Книга Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду

Формат
Язык книги
Издательство
Год издания
Категория

Як перетворити споживачів на суперлояльну аудиторію вашого бренду.

Тематика:

Бізнес, маркетинг, продажі.

Про що книга:

Серед споживачів кожного товару й користувачів кожної послуги є особлива категорія. Це ті любителі кросівок, у яких їх — десятки пар. Фанати спорту, що носять футболки з логотипом улюбленої команди. Ті, на кого не впливає ціна і хто купує товар заради емоцій та смислів, які транслює ваш бренд. Їх може бути небагато, але ці 10 відсотків — найпотужніша категорія ваших клієнтів (своєрідні суперспоживачі), яка дасть вам більшу частину прибутку. Як налагодити зв'язок із цією суперлояльною аудиторією? Чому навіть маленькому бізнесові варто насамперед будувати стосунки саме з нею? Як перетворити звичайного покупця на суперлояльного?

Для кого книга:

Книжка для фахівців із маркетингу та продажів, власників бізнесів.

Чому варто купувати цю книгу:

У цій книжці бізнес-консультант Едді Юн докладно пояснює, як упровадити стратегію, орієнтовану на побудову тривалих стосунків з клієнтами, і збільшити прибутки компанії.

Про автора:

Едді Юн — експерт з монетизації стратегій суперспоживачів. Засновник аналітичного центру EddieWouldGrow, що спеціалізується на стратегіях зростання. Колишній партнер консалтингової компанії Cambridge Group.

Книжки на схожу тематику:

«На гачку. Як створити продукт, що чіпляє» Нір Еяль «Наш формат», 2017 рік
• «Як зростають бренди: чого не знають маркетологи» Байрон Шарп «Наш формат», 2019 рік
«Пурпурова Корова! Як створити незабутній продукт» Сет Ґодін «Наш формат», 2018 рік

Відгуки:

«Усі компанії стверджують, що клієнт для них — на першому місці. Але їхні дії не завжди відповідають словам, хоч вони і докладають усіх зусиль. Компаніям може просто здаватися, що потрібно зробити вибір: або бізнес, або клієнти. Едді Юн допомагав організаціям після того, як вони відмовилися від цього компромісу, а його книжка показує, як це зробити й у підсумку досягти максимального зростання». 
Кіт Леві, екс-президент компанії Royal Canin USA

«Працюючи з клієнтами, компанія швидше й ефективніше перетворюється на світовий бренд».
Муку Дорас, колишній директор маркетингового підрозділу компанії Colgate-Palmolive

Цитати з книжки:

Про суперспоживачів
Суперспоживачі — дуже надійні, і це значно полегшує прогнозування ринку. Неточні маркетингові прогнози можуть відчутно погіршити показники прибутковості: ви робите забагато одиниць товару — муситимете продавати його зі значними знижками; ви робите замало продукції — втратите покупців. За даними спільного дослідження компанії-аудитора KPMG та The Economist Intelligence Unit, із 580 компаній лише 1% вдається скласти правильний ринковий прогноз на три наступних роки і лише 22% компаній склали прогнози з точністю до 5%. У середньому похибка сягала 13%, що, за попередніми підрахунками, зміщувало на 6% загальну вартість акційного капіталу компанії.

Про передбачення поведінки
Поведінку суперспоживачів легше передбачити, ніж поведінку інших споживачів, бо корінь, із якого росте їхнє поведінкове дерево,—це глибинні емоції та прагнення, а не соціоекономіка (наприклад, вони купують більше, бо мають більші прибутки) чи демографія (наприклад, вони купують, бо ще молоді).

Продавец товара
Код товара
976405
Доставка, оплата и гарантия
Указать город доставки Чтобы видеть точные условия доставки
Описание книги

Як перетворити споживачів на суперлояльну аудиторію вашого бренду.

Тематика:

Бізнес, маркетинг, продажі.

Про що книга:

Серед споживачів кожного товару й користувачів кожної послуги є особлива категорія. Це ті любителі кросівок, у яких їх — десятки пар. Фанати спорту, що носять футболки з логотипом улюбленої команди. Ті, на кого не впливає ціна і хто купує товар заради емоцій та смислів, які транслює ваш бренд. Їх може бути небагато, але ці 10 відсотків — найпотужніша категорія ваших клієнтів (своєрідні суперспоживачі), яка дасть вам більшу частину прибутку. Як налагодити зв'язок із цією суперлояльною аудиторією? Чому навіть маленькому бізнесові варто насамперед будувати стосунки саме з нею? Як перетворити звичайного покупця на суперлояльного?

Для кого книга:

Книжка для фахівців із маркетингу та продажів, власників бізнесів.

Чому варто купувати цю книгу:

У цій книжці бізнес-консультант Едді Юн докладно пояснює, як упровадити стратегію, орієнтовану на побудову тривалих стосунків з клієнтами, і збільшити прибутки компанії.

Про автора:

Едді Юн — експерт з монетизації стратегій суперспоживачів. Засновник аналітичного центру EddieWouldGrow, що спеціалізується на стратегіях зростання. Колишній партнер консалтингової компанії Cambridge Group.

Книжки на схожу тематику:

«На гачку. Як створити продукт, що чіпляє» Нір Еяль «Наш формат», 2017 рік
• «Як зростають бренди: чого не знають маркетологи» Байрон Шарп «Наш формат», 2019 рік
«Пурпурова Корова! Як створити незабутній продукт» Сет Ґодін «Наш формат», 2018 рік

Відгуки:

«Усі компанії стверджують, що клієнт для них — на першому місці. Але їхні дії не завжди відповідають словам, хоч вони і докладають усіх зусиль. Компаніям може просто здаватися, що потрібно зробити вибір: або бізнес, або клієнти. Едді Юн допомагав організаціям після того, як вони відмовилися від цього компромісу, а його книжка показує, як це зробити й у підсумку досягти максимального зростання». 
Кіт Леві, екс-президент компанії Royal Canin USA

«Працюючи з клієнтами, компанія швидше й ефективніше перетворюється на світовий бренд».
Муку Дорас, колишній директор маркетингового підрозділу компанії Colgate-Palmolive

Цитати з книжки:

Про суперспоживачів
Суперспоживачі — дуже надійні, і це значно полегшує прогнозування ринку. Неточні маркетингові прогнози можуть відчутно погіршити показники прибутковості: ви робите забагато одиниць товару — муситимете продавати його зі значними знижками; ви робите замало продукції — втратите покупців. За даними спільного дослідження компанії-аудитора KPMG та The Economist Intelligence Unit, із 580 компаній лише 1% вдається скласти правильний ринковий прогноз на три наступних роки і лише 22% компаній склали прогнози з точністю до 5%. У середньому похибка сягала 13%, що, за попередніми підрахунками, зміщувало на 6% загальну вартість акційного капіталу компанії.

Про передбачення поведінки
Поведінку суперспоживачів легше передбачити, ніж поведінку інших споживачів, бо корінь, із якого росте їхнє поведінкове дерево,—це глибинні емоції та прагнення, а не соціоекономіка (наприклад, вони купують більше, бо мають більші прибутки) чи демографія (наприклад, вони купують, бо ще молоді).

Отзывы
Возникли вопросы? 0-800-335-425
165 грн
195 грн
- 16%
В наличии
Бумажная книга
mono-logo
Покупка по частям от 1000 грн
От 3-6 платежей Monobank
Доставка, оплата и гарантия
Указать город доставки Чтобы видеть точные условия доставки