Книга Що зайве? Комплект із 5 плакатів

Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

Комплект містить 5 двосторонніх плакатів, які допоможуть вихователю ЗДО та вчителю НУШ сприяти розвитку у вихованців:

  • Уміння класифікувати, узагальнювати;
  • уміння з групи предметів вилучати один, що відрізняється від решти за основною ознакою;
  • уміння робити найпростіші розумові висновки;
  • мовлення;
  • уваги.

Плакати допоможуть вчителю та вихователю під час організації навчального процесу на уроці математики, розвитку зв’язного мовлення, та заняттях з розвитку логіки.

Плакати можуть бути використані у фронтальній, груповій та індивідуальній роботі.

Як користуватися плакатом?

Кожен плакат складається з 3-х блоків:

  • Вчитель або учні обирають блок, наприклад 1-й, на якому зображено 4 типи головних уборів та шарф.
  • Далі потрібно знайти предмет, що відрізняється від решти за основною ознакою. У цій групі предметів це шарф.
  • Після цього можна задавати питання, що допоможуть дітям навчитися правильно класифікувати предмети.

Комплект плакатів відповідає чинним програмам ЗДО (Базовому компоненту дошкільної освіти та програмам "Впевнений старт", Українське дошкілля", "Дитина") та НУШ (можуть бути використані під час викладання за всіма чинними підручниками, у тому числі «Я досліджую світ.  1 -2 клас. Гільберт Т. Г., Тарнавська С. С., Гнатюк О. В., Павич Н. М.», «Я досліджую світ.  1 -2 клас. Бібік Н. М., Бондарчук Г. П.», «Я досліджую світ.  1 -2 клас . Большакова І. О, Пристінська М. С.».)

Продавец товара
Код товара
1221919
Характеристики
Тип обложки
Листовое издание
Язык
Украинский
Количество страниц
10
Описание книги

Комплект містить 5 двосторонніх плакатів, які допоможуть вихователю ЗДО та вчителю НУШ сприяти розвитку у вихованців:

  • Уміння класифікувати, узагальнювати;
  • уміння з групи предметів вилучати один, що відрізняється від решти за основною ознакою;
  • уміння робити найпростіші розумові висновки;
  • мовлення;
  • уваги.

Плакати допоможуть вчителю та вихователю під час організації навчального процесу на уроці математики, розвитку зв’язного мовлення, та заняттях з розвитку логіки.

Плакати можуть бути використані у фронтальній, груповій та індивідуальній роботі.

Як користуватися плакатом?

Кожен плакат складається з 3-х блоків:

  • Вчитель або учні обирають блок, наприклад 1-й, на якому зображено 4 типи головних уборів та шарф.
  • Далі потрібно знайти предмет, що відрізняється від решти за основною ознакою. У цій групі предметів це шарф.
  • Після цього можна задавати питання, що допоможуть дітям навчитися правильно класифікувати предмети.

Комплект плакатів відповідає чинним програмам ЗДО (Базовому компоненту дошкільної освіти та програмам "Впевнений старт", Українське дошкілля", "Дитина") та НУШ (можуть бути використані під час викладання за всіма чинними підручниками, у тому числі «Я досліджую світ.  1 -2 клас. Гільберт Т. Г., Тарнавська С. С., Гнатюк О. В., Павич Н. М.», «Я досліджую світ.  1 -2 клас. Бібік Н. М., Бондарчук Г. П.», «Я досліджую світ.  1 -2 клас . Большакова І. О, Пристінська М. С.».)

Отзывы
Возникли вопросы? 0-800-335-425
96 грн
Нет в наличии
Бумажная книга