Книга Усі брешуть, але інтернет знає твої думки

Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

Люди брешуть в опитуваннях, в інтерв'ю і в соціальних мережах. Люди брешуть керівникам, коханим і собі. Але шукаючи щось в інтернеті, вони видають усі свої таємниці. Яким же насправді є наше суспільство? Що знають великі дані про секс, політику, споживання, про наші страхи й бажання? Фахівець із Data Science Сет Стівенс-Давідовіц проаналізував статистику пошукових запитів і зробив неймовірні висновки, які зробили його книжку бестселером року.

• Книжка року за версією журналу Economist
• Бестселер New York Times
• Найкраща бізнес-книжка за версією журналу Entrepreneur
• Книжка року Amazon в категорії «Бізнес і лідерство»
• Бестселер №1 в категорії «Аналіз даних»

Відгуки

«Наповнена до країв інтригуючими історіями і фактами, в які важко повірити, книжка Стівенса-Давідовіца послідовно розбирає різні аспекти цифрових даних, роблячи все можливе, щоб допомогти людству увійти до нової ери розуміння себе».
Fortune, Best New Business Books

«Стівенс-Давідовіц, колишній вчений-дослідник даних у Google, витратив чотири роки на вивчення даних пошукових систем інтернету. Він виявив, що ці дані можуть бути Святим Граалем, коли йдеться про розуміння справжньої природи людства».
New York Post

«Карколомна подорож психікою сучасної людини під проводом пошукових даних… Результати емпіричних досліджень у книжці «Усі брешуть» настільки цікаві, що вона стала б бестселером, навіть якби була структурована просто як список фактів».
The Economist

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/WGTFEWlkZ68" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>

Продавец товара
Код товара
874130
Характеристики
Тип обложки
Твердый
Язык
Украинский
Описание книги

Люди брешуть в опитуваннях, в інтерв'ю і в соціальних мережах. Люди брешуть керівникам, коханим і собі. Але шукаючи щось в інтернеті, вони видають усі свої таємниці. Яким же насправді є наше суспільство? Що знають великі дані про секс, політику, споживання, про наші страхи й бажання? Фахівець із Data Science Сет Стівенс-Давідовіц проаналізував статистику пошукових запитів і зробив неймовірні висновки, які зробили його книжку бестселером року.

• Книжка року за версією журналу Economist
• Бестселер New York Times
• Найкраща бізнес-книжка за версією журналу Entrepreneur
• Книжка року Amazon в категорії «Бізнес і лідерство»
• Бестселер №1 в категорії «Аналіз даних»

Відгуки

«Наповнена до країв інтригуючими історіями і фактами, в які важко повірити, книжка Стівенса-Давідовіца послідовно розбирає різні аспекти цифрових даних, роблячи все можливе, щоб допомогти людству увійти до нової ери розуміння себе».
Fortune, Best New Business Books

«Стівенс-Давідовіц, колишній вчений-дослідник даних у Google, витратив чотири роки на вивчення даних пошукових систем інтернету. Він виявив, що ці дані можуть бути Святим Граалем, коли йдеться про розуміння справжньої природи людства».
New York Post

«Карколомна подорож психікою сучасної людини під проводом пошукових даних… Результати емпіричних досліджень у книжці «Усі брешуть» настільки цікаві, що вона стала б бестселером, навіть якби була структурована просто як список фактів».
The Economist

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/WGTFEWlkZ68" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>

Отзывы
7 Отзывов
Євген Садовий
15 июня 2020 г
5 баллов
Про новітній метод аналізу навколишнього середовища.
Книжка для тих, хто розуміє, що нічого не розуміє. Хто хоче пізнати дійсність, реальні речі навколо нас. Хто стикався з безкорисністю традиційних опитувань, де заявлені інтерв’юерам відповіді не співпадають з подальшими практичними діями. «Усі брешуть» приємно здивувала тим, що йдеться не лише про аналіз запитів в браузерах. Автор подає ряд своїх цікавих досліджень та наукових розвідок інших вчених. Як соціолог він застерігає щодо правильного тлумачення цифр, критичного підходу до методик, правильної інтерпретації отриманих даних, кількаразового і всестороннього осмислення віднайдених причинно-наслідкових зв’язків. От, наприклад, доведена і перевірена роками практики кореляція між підвищеним попитом на полуничне печиво і очікуваним ураганом чи торнадо є доконаним фактом. Коротше, ставитися до аналізу big data слід обережно, адже тут виникає питання етики та дискримінації (наприклад, вживання слова Бог при запиті на банківський кредит в США практично автоматом забезпечує відмову, оскільки є ознакою його ймовірного неповернення). Що ж я тут зрештою такого захоплюючого віднайшов? Кайф для тих, хто любить отримати власноруч чи просто потримати готові закономірності виведені на великих масивах даних (мільйони запитів в інтернеті). Багато з них перевернуть вашу уяву про світ. Надто вразливим може й не слід читати. Більшість людей в опитуваннях, в спілкуванні з друзями, рідними, священниками і навіть із собою не говорять усі справжні свої смаки, вподобання, інтереси, не визнають потаємного і т.д. Натомість довіряють віконечку в google, запитують поради через нього. Цікаво, що гугл був створений аби люди знайшли щось для своїх потреб, а не для того аби їх самих вивчали якнайточніше, всі їхні страхи та зацікавленості. Робота з великими даними дає подекуди безцінні результати. Наприклад, чи могли б ви припустити, що найбільші страхи вагітних на нашій планеті це можливість взагалі вживати креветки, непастеризовані сири і холодну воду? Читаючи перший розділ щодо суттєвого рівня расизму у США у 2012-2016 рр, паралельно стежив за реальними подіями після вбивства поліцейським Флойда у червні 2020. Автор з подвійним прізвищем про це писав раніше, спираючись на численні дані. Дуже цікавими і значній категорії корисними будуть дані про особливості поведінки під час зустрічань/побачень. Також корисним видалася інформація, яку не вперше зустрічаю в такого роду літературі, про закономірність між рейтингом школи/ВНЗ, що закінчила людина, і її майбутнім рівнем доходу. Шкода, що багато даних і результатів стосуються виключно США. Було б цікаво, якщо б не про Україну, то хоча б про РФ, Польщу. Коли прививається палкА багаторічна відданість улюбленій спортивній команді? Чи допомагають великі дані у іграх на фондовій біржі або в казино? Якими є сексуальні уподобання чоловіків та жінок в інтернеті? Що найбільше у власному тілі хвилює обидві статі? Хотілося б отримати відповіді на ще більше питань, не лише на наведені. Але видно ринок більше потребує попсу, хоч і наукового характеру. Чомусь усі свіжі книжки останнім часом не уникають хибодруків. Ця не стала винятком. Втім, не катастрофічно. Якщо вам сподобалися "Мислення швидке й повільне", "Життя соло", "Хітмейкери" та інший нон-фікн соціологічного спрямування, то "Усі брешуть" саме те.
Ірина Грищенко
12 мая 2020 г
5 баллов
Брешуть дійсно всі, але я навіть не знала, на скільки!
Книга мене дуже вразила тими даними, які автор наводив з інтернет статистики, щоб показати, ЯК саме люди брешуть. Я була шокована, деякі факти з книги я читала з відкритим від здивування ротом)) Автор описує, як саме інтернет «читає і запам'ятовує» всю інформацію про нас, про наші інтереси, смаки і вподобання. Також в книзі дуже цікаво наведені приклади, як на основі інтернет даних, точніше банальних Google пошуків, можна з великою кількість впевненості говорити про майбутні події. Також дуже цікаво було ще глибше зрозуміти, як саме і про що брешуть твої друзі в Instagram та Facebook. Цікаво було прочитати також причини, по яким люди можуть брехати як в інтернеті, так і в особистому житті. Для себе з книги вибрала досить багато цитат, які з задоволенням перечитуватиму в майбутньому. Книга дійсно буде цікавою людям, які цікавляться питаннями людської психології. Книгу однозначно раджу! Читається книга дуже легко і швидко. Сподіваюся в майбутньому побачити і прочитати ще подібні книги цього автора.
Володимир
22 июля 2019 г
5 баллов
Приємно прочитати про великі дані
Це захоплююча книга про те, як великі дані можуть бути використані для поліпшення нашого розуміння людської поведінки, мислення, емоцій та уподобань. Основна ідея полягає в тому, що якщо ви запитаєте людей про їх поведінку або переваги в опитуваннях, навіть анонімних, вони часто будуть брехати. Люди не люблять визнавати низькі вподобання; расисти не хочуть зізнаватися в своїх забобонах, більшість людей, які дивляться порнографію, не хочуть зізнаватися в цьому. Але, проаналізувавши великі масиви даних з Google, державних архівів, соціальних мереж і тому подібного, Сет Стівенс-Девідовіц зміг знайти багато цікавих відповідей на загадкові питання. Наприклад, він може передбачити через пошукові системи Google різні симптоми, в яких, швидше за все, будуть ранні стадії раку підшлункової залози. Він може передбачити спалах деяких інфекційних захворювань задовго до того, як вони стануть відомі. Він показує, що єдиним фактором, який корелює з голосуванням за Трампа, є расизм. Крім того, є забавні факти про те, що люди шукають в Google найчастіше. Найчастіше після слова "мій син ..." слідує слово "обдарований", після слова "моя дочка ..." слідує слово "з надмірною вагою". Це говорить нам про стереотипах щодо того, як люди думають про своїх дітей. Цікаво, що випуск нового фільму про насильство в місті пов'язаний зі зниженням рівня насильницької злочинності в цьому місті. Можливо, причина в тому, що агресивні люди, які дивляться фільм, не виходять на вулиці, скоювати злочини. І тут ми переходимо до основної проблеми такого роду аналізу. Безсумнівно, дослідження і аналіз великих масивів даних виконується правильно. Однак, як тільки виявляється дивовижний результат, розуміння мотивації, що лежить в основі онлайн-діяльності, часто суб'єктивно і доступно для інтерпретації. Хоча ця книга дуже обережно ставиться до основоположних припущень, вона є слизькою дорогою до отримання правильних інтерпретацій і пояснень.
Возникли вопросы? 0-800-335-425
200 грн
Нет в наличии
Бумажная книга