося обтяжливо та не цікаво читати. Я можу цілком погодитися, що директор певної кампанії знайшов би для себе там купу цікавих порад. Я ж - лише перегортала сторінки й закрила книгу. Я можу охарактеризувати цю книгу як наукове дослідження, котре робив автор протягом декількох років, досяг в цьому успіху й вирішив це все надрукувати. Власне, там всередині є пояснення до всього, таблички, діаграми й т.д. Плюсик книзі за закладочку та якісний папір. А так книга просто не для мене.
icon-like
1
Dmitriy
22 августа 2019 г
5 баллов
Настольная книга
Просто быть хорошим не достаточно! Добивайтесь величия! Джим Коллинз, эксперт в области лидерства, представил историю из басни Эзопа под названием «Лиса и ёж» в своей собственной книге «От хорошего к великому». Лиса - хитрое и красивое существо. Это также быстрый, худой и опытный охотник. Напротив, ежик маленький, медленный и пухлый. Поэтому ежик занимается только поиском пищи и уходом за домом. Каждый день лиса думает о стратегиях охоты на ежа и упускает свой самый удачный шанс. Однако, когда лиса нападает на ежа, ежик свернется в шар, чтобы защитить себя. В конце концов лиса терпит неудачу и возвращается домой, чтобы придумать новый план. Тем не менее, тот же результат повторяется каждый раз. Лиса заканчивается ничем, а ежик побеждает. У лисы есть много знаний, но еж знает одну важную информацию. Великие организации похожи на ежа. Как и еж, великие организации думают о легком, эффективном, Планы действенных действий в самых простых методах. По словам Коллинза, стратегическая концепция ежа сосредоточиться на едином плане рождается из понимания своей личности с точностью и глубиной.
icon-like
Возникли вопросы? 0-800-335-425
230 грн
Архивный товар
Бумажная книга