Соціально-етичний маркетинг
Бумажная книга | Код товара 887588
Автор
Станислав Гончаров
Издательство
НУВГП
Язык
Украинский
Год издания
2011
Количество страниц
250
Иллюстрации
Таблицы, Схемы
Формат
60х84/16 (~145х200 мм)
Переплет
Мягкий

Все о книге Соціально-етичний маркетинг

Навчальний посібник присвячено малодослідженій темі соціально-етичного маркетингу, що розвивається в складних умовах глобальних економічних змін, інтеграції України до СОТ. Розглянуто процесс становлення концепції соціально-етичного маркетингу в Україні як філософії ринкової економіки в умовах соціальної держави, спрямованої на соціальний захист населення як форми реалізації державної соціальної політики, зарубіжного досвіду та розвитку соціально-етичного маркетингу в конкретних сферах діяльності.

Для студентів, викладачів, аспірантів та магістрантів вищих навчальних закладів.

Характеристики
Автор
Станислав Гончаров
Издательство
НУВГП
Язык
Украинский
Год издания
2011
Количество страниц
250
Иллюстрации
Таблицы, Схемы
Формат
60х84/16 (~145х200 мм)
Переплет
Мягкий
Купить - Соціально-етичний маркетинг
Соціально-етичний маркетинг
119 грн
Нет в наличии
 
Характеристики Соціально-етичний маркетинг
Автор
Станислав Гончаров
Издательство
НУВГП
Язык
Украинский
Год издания
2011
Количество страниц
250
Иллюстрации
Таблицы, Схемы
Формат
60х84/16 (~145х200 мм)
Переплет
Мягкий
Бумага
Офсетная
Шрифт
Times
Тираж
150
ISBN
978-966-8475-89-2
Вес
400 гр.
Тип
Бумажная