Реклама. Конспекти копірайтера. Практичний посібник
Бумажная книга | Код товара 695595
Yakaboo 3/5
Автор
Сергей Трухимович
Издательство
Києво-Могилянська академія
Язык
Украинский
Год издания
2016
Иллюстрации
Схемы
Формат
175х245 мм
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная

Все о книге Реклама. Конспекти копірайтера. Практичний посібник

Посібник «Реклама Конспекти копірайтера», який ви тримаєте в руках, покликаний стати важливою книгою з реклами у вашому житті. В ньому містяться базові знання з реклами усіх сфер життя, в тому числі й особистого. Завдяки цьому посібнику ви збагнете суть реклами логічно й послідовно, і покладете вдалий початок вашої рекламної діяльності. Або ж, користуючись посібником, допоможете своїм колегам стати такими ж упевненими професіоналами, які ви.

Характеристики
Автор
Сергей Трухимович
Издательство
Києво-Могилянська академія
Язык
Украинский
Год издания
2016
Иллюстрации
Схемы
Формат
175х245 мм
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
Рецензии
  •  
    Для початкового уявлення про рекламу годиться
    Книга викликала двоякі відчуття. Хоча назва багатообіцяюча відразу зазначу, що це не зовсім посібник для копірайтерів і не зовсім він претендує мати у підназві "без води".
    Утім є багато цікавих речей і зазначу, що серед книг українських авторів є мало про копірайтинг і рекламу загалом. А у цьому є велика необхідність, адже західні копірайтери-письменники чи навіть російські говорять про свій ринок, а український таки має певну специфіку.
    Багато уваги автори приділяють брифу і це абсолютно правильно тому, що правильне заповнення брифу і технічного завдання клієнтом покращує співпрацю в рази. Поки що не всі замовники, особливо із числа малого бізнесу, розуміють важливість брифу. Саме тому копірайтер часто стає таким собі "проджект-менеджером", який не просто виконує замовлення - пише текст, а і пояснює замовнику важливість тих чи інших кроків. Також автори говорять про певні ключові показники ефективності у копірайтингу - те із чим стикаються як замовники, так і виконавці.
    Зазначу, що мета книги не стільки навчити вас писати ефективні тексти (як, наприклад, у книги "Пиши и сокращай" Ільяхова), проте вона дає розуміння, що таке рекламна діяльність, а це для вступу у професію теж не є маловажливим.
Купить - Реклама. Конспекти копірайтера. Практичний посібник
Реклама. Конспекти копірайтера. Практичний посібник
284 грн
Есть в наличии
 

Рецензии Реклама. Конспекти копірайтера. Практичний посібник

3/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Для початкового уявлення про рекламу годиться
    Книга викликала двоякі відчуття. Хоча назва багатообіцяюча відразу зазначу, що це не зовсім посібник для копірайтерів і не зовсім він претендує мати у підназві "без води".
    Утім є багато цікавих речей і зазначу, що серед книг українських авторів є мало про копірайтинг і рекламу загалом. А у цьому є велика необхідність, адже західні копірайтери-письменники чи навіть російські говорять про свій ринок, а український таки має певну специфіку.
    Багато уваги автори приділяють брифу і це абсолютно правильно тому, що правильне заповнення брифу і технічного завдання клієнтом покращує співпрацю в рази. Поки що не всі замовники, особливо із числа малого бізнесу, розуміють важливість брифу. Саме тому копірайтер часто стає таким собі "проджект-менеджером", який не просто виконує замовлення - пише текст, а і пояснює замовнику важливість тих чи інших кроків. Також автори говорять про певні ключові показники ефективності у копірайтингу - те із чим стикаються як замовники, так і виконавці.
    Зазначу, що мета книги не стільки навчити вас писати ефективні тексти (як, наприклад, у книги "Пиши и сокращай" Ільяхова), проте вона дає розуміння, що таке рекламна діяльність, а це для вступу у професію теж не є маловажливим.
 
Характеристики Реклама. Конспекти копірайтера. Практичний посібник
Автор
Сергей Трухимович
Издательство
Києво-Могилянська академія
Язык
Украинский
Год издания
2016
Иллюстрации
Схемы
Формат
175х245 мм
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
Издание
2-е
ISBN
978-966-518-700-4
Вес
300 гр.
Тип
Бумажная