Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду
Бумажная книга | Код товара 976405
Автор
Эдди Юн
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2019
Год первого издания
2017
Переводчик
Назар Агаджанян
Количество страниц
160
Иллюстрации
Таблицы, Схемы

Все о книге Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду

Як перетворити споживачів на суперлояльну аудиторію вашого бренду.

Тематика:

Бізнес, маркетинг, продажі.

Про що книга:

Серед споживачів кожного товару й користувачів кожної послуги є особлива категорія. Це ті любителі кросівок, у яких їх — десятки пар. Фанати спорту, що носять футболки з логотипом улюбленої команди. Ті, на кого не впливає ціна і хто купує товар заради емоцій та смислів, які транслює ваш бренд. Їх може бути небагато, але ці 10 відсотків — найпотужніша категорія ваших клієнтів (своєрідні суперспоживачі), яка дасть вам більшу частину прибутку. Як налагодити зв'язок із цією суперлояльною аудиторією? Чому навіть маленькому бізнесові варто насамперед будувати стосунки саме з нею? Як перетворити звичайного покупця на суперлояльного?

Для кого книга:

Книжка для фахівців із маркетингу та продажів, власників бізнесів.

Чому варто купувати цю книгу:

У цій книжці бізнес-консультант Едді Юн докладно пояснює, як упровадити стратегію, орієнтовану на побудову тривалих стосунків з клієнтами, і збільшити прибутки компанії.

Про автора:

Едді Юн — експерт з монетизації стратегій суперспоживачів. Засновник аналітичного центру EddieWouldGrow, що спеціалізується на стратегіях зростання. Колишній партнер консалтингової компанії Cambridge Group.

Книжки на схожу тематику:

«На гачку. Як створити продукт, що чіпляє» Нір Еяль «Наш формат», 2017 рік
• «Як зростають бренди: чого не знають маркетологи» Байрон Шарп «Наш формат», 2019 рік
«Пурпурова Корова! Як створити незабутній продукт» Сет Ґодін «Наш формат», 2018 рік

Відгуки:

«Усі компанії стверджують, що клієнт для них — на першому місці. Але їхні дії не завжди відповідають словам, хоч вони і докладають усіх зусиль. Компаніям може просто здаватися, що потрібно зробити вибір: або бізнес, або клієнти. Едді Юн допомагав організаціям після того, як вони відмовилися від цього компромісу, а його книжка показує, як це зробити й у підсумку досягти максимального зростання». 
Кіт Леві, екс-президент компанії Royal Canin USA

«Працюючи з клієнтами, компанія швидше й ефективніше перетворюється на світовий бренд».
Муку Дорас, колишній директор маркетингового підрозділу компанії Colgate-Palmolive

Цитати з книжки:

Про суперспоживачів
Суперспоживачі — дуже надійні, і це значно полегшує прогнозування ринку. Неточні маркетингові прогнози можуть відчутно погіршити показники прибутковості: ви робите забагато одиниць товару — муситимете продавати його зі значними знижками; ви робите замало продукції — втратите покупців. За даними спільного дослідження компанії-аудитора KPMG та The Economist Intelligence Unit, із 580 компаній лише 1% вдається скласти правильний ринковий прогноз на три наступних роки і лише 22% компаній склали прогнози з точністю до 5%. У середньому похибка сягала 13%, що, за попередніми підрахунками, зміщувало на 6% загальну вартість акційного капіталу компанії.

Про передбачення поведінки
Поведінку суперспоживачів легше передбачити, ніж поведінку інших споживачів, бо корінь, із якого росте їхнє поведінкове дерево,—це глибинні емоції та прагнення, а не соціоекономіка (наприклад, вони купують більше, бо мають більші прибутки) чи демографія (наприклад, вони купують, бо ще молоді).

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Эдди Юн
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2019
Год первого издания
2017
Переводчик
Назар Агаджанян
Количество страниц
160
Иллюстрации
Таблицы, Схемы
Рецензии
Купить - Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду
Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду
195 грн
Есть в наличии
 

Рецензии Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду

 

Характеристики Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду

Автор
Эдди Юн
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2019
Год первого издания
2017
Переводчик
Назар Агаджанян
Количество страниц
160
Иллюстрации
Таблицы, Схемы
Формат
60х90/16 (~145х215 мм)
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
Тираж
2000
ISBN
978-617-7730-21-6, 9781633692077
Вес
260 гр.
Тип
Бумажная